Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zonneschijn de duimen draaien voor een knipperlichtje

2. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Wat lief van jullie en ik laat wel even weten of het goed is gegaan...maar ik heb nog steeds goed moet...

3. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Goed zo Zonneschijn! Hoe laat heb je echo?
    Denk aan je!

4. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Nou ik ben geweest maar, waarschijnlijk ben ik toch wat minder ver dan het er uit ziet, dus nu zes weken,,,maar ze kon wel een vruchtzakje zien maar geen kloppend hartje...dus nu nog maar een weekje afwachten..en dan zien we wel verder...
    Zo had toch wel tranen in mijn ogen,,pfff moet nog wel even landen maar de knop om en we gaan weer verder..En dan wie we volgende week wel weer...eerder kunnen we niks doen..

5. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
  6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoe kun je de banner wijzigen..

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dat scheeld een hoop zonneschijn...2 weken.
    Maar volgende week zal het vast goed zitten. Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie dan?
    Banner gewoon weer boven in kopiëren en plakken in handtekening.

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zonneschijn wat jammer, kan het gevoel nog geel goed terughalen toen wij 6wkn waren en er niets knipperde. Dan duren de dagen tot de echo laaaang! Op naar veel afleiding, zodat de tijd sneller gaat!

Deb jij ook weer dagje dichterbij de echo!

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hope: die eigenwijze lichamen van ons! Laatste iui heb ik ook zelf klikje erbij gedaan.

Joshi, spannende keuze, wel of geen iui, he is weer stapje verder maar ze filteren het zaad wel weer en het word op t juiste moment al ín je baarmoeder gebracht dus verhoogd de kansen wel weer!

10. Hopesoon

Hopesoon Actief lid

23 mei 2011
    288
    0
    0
    Hoi meiden,

Jeetje zonneschijn nou ik duim voor je over twee weken wel een knipperlichtje!! Kan me voorstellem dat dat lang gaat duren hooelijk gaat de tijd snel!!! Debbie jou echo komt ook in de buurt spannend!! Vlgs mij geb jij ook kans op een tweeling ze hebben toch 2 eitjes teruggeplaatst? SPannend hoor!!! Xxx

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Wanneer was de eerste dag van je laatste menstruatie dan?
    Dat was 3 september, maar de vrucht was nog heel klein dus het kan zijn dat ik later de eisprong pas was, maar goed we wachten het gewoon een weekje af, en dan zien we woensdag wel...
    Ik moet wel zeggen dat ik niet meer misselijk ben nog wel moe maar dat zal ook wel van de spanning komen, en verder heb ik nog last van maagzuur...
    Maar goed ik kan niet anders als wachten en gewoon mijn ding doen die ik altijd doe...veel afleiding, moet veel werken dus dat komt wel goed...
    Maar ik had liever goed nieuws...
    De gynacoloog zei wel als je dan eventueel toch ivf moet doen, is het zo dat ze weten dat je wel zwanger wordt en dan is de kans veel groter...maar goed daar heb ik nu niks aan..

12. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Lieve Zonneschijn, wat een spannende week voor jullie! Die ivf willen we niks over horen. Duimen draaien op volle toeren voor volgende week. Goed dat je afleiding hebtknuffel

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik vroeg dat omdat ik me kan herinneren dat je dacht dat je banner eerst niet klopte en ook verder stond. Maar idd bij mij is het 10-9 en dan zou je een weekje op me voor lopen.

Maar meis wij hebben beide goed nieuws volgende week!

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    ik wacht nu op mijn menstruatie en dan kom ik weer mee schrijven :D

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik dacht al...dwergje is op zoek naar sneeuwwitje....maar t is roodkapje :D
    Zit je nu aan een kuur of wacht je gewoon? Gewoon toch?
    Maar hoor je niet allang ongesteld te zijn?

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    ik moest 7 dagen primolut slikken en nu vandaag/morgen ongesteld (als het goed is) en dan 3de dag beginnen met 100 eh puregon

17. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Zonneschijn wat balen zeg, je hoopt altijd op een knipperlichtje en dan is ene week wachten heel moeilijk

debby verklaar me voor gek maar ik heb wel een tweeling gevoel bij jou, daar heeft je mooie HCG ook wel wat mee te maken.

Alle andere meiden ik hoop op snel leuk nieuws vanuit hier! Hier alles rustig. Beeb groeit goed, zit al thuis wegens bekkeninstabililteit maar vermaak me wel.

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Stefanie....er zijn zoveel mensen die dat denken hihi mijn moeder is ook in verwachting geweest van een tweeling en die had ook al snel een buikje...nou ik pas al 4 broeken niet meer :( helaas is toen alleen mijn zus levend geboren. Mijn schat is er ook van overtuigd, maar ik zelf weet het niet hoor :)
    nog 2 dagen en dan zullen we het weten.
    Was jij ook zo bang voor de eerste echo?
    Fijn dat het zo goed gaat met je mannetje!
    Heb je veel pijn aan je bekken? En wat voor werk doe jij dan?

Dwergje wat fijn dat die week weer voorbij is nu....snel ongi en dan de laatste ronde!

19. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zonneschijn mijn druimen draaien ook op volle toeren voor jou!! Gelukkig heb je genoeg afleiding..

Deb jou echo komt ook eindelijk dichterbij en meis we gaan sowieso voor één mooi kloppend hartje dan ben je al zielsgelukkig! Nog 2 nachtjes slapen... spannend!

Dwergje op naar roodkapje ;) Yvetje jij ook al roodkapje gezien?

Joshi hoe is het met jou?

En Chantal trek jij het allemaal nog? Ik denk vaak aan je meis, hoe het zal gaan met je.

Hier even korte update van mezelf... Van de week weer meerdere keren naar het zh geweest voor fm-en maar het bleek dat links ook was gestopt met groeien en aan het krimpen was. Toen de vraag gaan we ophogen of niet? Nou zonder ophoging zouden de eitjes alleen maar verder krimpen maar ophogen zag ik eigenlijk ook niet zitten omdat ik de vorige keer in razend tempo op overstimulatie af ging en uiteindelijk met een cyste bleef zitten. Toen hebben we maar besloten om deze ronde af te breken hoe vervelend ook omdat ik toch ruim 2 weken gespoten heb. Maarja ik was bang als ik zou ophogen om nog verder van huis te raken. Maar om deze ronde toch niet helemaal verloren te laten gaan krijg ik een HSG onderzoek. Dit gaat maandag al gebeuren precies op het zelfde tijdstip dat Deb dr echo krijgt. Vind het zelf een raar idee de vorige keer kon ik tegelijk met Deb testen en nu heeft Deb haar eerste echo en krijg ik op t zelfde moment dat shit onderzoek. Maar Debsie je weet ik gun het je als geen ander en ik ga maandag zeker aan je denken. En op zich zie ik het ook wel positief, straks is de boel lekker open en kunnen ze geen verstoppertje meer voor elkaar spelen.

Ik duim, hoop en bid voor jullie meiden dat jullie allebei kloppende hartjes mogen zien volgende week.

20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Gisteravond en vandaag bloed gespot maar het is zoooo weinig??? het is wel gewoon rood rood maar echt maar minimaal, moet ik dit wel gewoon als menstruatie zien dan? morgen beginnen of toch eerst maandag het zh bellen en overleggen?

Deel Deze Pagina