Hoi....het gaat zijn gangetje.... Ik zou dan nu zes weken zijn, a.s woensdag gaan ze kijken of het vruchtje gegroeid is want een kloppend hartje kunnen ze nog niet zien... Deb: wat super nieuws zeg...wat zal je op gelucht zijn. Veel luefs van zonneschijn..
Ik zal aan je denken woensdag zonnenschijn! ik hoop op een gegroeid beebje meis! ik denk en leef erg met je mee. En die bloedingen die je gehad hebt die heb ik van 6/7 weken tot 17/18 weken gehad bijna dagelijks
Wat spannend Zonneschijn.. je zal wel flink nerveus zijn. Sterkte morgen, hopelijk heb je goed nieuws!
Ja, dat merk ik nu wel hoor. Ben echt een beetje beperkt in de hoeveelheid dingen doen op een dag. Maarja, verloftijd is dan ook om te rusten he Gisteren 12 uur lang krampen gehad in mijn buik en rug.. ik dacht dat het misschien een begin was?! Maar nee, het is weer rustig. En hoe voel jij je? Wat mooi zo'n kloppend hartje he? Wat is het dan 'opeens' echt he?
Zonneschijn, heb je al een echo gehad?? Spannend hoor, ik hou het forum goed in de gaten! Hope85, geen idee of eerste fm op vrijdag al vroeg is. Ik heb geen ervaringen nog met spuiten, maar als jij zegt dat het snel is, dan zal het wel?? Wanneer hadden/hebben jullie de eerste fm in een cyclus?? En zijn jullie al snel opgehoogd naar hogeren eenheden?? Of bij 50 eenheden gebleven?? Ik ben heel benieuwd, geen idee wat ik kan verwachten vrijdag. Ik kan vlak daarna nog niks posten, want ik ga met een zwangere vriendin shoppen. Maar zodra ik kan zal ik melden hoe het is gegaan!
Helaas het is niet gegroeid. We hebben overleg gehad. En hebben besloten dat ik volgende week gecurrateerd wordt. Pfff het valt me zwaar,maar het is niet anders.. Liefs van zonneschijn.
Jeetje zonneschijn, dit wil je niet horen ach meis toch, wat een ellende. Heel veel sterkte, ik leef heel erg met je mee
Oh nee Zonneschijn, wat erg voor jullie zeg! Wat zullen jullie een spanningen hebben gehad in het ziekenhuis vandaag... Had jullie uiteraard heel anders gegund Hele dikke knuffel en sterkte samen
Lieve zonneschijn, wat verdrietig. heeeel veel sterkte meis! Mag ik vragen waarom jullie voor curretage kiezen? Ik heb goede ervaringen met cytotec pillen moet ik zeggen, met curretage heb je kans op asherman syndroom en stel dat pillen niet genoeg doen dan kan curretage altijd nog en zit het al losser dus gaat het makkelijker. Veel sterkte!
Lieve zonneschijn ben je de nacht een beetje doorgekomen? In gedachten ben ik bij je! Duckie hoe gaat het met jou? Jij hebt ook zoveel voor je kiezen gekregen, heb je het een plekje kunnen geven? En ben je van plan om weer de mmm in te stappen? Chantal hoe gaat het met jou in deze moeilijke tijd? Dikke knuffel voor jullie meiden!