Zonneschijn, ik lees net je berichtje en schrik er gewoon van!! Meid, wat vind ik dit erg voor jullie!! Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe, hele dikke knuffel!! Dwergje, oh toevallig allebei morgen fm. Ik ben benieuwd wat er uit komt.....
Yvetje en Dwergje...succes met de fm's vandaag! Ik hoop op mooie eitjes...geen cystes en.....niet te veel. Knuff @ you all
Haha wat een eierjacht hier... Succes meiden!! Ik hoor vandaag of dat ik mag starten.. of eerst kuur duphaston moet nemen. Ik hoop het eerste. Gisteren al echo gehad en toen zag alles er rustig uit. Mn duimen draaien voor jullie!
En hoe is het met iedereen gegaan? Hier nog geen eitje eruit gesprongen maar vind ik niet zo gek ben pas 4 dagen aan het spuiten wel waren er weer heel veel te zien die wel iets groter waren dan de rest dus het zal er om spannen, wel meteen gevraagd of we meteen door kunnen met ivf als blijkt dat het er teveel zijn en dat kon gelukkig! dus we hebben in ieder geval zekerheid dat deze poging niet afgebroken gaat worden. Ik moet maandag weer terug want ze gaan me dus wel goed in de gaten houden
Hier vandaag 1 van ietsje groter dan 10 en 1 van ongeveer 14, ik moet morgen terug. Vandaag is cyclusdag 16. Dwergje, jij spuit 100eh? Waarom zoveel als t zo hard bij je gaat? wel goed dat ze t zo goed de gaten houden. Yvetje hoe ging t bij jou?
Dwergje logisch dat er na 4 dagen nog weinig te zien maar super dat ze je zo goed in de gaten houden. Joshi één van 14... Dat klinkt goed.. die zal vast en zeker gaan doorgroeien! Wat denk je zal hij morgen al zover zijn? Ik heb ook groen licht gekregen dus vanavond wordt de eerste spuit weer gezet.. jippie!! Goed begin van t weekend hihi Yvetje vertel!!
Ow heel fijn Hope, mag je weer van start! Nou je weet t bij mij niet....normaal is 2 mm per dag.....ik heb eens eentje van 13 naar 17 gehad....flinke groeispurt dus. Onder een mom van: bij jou weet je t nooit moest ik morgen terug....we zien wel.
Super joshi! Hope ook goed nieuws!!! yvet hoe ging het bij jou? Ja ik moet met 100 beginnen en zodra ze dan beginnen te groeien, dan gaan ze naar heel laag zetten zodat de grote dan dus doorgroeid en de kleine klein blijven/stoppen
hoi meiden, hier weer een berichtje van mij. hier alles goed, het lijkt erop alsof ik een eigen cyclus heb, ben het nu aan het bijhouden met temperaturen,dus dat wachten we af en ik denk als dit niks wordt dan ik volgend jaar weer de MMM in wil gaan stappen. vind het even niet spuiten enz toch wel lekker. groetjes Duckie
Hoi hoi.. Ik had drie opties of afwachten wanneer het los zou komen..of de pillen, maar hier krijg je hele pittige buikkrampen van en ja dat zag ik niet zo zitten..en ja als het dan niet weg is dan moet je als nog curratage doen. Dus ik heb er voor gekozen om curratage te doen,,ik ga wel onderzeil en dan ben ik er ook van af... Ook hebben we gelijk weer het umcg in groningen gebeld en hopelijk mogen we dan dit jaar nog een intake gesprek doen..En ja daar ben ik ook wel weer super blij om..Hopelijk krijgen we dan nog drie keer vergoed want ja daar ga ik voor.. Verder gaat het wat op een af, ik heb zelfs nog door gewerkt want ja afleiding was het beste, tot gisteren ik ineens heel moe was, en ben dus toch maar naar huis gegaan,,,ben gelijk zelfs op de bank in slaap gevallen toen ik thuis kwam..pffff was toch best wel een beetje moe.. Vandaag zaterdag voel ik me wel een beetje down zeg, maar goed dat zal er wel bijhoren.. Maar ik heel erg bedankt voor jullie lieve berichtjes dat doet me zeker heel erg goed.. En dwergje en joshi wast spanennd zeg, hoe gaat het nu met jullie... veel liefs zonneschijn..
Mij vielen die krampen echt super mee, maar das natuurlijk voor iedereen verschillend. Kreeg van de week het freya magazine weer. Volgend jaar woedt nog steeds 3x vergoed, maar ze scherpen verder de regels wel aan. ik zal vant weekend wel ff foto vant artikel plaatsen
Ja aankomend jaar worden er 3 vergoed, de 1ste en de 2de alleen als er 1 terug geplaatst wordt (dus mogen geen 2 meer zijn) en bij de 3de wordt het vergoed met 1 of 2 embryo terugplaatsingen
Ik kreeg pas mijn polis binnen en daar stond ook in 1e en 2e behandeling vergoed als 1 per keer terugplaatsen. Staat er beetje onduidelijk in, want 3e werd niet vernoemd. Maar las hier in een ander topic idd dat de 3e 1 of 2 mogen en dus erp vergoed. Zonneschijn natuurlijk ben je moe meis en beetje down is niet gek he! Laat t maar toe, vind t echt erg voor je en denk geregeld aan je. En idd als dit voor jou t beste voelt moet je dit gewoon doen. Hier vanochtend geweest, 1 van 16 en de ander blijft op kleine 11 hangen en doet dus niet mee....morgen pregnyl zetten! Spannend weer hoor, al ben op t geloof nog steeds best kwijt....
Hoi meiden, Ik kon gisteren niet reageren, omdat ik de hele dag op pad was. Dus vandaag maar even een berichtje. Er was nog niet veel groei te zien. Inderdaad, wat Debby ook al zegt:je bent nog maar 4 dagen aan het suiten dus de kans dat je iets ziet groeien is niet heel groot. Mijn eierstokken zijn altijd heel mooi te zien, dat zei hij, dus we konden goed alle eitjes zien zitten. Maar er was dus nog geen die groter was dan de anderen. Dat had hij opzich ook niet verwacht, maar vooral bij vrouwen die zoveel eitjes hebben is hij heel voorzichtig, want het is net een aan en uit knop:eerst doet het niks, en dan kan het ineens heeel hard gaan. Dus we pakken het voorzichtig aan en net zoals bij Dwergje kom ik maandag weer terug om te kijken of het nog steeds rustig gaat. Hij wou mij ook bij hem laten terugkomen deze ronde, omdat een 'onbekende' gynaecoloog nog wel eens ongeduldig kan zijn en snel de dosis omhoog schroeven. Dus dat is wel fijn!! Ik ga in het weekend dus vrolijk door met 50 eenheden. Mijn baarmoederslijmvlies was overigens 7,9 mm, geen idee eigenlijk of dat goed is. Zonneschijn, wat lastig die keuzes. Ik denk dat ik ook curretage zou laten doen, ik denk ook dat dat uiteindelijk het minst belastende is. Anders kan ik me voorstellen dat je je afvraagt:is het nou echt weg?? Maar luister wel naar jezelf he. Het is niet voor niks dat je moe bent. Het kost heel veel energie. Afleiding is natuurlijk ook goed, maar probeer ook momenten te ontspannen.
Duckie fijn weer iets van je te horen. Lekker doen waar jij je goed bij voelt. Als nu fijn voelt zonder hormonen dan probeer je het lekker zo en wie weet is de mmm dan in nieuwe jaar niet nodig. Succes meisie! Zonneschijn logisch dat je je down voelt lijkt me ook zo vreselijk om mee te maken. Gewoon toegeven aan je gevoel. Ik heb respect voor je dat je bent gaan werken en afleiding is denk ik ook het beste maar je moet het natuurlijk wel aan kunnen. Doe waar jij je beste bij voelt. Dikke knuffel! Ik vind het heel knap hoe je ermee omgaat. Joshi kon de pregnyl al gezet worden? Of moet je nog gaan? Succes dan!