Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Yvetje rustige eierstokken dus.. wie weet is er maandag meer activiteit te zien. Je baarmoederslijm is zich al aan t opbouwen dus dat is goed teken (aan begin van je cyclus is hij vaak 3/4 mm en met je eisprong vaak tussen 8-10 mm. Succes maandag! Jij ook alvast dwergje!

2. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Yvetje, nog niks te zien, maar idd je zit nog vroeg in de cyclus en t kan nog alle kanten op!
    Bij mij was t ook echt een zoektocht naar juiste dosering en dat werd ook voorzichtig aangepakt omdat mijn eierstokken nogal vol zitten met kleine follikels.

Baarmoederslijmvlies is dus wel al mooi aan t groeien!

Bij mij was t vandaag ook heel mooi dik en drielaags, ik zeg de perfecte landingsplaats!?!

Duckie wat fijn even wat te horen. Ik hoop van harte dat je cyclus zich echt mooi houd en de hele mmm voor jullie niet meer nodig zal zijn!

Chantal, voor jou gewoon ff dikke knuffel...hoop dat je je een beetje red met lieve mensen om je heen.

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Joshi ik begrijp dat de prrgnyl gezet is?! Zet m weer op!!

4. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Nee,nee morgen Hope, denk dat je mijn berichtje gemist hebt op de vorige pagina ;)

5. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Mooi 1 van 16 joshi! toch raar hoor dat ze vorige keer bij mij niet toen hij 18 was hem gezet hadden! Maar mooi vooruitzicht morgen! dus mogen jullie het weekend klussen:D

6. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Help me ff Dwergje, bij 18 en geen pregnyl?.

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    nee ik kreeg bij vorige ronde toen was 1 eitje 18 en toen kreeg ik niet de pregnyl toen moest ik nog 1 of 2 dagen spuiten want ze wilde boven de 20, maar toen waren het dus 7 follikels van hoger dan 20 geworden :(

8. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Nou wat vreemd Dwergje...en jammer! 7 van 20 echt heel veel!

De andere dames,mogen m bij 18 toch ook zeker wel zetten? Die van mij zit er weer in nu in ieder geval. De gyn zei gisteren: dus alle kansen benutten nu....hihi jaja.
    Dus idd aan de klus, al is dat verplicht klussen niet meer zo relaxt. Hebben jullie dat ook. En dat gefocus: wanneer is juiste moment, niet te vaak niet te weinig...ga aan mezelf twijfelen joh.
    We gaan er gewoon weer voor:D

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ik heb echt moeite met dat geforceers klussen, zodra ik weet dat het 'verplicht' moet heb ik echt zo geen zin en staat het me zo tegen! maja wat moet dat moet he willen we resultaat zien

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Joshi wij houden om de dag aan rond eisprong en dan natuurlijk op de avond vd eisprong. Succes met de wachtweken!

Dwerghe en yvetje succes vandaag met de fm-en!

Bij wordt de pregnyl trouwens bij 17 al gezet. En blijf het raar vinden dat elk zh het bij andere grote doet.

11. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    2 dagen voor pregnyl was mijn ei 14 mm. De ronde dat ik zwanger werd. En ik was een weekend weggeweest.. bij thuiskomst gedaan en het bleek raak!

Maar dat verplichte gedoe.. ja vreselijk. Je wilt toch alle kansen benutten.

12. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden,

Ja, ik vind dat verplichte klussen ook vaak vervelend. Heel opwindend is het niet, maar inderdaad, je moet wel als je resultaat wilt zien.

Hmmm.....het zetten van de Pregnylspuit is dus verschillend. Ik ben benieuwd hoe ze dat bij mij doen.

Ik ben vanochtend weer bij de gyn geweest. Ik zit nu op cyclusdag 11 en er begint 1 eitje langzaam te groeien lijkt het. Die is nu 12 mm. Ik heb zelf het idee dat dat voor cyclusdag 11 aan de kleine kant is. Of hebben jullie vergelijkbare waarden?? Het kan zijn dat hij te langzaam groeit, maar ik hoop zo dat hij goed doorgroeit en dat ik mooi op cyclusdag 20 een eisprong kan krijgen. Maar we moeten afwachten. Ik moet gewoon zo doorspuiten met 50 EH (we blijven voorzichtig), donderdag kom ik weer terug. Mijn baarmoederslijmvlies was wel mooi in 3 lagen en 8,3 mm dik. Dus dat was gelukkig wel goed.

Fleur, als je je pregnyl 2 dagen na je ei van 14 mm hebt gehad, dan heb je hem denk ik óf heel vroeg gehad óf je ei heeft een groeispurt gemaakt??

Ik vind het iig erg spannend hoe het gaat verlopen. Is toch spannend zo'n eerste ronde met injecties, werkt toch anders als met Clomid.

13. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ff denken. Op donderdag was mijn ei 14 mm. Op zaterdagmiddag moest ik pregnyl spuiten, zodat ik nog 1x kon seksen op zondagavond bij thuiskomst van mijn weekend weg met vriendin. In de nacht was dan de verwachting dat ie kon springen.
    De gyn hoopte blijkbaar op een groeispurt.. ik weet nog dat ik minder pregnyl had, dan voorgeschreven, omdat overal de voorraden op waren.

Spannend he? Ga je zelf spuiten of laat je het doen? Ik liet het mijn man doen.

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Nou ik ben ook weer terug, ik zit nu op dag 10 rechts 1 van rond de 13 en nog een kleintje, en links 1 van rond de 15/16 nu terug naar 75 eh vandaag en morgen en dan woensdag ochten terug komen maar die van 15/16 die wordt sowieso mooi rond de 18+ maar die van 13 ik weet zeker dat die boven de 15 uit gaat komen en dan kan het dus weer niet :( maar dan zijn het er dus 3 en ivf doen ze pas met 7 eitjes dus dan moeten we kijken of we er dus nog 4 bij kunnen krijgen??? maar weet niet of ze na 2 dagen 75 weer terug kunnen naar 100?

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Yvet...normaal groeit je eitje zo'n 2mm in 2 dagen dus ik zou zeggen op cd 17 dat ie rond de 18 zou moeten zijn maar ja dat kan vaak anders lopen.

Dwergje...ik zou deze ronde niet meer voor ivf gaan meis...zonde van je ivf poging.

Ik heb vandaag weer een echo gehad, ben 6 dagen terug gezet maar de beeb was in lengte verdubbeld in 1 werk en dat was prefect! 3 december krijg ik de echte termijn echo.

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Wat is daar zonde aan dan deb? minder dan 7 doen ze toch niets mee dus is woensdag afwachten en kijken

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Omdat je weet dat veel meer mooie eitjes kunt krijgen met meer of andere hormonen met ivf. Ik had 15 eitjes 10 daarvan waren bevruchten 5 waren uiteindelijk ingevroren. Dat was erg goed...maar stel je hebt er maar 4 en er zijn er bijv 3 bevrucht maar mawr 1 goed genoeg en die nesteld niet in, dan is je poging voorbij. Mij lijkt dat zonde omdat jij veel meer eitjes kunt produceren.

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Fleur...is het aan aan het rommelen van binnen?

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja op die fiets, dan ga je nu moeite doen om die 7 eitjes te krijgen terwijl als je nieuwe start doet je er waarschijnlijk meer kan oogsten. Ja gelukkig is alles bij mijn man goed en licht het bij mij aan dat ene eitje.

20. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Ja! Gisteren (weer) enorme buik en rugkrampen die met regelmaat kwamen. Heel de middag en avond. Ik dacht het gaat nu echt gebeuren! Even naar bed gegaan om bij te komen voor de grote klus geklaard moest worden.. ben gewoon in slaap gevallen en werd wakker zonder wee..gepuf etc etc.
    Nu heb ik ook wel wat krampen, maar echt.. ik geloof pas dat het serieus is als de baby halverwege hangt! :p

Hoe voel jij je?

Deel Deze Pagina