Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Spannend fleurtje! Ben benieuwd wanneer de beeb zn tijd kiest!!

2. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fleur, wat weet je dat nog goed!! Is toch alweer een tijdje geleden voor jou!! Maar de gyn heeft het wel goed gegokt bij jou, anders stond je nu natuurlijk niet op het punt om te bevallen.
    Spannend hoor, het is nu dus echt letterlijk de allerlaatste loodjes!!

Debby, ja, ik had al ergens gelezen dat een eitje elke 2 dagen ongeveer 2 mm groeit, maar ja, wat je zegt, ik heb ook al zo vaak gehad dat ik veel later ben of anders reageer dan volgens de boekjes. Afwachten dus maar.

Dwergje, ik snap je punt maar ik zou ook niet in deze ronde voor IVF gaan. Mag je daar trouwens zo voor kiezen?? Volgens mij mag ik dat niet. Met hoeveel EH ben je deze ronde begonnen??

3. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ooooh Fleur dat gaat niet lang meer duren!
    Met mij heerl goed! Wel snel koud, zere boobs en misselijk als ik te veel eet. Maar verder mag ik (nog) niet klagen.

Meiden zet hem op he....Joshi jij zit al in ww toch?

4. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    @yvetje, nee voor ivf kan je niet zelf kiezen, je kan het op een gegeven moment als je al zoveel geprobeerd en gedaan hebt wel bespreken maar hun bepalen hoe of wat. We mogen deze ronde als het niet lukt verder gaan met ivf maar dat doen ze pas vanaf 7 follikels dus dat wordt volgende ronde dan pas

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Yvet...dat is idd niet zomaar.
    Bij mij was het....1 jaar zelf proberen, 6x OI, 6 mnd zelf proberen, en dan nog 5x IUI toen door met IVF maar mocht je zwanger raken van IUI en het zou niet goed aflopen begin je weer overnieuw met 6x IUI.

6. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht inderdaad al, daar kun je toch niet zomaar mee beginnen?? Ik hoop dat ik nooit een IVF- behandeling hoef, maar je weet het maar nooit en ik ben en blijf positief, maar hou er ook rekening mee dat dat misschien nodig is om een kindje te kunnen krijgen.

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Yvet....ivf is idd de laatste halte...maar wel 3x. Ik heb het echt ervaren als 100% meevallend. Maar daar moet je nog maar even niet aan denken...;)

8. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ik had ook nooit verwacht bij ivf te belanden :( het is de laatste kans op een kleintje, stel nou dat het niet lukt? wat dan? wil daar nog niet eens over na denken.

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    nou laatste keer sfg voor deze ronde?? waarschijnlijk! we zullen het zien om 10 over 9 echo dus we zullen zien willen jullie duimen?

10. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Succes!

11. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Succes Dwergje!

En succes Fleur! Spannend!!!!

Ja idd ik ben op de wachtbank gaan zitten....duimduimduim

12. Fleur84

Fleur84 Fanatiek lid

27 mrt 2011
    1.545
    66
    48
    Vrouw
    Gelderland
    Thanks dames.

Ik weet mijn ei-verhalen ook nog goed, omdat ik het een beetje bijhield. Ik heb het opgeslagen in mijn mail. Mijn cyclus verloop en wanneer en hoeveel clomid ik gebruikte..hoeveel spuiten..hoe groot het ei was etc etc.
    Voor een evt.volgende ronde kan ik mijn geheugen dan een beetje opfrissen :D

13. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Nou wij zijn terug, 2 eitjes 1 van 17, 5 en de kleine van 13 was nu 15/16 net op de grens, dus wij hebben besloten de gok te wagen en de pregnyl is gezet morgenavond klussen en dan zien we verder, wij hebben deze kans genomen omdat we niet weten hoe verder dan naar ivf of dat wel of niet gaat lukken. en de kleine zit aan de rechterkant waar mijn eileider weg is dus de kans dat ze allebei bevrucht raken is minder dan 10% dus die gok willen we nemen. dus het is voor ons nu ook afwachten maar ik heb geen idee wanneer ik dan kan testen?

14. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Fleur, dat heb ik ook idd! Een boekje en daar schrijf ik iedere fm meting in en idd spuiten en hoeveel. Altijd handig en misschien ook goed eens terug te lezen.
    Zet m op he! Nog ff en dan hebben jullie jullie prachtige mannetje in handen!

15. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Joepie Dwergje, eindelijk weer een kans! Pregnyl nu gezet, dan ongeveer morgenavond eisprong en dan 2 weken later testen houd ik aan.
    Veel klusplezier en gezellig samen op de bank, ik schud de kussens vast op.

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja morgenavond moeten we klussen is dat niet te laat dan als ik donderdagavond mijn eisprong heb?? oke dus eind november begin december kan ik dan testen?

17. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dwergje fijn dat jullie eindelijk weer een kans hebben. 30 nov zou je kunnen testen meis! Spannend weer. Hopelijk komen yvetje en ik ook snel op de wachtbank!

18. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Oooo ik vind het zooo spannend, wil iedereen duimen voor ons!!! hopelijk is het raak! ja nu ook ik 2 weken op de wachtbank!

19. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zonneschijn hoe gaat het, wanneer wordt je gecureteerd? Dikke knuffel voor jou meis!

Yvetje jij alweer de volgende fm gehad?

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi,
    Het gaat zijn gangetje, ik wordt maandag gecurriteerd, dus dat schiet al op..
    Lekker 2 dagen vrij gehad was heerlijk vanmiddag weer lekker aan het werk..ik moet er gewoon doorheen..
    Maar ik voel me al weer beter als de andere dagen..
    Verder gaan we voor intake gesprek 19 dec in het umcg in Groningen dus dat schiet ook al lekker op..
    Ik denk dat we dan gaan starten in januari of zo..Maar kan ik in iedergeval lekker proosten op het nieuwe jaar...En ik weet zeker 2013 wordt gewoon ons jaar...

Dwergje spannend ga zeker voor je duimen..Hopelijk is het nou eens een keertje raak.
    Joshi ook op het wachtbankje duim duim wanneer mag je testen...

fijne dag allemaal

Deel Deze Pagina