Hoi meiden! Ik hoop dat jullie ook allemaal ondanks alles fijne dagen hebben met lieve mensen om jullie heen! Stefanie, Jeetje nog maar heel even he....weet nog dat je t hier vertelde, jeee wat gaat dat snel!
He ladies, Hoe gaat het met iedereen?? Ik hoop dat jullie allemaal hele fijne dagen hebben en dat we het slechte nieuws van afgelopen jaar achter ons kunnen laten. Op naar een nieuw, goed jaar met goed nieuws en dikke buiken!! Ik merk dat ik in die vrije dagen minder behoefte heb aan het forum en ermee bezig zijn, dus vandaar dat ik niet steeds van me laat horen. Ik ben afgelopen maandag naar de gyn geweest en er was geen verschil te zien met de vorige keer. Nog steeds een cyste van 35 mm maar daarnaast nog heel veel kleinere eitjes. En aan de rechterkant ook meerdere kleine eitejs van allemaal ongeveer 12/13 mm. De gyn moest echt even piekeren wat we nu zouden doen. Hij zei eerst: kom donderdag weer terug en vrij van te voren een keer....en toen: nee, vrij toch maar niet haha, want stel de eitjes zijn wel groot genoeg allemaal dan is de kans op een 6ling aanwezig en dat willen we niet. Dus ik moet uiteindelijk wel doorspuiten met 50++ en dan morgenochtend terug komen. Ik denk alleen dat er weer geen reactie zal zijn en dat het er allemaal net zo uit ziet. Als alles wel gaat groeien moet ik de ronde weer afbreken en wachten tot alles weer schoon is . Weer afwachten dus...
Oh frustrerend kan t zijn he Yvetje!! Hopelijk morgen wel mooi resultaat! Nou ik gisteren menstruatie gekregen?? Huh terwijl ik 6 dagen van tevoren 4 grote eitjes had....die binnen enkele.dagen zouden springen! Nou ik denk dus dat we in de vorige cyclus al eerder een eitje.gemist hebben...en dus 2 weken geleden ook eitje gesprongen is. Wat denken jullie? Zou dit kunnen?
raar joshi, ik weet het neit dus kan je geen advies geven. Vandaag ivf gesprek gehad, was erg zenuwachtig maar ging ontzettend goed, mag meteen met primolut gaan beginnen dus hiero ff wat happy nieuws yvetje hoe was het gegaan?
Dwergje, spannend zeg!! Ik ben gisteren ook weer naar de gyn geweest en we breken weer de ronde af. De cyste is weer iets gegroeid en verder blijven er eitjes zitten van 12/13 mm. Daarnaast is het bms niet mooi meer, in totaal 6 mm, waarvan 3 mm vocht/bloed, dus ook niet goed. Kortom, flink balen dus. Mn man zei tegen de gyn: ik heb het idee dat we alleen maar gedoe hebben. En dat beaamde de gyn. Blijkbaar doen de injecties ook niet wat we hoopten. De gyn gaat nu overleggen met mn andere behandelend gyn en dan horen we wat we nu gaan doen. Ik ben heel benieuwd waar ze mee zullen komen.... Eerst wacht ik nu 3 weken even af, geef mn lichaam even rust en 14 januari ga ik weer heen om te kijken of de cyste misschien weg is en bespreken we wat we nu gaan doen....
Hey meiden! Joshi wat raar maar helaas doet ons lichaam niet altijd reageren zoals t hoort. Ik denk dat je geen eisprong gemist hebt aangezien je regelmatig fm had. Maar hoe dan komt weet ik ook niet. Geniet je wel van je pauze meis? Dwergje goed nieuws.. you go girl!! Hihi Yvet wat shit zeg. Het zit jou tot nu toe ook niet mee. Ik duim dat hij 14 kan weg is! Vindt je het nog wel te handelen de mmm? Chantal hoe gaat het met jou? Zonneschijn wanneer ga jij starten voor ivf? Hier afgelopen week veel gehuild (zeg maar elke dag) maar tussendoor ook kunnen genieten dus voel me eigenlijk best ok. Helaas is mn miskraam toch op vakantie gekomen, wat erg balen was maar ik had het heftiger verwacht en kon het goed handelen. Morgen weer afspraak/controle in zh. Ben benieuwd wat er te zien zal zijn.
Pfff zie net dat mn handtekening nog niet aangepast is. Bah.. vervelende confrontatie! Ga ik eerst aanpassen. Debs ik heb jou niet genoemd in mn berichtje hierboven maar je weet dat ik je een kanjer vindt hoe je met alles omgaat!
Hope ja die banner is wel even confronterend! Vervelend dat de miskraam op vakantie kwam... Het is niet hoe je dit jaar uit had willen gaan... Ik vind t altijd lastig, oud&nieuw. Toch een moment waarop je terugblikt op t afgelopen jaar. Confronterend! Mn huis is verkocht, vanaf maart op zoek nr nieuw huisje.... Ik heb me voorgenomen: 2014 wordt mijn jaar! 2013 wordt het aanloopjaar Meiden ik wens jullie allemaal sterkte deze oud&nieuw
Ach Hope, toch op vakantie....wat vervelend...Veel gehuild en tussendoor toch genoten, het moet allebei. Je banner lijkt me idd confronterend, ik zag m van de week ook al en kan het me goed voorstellen meis. Dwergje goed nieuws, fijn!! Ah Yvettje, alweer joh....bah! Ik hoop ook dat ie nu snel weg gaat en dat je normaal van start kan de volgende cyclus. Zo frustrerend als het steeds zo loopt.... Chantal, dat zeg je mooi, 2014 jouw jaar met een aanloop. Je huisje verkocht, zal waarschijnlijk dubbel voelen voor je, maar voor deze tijden is het natuurlijk fijn dat het verkocht is! Debby dikke knuffel! Ik ben van de week toch naar het ziekenhuis gegaan omdat ik dacht: hhmm misschien kan ik dan voor mijn vakantie toch nog 1 cyclus doen....kon het niet laten, pauze is heerlijk, maar het kriebelde toch om het wel te doen. Dus voor uitgangsecho naar het ziekenhuis, verhaal uitgelegd en ze vond het apart 6 dagen na laatste echo een menstruatie en toen nog 4 grote follikels te zien. Dus zij zegt: het meest logische zou zijn een gemiste eisprong, maar ja of er daarna dan gewoon nog 4 doorgroeien, dat lijkt me weer apart. Op de echo bleek dat ze er alle vier nog zitten, 2 zijn er 1 mm gekrompen, 1 gelijk gebleven en 1 is nu 23 mm, maar nog niets gesprongen dus. Even afwachten nu. Meiden, ik hoop voor iedereen een mooi 2013 en ook veel positief nieuws in het topic, daar zijn we hard aan toe!
Hope meid, ik heb respect voor je. 'Gelukkig' was je dan op vakantie en valt het je minder zwaar als verwacht maar het is toch niet niks. Ik kan het nog goed handelen in de mmm. Ik weet zeker dat het gaat lukken, alleen weet niet hoe en hoe lang het duurt. Daar ben ik wel soms een beetje bang voor, dat het nog zo ontzettend lang gaat duren en dat we nog een lange weg te gaan hebben. En heb nu zelfs al even gedacht: straks lukt het helemaal niet....en dat heb ik nog nooit gevoeld... Maar ik probeer daar niet teveel over na te denken. Joshi, wat vreemd dat je toch die 4 eitjes nog hebt. Niet echt logisch. Chantal, helemaal goed meid, 2014 wordt jouw jaar!!
joshi had ik ook, ik werd toen ook week te vroeg ongesteld en toen ik een echo kreeg zaten ze er nog allemaal, en toen 2/3 weken later kreeg ik in 1 week 3 kleine bloedspoortjes met afvegen en dat was dus omdat ze 'weg' waren
Joshi ik snap dat het toch kriebelde en je hoopte voor je vakantie toch nog een ronde te doen. Maar nu je eitjes er nog zitten gaat dit zeker niet lukken of ga je binnenkort nog een keer op controle? Mag je nu geen gemeenschap hebben nu je zoveel grote eitjes hebt voor het geval ze toch allemaal springen? Yvetje jouw gevoel snap ik heel goed. Dat gevoel begon bij mij op een gegeven moment ook heel erg te knagen maar meis er zijn gelukkig nog heel veel mogelijkheden om zwanger te worden en je bent nog lang niet bij het eindstation dus hou vertrouwen! Duckie ik weet niet of je hier nog mee leest maar hoe gaat het met jou? Hier vanochtend op controle geweest en alles is schoon dus ik mag gelijk weer starten. Eigenlijk vind ik het heel fijn en heb geen behoefte aan een pauze. De zwangerschap heeft me een hoop positiviteit gegeven en we willen er weer voor gaan dus vanavond gaat de eerste spuit weer gezet worden. Meiden ik wens jullie allemaal hele fijne jaarwisseling toe en laten we hopen dat het komende jaar ons allemaal een zwangerschap gaat brengen. En Chantal voor jou dat 2013 je weer geluk mag brengen en dat 2014 helemaal jouw jaar wordt. Voor jou moet het ook een raar oud en nieuw zijn. Dikke knuffel voor jou. En andere meisjes koester ook wat je samen hebt he!
Ook ik wens jullie alvast een gelukkige jaar wisseling en dat 2013 ons meer geluk zal brengen dan 2012
meiden, ik voel me bijna bezwaard hier wat te posten maar ik wil jullie echt ook het allerbeste wensen en dat 2013 maar een prachtig vruchtbaar jaar mag worden!!!
Dank je wel stefanie! Jij ook veel geluk toegewenst met je gezin! Over paar weekjes mag je je zoon al in je armen houden.. veel succes met je bevalling alvast! Het is stil hier.. hoe gaat met iedereen? Dwergje wat staat jou te wachten als je klaar bent met de primolot. Ga je dan weer Puregon spuiten of over op ander? Hier weer begonnen en di mn eerste fm. Ben benieuwd hoe deze ronde gaat lopen.
gisteren laatste primolut dus ik hoop morgen/zaterdag ongesteld te worden, dan moet ik op dag 2 beginnen met synarel en dan op dag 3 beginnen met puregon 125 eh dan net zolang door gaan met beide tot de eitjes groot genoeg zijn om te oogsten, en dan 1 dag niks dan de oogst en dan 2 dagen na de oogst terug plaatsing dus volgende week vrijdag eerst fm denk ik hoop dat er dan al het 1 en ander zit
NEE joh Stefanie, helemaal leuk hier nog geregeld wat van je te horen! Jij ook het allerbeste voor dit nieuwe jaar, het duurt niet lang meer en dan mogen jullie jullie zoontje verwelkomen! Succes alvast met de bevalling en wij lezen hier hopelijk snel het goede nieuws!