Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussion in 'MMM clubs' started by Hopesoon, Dec 30, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

Apr 25, 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo hier ben ik weer ben een tijdje weg geweest omdat ik dat te wachten op een afspraak. Nou die zit er aan te komen. Ik krijg a.s. woensdag tussen 15.30- 16.30 een telefonische gesprek.

Yvetje wat vervelend nieuws om te horen zeg bleeh maar wel goed dat je voor je zelf bent opgekomen. Hopelijk slaat het nu wel aan.

Debby wat super nieuws zeg trouwen hmmm vergeet niet te genieten hoor als het zover is, want het vliegt voorbij. Maar ooohhh wat ben ik blij voor jullie. Wat een heerlijk vooruitzicht. Ene wanneer wordt de datum al dit jaar. Maar het is zeker heel begrijpelijk dat jullie op een lager pitje gaat zitten.

Dwergje wat super nieuws zeg wat een eitjes.. Mijn man deed ook altijd bij mij de pregnyl. Heb je niet familie of vrienden die dat ooit is hebben gedaan. Maar anders gewoon maar het ziekenhuis gaan die doen het net zo lief voor jou..

Hope: Ik wil je bij deze weer even succes wensen. OP naar positief nieuws yeah daar gaan we voor.. Maar die eitjes hebben zijn niet altijd rond die zijn soms moeilijk op te meten. Komt vast en zeker goed met jou.

Joshi balen zeg met pech komen te staan en dan is het ook nog super koud brrrr. Had je niet een deken in de auto altijd handig voor als je pech hebt. Of waxine lichtjes.

Goed weekend allemaal…

2. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zonneschijn leuk dat je weer mee schrijft. Succes woensdag met je telefonisch afspraak!

Dwergje hoe is het gegaan? Geen overstimulatie hopelijk!

3. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    over stimulatie heb ik sowieso, maar gaat er nu om dat de lege follikels zich gaan vullen met vocht en als ik dat vast ga houdden moet ik dus opgenomen worden,

ik heb begrepen dat het gemiddelde 10 follikels is en het mijne was sowieso al boven de 30

punctie is goed gegaan, heb nu weinig pijn als ik plat lig, verdoving hebben ze 2 keer moeten bij spuiten omdat het uitwerkte en dat deed echt mega zeer het aanprikken zonder verdoving! ze zijn 40 minuten bezig geweest met de punctie, man lief naar andere zh gegaan om de follikels in te leveren, hij ging met 2 koffers ernaar toe a 17 buisjes daar heeft hij ander half/2 uur moeten wachten omdat het zoveel follikels waren, en nu gaan jullie echt mega schrikken uit het totaal van de follikels zijn 33!!!!! eicellen gehaald

4. Joshi

Joshi Actief lid

Feb 11, 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Wow schrikken....behoorlijk! Wauw 33!! En wanneer hoor je hoeveel er 'oké' zijn? Word alles dan ingevroren? Jee Dwergje, idd kalm aan jij....goed drinken geloof ik he? Laat je maar goed verwennen!

5. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja heeeeel veeeeel drinken dan heb je minder kans dat je vocht vast blijft houden,

woensdag hoor ik hoeveel er goed zijn hoeveel er bevrucht zijn hoeveel er ingevroren kunnen worden, ja alles wat overblijft wordt ingevroren. woensdag dus ook een terug plaatsing!!

6. Joshi

Joshi Actief lid

Feb 11, 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Wow! Echt goed gevoel moet dit geven! Duimen voor heel veel bruikbare! Kalm aan!

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    33 eitjes of 33 follikels? Jeetje wat veel joh! Wie weet heb je straks een heel voetbalelftal in de vriezer liggen ;)
    Kalm aan meis!

Hier gister te horen gekregen dat mn zus zwanger is. van een tweeling. meteen 1e wip raak. Ik snap niet wat er mis is met mij. Oudste zus heeft door tumor maar 1 eierstok en had binnen 3jr 2 kids en andere zus allebei de eerste poging raak en nu dus zwanger van nr 2&3... Moest wel ff slikken toen ze vertelde over de 2 hartjes afgelopen woensdag :( Kon t verder redelijk hebben maar toen ze begon dat het wel lastig is met de auto en dat ze de kinderwagrn nirt kunnen gebruiken en ze baalde dat het een 2eiige was, want ja aáls het dan een tweeling was, had het wel een 1eiige mogen zijn enz enz.....toen kon ik niet anders reagerrn dan:"dat zijn echt luxeproblemen". Gaf ze me toen wel gelujk in.

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Net een nummer tegengekomen, traaaanen met tuiten. Er zijn weinig nummers voor MMM meiden. Wil hem jullie niet onthouden: I Would Die For That - YouTube

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    #3049 Dwergje, Jan 20, 2013
    Last edited: Jan 20, 2013
    Jeetje chantal, wat een moeilijke dag gisteren voor jou! kan me voorstellen dat je door de grond zakte.

enne nee echt 33!!! eitjes heb een briefje waarop staat dat er 33 eicellen zijn gevonden bizar! ik geloofde het ook niet toen mijn man het zei ik denk ja je bedoeld follikels zeker? nee echt 33 eitjes geloofde het pas toen ik het op papier zag hahaha

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Joepie dwergje!!! You go girl!!

Chantal wat voelt het oneerlijk hè. Hou je taai meis!

Joshi hoe is het vrijdag bij jou gegaan?

11. Joshi

Joshi Actief lid

Feb 11, 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Jee Chantal, moeilijk hoor! Mensen die niet met de mmm van doen hebben denken daar gewoon niet bij na. Gelukkig snapte ze na jouw opmerking wel dat ze idd in een luxesituatie zit.... Dikke knuffel!

Mijn echo was goed, allemaal waren ze weer weg, dus toch niet doorgegroeid naar een cyste in ieder geval.
    Nou binnenkort maar weer eens bellen met mijn gyn, ik weet t gewoon echt niet! Misschien dat hij een kan overleggen met een collega in t andere ziekenhuis om te kijken wat hun advies is....

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

Apr 25, 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Tjee dwergje 33 eitjes pfff dat zijn er nog eens wat. Op naar woensdag voor de punctie toch..

Chantal ja soms is het zo oneerlijk je snapt het soms gewoon niet.. maar wat een mooi nummer zeg.. Ik kan me zeker voorstellen dat je even moest huilen, Hopelijk krijgt alles gauw een plekje bij jou.. Tja dat je zus kan zeuren over luxe dingen is toch best wel gek hé. Terwijl wij zouden gillen van blijdschap.
    Heb je al een leuk huisje kunnen vinden..

Joshi is dat nou goed nieuws dat je geen cyste hebt.. Hopelijk kunnen ze een oplossing voor je vinden...

Fijne dag allemaal..

13. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn zeg dat de follikels uit zich zelf vertrokken zijn. Top!! Dan hoef je na je vakantie je daar in ieder geval niet druk om te maken en kan je gelijk starten. Maarja welke behandeling he?? Lastige keuze he. Vraag inderdaad of dat de artsen willen overleggen. Dat zullen ze vast doen als je dat vraagt.

Dwergje hoe voel je je? Heb je veel last? Op naar woensdag!

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja hier gaat het wel, erg veel last van de bovenkant van mijn buik bij me maag ofzo daar doet het echt veel pijn met lopen en bewegen en verder gaat het wel prima, dus hopelijk ben ik snel weer opgeknapt

15. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    Het bewijs!

hahaha

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

Feb 2, 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Het staat er echt, zwart op wit!!

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    ja haha er zijn echt serieus 33 eitjes gevonden hahahah

18. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    Controle echo was goed, hou op dit moment niet teveel vocht vast dus morgen mag ik gewoon een terugplaatsing hebben als er iets bevrucht is!

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

Jan 2, 2012
    3,310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Spannend dwergje!!
    Hoelaat hoor je iets over het aantal bevruchtingen? Duim voor je en zal op mn werk mn phone regelmatig checken! Succes!!!

20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

Jan 17, 2009
    1,201
    0
    36
    Rotterdam
    morgen wordt ik tussen 9 en 10 gebeld of er bevruchting heeft plaats gevonden en hoelaat ik een tp heb, en dan hoor ik daar of via een brief hoeveel er bevrucht zijn goed genoeg zijn en ingevroren kunnen worden

Share This Page