Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Half 3 de terugplaatsing

2. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    SUCCES meis!!! Ik duim voor je...

3. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heel veel succes Dwergje, ik denk aan je!

4. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    27!!!!!! bevruchte eitjes!!!

Nou er is een embryo terug geplaatst maar ging niet van harte pfff wat een gedoe heel verhaal de persoon die het terugplaatste vond dat ik op het randje zat vanwege de overstimulatie en vergrote eirstokken (vind je het gek met zoveel follikels en eitjes) en zei zou het dus niet doen. dus ging ze overleggen met mijn eigen gyn nou eigen gyn had mij gisteren al goedgekeurd dus vond de tp goed en zei twijfelde heel erg vervolgends legde ze de bal bij ons en moesten WIJ kiezen wel of niet terugplaatsen!!! terwijl wij geen artsen zijn en wij ook de risicos niet kennen.

Dus we hebben wel gewoon tp gehad en verder zien we wel of ik vocht ga vast houden of niet. Als het echt niet gekund had dan hadden ze het niet gedaan neem ik aan.

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    :$:$:$27!!! :$:$:$

wowie!! Nog iets gezegd over de kwaliteit?? Dat zijn heel wat eskimootjes die op expeditie gaan! :)
    Hoop dat t meevalt met die overstimulatie!! Succes op de wachtbank. Gek he, eeeeiigenlijk ben je nu zwanger! Nu nog zwanger blijven!

6. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Dwergje wat goed!!!!! Ik zou ook voor Tp gegaan zijn hoor, altijd gezellig dat soort artsen. Goed drinken en lekker rustig aan doen de komende dagen en nu hopen dat er heel veel in de vriezer gaan. Heb je wel met je ziekenhuis afgesproken dat ze er maar 1 per rietje terugplaatsen omdat je nu maar 1 per keer teruggeplaatst mag hebben? Of doen ze nog steeds 2 omdat niet elke embryo goed ontdooit?

Hier nog steeds baby in buik...uiterlijk dinsdag of woensdag inleiding dus over een weke is hij er sowieso

7. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm.. *edit* ik dacht dat er januari 2013 stond... Sowwy

8. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    @pluisjes, je mag gewoon mee schrijven hoor!?? denk ik??

Ja chantal 27, en waren allemaal hele goede kwaliteit zeiden ze. nee niet besproken of er 1 of 2 in een rietje gaan neem aan dat ze er nu altijd 1 in 1 rietje doen vanwege dat er geen 2 terug geplaatst mogen worden, maarem ja ze worden helaas niet alle 26 ingevroren als er bijvoorbeeld 20 goed genoeg zijn om in te vriezen zullen ze 6 van de beste invriezen ofzo.

Ja chantal eigenlijk ben ik nu al zwanger he? hahahahah nu nog hopen dat het zich innesteld, maar het zh ging daar wel vanuit ;) dat het meteen zou lukken maar dat heb je niet voor het zeggen

@stefanie, hij heeft nog geen zin dus, onze dochter is ook pas met 42 weken geboren na inleiding, erg he dat wachten!

9. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hahaha, nou dank je Dwergje.

Ik ben dus niet in januari 2012 begonnen met IUI, maar in 2013. Nog maar net. En ik spuit ook geen puregon en pregnyl, maar Fostimon en Brevactid.

Wij zijn sinds 2010 al bezig en verder kerngezond, geen redenen om niet zwanger te kunnen raken.
    Vanochtend had ik de inseminatie, dus ik het worden twee spannende twee weken wachten!

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    spannend pluisjes, kunnen we samen testen op 6 feb :D

11. Pluisjes

Pluisjes Actief lid

23 jan 2013
    213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik doe een dagje later Dwergje, ik mag op 7 februari van de poli testen :p :).
    Super spannend!

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ze zouden me dus gisteren bellen ik maar wachten mijn man nog ge wats apt en heb je jij al bericht gehad meer nee. Dus heb vanmorgen even terug gebeld en ze gaan me nu vrijdag terug bellen..Nou dan wachten we nog een paar dagen..

tjee je hebt wel veel eitjes zeg dwergje...Wat gek dat ze dan met jou gaan overleggen wat je wilt hmmm vindt ik niet zo proffesioneel.. Dat moeten zij toch veel beter weten raar maar weer.. Maar goed je bent dus nu zwanger hahaha, veel succes met wachten dwergje zet hem op...

pluisje welkom bij de groep, en jij ook succes met wachten..

13. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Pff erg he zonnenschijn als ze dat doen! hoevaak ze dat bij mij wel niet gedaan hebben! je zit te wachten en te wachten en te wachten en vervolgends heeft er niemand gebeld!!! vind ik altijd zo frustrerend!

Ja veel eitjes he!!! ja wij vinden het ook absoluut niet kunnen wij zijn niet de professionels hoe moeten wij nou weten hoe of wat? dat kunnen wij toch niet bepalen? maja we zullen het afwachten

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Vind t heeeel raar dat ze er maar 6 invriezen trouwens! Dan maar 2 in een rietje en 12 invriezen, 50% ontdooid niet goed, dan is je eerste poging zo snel voorbij met beetje pech. En of ze ze nou nu "dood" laten gaan of later, zou ik kiezen voor later. Als ze je over die andere dingen zelf laten beslissen, zou ik me hard makn om hier ook zelf over te beslissen!

15. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja was theoretisch gesproken ik weet niet precies heoveel ze erin gaan vriezen maar niet alles

16. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Maar bij debby hebben ze er toch wel meer in laten vriezen...Dan 6.

Nou vandaag hoor ik eindelijk bericht. Hopelijk kunnen we dan beginnen. Ben nog niet ongi geworden, en heb er ook maar een test achter aan gegooid om dat ik vandaag 31 dagen ben. Maar helaas niks...Dus moet dan toch ongi gaan worden.

Goed weekend allemaal..

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    ja debby had er niet zoveel toch? heb jij 10 eicellen dan vriezen ze idd alle overgebleven in maar heb je 27 eicellen dan vriezen ze niet allemaal in zal wel een protocol voor zijn met een maximum van zoveel?

Hoe is het gegaan zonnenschijn??

18. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo allemaal,
    Ik ben gebeld eindelijk dan zat er al op te wachten ze belde tegen vijven.
    Maar goed het blijkt dus dat mijn man boven gemiddeld zaad heeft.
    We hebben niet alle iui's afgemaakt omdat het zaad van mijn man toen zo slecht was dat ze zeiden dat we beter konden stoppen en het volgende traject in kunnen gaan.
    Maar nu gaf ze dus ons de keus of de iui's af te maken dat zijn nog 2 keer. Of beginnen met ivf..
    Hmm weer stof om over na te deken maar gaan we nu alle kansen pakken.
    En ja waar gaan we het dan doen in groningen of in onze eigen woonplaats waar we al zaten..Maar ja als het dan niet en lukt en we doen het in onze eigen woonplaats komen we dan weer terug op de wachtlijst.. Allemaal keuzes.. pffff
    Moet het wel na het weekend weten want ik ben vandaag ongi geworden...Toch best wel een lastige keuze..wat is het beste.

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    ja iui is toch de makkelijkste 'oplossing' ik merk hoe heftig ivf gedoe eigenlijk allemaal is ook emotioneel. dus ik zou zeggen probeer nog die 2 keer iui maar aan de andere kant zou ik zeggen doe ivf dan heb je gewoon meer kans! Lastige situatie wat zegt je man erover?

20. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zonneschijn, moeilijke keuze zeg. Ik heb er (nog) geen ervaring mee, maar wees je er ook van bewust dat je maar 3 IVF pogingen mag doen. Meer mag tegenwoordig niet meer. Weet niet of je daarna weer op IUI over mag gaan.

Deel Deze Pagina