Nee je mag het niet omwisselen. Maar we hebben besloten dat we voor iui eerst gaan. Ik heb net gebeld en ik kan om half 12 al langs komen.Dus ik vindt het super fijn dat ze het smorgens doen. En als iui niet lukt gaan we over op ivf, en dan zitten we toch in de lijn en kunnen gelijk door. Ik vondt het prima gaan ze hadden de papieren al doorgestuurd naar de iui. En ik vondt het erg netjes gaan enzo. Zo nu hoef ik geen vrij te vragen van mijn werk want ik kan zo gelijk door gaan..Dus het heeft dus wel zijn voordelen..
Hope hoe is het bij jou? trek jij het nog een beetje wanneer kan jij testen? ik ga denk ik zondag de vroege test proberen woensdag is mijn test dag
Zonneschijn jij hebt genoeg gehad om over na te denken zeg.. maar lijkt mij verstandige keuze die je gemaakt hebt. Ik denk dat ik het ook zo gedaan zou hebben. Dwergje spannend je begint de dagen al af te tellen. Ik duim voor je meis! Hier vanochtend getest en negatief. Aangezien ik de laatste dagen soms misselijk was had ik best veel hoop. Maar helaas pindakaas. Ik ben gestopt met de utro en zal over paar dagen ongi worden. Hoe is het verder met iedereen? Yvet en joshi? Ik zie dat we nieuwe dame hebben.. pluisje welkom!
Ja was zeker ook niet makkelijk, maar goed we halen het maximal eruit. En hopelijk op goed nieuws. Maandag weer terug komen. Ik zit nu in het umcg groningen en ik moet zeggen dat ze daar s'morgen spreek uur hebben wat ik wel super fijn vindt. Kan het nu goed combineren met mijn werk. Ik ben netjes geholpen. Ze gebruiken daar altijd menopur, maar omdat ik het op puregon goed doe, blijven we hier ook mee door gaan. Dat is ook wel weer fijn. Alles zag er goed uit en mocht beginnen met spuiten. Dag 2 zit er al weer op, was toch best wel weer lastig maar als je dan eenmaal de spuit hebt gezet. Valt het ook wel weer reuze mee. Maandag mag ik weer terug komen, we gaan voor 2 eitjes want meer willen ze niet hebben. Dwergje wel weer spannend hoor...duim duim duim.. Hope wat jammer zeg. Ik heb er even geen woorden voor. Deb van Hartelijk Gefeliciteerd met je verjaardag, en een hele fijne en gezellige dag toegewenst..
ik heb erasmus even gebeld hoeveel er nu ingevroren zijn, er zijn er totaal 11 ingevroren dus 33 gevonden, 27 bevrucht, 11 ingevroren. dus 15 verloren
Wat zonde dat er 15 verloren zijn gegaan. Maar wel heel fijn dat er 11 zijn ingevroren.. dat is volgens mij ver boven gemiddeld. En dwergje je hoeft niets te voelen he.. je tp is pas een week geleden geweest dus het kan nog alle kanten op. Zonneschijn die eerste spuit elke ronde blijft toch altijd weer gek he. Op naar 2 mooie eitjes voor je!
Dwergje, het hoeft nog niet te laat te zijn inderdaad, blijf hoop houden voor je!! Zonneschijn, snap heel goed dat die 1ste spuit toch even gek is. Ik heb dat ook hoor, en dan niet alleen bij mn 1ste spuit. Ik zich te wachten op mn menstruatie. Afgelopen zondag mn laatste Orgametril tablet gehad, dus ik hoop dat ik snel ongesteld wordt, zodat we een nieuwe en misschien wel laatste ronde Puregon gaan proberen. Als het echt niet blijkt te werken, over op Menopur. Ik kan me niet voorstellen dat 1 van de 2 niet zou werken, want ik reageer wel op de injecties. Maar het blijft afwachten.
Hope, zit jij alweer op je NOD? Jeetje....had ik niet door, maar komt omdat ik even wat minder actief ben hier. Maar wat balen meis....verdorie! Dwergje, wat veel dat er dan verloren zijn gegaan idd, maar 11 is een prachtig aantal he, goed hoor! En nu maar afwachten, lijkt mij ook dat je niet perse wat hoeft te voelen hoor....positieve vibes jou kant op! Zonneschijn weer begonnen, duim duim duim! Wij gaan in overleg met mijn gyn overstappen naar een ander ziekenhuis. Daar gaan ze tijdens de controle-echo's ook bloedprikken om te controleren of er wat groeit en daarin kunnen ze ook zien hoeveel ongeveer. Mochten er dan weer meer zitten kunnen ze er daar ook evt. wat weghalen dmv een punctie. Vind het wel spannend een nieuw ziekenhuis....was juist inmiddels bekend daar en dat is toch wel prettig. Maar goed, het word nu wachten op een oproep...
Dwergje weet je ook waarom? Omdat de kwaliteit niet goed genoeg was? Wat voor kwaliteit emmies zijn ingevroren; A,B?
Goed zo Yvetje, blijf hoop en vertrouwen houden. Er gaat vast één van de twee werken bij je!! Hopelijk komt je ongi snel dan kan je van start.
Chantal, dat weet ik niet ik hoop dat dat in de brief staat heb nog geen brief gekregen hoeveel er ingevroren zijn en welke kwaliteit dus hoop dat dat in de brief staat via de telefoon heeft ze dat niet gezegt. dus ik weet er verder niks over weet niet of die andere niet goede kwaliteit waren en daarom verloren zijn gegaan of omdat ze er maximaal 11 ingevroren hebben
Nou pff, ik had zo gehoopt vandaag door te komen zonder ongesteld te worden zonder bloedverlies dan had ik mijn kans veel groter geacht, maar helaas toch net een heeeeel kleeeiiiinnn beetje rossig bloed gespot wat ben ik boos kwaad teleurgesteld! Precies weer week te vroeg!! altijd een week te vroeg!!!
nee alle hoop is echt weg, weet gewoon dat ik binnen nu en 2 dagen ongesteld ga worden, me baarmoeder hangt echt heel erg laag kan hem zo zonder moeite aanraken staat beetje open, nee hoor mijn hoop is echt weg maar altijd week te vroeg echt altijd! heb ik een 3 weken cyclus? komt het door de puregon? heb ik meer kans met de cryos omdat ik dan geen hormonen hoeft te gebruiken!? misschien beter pregnyl gebruiken dan de balletjes met hcg in me lijf wordt ik niet ongesteld dus meer kans? ik weet het niet meer, weet niet of ik moet huilen voel me zo verdrietig, boos, weet het even niet meer
Ach dwergje dikke knuffel voor jou!! Ik hoop zo dat toch vals alarm is. Hier ook eerste rood gespot..
Chantal, de vorige keren ook telkens met puregon standaard week te vroeg kan je hier op topic na lezen dit is de 4de keer dat ik dan een 'week' te vroeg ongesteld wordt (als het doorzet en niet een eenmalig bloedinkje is) ja ik gebruik utrogestan, daardoor zag ik het want er zat klein beetje bloed aan me vinger