Dwergje hoe is het vandaag?? Hier de dijken doorgebroken.. sinds ik utrogestan gebruik heb zulke heftige buikpijn de eerste dag... herkent iemand dit? Ik kan best veel handelen maar deze buikpijn is zo pijnlijk.
ik weet het ook nog niet hope ik ga het volgende week beleven, Ja hier vanmorgen weer met balletjes inbrengen beetje rosig bloed aan me vinger maar verder niks zit hele tijd broek te loeren en op me wc papiertje maar tot zover echt niks te zien, heb wel zh gebeld en die zeggen van ja dat is mogelijk dat je rossig bloed verliest (dus meer dan wat ik nu heb) dat kan door utro komen maar ook gewoon zomaar kon ook door irritatie omdat ik die balletjes 3 keer per dag moet inbrengen dat het daarvan is. dus we wachten het nog steeds af ik hoop dat het uitblijft! hier wel erg moe, en sinds 2 dagen non stop hoofdpijn heb ook giga last sinds 4 dagen van opvliegers de hele dag door en snachts drijfnat in me bed liggen.
Dwergje Wel spannend zo te horen, blijf voor je hopen dat het goed nieuws is..Zou het een zwangerschap verschijnsel zijn??? Ik duime voor je dikke knuffel voor jou..Wanneer zou je kunnen testen..
Zondag vroege test woensdag echte testdag, maandag laatste balletjes, dus dan zal ik dinsdag/woensdag ongesteld worden denk ik mocht ik niet zwanger zijn
Ik heb er echt weinig vertrouwen in meestal neem ik de utrogestan balletjes om 9 uur half 4 en half 11 en zoals afgelopen 2 dagen dan neem ik hem om 7 uur en dan om half 4 weer en vandaag om half 4 echt meer bloed aan me vinger dan woensdag en donderdag dus ik heb er echt geen vertrouwen in zodra er meer tijd tussen zit dan bloed ik dus, dus ik denk dat als ik maandag stop met de balletjes ik dinsdag ongesteld wordt nog voor de test dag. en de symptomen die ik heb die zal ik maar aanschrijven aan de utrogestan, ik baal heel erg ben erg verdrietig ik wordt zo gek van mezelf en mijn gevoel vandaag dacht ik echt dat ik miss wel zwanger ben omdat ik misselijker ben dan afgelopen dagen, en dan vervolgends om half 4 dat bloed en dat brengt me meteen weer terug op aarde. Wat haat ik dit, dit is echt niet leuk, ik wil slapen en pas wakker worden als ik zwanger ben pfff
Dwergje ik herken dat gevoel zo.. op ene moment zit je vol vertrouwen en volgende moment zit je volledig aan de grond. Zo vervelend.. maar het kan nog steeds meid. Hou vol hè! Hier mn uitgangsecho gehad en mn voorgevoel klopte ik heb nog rest follikel zitten maar gelukkig is hij 'maar' 19 mm dus we hopen dat hij komende dagen uit zich zelf verdwijnt. Ohh ik hoop het zo!
Vervelend als die follikels er nog steeds zitten als je ongesteld bent :S heb ik ook een keer gehad dat is zo vervelend! Ik heb de hoop opgegeven ik weet 99% zeker dat ik niet zwanger ben en dat ik dinsdag meteen ongesteld wordt na de stop van de utrogestan
Knuf dwergje, niet leuk!! Hope, ist dan een cyste of ist een eitje wat niet is gesprongen? Zet m op meisjes!
Het is een kleine cyste chantal. Dwergje je ging vandaag toch voor eerst testen? Ohhh spannend! Knuffel voor iedereen!!
Nee ik neem niet meer de moeite om vandaag te testen vind het zonde van me test, morgen laatste dag balletjes dinsdag ongesteld en woensdag/donderdag mag ik testen, dus ik ga morgen even het zh bellen over hoe en wat hun doen met de cryos of ik meds moet slikken of wat dan ook
nou hele wc papier net rose, dus ben benieuwd wanneer het door gaat zetten miss al vandaag of morgen nog voordat ik stop met de balletjes? we zullen zien!
Ohh dwergje wat ontzettend K zeg!! Ik blijf duimen al hoewel ik snap dat je hoop weg is. Hier ook ff zo'n mega dip... heb afgelopen week 4 vriendinnen gehad die een nieuwtje hadden.... pffff! één daarvan is uitgereikend op de datum dat ik ook uitgerekend was. Vervolgens moest ik vanochtend weer terug om te kijken of de cyste al aan het krimpen was.. maar nee hij zit er nog steeds en er was ook ineens een holte te zien?? De fert.verplk. snapte het ook niet en voor de zekerheid moest ik thuis maar even een testje doen. Nou ik vol goede hoop naar huis gereden om te testen, maar nee hij is negatief.. vanmiddag wordt ik gebeld maar ik weet nu al dat we februari moeten overslaan.... wat een ellende. Er is weer een tissuebox door heen gegaan bij me
He meiden, hé gadver Hope, wat vervelend dat je nu weer dit nieuws krijgt. Denk je dat je alles zo ongeveer wel gehad hebt, nu dit weer. Ik heb ook zoooo'n hekel aan cystes, daardoor ben je zo weer een maand of meerdere maanden verder. Meid, je kunt er zelf niks aan doen, dus hopelijk gaat het snel beter. Dwergje, spannend zeg. Misschien goed om maar van een menstruatie uit te gaan. Mocht het dan toch anders zijn, dan is het alleen maar positief nieuws. Met mij gaat het goed. Vandaag uitgangsecho gehad, en mn cyste was alleen nog maar een klein schrompelte, dus zag er prima uit. Mn bmsv was 7 mm. Ik mag nu dus beginnen met injecties! Ik zou Puregon gaan spuiten, maar omdat de gyn vertelde dat ze van de overheid goedkopere medicijnen moeten voorschrijven met ingang van nu, beginnen we alsnog met Menopur, 75 EH, waar ik mee zou starten als de Puregon niet werkte. Dus meteen instructies gekregen en alles opgehaald bij de apotheek, tjonge, wat een naalden en gedoe. Maar ik denk idd dat het 2 keer gedoe is en daarna wen je eraan. Ik hoop dat ik het injecteren zelf niet zeer doet, de Puregon vond ik soms ook pijnlijk. Volgende week maandag mag ik weer heen voor controle, vind het best spannend!!
Heeft iemand van jullie ook ervaring met Menopur?? Ik moet nu een week 75 EH spuiten, maar met Puregon moest ik 50++ spuiten, dus iets minder. Ik ben nu bang dat een week 75 EH teveel zal zijn en ik dus cystes weer ga krijgen. Maar ik heb geen ervaring met Menopur, misschien werkt dat toch anders??
Yvet het is toch eigenlijk raar dat de overheid beslist welke hormonen jij spuit?? Maar goed we gaan duimen dat menopur precies is wat jou eierstokken nodig hebben! Ik heb geen ervaring met menopur, dus ik kan je helaas niet verder helpen. Wel weer spannend hè zo'n eerste spuit zetten. Ik ben net gebeld en tegen mijn verwachtingen in mag ik starten?? Ik heb dus een rest follikel zitten en mijn bms ziet er vreemd en al iets opgebouwd uit?? Heel vreemd... Dit zal misschien erg negatief zijn, maar kunnen jullie je voorstellen dat ik eigenlijk al weinig hoop heb met zo'n slechte start. Ik maak me ook zorgen dat de cyste gaat groeien zodra ik begin met spuiten.. weten jullie hier iets van?
Wel fijn dat je toch kan beginnen, als de cyste gaat groeien zien ze dat bij de volgende echo en kunnen ze dan zeggen we stoppen ermee. Ik heb vandaag zh gebeld, over hoe en wat als ik ongesteld wordt, zei zegt dat als ik ongesteld had meoten worden ik dat gewoon door de utrogestan wordt en dat het het dan niet tegen houdt, en dat rozig bloed verlies vrij 'normaal' is bij utrogestan, ook vind ze het vreemd dat mijn 'symptomen/bijwerkingen' van de utrogestan nu pas komen ander halve week na het eerste gebruik, hun verwachten dat meteen in het begin niet halve wege maar ieder lichaam is anders en kan er anders op reageren maar dit geeft mij wel hoop en haar gaf het ook wel hoop. Mocht ik ongesteld worden moet je normaal gesproken een maand overslaan maar omdat ik geen eigen cyclus heb mag ik meteen beginnen op de 3de dag met progynova en dan 12 dagen daarna dan echo en dan daarna een cryo tp als die goed ontdooid
Kijk dwergje dat geeft weer moed!! En anders heel fijn dat je gelijk voor een volgende poging kan gaan. Hier vandaag heel erg getwijfeld of ik wel wilde starten.. om nou te beginnen terwijl van binnen al zo'n zooitje is en het feit dat ik me even moe gestreden voel maakte dat ik niet meer wist wat ik nou eigenlijk wil. Maar goed mn mannetje wil toch graag weer deze kans pakken dus ik heb mezelf weer bij elkaar geraapt en de eerste spuit weer gezet. Moet zeggen dat ik met erg mixed feelings deze ronde in ga.