o, my, god, heb net toch een testje gedaan omdat ik nog erger misselijk was zodra ik wat doe, ik die test doen ik denk ik zie niks komt niks shit niet gelukt dus ik leg hem in de keuken ga ff naar dochter toe ga terug naar die test is die positief!!!!!!! O my god!!! ik zit hier echt giga te shaken! 25-2 eerste echo ik ben helemaal aant trillen en shaken
WAUW Dwergje, wat goed!!!!! GEFELICITEERD! Ik zei toch: wacht maar af, er is nog niks zeker. Wat fijn meid, genieten genieten genieten!
Dank jullie wel, ben nog steeds helemaal in de war, ik hoop zo dat ik niet ongesteld wordt, en als ik ongesteld wordt weet ik dat het van de puregon is
nee van puregon of puregon/pregnyl dat weet ik niet maar weet dat ik altijd 1 week te vroeg ongesteld wordt en met die bbz werd ik ook heel erg ongesteld door dus de puregon/pregnyl of omdat puur mijn lichaam de bbz wilde weg werken dat weet ik niet dat zou ik nu moeten ervaren pregnyl is allang uit me lijf, die heb ik 18 jan gekregen 5000 eh.
Wwaaaa wat lees ik nou Dwergje, wat een fantastisch nieuws!!!! GEFELICITEERD!!!! Oh dat had je niet meer verwacht lees ik, maar dus toch! Wauw!! Ik snap dat je in shock was. En je mannetje, was die erbij met het testen?? Hope, toch gestart dus, wie weet gaat het wel gewoon oke en krimpt die stomme cyste!! Hier stuurt mijn gyn de gegevens door en wacht dus op een oproep, ben erg benieuwd wat voor wachttijd daarbij komt kijken.
Nee mannetje was er niet bij was niet mijn officiele test dag die is morgen dus ik ga van de week/volgende week nog wel een testje doen. dat ik het niet verwacht had ja en nee, ging weer super rommelig zoals het elke keer bij mij gaat, had symptomen maar die hoorden ook bij de utrogestan, maar konden ook van zwangerschap zijn, sinds vandaag ook echt super spierpijn in me boven benen zomaar ineens kan dus ook door zwangerschap zijn, verder giga hoofdpijn, heel erg moe, misselijk, opvliegers, duizelig.
Dank je duckie! net op testdag testje gedaan nou die is ook positief alleen iets lichter nu die 'opdroogd' wordt hij weer donkerder, hou je vast kleintje. Vandaag is mijn uitgerekende dag, was het een meisje? of een jongen? zou het al geboren zijn? of zou het nog heerlijk warm in me buik hebben gezeten. *zucht*
Dwergje, een bijzondere dag voor jou dus. Gelukkig zit er nu een ienie mini ukkie bij jou in je buik die daar hopelijk 40 weken blijft zitten!
Wat speciaal dwergje dat je op je uitgerekende datum weer zwanger mag zijn. Ik snap dat lastig is omdat je nu misschien je kindje al in je armen had gehad, maar het feit dat je nu weer zwanger bent is wel extra speciaal vindt je zelf ook niet? Ga je morgen weer testen of stop je met testen?
Hallo dames, mag ik jullie wat vragen? hebben jullie dit wel eens gehad? ik ben deze maand voor t eerst begonnen met puregon, 75 eh. Eergister geweest voor een echo en toen was bsv 8.1 en vandaag 5.7, nog wel 3 lagen duidelijk en dat betekend dat je je ei waarschijnlijk nog niet gehad hebt. Alleen ei ziet eruit alsof het wel gesprongen is, weet trouwens de afmeting niet eens meer..maandag was ie 15mm Moet vrijdag terugkomen, nog een keer kijken, en dan zal wel duidelijk worden of ie nou wel of niet gesprongen is..
Guusje, ik heb ook wel eens gehad dat mn bms steeds veranderde van dikte, dan weer dikker, dan weer dunner. Dat het nu is afgenomen, betekent niet dat het niet weer dikker kan worden! Dus rustig de volgende echo afwachten, de ronde is nog niet verloren!!
Hope, ja heel speciaal, verdrietige dag om wat had kunnen zijn, maar ook speciaal omdat ik positief getest heb, Nee ik ga morgen niet testen maar van de week zal ik ongetwijfeld er nog een test tegen aan gooien denk het weekend ergens hahaha en volgende week
Guusje ik snap je twijfel of dat hij misschien al gesprongen is.. tja het enige wat je kan is afwachten. Wat Yvet zegt klopt, het kan zomaar je volgende echo zo zijn dat je bms weer opgebouwd is en je ei klaar is voor de pregnyl. Maar het kan ook dat je ei een megaspurt genomen heeft en uitzichzelf gesprongen is.. vervelend die onzekerheid hè! Wordt je om de dag gecontroleerd en is er nog steeds onduidelijkheid. Succes vrijdag!