Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Ja ik had zondag nog getest en die was weer wat donkerder dus zit wel goed! morgen moeders voor moeders!

2. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Wat goed nieuws zeg dwergje ..Het komt vast en zeker goed met jou..

Met mij ook alles oke hoor, ik zit op het wachtbankje nog een klein weekje en dat weten we het of de iui is aangeslaagd. We gaan ervoor.. ik vindt het wel supper spannend maar heb wat kleine symtomen ik eet sinds kort augurken ik snap er zelf niks van maar goed. verder begin ik wel moe te worden. En sinds vanmorgen ook wat last van pijnlijke borsten..

Succes yvetje donderdag spannend hoor we gaan ervoor..

En hope hoe is het gegaan, hmm dat je man ziek is, is wat minder. Heeft hij koorts?????

3. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    #3163 Dwergje, 13 feb 2013
    Laatst bewerkt: 13 feb 2013
    Spannend zonneschijn!!! hopelijk is het raak!

mvm net geweest nou de test was prima :D ik ben echt echt echt zwanger! zo raar ik kan het nog steeds moeilijk geloven! nog ander halve week dan hebben we de echo!

4. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Hope wanneer moet jij weer naar zh?

5. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden, nou ik heb ook weer wat meegemaakt. Ik kreeg afgelopen dinsdag ineens last van bruinverlies en hoe langer de dag duurde, hoe roder het werd. 's Avonds was het gewoon flinke menstruatie! Wat is dit nu weer!?!? Ik was net een week niet meer ongesteld, en nu dit. Dus ik woensdag gyn gebeld, ik zou sowieso donderdag voor controle komen, dus bekijken we het dan. Ik kon voor die dag gewoon Menopur blijven spuiten.

Gisteren dus voor controle geweest en nog steeds flink bloedverlies (nog erger dan mijn normale menstruatie), en waarschijnlijk is mijn baarmoederslijmvlies aan het afbreken. Het was ook dunner geworden en dat was het enige wat de gyn kon bedenken. En zaadcellen houden nu eenmaal niet van bloed, dus mochten de eitjes groot genoeg worden dan hebben we er nog niks aan. Dus we hebben deze ronde afgebroken. De kans dat ik nog een eisprong kan krijgen deze ronde is behoorlijk klein.

De eitjes zijn nog wel opgemeten: op cd 14 zat ik op rechts 1 ei van 12 mm en links 2 van 12 mm. Dat schoot dus ook nog niet erg op.

Ik baal als een stekker, en snap niet hoe ik het voor elkaar krijg dat ik altijd zoveel pech heb en de niet normale dingen. Maar goed, we moeten natuurlijk weer door. Nu zit ik aan de Provera, zodat mn baarmoeder weer goed schoon wordt. Dat slik ik 10 dagen en op cd 3 kom ik weer terug voor controle. En dan weer met een schone lei beginnen.
    Zucht, het gaat zeker niet allemaal van een leien dakje....

Zonneschijn, wat spannend zeg, ik duim voor je dat het goed zijn best heeft gedaan!!

Dwergje, wat fijn meid dat je hartstikke zwanger bent haha!

Hope, hoe is het met jou??

6. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Gatsie Yvet... jeetje meid het zit jou echt niet mee. Wat een pech zeg. Ik snap je gevoel heel goed.. het is zo frusterend als je lichaam gewoon niet doet wat het moet doen.
    Maar wat ik dan denk?? Is die kuur provera echt nodig? Als je lichaam het nu zelf afbreekt en alles is straks schoon mag je dan niet op nieuw starten of is het dan echt nodig dat je eerst die kuur heb gehad? dikke knuffel voor jou meis!! vind echt heel rot voor je!

Hier is dinsdag de pregnyl al gezet ik had één ei van 13 x 22 ?? gemiddeld 18 maar wel super misvormd. Maar goed pregnyl is gezet en we wachten maar weer af. Manlief en ik waren wel beide ziek rond die tijd dus het is bij mij ook niet een erg goede ronde te noemen maar goed we hebben weer een kansje.

Zonneschijn succes meid!!

Dwergje fijn dat de test van mvm goed was!

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    #3167 Dwergje, 18 feb 2013
    Laatst bewerkt: 18 feb 2013
    Pfff yvetje zit je nou ook niet op te wachten, zo vervelend hoe je lichaam kan reageren op alles :(

en idd als je zelf ongesteld wordt waarom dan provera gebruiken?

@hope super goed man de pregnyl gezet! spannend en afwachten dus!
    Maar dat hij misvormd is, is toch niet erg dat wil toch niks zeggen over de kwaliteit van het eitje of wel?

@zonnenschijn, wanneer mag jij testen!???

Ego, hele weekend pijn en steken aan de linkerkant van me buik dus ik was super bang weer een bbz mocht gelukkig vandaag voor een echo en het is geen bbz!!! echt zoooo blij, vruchtzakje was te zien in me baarmoeder, konden helaas nog niets zien in het vruchtzakje maar daarvoor was het ook nog te vroeg dus hopelijk volgende week wel wat te zien, ze zagen gelukkig wel dat er iets in het vruchtzakje zat waarvan de embryo dus de voeding krijgt weet niet hoe dat heet.(dooier zakje?)

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi, Hier vandaag een test gedaan maar helaas. Toch wel ene klein beetje balen, maar ik blijf wel de zelfde klachten houden ben nog steeds zo misselijk..
    Maar meestal word ik rond de 32 dagen ongi en het is vandaag 26 dus als ik het weekend nog niet ongi ben dan nog maar een keer testen...
    Dus we wachten nog maar even af...Dus nog een klein beetje hoop houden hihih..

9. Yvetje555

Yvetje555 Actief lid

15 aug 2012
    365
    0
    0
    NULL
    NULL
    he meiden,

ik ga alsnog aan de Provera om zeker te weten dat mijn baarmoeder goed schoon is. Ik moet het slikken t/m zondag en ik heb nu nog steeds last van bruinverlies. Het is nu dik een week, vanaf vrijdag niet meer rood, maar bruin dus. En het had dus inderdaad geen zin om door te gaan met Menopur, dan zou ik nu op cd 20 zitten en ik heb nog steeds bruinverlies .

Zonneschijn, wat jammer meid. Maar heel goed, hoop houden!!

Dwergje, wat een opluchting dat het er wel goed uitzag!!! Is toch een pak van je hart!! Fijn meid!

Hope, spannende weken dus voor jou nu. Misschien beetje misvormd en niet helemaal fit, een kans is een kans, je weet het maar nooit.

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dwergje fijn meis!

Zonneschijn wat balen zeg. Maar nog steeds kans dus hou moed!

Yvet hopelijk is straks alles schoon en krijg jij eindelijk ook weer eens een eerlijke kans!

Hier echt super onzeker.. niet of ik zwanger ben want ik weet/voel gewoon dat deze ronde hem niet wordt. Maar ik ben zo onzeker omdat ik normaal mn ei voel als die groeit en rond mn eisprong als die springt, daarna verdwijnt dat gevoel in mn eierstok altijd. Nu heb ik eigenlijk vanaf mn eisprong dat mn linkereierstok (waar mn follikel zat) gevoelig blijft. Het wordt ook steeds erger (niet dat ik verga van de pijn maar ik voel gewoon super goed mn eierstok). Omdat ik bang was dat mn eitje niet gesprongen was heb ik progesteron geprikt (de uitslag heb ik nog niet). Maar voelt gewoon heel erg als of er cyste zit die elke dag groeit. Grrrr!! Liefst stop ik vandaag nog met de utro want het voelt gewoon niet goed. Herkent iemand dit?

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Joshi heb je je oproep al binnen? Mag je binnenkort op gesprek?

Ik had net ff inzinking, werd zo gek van dat gevoel dat ik maar zh gebeld heb en mag morgen langs voor een echo. Voel me nu alleen wel erg bezwaard.

12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Je moet je niet bezwaard voelen hope, als dit voor jou prettig voelt is dat helemaal niet erg hun geven er niks om of je nou komt of niet maar jij bent wel opgelucht dat ze morgen even kunnen kijken hoe of wat!

zonneschijn balen! maar je hebt nog paar dagen hopen op het beste!

13. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ja hoor de pijn klopte.. er zit een cyste... :( hopelijk verdwijnt hij nog uit zichzelf.

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ach hope toch.... knuf!

15. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    potverdorrie hope!

en je eitje? is die wel gesprongen of is de cyste je eitje?

16. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Jee Hope, verdorie zeg!! En nu? Want je zit in de wachtweken eigenlijk....

Dwergje, fijn dat ze donkerder worden!

Yvettje, wat ontzettend balen zeg....zit je niet mee, knuffel!

Zonneschijn, een neg test, maar het kan nog he, je zit nog niet op je NOD.

Hier wacht ik nog steeds op de oproep....

17. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey joshi... Poehh jij nog aan het wachten op je oproep dus.. wordt je al ongeduldig? Ik kan me voorstellen dat je weer wilt starten.

Ik kan morgen bellen voor mn progesteron dus daaruit zal blijken of ie gesprongen is. In principe tot mn nod doorgaan met utro en na stoppen zal ik ongi worden en is het wachten tot mn cyste verdwijnt... Pff!

18. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Mn progesteronwaarde is 43,5.. goede waarde dus. Maar nu vroeg ik aan de fert vpk of dat de utrogestan (wat progesteron is) deze waarde beïnvloed? Zij vond goede vraag waar ze geen antwoord op had. Weten jullie dit? Ik weet jullie zijn geen gyneacolgen maar chantal met haar vele kennis weet het misschien? Hihi

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja je zou denken dat dat het wel beinvloed toch?

en wat betekent die waarde dan? dat je eitje wel geknapt is?

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Nee helaas, Ik had donderdag al buikkrampen en ja dat voelde dus niet goed. Maar gisteren hebben we een super dagje gehad. Wij zijn een dag naar Den Haag geweest waar we s ’middags lekker gewinkeld hebben. En avonds zijn we naar de musical Sister Act geweest wat een super musical zeg, echt een aanrader heb de hele avond in een deuk gelegen. Dat heeft me goed gedaan. Probeer te genieten van het leven. Heb al weer gebeld en heb maandag 25-2 een uitgangsecho..
    Joshi poe zeg wachten duurt lang, hopelijk krijg je gauw een oproep wanneer je weer mag komen.
    Hope: Zo zie je maar dat je je niet aangesteld hebt en goed dat je toch gebeld hebt. Dan heb je het ook echt gevoeld dat er niet iets in de haak zat.

Deel Deze Pagina