Zonneschijn, hoe is de inseminatie gegaan?? De fm vanochtend ging prima. Ik heb een 'prachtig opgebouwd bms', zoals de gyn dat letterlijk zei, alleen nog niet erg dik, 6,5 mm. Dus hartstikke fijn natuurlijk, alleen vind ik de eitjes nu wat belangrijker. Die waren nog niet echt groot. Rechts een eitje wat iets groter leek, maar niet duidelijk en was 10 mm. En links meerdere eitjes van die grootte. Dus nog niet echt een duidelijk ei. Nu moet ik de halve dosering spuiten, omdat de gyn bang is dat alle eitjes straks willen gaan groeien. Denk zelf dat het nog wel meevalt en dat ik gewoon iets langer moet spuiten voordat er een duidelijk ei komt. Maar ik heb liever dat we rustig aan doen en misschien heeft ie wel gelijk en groeien mn eitjes straks anders allemaal door,omdat er natuurlijk meerdere eitjes van 10 mm zijn. Kortom: maandag kom ik weer terug, en dan kijken we weer verder.
haaj meiden, yvetje, schiet ook niet op met jouw he elke maand :S Zonnenschijn op het bankje succes! Hope balen dat je cyste er nog zit wel fijn dat hij geslonken is!!! @chantal, ik vind het heel goed van jou dat je het toelaat om verdriet te hebben, niet iedereen is zo sterk! om verdriet te hebben om wat heeft kunnen zijn om wat het had kunnen worden, maar ook vol goede moed de toekomst in, heerlijk genieten in brazilie, en wat een heerlijke man die alle begrip voor jou en de situatie heeft en jouw de ruimte geeft die jij nodig hebt! Knap hoor, jij bent heel erg dapper en sterk! ego, ben continu duizelig flauw en draaierig enz enz waarschijnlijk te lage bloeddruk dus zit nu hele dag aan zoute drop en bouillon, en heb super veel pijn in me maag onderzoeken daarvoor loopt op dit moment maar niet alle onderzoeken kunnen en ook niet alle medicijnen kunnen vanwege zwangerschap dus dat moeten we ook nog uitzoeken zodra er iets uitkomt. vandaag 8 weken en 5 dagen pfff is het al 31 maart? 18 maart echo
Hey meiden, Dwergje wat vervelend zeg, hopelijk vinden ze snel waar de pijn vandaag komt en kunnen ze het verhelpen. Succes met wachten Zonneschijn. Yvet succes morgen met je fm, hopelijk is er een mooi groeiend eitje te zien. Joshi je oproep nog niet binnen gehad?? Hoe ben je onder het wachten? Hier weer geweest voor een controle.. mn bms was nu mooi dun, alleen de rest follikel zat er nog. Afgesproken om volgende week ergens te starten met een kuur duphaston en daarna pas weer starten als hij weg is. De kans dat ik straks weer met een grote cyste zit is vrij groot als ik nu zou starten, dus dit lijkt me een goed plan.
Liefies, Wat is het rustig geworden hier Nou ik ben er weer dus dat is een kwebbel extra. Dwergje nog gefeliciteerd meis!!!! Alweer 10 weken nu wiehoe!!! WIJ GAAN OOK WEER BEGINNEN! vandaag me eerste pil weer geslikt en deze keer ga deca en menopur gebruiken, ben benieuwd hoe ik daar op ga reageren. Over 17 dagen begin ik weer met prikken. Dikke kus
Heej deb, fijn dat jullie weer gaan starten, had jij geen cryos meer? Ja alweer 10 weken en 2 dagen gisteren echo gehad en alles was goed echt een babytje te zien nu helemaal super! mag nu naar de verloskundige! dus morgen intake! hoe is het met de rest?
Ha meiden, Kom ook weer even om t hoekje kijken. Deb heeeeeel veel succes! Hoe gaat het met de huwelijksvoorbereidingen? Dwergje kijk alweer dik 10 weken! Wow. Hope, inmiddels aan de duphaston? Zonneschijn hoe gaat het in je 2e wachtweek? Yvet en Joshibhoe staat het met jullie inmiddels? Hier druk aant inpakken, afgelopen zaterdag heeft mn ex al zijn meubels en laatste spullen opgehaald. Nu ben ik as zaterdag aan de beurt. Kan niet wachten tot dit allemaal voorbij is, loop op mn tenen. Wel ontzettend dankbaar dat ik het huis van een forumvriendinnetje kan huren, ze zijn het nu nog flink aant opknappen deze week zodat het instapklaar is. Ben benieuwd of ik kan aarden op mn nieuwe plekkie! Liefs voor allemaal!
Neej helaas hebben we geen cryo's meer. Combinatie test is gedaan en ons meisje en de placenta zijn nog gecontroleerd en alles was goed....gelukkig! Het is dus echte dikke vette pech geweest, kans was 1 op 8000. We hebben bij de evt. volgende zwangerschap wel vergoeding voor alle prenatale onderzoeken...maar of ik dat wil weet ik niet. Nekplooi meting wel masr de rest heeft ook weer een mk kans dus ja.... Ik las dat je zo'n last van je masg hebt...dat is balen zeg. Ik ben zelf ook maag "patiënt" en slik al 6 jaar omeprazol. Werkt prima en tijderns de zwangerschap mocht ik het door slikken ( deed ik alleen niet ). De wedding ja ik krijg steeds meer ideeën Chantal maar pfff. Wel zijn de bedankjes, kaarten en lokatie al klaar. 28-2 in ondertrouw gegaan dus dat was ook weer een goede zet. Yvet in rust modus? Heb je er een beetje vrede mee? Zonneschijn op het bankje...succes meis! Hope...tjah die spreek ik iedere dag x Fijne avond meiden!!!
hebben jullie de combinatie test zelf betaald of werd hij vergoed? en de combinatie test was dus gewoon goed, ja ik denk niet dat wij het gaan doen maar toch moet ik er weer even over na denken hoe of wat, ze kunnen een negatieve combinatie test hebben met een gezond kindje of een goede combinatie test en toch een kindje met syndroom van down krijgen dus denk niet dat wij het gaan doen. Ja ik krijg idd nu ook omeprazol, maar als ik die slik dan merk ik niet echt verschil helaas :S pijn blijft dan. Oke maar je begint nu weer bij ivf 1?
hmmm hier helaas een negatieve test..Dat was toch wel even flink balen, had de test ma al gedaan. En het gaat nu al weer wat beter met mij. Dan nu het ivf traject in. Ik heb al even gebel en moest weer bellen als ik ongi ben. En dan gaan ze het allemaal in werking stellen.. Deb wat fijn dat je weer terug bent, zo te lezen gaan de voorbereidingen. Ja veel werk, maar het is net wat je er zelf van maakt. Wanneer is de grote dag.. Maar jullie gaan dus ook weer beginnen,ook wel weer spannend maar hopelijk gaat het dit keer wel lukken.. Chantal ja dat zijn spannende dingen, maar wat lief dat je iemand hebt gevonden via forum waar je het huisj mag huren super nieuws toch, en ik weet zeker dat je het daar ook prima gaat vinden met je eigen spulletjes om je heen komt dat vast en zeker goed.
Zonneschijn, wat jammer dat het negatief was!! Nu IVF, spannend hoor. Chantal, fijn idd dat je terecht kunt in een huisje van een forumvriendinnetje. Een nieuwe tijd voor jou!! Debby, wat goed je terug te zien! En weer vol goede moed er tegenaan!!! Super meid! Hier idd een rustmodus. Mijn vorige 2 rondes deed ik met Menopur en kreeg bij beide bloedverlies tussendoor, dus niet goed. De laatste ronde verdween dat wel weer en bouwde mijn bms wel weer op, maar uit bloedonderzoek bleek dat er totaal geen activiteit te zien is in mijn eierstokken :S. Dus ze zitten helemaal op slot. Gyn vond het verstandig om even een pauze in te lassen en dus 3 maanden geen hormonen te geven. Mijn lichaam heeft zoveel hormonen gehad de laatste maanden, het weet nu niet meer hoe het erop moet reageren. Nu moet ik 3 maanden aan de pil en daarna weer terugkomen. Alleen vlak na de 3 maanden gaan we op vakantie, dus niet echt handig. Eigenlijk wil ik na die 3 maanden lekker geen pil meer slikken en afwachten wat het lichaam gaat doen, maar dit heb ik nog niet overlegd met de gyn.
Hoi! Zonneschijn, wat jammer en wat een tegenvaller zeg!....Nu het ivf-traject in, hebben jullie daar eerst een gesprek over neem ik aan? En wanneer evt. starten? Debby weer van start, heeeel erg veel succes jullie he! En druk met de voorbereidingen van jullie huwelijk, LEUK! Chantal, kan me voorstellen dat je op je tenen loopt, ik hoop dat je de zaterdag goed doorkomt en laat komen wat komt, want natuurlijk komen daar ook weer heel veel emoties bij kijken. Ik vind je een toppertje en ontzettend sterk! Hope, hoe gaat ie bij jou? Dwergje alweer 10 weken, jeetje wat gaat dat hard zeg! Ik wacht nog steeds op de oproep van het andere ziekenhuis....Heb inmiddels al aantal keer gebeld, eerst was er nog niks binnen, laatste keer wel (mag ook wel na bijna 7-8 weken lijkt mij zo????) en nu wachten op de oproep, want ik lig inmiddels op de stapel.... Nu moet ik zeggen dat het ook onwijs kriebelt om ook een gesprek aan te gaan bij een kliniek hier niet al te ver vandaan....dus een soort van 2 sec. opinion gesprekken....als ik dan toch moet wachten..! Verzekering gebeld en dit mag dus, mits ze beide een verwijsbrief hebben. (dit lijkt me niet zo moeilijk) Hebben jullie hier ervaring mee en zouden jullie dit doen? Ik wil niet op een soort van "shopper" lijken, maar meerdere factoren maakt het dat wij twijfelen waar we het beste heen kunnen gaan nu....
ach zonnenschijn wat balen! sterkte! hopelijk brengt ivf jullie meer geluk net als bij ons! yvetje ook een domper! ff rust pauze! succes! joshi pff wat slordig joh! second opinion kan je altijd vragen! Dus gewoon doen kan geen kwaad toch!? Vanmorgen naar de verlos geweest voor de intake, over 4 weken terug komen, net een afspraak gemaakt bij echo buro voor de termijnecho maar die maken ze pas tussen de 12/14 weken! ik krijg dus de termijnecho als ik 14 en halve week ben?
Dwergje...dit word dus ivf 2. En ze doen absoluut geen DET ( dubbele embryo transfer )meer en daar was ik wel zwanger van. Maar we wachten het af. Wat duurd jou echo nog lang? Kun je niet eerder terecht? Ik had mijn termijn echo op 11+5. Zonneschijn....de datum 30-11-13 ik heb er nu al zo'n zin in!!!! Yvette....miss idd wel beter even. Ik ga nu voor het eerst menopur spuiten 112,5. Joshi...wat een geduld joh. Bij ons hebben ze geern wachtlijst gelukkig, alleen in de zomer zijn ze 6 weken dicht geloof ik. Kussies
Debby, als je langer dan 12 weken zwanger bent dan mag je weer vanaf ivf 1 starten toch? neem DEB mag niet meer tenzij het je laatste is dan mag het wel ofzo en als je boven een bepaalde leeftijd bent. Ja bizar he 14 en halve week ben ik dan vind dat echt te laat voor een termijnecho!? dus ga me verloskundige bellen wanneer hun het doen en anders bij hun de termijnecho inplaats van bij het echo buro
JOSHI We hadden al een gesprek gehad in groningen, en we zouden ook starten met ivf. Maar ze hadden mijn man zijn zaad onderzocht en toen bleek het ineens bovengemiddelde te zijn. Dus toen stelde ze ons voor een keus, of nog iui afmaken of toch starten met ivf. We hebben maar alles er uitgehaald wat er in zat. Dus nog 2 keer iui afgemaakt. Maar helaas is het niks geworden. Dus dan nu toch starten met ivf. Omdat ik maar in groningen ben gebleven hoop ik dan nu dat ik gelijk mag door stromen...Maar ik moet geloof ik eerst ongi worden en dan stellen ze alles in werking..Meestal wordt ik in het weekend ongi. We gaan het zien wat er weer allemaal op mijn bordje komt en wat voor medicatie ik ga slikken/spuiten.. Maar wat duurt wachten lang zeg, ik kan me ook voorstellen dat je er ook weer klaar voor bent. En kijken of een second opion is niet erg hoor, als je je daar goed bij voelt moet je het gewoon doen. Het is fijn als je je daar thuis voelt toch je komt er zo vaak en dan zou het fijn zijn als je de zelfde arts krijgt toch. IK heb bij de iui in groningen eingelijk altijd de zelfde arts gehad ook bij de inseminatie. Dus dan bouw je wel wat op vindt ik. Ik heb krijg bij de ivf weer een andere arts, we gaan zien her dat weer klikt.. Debby: OOOh dat lijkt nog zover weg maar voordat je het weet is het al bijna zover, want het gaat zeker snel..Iederen zei dan je moet genieten, maar pfff je beleeft zoveel mooie dingen en het gaat ook zo super snel voorbij.. De voorpret maakt het daarom ook zo leuk. De kapper, mak-up, een jurk uitzoeken, vervoer, ja zeker leuk om te doen. Ja en hou je een groot feest of intiem... Ben je al op zoek naar een jurk...Ben zeer benieuwd hoe je er uit gaat zien..Het zal vast een plaatje zijn. En ga je voor wit of voor een kleur.. Maar zo heb je zeker leuke afleiding.
hier hele dag al krampjes, vanmiddag bloed verloren, hier flink in de stress en zenuwen, zullen wel gewoon bloedvaatjes zijn toch??? zullen wel gewoon me darmen zijn toch?? ook voel ik dat me baarmoedermond nog openstaat!!! laat me niet in de steek kleintje please!!
Dwergje lieverd, bel de verloskundige!!! nooit te lang afwachten hoor!!! Ik had alleen krampjes tijdens de periode dat ik eigenlijk ongesteld zou worden, maar nooit bloed. Hou je ons even op de hoogte meis...maak je niet te druk he...ongerustheid is goed maar niet stressen.