Zonneschijn ik zag dat wij geen vriendjes zijn op het forum...kun jij mijn foto's dan wel zien? Ach ik voeg je wel ff toe trouwens. Voorbereidingen jah die zijn al in volle gang. Maar schrik niet...ik laat me jurk rechtstreeks uit China komen scheelt zo maar even 1300,- ik ben zelf heel wit dus het wordt ivoor. We houden het vrij intiem, overdag 20 man en 's avonds rond de 50 totaal.
Wow dat dat zoveel scheelt joh! logisch dat je het rechtstreeks uit china laat komen! wel leuk hoor al die voorbereidingen, al stress? hihi Heb idd toch de verlos even gebeld, die heeft me wel gerust gesteld, en had vanmorgen de termijnecho al naar maandag kunnen verschuiven dus we wachten het even af, zei zegt ook je hebt maandag een hele goede echo gehad, goede hartslag kans dat het fout gaat is zo klein 1 tot 2% dus ik moet ook gewoon positief blijven maar zo moeilijk soms!!
Dwergje verstandig hoor! En fijn dat je as maandag mag komen, die andere datum was echt absurd hoor! Zo nog 1 dag in mn oude huis. Morgen rijd de verhuiswagen voor. Ben benieuwd hoe ik het ga ervaren. Zoveel meegemaakt in dit huis. Alleen al die hele MMM: de tientallen spuiten puregon en pregnyl die hier gezet zijn, de weet-ik-niet-hoeveel testen die ik hier gedaan heb, mn laatste zwangerschap waar middels cytotec een einde aan kwam hier in de badkamer onder mn sterrenhemel... Wat hoop ik uit de grond van mn hart dat ik geen kaartje meer hoef te kopen voor deze MMMachtbaan.... de tijd zal het uitwijzen! Liefs!
Heel veel sterkte chantal, vandaag en morgen, Hopelijk kan je ook door te verhuizen dat gedeelte afsluiten en je bewust zijn van een nieuwe toekomst een nieuwe kans een nieuwe liefde, hoe moeilijk dat soms ook zal zijn. hou je ons op de hoogte?! ja nou dat met die termijnecho was echt grappig gistermorgen, ik belde de verloskundige om te vragen of hun eerder plek hadden dan het echo buro (18april) verloskundige hadden plek op 3 april dus ik die afspraak vast gezet, ik het echo buro gebeld gezegd dat ik het te laat vond en dat ik het wilde afzeggen, toen zei ze wij hebben ook plek op 6 april dat is op een zaterdag ik denk dat is stuk beter dan hoeft man lief ook geen vrij te nemen! dus ik bel daarna weer de verloskundige om de afspraak van 3 april af te zeggen, zegt ze ja ik probeerde je net te bellen want met een beetje schuiven heb ik een plekje voor je aankomende maandag. Hahaha nou dat laten we ons geen 2 keer zeggen! En nu vind ik het helemaal fijn dat ik maandag terecht kan!
Dwergje, ja snap dat je schrikt, maar gelukkig maandag een mooie echo gehad! Fijn dat je as maandag de echo al hebt! En hoe is het nu? Chantal, succes en sterkte morgen! Idd je sluit wat af en je gaat vanaf hier verder, maar er liggen ook veel herinneringen! Dus laat t maar gebeuren en wij denken vanaf hier aan je! Nou ik heb de oproepen binnen. Toch de stoute schoenen aan getrokken om op 2 plekken een gesprek aan te gaan.... Bij de kliniek waar we van de week van hebben besloten hebben ook even heen te gaan kunnen we half april terecht. Het andere ziekenhuis (waar we dus vanaf begin febr. al op wachten) kunnen we een week later terecht voor de vooronderzoeken en eind meivoor het vervolggesprek.... Ben der een beetje van van slag, dus voordat wij weer beginnen zitten we in Juni??....
,Hoi Deb Daar schrik ik niet van hoor, maar dat scheelt inderdaad. ik had ok een jurk die niet zo duur was.. Maar ik heb je even toegevoegd... Wij hadden het ook niet zo groot, fam voor de hele dag. En verder nog een kleine receptie voor collega's en vrienden en zo. Daarna met klein groepje fam nog een diner.. En wat ik zou graag wilde was trouwen in een koets, ja dat heb ben we gedaan, dat was super..En we trouwden op goede vrijdag. En die dag was het super mooi weer wat een dag was dat...Omdat we alles vieren bij van der valk, hadden we er een gratis overnachting bij gekregen in de suitte.. En de dag daarna zijn we op vakantie gegaan.. Konden we dus nog even nagenieten van alles. Moet de jurk dan nog pasklaar worden gemaakt. en ziet dan gelijk als gegoten.. Verder de schoenen van rainbow, op marktplaats op de kop getikt, die zaten echt heerlijk dat is een aanrader.. Ik had er geen blaren van. En als je vragen hebt dan stel je ze maar.. Alvast een gezellig weekend toegewenst... Chantal geniet maar fijn van je laatste dagje/nachtje in je huisje. Je blijft wel in de zelfde plaats wonen. Je hebt zeker veel meegemaakt jullie huis, maar het is nu ook wel een mooie manier om dan nu alles af te sluiten en op nieuw te beginnen..En hele nieuwe start voor jou. En allemaal leuke en nieuwe vooruitzichten. zet hem op je kan het. Dwergje: Wat fijn om te lezen dat je je al weer wat geruster voelt. En ja maandag is gelukkig wel weer snel.. Ik wens je een fijne en rustig weekend toe.. Joshi: Tjee zeg dat duurt zeker nog lang pffff. Maar zo te lezen heb je ook bij die andere kliniek een afspraak gemaakt en zei kunnen je eerder ontvangen, dus je weet nog niet hoe lang zei erover doen. Misschien ben je dan wel eerder aan de beurt.. Mijn moeder zei altijd het komt alitjd anders als je denkt, dus wie weet valt het mee..
Hey meiden! Wat leuk dat er weer druk gekletst wordt op ons forum!! Gezellig!! Debsie welcome back..! Chantal heel veel succes en sterkte morgen... wat zal het een vreemde emotionele dag zijn voor je. Hopelijk kan je straks hiermee ook alles wat meer achter je laten en afsluiten en kan je meer rust krijgen. Zonneschijn wat rot dat je ongi geworden bent en nu dus voor ivf gaat. Spannend zeg, heel veel succes meis! thanks voor je uitnodigingen trouwens we zijn nu vriendjes! Joshi hier schrik ik ook van, dit is toch niet normaal??? Echt absurd straks heb je een half jaar pauze gehad, dat kan toch niet? Heel goed dat je die andere kliniek hebt opgebeld en wie weet gaat het daar allemaal veel sneller en kan je in april/mei weer starten. Pfff vind het echt rot voor je. Dit is zo niet leuk! Je wil verder en dan krijg je dit. Nou Yvet van jou ook al geen goed nieuws.. 3 maanden aan de pil om je lichaam weer rust te geven. Jou geduld wordt ook echt op de proef gesteld. Jammer meis ik had gehoopt dat je nou eindelijk een behandeling zou hebben die aan zou slaan. Succes met je pauze. Dwergje jij heel veel succes met je echo! Niet stressen, jullie kindje doet het vast hartstikke goed!! Fijn dat je hem naar voren kon halen, voor je het weet is het maandag. Nou nu nog even over mezelf... ik heb van de week weer een gesprek met de gyn gehad. Ze gaat ons bespreken in het team maar hoogstwaarschijnlijk gaan we over op IUI. De gyn. denkt dat het voor ons de kans niet vergroot maar ik hoop zelf dat het wel onze kans vergroot. Best spannend dus. Verder had ze nog een echo gemaakt om te kijken of mijn cyste weg is en die was weg gelukkig, mn bms was ook dun dus volgende week wordt ik gebeld en ga ik starten met spuiten.
@chantal, ik denk vandaag aan je meis! succes! @hope, fantastich dat je cyste weg is!!!! @joshi, fijn dat je eindelijk je oproep hebt gekregen maar wat duurt dat lang zeg! jeetje pfff!! gelukkig kan je bij die andere al over 2/3 weken terecht! Thnx dat jullie allemaal zo positief zijn voor me, mijn ongerustheid is ook stuk afgenomen, geen bloedverlies meer gehad en de krampjes zijn duidelijk van mijn darmen. op naar maandag!! Nog een weekje dan kan ik het mijn ouders vertellen! Weten jullie een leuke tekst om te vertellen dat mijn ouders weer oma&opa worden? de tekst komt op een shirtje die een beer aan heeft, En hebben jullie ook een idee voor een tekst voor lisa dat komt dan ook op een shirtje die ze aan heeft
Zonneschijn wat mooi joh!!! Echt mooie beesten, maar ik ben er als de dood voor hihi. Wij verzamelen bij mijn ouders, daar slaap ik ook de nacht van te voren. Om 2 uur trouwen wij in het stadhuis. De dag gasten gaan an alvast naar de locatie en wij weg voor de foto's. Dan prosecco toost rond 5 uur...6 uur 2 gangen diner met als toetje de taart. Om 8 uur sluiten we af met een feest maar zonder dj. Maar het enige waar ik niet uit kom is wat voor decoratie op lacatie en het vervoer. Dwergje..jah dat is moeilijk lijkt me. Voor Lisa is het wat makkelijkerer...miss Ik zal een lieve grote zus zijn....Beloofd! Voor het beertje, dat mag ook niet te lang zijn he. pff ik weet het echt niet, maar ik zal wel blijven denken. Wanneer wil je het geven?
volgende week zondag de 31 gaan we het bekend maken dan is me moeder jarig en ben ik 12 weken. Op het beertje zijn shirtje komt: Niemand kan mij nog zien, Niemand kan mij nog horen, Maar op 13-10-2013 wordt ik geboren! en shirtje voor lisa wordt gewoon geef me een kus ik wordt grote zus. Als ik het binnen heb zal ik er een foto van maken en het laten zien
Pff ik zit ff, ben benieuwd of ik de bank nog af kom! Man man wat eem werk! Maar t wordt wel wat! Zoveel lieve helpende handen gehad van vrienden, echt fantastisch! Zo ff eten en mn bed in elkaar zetten, denk dat ik er dan heeeeel snel inrol! Vanochtend vroeg voordat iedereen kwam wat tranen, maar ben nu denk ik te druk geweest voor emoties. Komt vast nog! Leuke tekst op het shirtje! Wij hadden niet echt versiering op locatie volgens mij. Heb wel eens heliumballonnen gezien op elke tafel, met een leuk verzwaard ding onderaan. stond wel super. En misschien iets van bloemen die terugkomen in je trouwboeket? Cyste weg jippie!!! Verder weet ik t even niet. hoofd zit vol!
Deb, je wil niet weten hoe ontzettend moeilijk het is/was, voel me best beroerd deze zwangerschap en vorige weekend een weekend met mijn ouders en zus&zwager weggeweest naar een bungalow huisje nou je wilt niet weten hoe vaak ik het heb willen vertellen tegen me zus!!! Maar nee ik wacht echt tot mijn moeder haar verjaardag dat maakt het allemaal nog veel specialer! hihi bijna! nog een weekje! moet goed komen!
Chantal hoe was je eerste nachtje op je nieuwe stekkie hopelijk heb je heerlijk geslapen.. Dwergje: ik vindt het super zeg, dat jij het zo lang voor je kon houden dat, kon ik niet. Wij hadden een beschuitje gemaakt met roze en blauw hagel. En zeiden dat dit een lekker cakje was. Maar dat kadootje wordt vast super leuk voor je moeder en ook nog wel op haar verjaardag, dit zal ze zeker nooit meer vergeten.. Aline Wij hadden ook niet echt versiering. De locatie waar we zaten hadden het zoiezo wel mooi aangekleed, (van der valk) en ja ze waren ook net open dus alles was nog nieuw. Verder hadden wij ook helium ballonnen maar die waren voor mijn moeder die is namelijk al overleden. Dus die hebben we los gelaten vondt ik wel symbolische. Ja vervoer er is zeker heel veel keus, Ik weet niet hoever het stadhuis is maar je kan lopend, eigen auto dat kan ook net zo goed. Mijn man wilde in een aster martin maar die was net wat te duur. hihi of een ouderwetse auto ja er is super veel keus in.. Succes met je voorbereidingen, ben wel super benieuwd naar je jurk hoor..
Hey ik heb een nieuwe naam Maar de jurk bestel ik als laatste, eerst alle toebehoren en als die verzending goed gaat dan pas de jurk en de hoepel. Dwergje..ga je de cadeautjes zelf maken? Of laat je het doen? Ik vind het nog steeds echt een heel leuk idee zo Chantal..Hoe is het bevallen? ook in je nieuwe bed? Leuk overtrek trouwens hihi Joshi...meid wat balen joh!!! Ik ben zo blij dat er bij ons geen wachttijden zijn. Alleen een zomerstop van een week of 6 in juli geloof ik. Maar Gelukkig valt mijn oogst daar ruim voor. Oooh ik zit met een heel pak verzekeringen die we over gaan sluiten naar defencie...ben daar altijd huiverig voor. "wat goed is?gaat moet je zo laten" denk ik altijd maar. Fijne maandag ik duik snel in de papieren....
Hahahaha leuke naam hé, ik heb per ongeluk mijn eigen naam er gezet.. Werkt je man bij de devencie, maar je kunt toch niet meer zomaar over gaan op een andere verzekering..
@debby, ik heb het besteld bij een kennis van mij die heeft er een speciale machine voor. Ego. De termijnecho was helemaal goed, geen verdikte nekplooi, mooi kloppend hartje, goed bewegend kindje, zelfs dag vooruit gezet maar wij laten het gewoon zo staan, helemaal happy dus!
Jawel hoor, ze mogen verzekeringen niet meer aan een termijn vast leggen tegenwoordig. Toen wij ze in der tijd afsloten wel...toen waren ze goor 5 jaar. Maar ook dier zijn al ruim verstreken. Alleen mijn ziekenfonds kan pas per. 1-1-14. Ja hij werkt als vliegtuig/ helikopter spuiter. Maar hij komt sinds dec iedere avond thuis maar in juli zal ik hem weer moeten gaan missen door de weeks. Dwergje...toch handig he die kennissen. EN WAT EEN MOOIE ECHO!!!! Het is al echt geen wormpje meer he....zo cute.