Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Puregon is voor mij alweer bijna een jaar geleden, ik heb de vorige ivf gonal-f en lucrin gebruikt. Dit is gewoon hun beleid zeg maar. Alleen heb ik gisteren gelezen dat de voor geprepareerde spuiten van de decapeptyl geregeld bot zijn...grrrr waarom ga ik dan ook weer zoeken he.
    Morgen de eerste prik...en ik moet zeggen dat ik wel even een traantje heb gelaten gister, het komt weer zo dichtbij nu. Maar ik heb goede moed!

Nou ik ga maar eens aan de poets...blegh heb er geen zin maar ach.
    Fijne dag meiden:)
    knuff

2. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Aan de poets ja bleeh helaas moet dat ook gebeuren. Maar 1 voordeel je ziet gelijk resultaat..
    Ik heb gisteren hier en daar wat schoongemaakt de gordijnen gewassen heerlijk is dat..Maar sinds gisteren wat last van mijn rug heb wel op een trap gestaan maar of het daar nou van komt. Vannacht ook niet zo lekker geslapen dus vandaag maar wat rustig aan.. Net de voorschoolse gehad en nu is het tijd voor een bakje en dan mag ik vanmiddag weer gezellig werken..

Fijne dag vandaag..

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal hoe gaat het in je nieuwe huis? Lukt het al om je thuis te voelen? Wat lief dat je je vriend verrast had. Dat zal hij vast erg gewaardeerd hebben.

Dwergje wat leuk dat je het verteld hebt!

Zonneschijn maar goed dat je gebeld had anders had je inderdaad voor niets gegaan. Over 3 weken ga je dus ongeveer starten.. spannend.

Debsie morgen weer je eerste decapeptyl. Je tranen zijn ook zo logisch. Maar je kan het echt.. zet m op! Voor je het weet is de terugplaatsing al.

Joshi ik vind het zo naar dat je zo lang stil staat meis. Wanneer heb je precies je eerste afspraak?

Yvet hoe voel jij je in je pauze? Lukt het om je je erbij neer te leggen?

Nou ik ben vorige week begonnen met spuiten en had dinsdag mijn eerste fm er waren 3 eitjes te zien van 11, 13 en 14 mm. Maar helaas waren deze vandaag gekrompen/verdwenen. Ik blijf dat vreemd vinden dan spuit ik gewoon dezelfde eh en toch krimpen ze dan. Ik moet nu doorspuiten en zondag weer terug. Wel vreemd eerst dacht ik aankomend weekend mn eerste iui te hebben en nu is het hopen dat ik uberhaupt nog een eisprong ga krijgen deze maand. Om gek van te worden!

4. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hope: pfff zeg wat gek zeg dat ze ineens weg zijn..Frusterend gewoon, kan het ook zijn dat ze ze niet kon vinden..Hebben jullie dan nog geen iui gehad dan..

Debie: Hoe was je eerste prik spannend om hem dan ineens weer te zetten..en de 2de 3de dag gaat dan weer als vanzelf of je nooit anders hebt gedaan.. teminste dat heb ik altijd..
    En ja die tranen is meest logische toch, dat mag ook gewoon want het is zeker niet niks wat we allemaal moeten doormaken..

Zonneschijn: Ja hope ongeveer drie weekjes nog en dan ga ik starten, hopelijk krijg ik gauw post want ze zouden het opsturen..Maar we hebben nog even, en we kunnen ook nog zelf even klussen. Wie weet is het raak.. Maar goed dan gaan we zien of dat zo is.

Chantal: voel je al een beetje thuis in je huissie.

5. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    spannend hoor al die starters weer!

@hope, nou das mooi k*t dat ze ineens weg waren! boven de 12 blijven ze meestal groeien zeggen ze toch? hebben ze er inderdaad miss niet goed naar gezocht? hopelijk groeien en een paar andere mooie dan!

@zonnenschij, nog 3 weekjes pff

@ debs hoe gaat het spuiten?

@joshi en yvet hoe gaat het met jullie?

net mijn oude positiebroeken gepast nou ik pas er misschien nog 1ntje de rest is allemaal zoveel te groot :S dus ik moet gaan shoppen voor nieuwe! en ook ff fototje gemaakt van mijn buikje die echt begint te groeien! leuk!

6. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Aaah zo' n buikje had ik ook....

Maar het spuiten ging op zich weer gemak....alleen brande het nog meer als de pregnyl zeg! Ik heb alleen geen naalden container mee gekregen....lang leven tupperware :D

Zonneschijn....ik vind het wel fijn om nog een bezig ivfje straks hier te hebben. Ik hoop dat het allemaal lekker op gaat schieten.

Ooh meiden ik ben zo benieuwd naar mijn oogst binnenkort...vorige keer 20 follikels 10 eitjes, 10 bevrucht waarvan 5 bruikbaar van goede kwaliteit.
    Dwergje wat was jou opbrengst eigenlijk?

Hope liefie ik baal zo met je mee:( het gaat bij jou ook niet makkelijk he. Heb je het al eens over andere hormonen gehad? Gonal-f of menopur? Wie weet rijpen je eitjes dan beter.

Chantal....hoe gaar het? Kun je je draai een beetje vinden? Lekker gebakje had je gemaakt ;)

Yvette...hoe is het in je pauze modus?

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Hahahah deb dat wil je niet weten!

33 eicellen gevonden,
    27 eicellen bevrucht,
    1 terug geplaatst,
    11 in de vriezer

dus ik heb nog een elftal in de vriezer ;)

Idd wel fijn om straks samen met zonnenschijn in ivf traject te zitten.

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    HALLELUJA wat een mega opbrengst joh!
    Jij was een een wandelende druiventros :D
    Heb je al na gedacht wat je eventueel met de overblijvers zou doen?
    Wij zouden ze aan de wertenschap doneren.

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ha meiden, ja drukdruk hier, housewarming morgen, dus druk aant brownies bakken geweest inderdaad deb :)
    Het went snel hier, mn oude huis nog geen dag gemist, wat me ontzettend verbaasd. Blijkbaar was ik er aan toe!

Meiden succes met alle rotspuiten, geniet van t weekend

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    @chantal, leukk housewarmin party!! geniet ervan!

@ deb, wij laten ze vernietigen, zit ook te denken aan donatie maar ik kan het niet verdragen dat een ander dan mijn kindje opvoed of dat er medische iets mee gedaan wordt.

idd was een wandelende druiventros, M ging met 2 koffers vol naar het andere zh ze hebben er ander half/2 uur over gedaan om die 33 eicellen uit te zoeken haha, en de punctie duurde inplaats van 20 minuten, 40 minuten. Ze waren bij mij heel erg bang voor overstimulatie wat ik natuurlijk al had maar waar ze bang voor waren was dat al die blaasjes zich gingen vullen met vocht daardoor was de terugplaatsing bijna niet door gegaan. Door eigen zh was ik goed gekeurd maar door het ivf zh zat ik op het randje dus moesten we zelf beslissen wel of niet terug plaatsen.

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Dwergje: Wat een mooi buikje zeg...wauw dat wil ik ook hihihi. Ooh maar ben je zoveel afgevallen dan dat je nog maar 1 past, dat is wel super nieuws nog of niet.. En ja het is altijd leuk om te shoppen ze hebben tegenwoordig zulke leuke kleren.. Shopse..Maar tjee je hebt nog veel in de vriezer zeg..Maar gelukkig hoeft dat niet meer.

Zonneschijn: Ja ik wil ook beginnen..pffffff wachten duurt lang zeg..Maar goed gisteren avond lekker uit eten geweest en heb een heerlijk biefstukje gehad..Zo af en toe moet je toch wat leuks doen..
    En ik ga binnenkort naar de toppers yeah, gezellig met mijn schoonzus heb er helemaal zin in..Mijn man houdt er niet zo van.. Maar dat vindt ik niet zo erg, ga ik gewoon met mijn schoonzus.

Chantal: leuk zeg een housewarming party. Dat klinkt wel gezellig. Geniet er van. Maar fjin zeg om te horen dat je je huisje nog niet hebt gemist..Dan was je zeker toe aan iets nieuws... Ik wens je vandaag een gezelige dag toe.

Deb: Ik las gisteren ook bij de apotheek, dat je dus de naalden en zo niet meer in kunt leveren bij de apotheek . Dit moet je doen bij de vuilstort of dat ze dat af komen halen bij je huis..En hebben jullie al wat gevonden voor het vervoer van jullie bruiloft..

Ik wens iedereen een heel fijn en zonnig weekend toe.

12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja ben trots op me buikje :D ja ben in die 4 jaar tijd 3 kleding maten afgevallen, ben sinds dat ik die bbz heb gehad 15 kilo kwijt/of meer dus dat is idd echt super fijn. Ja de kleinste die ik nog pas die is eigenlijk ook te groot. Had bij C&A leuke broeken gezien dus daar ff kijken vandaag dan laat ik ze wel zien, shirtjes heb ik nog genoeg haha.

Enne geen naalden meer inleveren bij de apotheek? Ik heb mijn naald container ook nog steeds hier staan en heb ook nog puregon en me prikpen in de koelkast liggen, wil het nog niet weg doen allemaal.

Geniet bij de toppers zonnenschijn!

Chantal, hele fijne dag gewenst vandaag! GENIET! HEB PLEZIER!

13. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Nou hier op alexandrium dus nergens positiemode te koop dus moeten we morgen naar de stad want mijn energie is nu op :(

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal veel plezier met je housewarming!! Goed om te horen dat je je al thuis voelt. En goed teken dat je je oude huis niet mist.

Dwergjr veel shop plezier!

Debsie dr eerste heb je gelukkig weer gehad, hopelijk went het weer snel.

Zonneschijn ja we willen dllemaal zo graag hè!! Gelukkig hebben wij elkaar! Ben blij met jullie forumvriendinnetjes!!

Fijn weekend!

15. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hope: ik ben ook super blij, dat ik jullie heb leren kennen..Dat doet me zeker goed. En jullie begrijpen ook zo goed wat je door maakt. Vriendinnen/collega's zeggen vaak wel dat met me meeleven en kunnen zich dan wel voorstellen hoe dat is. Maar ik vindt het toch anders als je allemaal in het zelfde schuitje zit..Dan weet je ook echt wat je voelt en doormaakt..
    Dikke knuffel voor jullie..

Dwergje: Je zou toch zeggen dat in het alexandrium wel wat te vinden zou zijn... Ach dan maar rotterdam is wat vervelend hihih, dat je vandaag weer moet..

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja alexandrium gewoon helemaal niks, c&a niet, hema niet, miss etam niet, ms mode niet, h&m niet, ja overal kan jet het online bestellen en daar laten bezorgen maar ik wil het passen omdat ik niet weet welke maat ik nu nodig heb en dan kan ik het meteen aan! prenatal is de enigste die het nog verkoopt in alexandrium maar ik ga geen 60 euro uitgeven voor een positiebroek ;) Dus idd vanmiddag ff naar de stad toe in de hoop daar wat te kunnen vinden en anders wordt het online bestellen. Mijn energie is nog steeds erg laag dus vind dat vooruit zicht al heel erg om daarheen te moeten maja het moet.

@chantal, Hoe was je housewarming!!! vertel!!!

Ik ben ook blij dat we ons clubje hebben, de buiten wereld probeert het wel te snappen maar ze snappen echt niet in wat voor een achtbaan je zit en hoeveel impact dat heeft want hun gaan gewoon door en jij staat er elke dag bij stil.

17. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal hoe was je housewarming?

Hier weer fm gehad.. de ophoging heeft geholpen. Nu 10, 11, 11, 12 en 14 dinsdag weer terug maar dr kans dat ik er dan 5 boven dr 12 mm heb is aanwezig en dan wordt de ronde afgeblazen. Pfff groeien ze eindelijk, zit er straks weer te veel?? Ik hoop echt dat de kleintjes zich koest houden.

Dwergje succes vdndaag, hopelijk lukt vdndaag wel!

18. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Pfff hope, dat is een kut vooruitzicht! Moet je nu weer zakken met spuiten? hopelijk blijven die van 10/11/12 idd niet groeien en stoppen ze!? Dat had ik dus ook elke maand weer :x:(

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
  20. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    vinden jullie het vervelend dat ik nog hiermee schrijf? kan begrijpen dat dat niet zo leuk is, sorry.

Deel Deze Pagina