Chantal Wat deb zegt als je verliefd bent dan maken die paar dozen die je nog moet doen helemaal niks meer uit hihihihih.. Lekker genieten van alles om je heen. Het is je gegund..Zo zeggen ze ook wel eens na regen komt zonneschijn, als je in die vervelende periode zit, en denk je waarom ik en gaat het nooit eens over. Maar zoals ik je nu lees, ben je toch bij die zonneschijn terecht gekomen.. Deb tja zoveel hoofdpijn is wat minder, maar ja als je daarvoor betere eitjes krijgt is ook zeker niet verkeerd..maar ik vindt toch hoofdpijn wat minder.. Donderdag je eerst fm ooooh spannend zeg..Ja alles komt nu zeker dichterbij... Zonneschijn: Ja de 23 april gaat nu wel op schieten, rond die tijd moet ik ook ongi worden..Maar het voelt wel als krampen in mijn buik, we gaan het zien. Ben druk aan het sporten gegaan drie ochtenden in de week, het is niet echt mijn hobby, maar doe het omdat het goed voor mij is..Dus dan maar nog even doorbikkelen.. Maar ik kijk er nu wel naar uit zeg..Maar er komen ook wel weer leuke dagen aan. Koningsdag lekker over de vrijmarkt wandelen leuk vindt ik dat..Verder hebben we nog hemelvaart pinksteren hmmm genieten. Afgelopen weekend zijn we gezellig naar zwolle geweest, hier hebben we heerlijk samen gewinkeld. Heb allemaal leuk vrolijke felle kleren gekocht.. Ja daar wordt ik blij van.... Even alles los laten is ook wel eens lekker.. straks moeten we weer aan de prik en zo... Hope: kun je het nog een beetje volhouden op dat wachtbankje. aaaah je kan die dagen wel voorbij kijken hé.. Hoop zo voor jullie, dat het nu eens raak is. Want je verdiend zeker dat geluk..Knuffeltje voor jou.. Dwergje oeh wat leuk zeg, ik had nog niet gereageerd, maar je moet gewoon blijven vindt het super om af en toe wat van je te horen en hoe het met je gaat. Je hoort nu eenmaal bij dit clubje en je mag niet meer weggaan. hihihihih. Zet hem op bij de vk komt vast en zeker wel goed, maar het is inderdaad even afwachten wie je krijgt en zo...
Dwergje succes morgen, leuk! En fijn dat je je wat beter aan het voelen bent nu! Debby, succes donderdag! Chantal, wat klinkt je berichtje lekker positief....helemaal verliefd, goed zo! En die dozen....die komen vanzelf wel, alles op zijn tijd en stukje bij beetje he! Zonneschijn de 23e alvast succes, is al binnen een week en begint op te schieten nu! Hope, hoe gaat het met wachten meis....lekker afleiding aan het zoeken?? Hier idd donderdag gesprek, bbrr heb der de kriebels van. En in principe de 23e bij een ander ziekenhuis. Tja als we dan toch over gaan stappen maar even goed laten informeren. (al voelt dat nog een beetje vreemd, maar goed dommer worden we er niet van)
Dwergje succes morge! Fijn dat je je beterder gaat voelen, genieten hè!! Chantal super dat weer goed met je gaat en je je leventje weer op de rit krijgt. Geniet maar lekker van je nieuwe man en die dozen komen vanzelf Hier gaat prima, op pijn in mn rechter eierstok na, ik voel dat er weer een cyste zit... Zucht. Maar ik hoop dat hij nog weg trekt. Verder voel ik niets dus ik wacht rustig af. En joshi zo is maar net, als je doet doe dan maar gelijk goed veel succes! Al goed nagedacht wat je allemaal wilt vragen. Schrijf je ze op?
Joshi en deb nog 1 dag! hope wanneer kan je testen? zonneschijn nog een weekje!! fijn dat je een leuk en geslaagd weekend hebt gehad en ff lekker alles los kan laten en kan genieten! knap je van op hoor! Hiero: vk was goed, hartslag gehoord bloeddruk was goed nu 15 mei terug komen en de 20 weken echo staat gepland op 29 mei pfff duurt nog ff
Goed nieuws dwergje... Heel fijn! Volgende week di of woe testen. Ik hoor de testen al roepen vanuit mn nachtkastje dat ze eruit willen maar mijn zelf beheersing is overall vrij goed omdat ik weet dat eerder toch geen zin heeft.
Heeeeel veeeeel succes joshi en deb morgen! Ik denk aan jullie morgen. Laten jullie weten hoe t gegaan is. Mn duimen draaien...
Dank je wel meiden, Ik moet zeggen dat ik nu na spuit 22 het wel een beetje beu ga worden. Rond me navel allemaal rode puntjes(botte naalden) beurs en blauw/geelig. Maaaaar we zijn er bijna. Natuurlijk laat ik morgen iets weten! nog een week hope meis ik denk veel aan je! Joshi...morgen gesprek, idd dommer wor je er niet van. Heel veel succes meis! Zonneschijn...de 23ste is ook zo alweer. Maar eerst je nod afwachten hoe is het met yvetje?
Vandaag (cd 9) 16 follikels. 4 van tussen de 12 en 16 mm de andere nog vrij klein. Zondag weer terug.
Nee gewoon het zelfde...we hebben nog 5 dagen minimaal. Door de deca ligt me cyclus toch plat. Ik hoop ook dat er nog een aantal bij komen hihi
Wauw Debby, klinkt al heel mooi, hopelijk gaan de andere ook lekker meedoen en dan op naar een top-opbrengst voor jullie! Spannend allemaal weer hoor! Sorry dat ik nu pas reageer meiden, bedankt voor de succeswensen! Gisteren geweest in de prive-kliniek: echt een heel relaxte, persoonlijke sfeer daar (ook belangrijk), bijna huiselijk en allemaal heel erg vriendelijk!! Zelfs avondspreekuren daar voor de FM en evt. IUI. Dat is natuurlijk qua verzuim voor het werk perfect! (moet zeggen dat ik me daar inmiddels ook redelijk schuldig over begin te voelen, hebben jullie dat ook??). Maar ze geven daar wel aan dat ze op dezelfde voet verder willen gaan, omdat hun denken dat dat zeker moet kunnen! En dat het regelbaar moet zijn.... Klinkt als je daar bent allemaal fijn en ze geven je het gevoel van: komt wel goed, maar nu achteraf denk ik ook wel....geen zin om weer steeds geen groei en ineens weer teveel enz te hebben.... In het andere ziekenhuis, waar we dinsdag onderzoeken en gesprek hebben, hadden ze aan de gyn. van mijn oude ziekenhuis aangegeven waarschijnlijk ook bloed te gaan prikken om het beter te kunnen volgen de groei (oestrogeen). Heeft iemand van jullie dit vaker gehoord? In de kliniek van gisteren doen ze dit nooit en vonden dat ook een beetje overbodig leek wel. Maar goed, het beleidsgesprek in het andere ziekenhuis zou pas eind mei zijn en dus weer wachten. Ik weet gewoon even niet wat te doen....lastig hoor.
Joshi wat lastig joh...voor jou heb ik ook maar 1 idee....miss een ander hormoon proberen? Kan wel eens helpen hoor. Maar zo'n keuze pfff ben blij dat ik goed zit. Ik hoop zo dat er straks ook maar genoeg eitjes in zitten. Maar daar gaan we maar vanuit he