Ik meng het altijd zelf...en na de menopur is het helemaal een eitje hihi maat ben blij als die ballen er uit zijn!!! Hoe is het met joshi???
Hope: Ja we hebben gesprek gehad. Wat ben je toch weer dapper zeg. Maar goed we moeten inderdaad positief blijven, maar het zal soms ook niet mee vallen... Maar wat kunnen wij toch onze grenzen elke keer verleggen zeg.. Zonneschijn: Ja we hebben een goed gesprek gehad, er waren nog 2 stellen die ook tegelijk met ons gaan starten, dat zijn er niet zoveel want meestal zijn het er 20 stellen. Maar het was een hele duidelijke uitleg..Maar vindt het toch nu wel spannend worden hoor, dat je je zelf zoveel prikken moet geven iiiiieeee en zoveel bijwerkingen kan krijgen hmmm, maar goed we gaan het zien want het kan ook zijn dat je ze niet krijgt...Maar die man zei ook het is geen makkelijk proces..en zal best pittig zijn ook op je relatie.. Maar ik ben ongi en mag dus donderdag beginnen met de pil. En dan ga ik hemelvaarts dag mijn eerst prik zetten (decapertyl).. Ja en dan gaat het beginnen..En dan 21 mei heb ik mijn eerste echo..En dan gaat de ander prik er bij..(fostimon) Deb: Wauw super eindelijk ishet dan zover..Je hoeft nog maar 1 prik te gaan pffff.Op naar de laaste loodjes.. Joshi: Hoe is het gegaan..
Ik vind jou ook dapper hoor zonneschijn!! Fijn dat je gelijk kan starten!! Heel veel succes het is inderdaad niet niks. Maar het geeft wel de hoogste kans dus je weet waarvoor je het doet.
Thanks hope soms heb je dat even nodig..ja we weten waar we het voor doen...En we gaan weer positief zijn. hihi
Debby jeeeejjj 16!! Prikken ze alles weg? Dus ook diegene die bv maar 12 mm zijn?? Succes! Hope, ik hoop ook op GEEN cystes bij je! Wat balen van je eerste IUI zeg....heb je toch nog wat extra hoop lijkt mij. Maar op naar de 2e idd, zonder cystes en beter resultaat! Zonneschijn, spannend! En fijn dat je al zo snel kunt starten! En nog 2 andere stellen...had je samen uitleg dan?? Hier: Gisteren gesprek gehad, ook prima verlopen! Wel echt een massaal ziekenhuis hoor (ik vraag aan de balie-medewerkster: goh is er ook een andere ingang ipv de hoofdingang?? Antwoord: uh nee, alleen voor medewerksters, want een dikke 10 minuten moet je wel lopen in het ziekenhuis he en dan nog een stuk buiten naar parkeerplaats. MAAR er rijden evt. wel karretjes vanaf de ingang naar hier...haha). Het gesprek verliep verder prima en ze hadden echt uitgebreide vragenlijsten om alles op een rijtje te krijgen (zelfs of we financieel de dingen op orde hebben....is dit jullie ook weleens gevraagd?). Nu eind mei de evaluatie en hun advies, we zijn erg benieuwd! Wel vond ik het even confronterend dat je dus naast de wachtkamer (waar de "andere" patiënten zitten van gynaecologie) een poortje door moet naar de kelder en daar worden dus de stellen gezien met "problemen om zwanger te worden". De gesprekken zijn dus geweest bij echt twee totaal verschillende klinieken. En we weten het ook echt nog niet.... Goh meiden, wat is het toch een heeeerlijk weer nu he! Kunnen jullie daar ook zo van genieten!
Joshi: ja er waren nog 2 stellen die een voorlichting kregen dus over isci of ivf..De intake hadden we al gehad dit gebeurd dan alleen met de arts die je dan hebt.. Ja het is super weer gewoon genieten hier worden we allemaal blij van..
Dank je wel meiden. De morfine was weer gemeen en me follikels lagen en beetje verstopt maar alles is aan geprikt. Helaas maar 4 eicellen.... vergeleken met de 10 van vorige keer viel dat dus wat tegen. Nu hopen dat er toch een stel bevrucht zullen zijn. Zondag horen we dat mits we in de ochtend niet gebeld zijn dat er geen bevruchtingen zijn. Ik heb nog wel last van me buik maar ben ook eigenwijs en pak geen pijnstilling. Maar me bedje in na een dagje in de zon liggen. ... Truste
jeetje deb, kan me voorstellen dat dan een domper is! maar beter 4 dan niks! toch? ik ga voor je duimen voor zondag meis! doe rustig aan, veel drinken! en als je pijn hebt gewoon paracetemol innnemen joh!
Joshi wat een verschil zeg met de andere kliniek. Je was al bang voor het massale, en helaas ben je bij een erggg groot zh terecht gekomen. En wat vervelend dat je zo geconfronteerd werd bij de afdeling. Hoe zit dat bij de andere kliniek? doen zij alleen vruchtbaarheidsbehandelingen en kom je daar geen dikke buiken tegen? De kliniek waar ik nu zit, heb je dit niet en ik moet zeggen dat het fijn is om te weten dat je daar allemaal voor hetzelfde zit en je geen onnodige confrontaties heb. Op naar de uitslagen van de onderzoeken, ik ben erg benieuwd wat ze jullie gaan adviseren. Nog paar weekjes wachten en volhouden meis! Debsie wat balen he, dat er maar in 4 follikels een eitje zat. Maar we gaan gewoon voor 4 top emmies!! En wat dwerje zegt, neem gewoon lekker een paracetemolletje, de punctie is niet niks en wees niet te streng voor jezelf. Je hoeft niet onnodig deze pijn te hebben. Hier ongi geworden dus op naar de uitgangsecho. Ik ben benieuwd. Want heb het gevoel dat het weer zo'n gare ongi wordt. Sinds ik utro gebruik (wat zeker goed helpt om mn lf te verlengen) zit ik toch steeds te tobben met cystes en mn bms wat niet afbreekt tijdens de menstruaties. Nu heb ik volgens mij gehoord dat je ook 2 keer een pregnyl spuit kan krijgen in je lf toch, om hem zo te verlengen, weten jullie dit?
he meiden, hope, ja klopt inderdaad, dat heb ik toen vorig jaar gedaan, 1 x 5000EH en daarna 3x 1500EH geloof ik ook voor mijn LF, toen was die wel langer. joshi, dat klinkt idd als een erg groot ziekenhuis. debby, succes voor morgen. verder succes allemaal meiden, mijn duimen draaien voor jullie groetjes Duckie
Hey duckie hoe is het met jou...? Deb: ja dat is best even een domper, maar hopelijk zijn het top embryo's en ja dat moeten we hebben..Succes met wachten. En rustig aan vandaag en ja gewoon pijnstilling nemen hoor. Gewoon luisteren wat wij zeggen.. Ja hier heb ik mijn derde pil al weer ingenomen..Zoals deb laatst zei het gaat best wel snel..Zo ik heb een kleine vakantie van drie dagen wat is dat heerlijk zeg. Ik hoef pas donderdag weer aan het werk..Hopelijk wordt het heerlijk weer. Goed weekend allemaal..en deb nogmaals succes, spannend zeg dat wachten...
Duckie bedankt voor je reactie! Hoe gaat het met jou? Deb heel veel succes!! Hier vanochtend uitgangsecho gehad en ja hoor gewoon weer een cyste. Echt zoooo waardeloos. Ik moet er voortaan maar vanuit gaan dat ik de ene maand ronde heb en de volgende maand pauze.
Hey meiden.... Hope meis wat balen weer zeg !!!!!! Nou bij ons zijn ze alle 4 bevrucht....Jeeeeeej Ik heb nu de perfecte 10 cellige emmy aan boord wiehoe. Over de andere krijgen we met een week of 2 iets te horen. Dit was al zo'n opluchting
Fijn Debby!!!! Alle 4 bevrucht, super!! En Hope, wat balen zeg!! Iedere keer aan dezelfde kant een cyste....:x