Hope PIEP van die stomme cystes de hele tijd! Deb alle 4 bevrucht wauw! helemaal super! en een goede emmy aan bord! zet hem op meid goed broeden nu! hoop dat ze er nog wel wat in kunnen vriezen. Hier vanmorgen de geslachtsecho gehad en we krijgen er nog een dochter bij
Dwergje wat leuk!!!! En fijn kun je dingen her gebruiken deed ons mam bij ons ook. Ik broed me zuf (als dat al kan) Ik merk wel dat ik er weer heel de dag mee bezig ben. Met als de andere verse tp toen. Me stokken zo'n ook aanwezig maar ja die follikels vullen zich weer een wat steken in me bm. Maar dat kan allemaal nog niks zijn. Ik heb trouwens testen gekocht bij de ACTION 2 voor 1, 49 Hahaha meteen 3 dozen gekocht en een 2v5 doosje. Dus dat de tijd maart opschiet. Toedels
Ja ook weer goedkoop die action testen. hoorde wel iets over indroogstreepjes, is ook een topic over in het kopje zwangerschaps en ovulatietesten geloof ik. Oh meis ik duim me suf en strooi wat hcg hier rond voor iedereen! Knuf!
Nou Debby, spannend hoor, emmy aan boord! Dwergje, wat leuk weer een meisje!! Duckie, wat leuk wat van je te horen! Hoe gaat het? Chantal, bedankt voor de tip....ik heb vanochtend mijn eerste schildkliertablet ingenomen....
Wat was je waarde dan joshi? Wel minimaal half u voor je eten en liever daarna even geen melkproducten he? Wanneer mag je m weer prikken Ik helemaal munt. net op bank geploft naar dagje utrecht. Fijne avond nog!
Pfff wat zijn dit weer rot dagen.... bah Ik ben onzeker en toch hoopvol. Voel van alles maar toch miss ook niet. Bah! Ik ben eigenlijk echt iemand van duidelijkheid, plannen en zekerheid. En dit heb je gewoon niet in de hand. Sorry maar ik moest even klagen
Je klaagt,niet Debby! Zijn,ook,onzekere dagen...en bij alles wat je voelt word je gevoel helemaal heen en weer geslingerd! Een glazen bol zou bij ons allemaal erg welkom zijn! Chantal, hij stond op 4.7. Nu dus tabletten en over week of 4-6 prikken.
Debsie je klaagt zeker niet.. het zijn ook gewoon rot weken die wachtweken. Nog even volhouden... Dwergje gefeliciteerd met jullie meisje!! Geweldig!!
Hallo dit is mevrouw zenuwpees..... Ik heb jullie reken capaciteiten nodig hihi Ik zou het liefst dinsdag 7-5 testen, wat vinden jullie? Kan het dan al? Pregnyl was op 23-4 (cd 14) en punctie dus op 26-4 (cd 16).Met een cyclus van 28. 8-5 in namelijks de beëdiging van mijn schat en het zou natuurlijk op zo'n dag een super cadeau zijn. Maaaaaar ik ben echt een zenuwkip op het moment hihi
Test eventueel ook al die zondag, als t streepje dan weg is, ist iig niet de pregnyl mocht je 7-5 posi testen... Moet je 7-5 zien als 11DPO? Weet je nog hoeveel dpo je posi testte van angel?
Ja want de 26ste was me eisprong zeg maar dus dat is idd 11dpo. Met angel teste ik pas 13 dagen na tp. Dus ongeveer 16 dpo.
oei oei het valt ook niet mee deb, je voelt van alles pffffff ging het soms maar wat makkelijker en wat sneller hihihi..
Hoi! Ja deb, killing hoor! Zou het gewoon proberen, wie weet kan je R verrassen op die speciale dag! Je weet in elk geval dat de test nu al omo wit is, dus elk tuurstreepje is een teken van innesteling! Duim me suf! Zitten er nog meer meiden op de wachtbank nu, ben het ff kwijt! Voor de geinteresseerden: er staan 2 nieuwe foto's in mn album. Straks shoppen met mn zus en haar dochtertje van 2. Mn zus is zwanger van een tweeling, laatste keer dat ik haar heb gezien was 6-4, dus ze zal wel weer flink zijn uitgedijd ze is nu geloof ik iets van 24wkn en de kleintjes liggen op groei van een eenling, 6april had ze al zo'n toeter! Geniet van t mooie weer dames!
lieve chantal heel veel sterkte vandaag met de operatie van je vader. Ben in gedachten bij jullie om je te steunen..
Stuitert vanaf de whatsapp hier nog even lekker door!!!! me is soooooo happy!!!! Lekker bij mama blijven pixel!