Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi Hope: nee voel nog niks groeien, ben trouwens een klein beetje ongesteld geworden..En ik had van de week al last van mijn borsten wat die medicatie al niet met je doet.. maar goed het is nu weekend dus fijn samen genieten met mijn mannetje.
    Maar wat fijn dat iui goed gegaan is, en ja je kan niet anders doen dan wachten pffff soms is het best wel eens vervelend..
    Jij ook een fijn weekend toegewenst..

Joshi: Wanneer mag je testen. Spannend zeg..

Chantal: Zoals hope al zegt laat die mensen maar praten, je hebt al best veel voor de kiezen gehad. En nu is het jou beurt om geluk te hebben. Dan zijn ze je vriendschap ook niet waard dat ze niet ook nu voor je klaar staan omdat je blij bent..
    Fijn weekend..

Deb: succes met wachten. Waren de taartje lekker..

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hai meiden! Fijne pinksteren allemaal
    Gisteren vrijgezellenfeest gehad van mijn beste vriendinnetje wat ik had georganisseerd: high tea bij mij thuis, dan een witte chocoladepump decoreren en chocoflikken spuiten, vervolgens fotoshoot, eten&stappen.

Zag er als een berg tegenop na de afgelopen dagen onafgebroken op de wc te hebben doorgebracht. Gelukkig was mijn huisarts zo lief superzetpillen voor te schrijven waardoor ik het hele feest mee heb kunnen maken. 's nachts om half 2 raakte hij helaas uitgewerkt en was ik aan de max dosering dus toen weer staan spugen int park. Maar het was een superdag!!

Liefs

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Fijn dat je toch hebt kunnen genieten van het vrijgezellenfeest. Super dat je huisarts je geholpen heeft en hierdoor lekker mee heb kunnen doen!

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey meiden...

Zonneschijn wanneer was je fm ook al weer? De taartjes waren heel lekker :p vorige week heb ik trouwens me jurk en toebehoren besteld!!!!SPANNEND!!! Deze week de bedankjes, kaarten en versiering bestellen:)

Chantal...gaat het al wat beter meis?

Joshi....hoe is het met jou?

Nog ander halve week...ik ben echt zo zenuwachtig. Heb ook nog steeds een onprettig gevoel bij me linker eierstok. De fa zei dat dit door de punctie komt....maar hoe lang houd dit aan? Bah die onzekerheid.

Dikke kus

5. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Joshi veel succes morgen!

Zonneschijn jij met je fm!

Deb wat leuk dat je jurk besteld hebt! Hopelijk trekt het gevoel in je linker eierstok snel weg. Nog ruim weekje meis!

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Dankje je hope voor het succes wensen vondt het toch wel een klein beetje spannend, meest gaat die rondes altijd wel goed maar nu was ik toch wat meer zenuwachtig als anders wat is dat toch gek.. Maar alles is goed gegaan. En achteraf valt het toch weer reuze mee.

Zonneschijn: Yeah kom net bij het ziekenhuis vandaag en alles zag er prima uit dus ik heb groen licht gekregen, ze zag zelfs al een aantal liggen in totaal waren dat er 7, maar ik geloof dat dat er nog wel meer bij komen.. Ik mag vandaag dus beginnen met 225.eh. Maar wat is dat een gepruts zeg vloeistof in het flesje poeder spuiten en dan weer opnemen en dan nog een keer en nog een keer. Maar goed bij het veel doen zal het wel makkelijker gaan. Ben trouwens wel veel langer bezich en die decapetyl maar we gaan er voor. En over een weekje terug komen.
    Op naar heel veel eitjes hihihih..

Chantal: Hoe voel je je, niks aan om zo ziek te zijn. Beterschap

Deb: Ja spannend hoor en dat wachten volgensmij kun je die dagen wel weg blazen zo dat het wat sneller gaat..
    En de jurk is onderweg oeoeoeooeoeoeoe spannend zeg.. OOh je wordt vast en zeker een prachtig bruidje en de datum gaat nu ook wel opschieten...

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    super zonnenschijn dat je groen licht hebt gekregen! Wat moet je trouwens veel spuiten!? hoeveel spoot je met puregon?

Volgende week wij de 20 weken echo pff zenuwen.

8. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ow super Zonneschijn!! Fijn dat je groen licht hebt!

Debby, spannend en idd....als je de dagen eens om kon blazen he!

Dwergje, jeetje 20 weken echo al? Wat gaat dat snel (voor mijn gevoel dan he;)). Spannend ook!

Hope, hoe voel jij je?? Kan je de wachtweken een beetje volhouden?

Chantal, zo misselijk zeg....he bah! En die zetpillen mag je die vaker gebruiken? Of alleen bij uitzondering?

Ik heb mijn gesprek in (de fabriek:D) het andere ziekenhuis gehad. Advies: zo door :$. In principe zo door, want geen aanwijzing waarom het zo niet zou lukken en goed blijven monitoren met echo en zn bloedprikken daarbij (maar in principe zou dat niet nodig moeten zijn....).
    En advies wat af te vallen....ik ben te zwaar (weet ik zelf ook en ben ermee bezig al valt dat niet mee). Hun advies: 4 kilo....nou moet te doen zijn.;)
    Ik heb daar wel gezegd dat als ze niet veel anders adviseren we net zo goed nog even in ons oude ziekenhuis door konden gaan....en mocht het dan daar toch op deze manier niet lukken alsnog over te stappen. (praktisch gezien is dat voor ons veel makkelijker!). Daar stond zij wel achter....
    Dus ik heb mijn "oude" ziekenhuis gebeld en gevraagd voor een tel. afspraak: dat kon 10 juni bij de gyn!
    Ik heb gevraagd of een van de foll.verpleegkundige mij kon bellen, deze belt hopelijk vanmiddag terug.
    Ik weet even niet zo goed wat ik hiervan denk op het moment....

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Fijn joshi :S heb het gevoel dat jij ook beetje van de muur naar de kast en weer terug gestuurd wordt :S kunnen ze bij jou ook niet verder gaan kijken naar andere methodes???

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Super dat je groenlicht hebt zonneschijn... you go girl!!

Ik begrijp Joshi dat je even niet weet wat je moet denken van dit alles... Het is ook bizar, een half jaar wachten om vervolgens te horen te krijgen dat je zo door mag gaan. Maar meis blijkbaar hebben de artsen toch het vertrouwen dat jullie op deze manier zwanger kunnen raken dus hou vertrouwen he!! Hopelijk mag je heel snel weer starten zodat jullie weer kans maken.

Iemand vroeg hoe het met me gaat in de wachtweken, hier gaat prima. Ik voel niets maar hou mezelf ook voor dat dat niet hoeft. We wachten het maar af.

dwergje bijna de 20 weken echo.. wat fijn!

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Dwergje ik spoot bij iui 75 eh. Wat een verschil he. Hopelijk heb ik hier geen bijwerkingen van. We zien het wel.

Vraagje hoeveel een heden hebben anderen dan gebruikt...?

Dank je hope we gaan er voor.

Joshi tja dan kun je inderdaad beter blijven waar je nu zit. Maar wat gek dat je dan weer moet wachten tot dat ze jullie groen licht geven. Zucht dan hoop je dat ze jullie kunnen helpen en dan krijg je zo'n antwoord. Lastig hoor.

12. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Zo Zonneschijn, idd wat een verschil zeg! Op naar een mooi aantal eitjes voor jullie!! Wel spannend zo'n nieuwe behandeling nu lijkt mij zeg..

Ja het kastje naar de muur las ik hier, ja zo voelt het wel een beetje. En idd beetje gek dat ik nu moet vragen of ik terug mag.... aan de andere kant wil de fertiliteitsverpleegkundige dit bij de gyn leggen omdat hij mij doorstuurde voor verdere behandeling. Dus ja eigenlijk ging ik voor andere methode, of andere ideeen, maar het blijkt dus dat ze allemaal toch zo door zouden gaan....
    We moeten er maar op vertrouwen dat als zij dit onafhankelijk van elkaar zeggen dit ook wel gewoon kans heeft....wat ons betreft gaan we er dan ook weer voor. Even het belletje van de gyn afwachten....

13. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    @ zonnenschijn, gewoon normaal gebruikte ik 50/75 en toen dat 1 keer niet werkte gebruikte ik 100 en met de ivf moest ik 125 eh spuiten en laatste dagen 100 dus bij mij was het niet heel erg hoog moet ik zegen maar ik reageerde ook telkens al op overstimulatie met 75/100 dat zeiden ze later ook met de oogst dat ik gewoon op 100 had moeten spuiten en niet 125 maar bij ons heeft het 33 eitjes opgeleverd haha

@ joshi, maar wat wil jij zelf? waar zit jij zelf aan te denken? als jij andere ideen hebt of andere dingen wil moet jij dat aangeven en daarop blijven door vragen

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Joshi sorry dat ik t me niet goed voor de geest kan halen, deed jij nu geen iui? Waarom doen ze dat niet in combi ket puregon! Want bij ons vonden ze ook niets maar deden ze t toch wel. Kan je daar niet gewoon op aansturen? Je spuit toch al, dan zit het beste zaad in ieder geval rechtstreeks in je baarmoeder. Ik zou het wel weten!

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zonneschijn....ik had uiteindelijk 31 spuiten in me buik zitten :):( maar je gebruikt dus menopur? Ik ben het ff kwijt, maar dat is ook potje in potje echt een gedoe. En ik spoot 112,5 dus ook nog eens de helft maar gebruiken. Maar het resultaat is er. Welke cd zit je nu? 10 dan toch ofzo? Oooow spannend meis!!!

Joshi...ik zoub in jou geval ook gaan voor het praktische, maar wat balen van een kant dat je nog steeds geen stap verder bent joh. 10-6 duurt ook nog wel even.

Hope....de eerste week niks voelen is heel normaal he....Miss positief :)

Chantal....jou echo komt ook weer lekker dichtbij...jippie:D

Dwergje...wat ga je snel meis. Super dat het zo goed gaat!

Nou de trouwkaarten zijn besteld...vriendlief wou witte enveloppe, hihihi heb lekker knal roze besteld :D vandaag de bedankjes en bloemen. Ik wil alles geregeld en betaald hebben. CONTROLEFREAK!!!! hahaha
    Nog 1 week en 2 dagen tot de echo en nog 10 weken en 1 dag tot de bruiloft wiehoe....AAAAAAAH.

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Leukkkk knal roze deb!!! hahahahhaha jaaa komt dichtbij he! spannend meis!

Ja gaat zeker snel hier, over 3 dagen 20 weken kijk er erg naar uit om over die 20 weken te zijn, begin de baby nu ook telkens beter en vaker te voelen helemaal super, dat neemt bij mij heel veel angst en stress weg.

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Leeeeeeuuuuuk deb! Roze past ook veeeel beter bij jullie trouwkaart. 10weken nog maar, gaat echt snel!!!

18. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Deb:
    Ik gebruik:
    Decapeptyl 0.5 ml.
    Fostimon 75 eh per pakje moet 225 ml dit is ook echt potje in potje en dat dan 3 keer, maar het gaat elke dag wat beter. Ik krijg er al aardig handigheid in.

Ik zit nu op dag dat ik de fostimon gebruik de derde dag. Dus ik moet denk ik nog wel even prikken..
    Ik heb al 18 prikken gehad als je er zo naar kijkt is dat best wel veel en zou ik denk ik nu zo op de helft zitten.

Maar goed straks moet ik ook nog litunus in gaan brengen Ben benieuwd hoe dat gaat voelen en zo..

Debby ja het gaat nu echt wel opschieten de bruiloft iiiieeeee helemaal spannend zeg, gaan jullie nog daarna op vakantie en zo..En oooh ik ben zo benieuwd naar jou jurk vindt het altijd super om bruidjes te zien, en ja helelmaal nu ik je een beetje leer kennen.. Als je nog in de buurt woonde ging ik bij het stadhuis kijken maar dat is voormij toch net iets te ver hihihih..

Dwergje: 20 weken echo super leuk zo, en het lijkt me zeker ook zo bijzonder dat je de kleine gaat voelen in je buikje..

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jippie de kaarten zijn binnen ♥♥♥

Bijgevoegde bestanden:

20. debby25

debby25 Fanatiek lid