Dank je wel...ben er ook echt happy mee. Nu nog even wachten op de lakzegel om ze te dichten en dan moeten ze echt de deur uit. Hoe gaat het in jou hoofdje met het maken van een keuze? Of wacht je echt nog even 10-6 af?
Ik ben volgens mij door mijn bruiloft gekwek helemaal vergeten te melden dat alle 3 de cryo's zijn ingevroren
Woww deb dat had je inderdaad nog niet gezegd. Wat super zeg!! TOPPIE!! en je kaart is echt schitterend... jullie liefde straalt er van af! Heel mooi. Het begint echt op te schieten. Joshi heb je alles al beetje op je in laten werken? Nou mijn eerste wachtweek zit er op.. nog een kleine week te gaan... brrrr!!
Hopey op de helft vd wachtweken, fijn! Al vind ik die 2e altijd killing! Deb wow wat super! Hopelijk een brusje voor angel en die uk in je buik, daar duimen we voor. Joshi hoe gaat t? En met de rest? Lieve knuf en ik strooi al het hcg rond wat ik kan missen!
aaah wat lief van je chantal hihih Deb wat een super mooie kaart zeg, en mooi gemaakt ook. Maar dat had je inderdaad nog niet verteld wat goed zeg, zo zie je maar weer het gaat niet om de hoeveelheid, maar om de kwaliteit. en ja die klein uk blijft gewoon fijn bij je zitten, want die wil de bruiloft van jullie meemaken.. Hope: de laaste week, ja die vindt ik ook altijd killing want je voelt van alles bleeeh, hopelijk heb je goed wat afleiding.
Leuk Zonneschijn!! Chantal, hihi dank je! Hope, die tweede week duurt idd altijd erg lang....duim mee! Debby, jeej 3 cryo's ook nog, super hoor! Dwergje, over de 20 weken heen! Deze week de echo toch? Morgen belt de gyn al terug, ik had nog even met de fertiliteitsverpleegkundige gebeld en het kon dus toch eerder dan 10 juni, gelukkig! En nee wij deden idd nog geen IUI.
Joshi dat is toch wel fijner dan nog twee weken wachten he. Ben benieuwd wat ze gaan zeggen. Maar dat horen we hier vast wel. Zonneschijn heb je je spuit spullen mee genomen voor onderweg? Chantal je echo is alweer zo meis....ik ben benieuwd naar je mooie beeb. Hoe is het met de misselijkheid? Hope lieverd je bent er bijna!!! Nog heel even nagelbijten. Yvet is volgens mij niet meer geweest he.... En duckkie....?
Best wel zenuwapsig. tsja het spugen gaat zonder medicijnen dag&nacht constant door, dus zo maar eens overleggen of io die medicijnen en zonder problemen mag nemen. Dan moet ik nog steeds spugen maar niet zoveel. Zat er vant weekend best wel ff doorheen; zolang gevochten voor zo'n ukkie in mijn buik en dan zo extreem ziek... Nog niet genoeg op mn bordje gehad blijkbaar maarja zullen sommigen van jullie vast denken, je bént tenminste wel zwanger... ja dat is zo en daar ben ik ook echt dankbaar voor, begrijp me absoluut niet verkeerd! Ik duim me suf voor jullie allemaal, gun het iedereen zo verschrikkelijk!!! Dikke knuffel!
Succes vandaag chantal! En zoals via de whatsapp ik begrijp precies hoe je voelt voelde me ook zooooo beroerd! gelukkig hing ik dan niet 24/7 boven de wc!!!! Hopelijk gaat het snel beter met je! Joshi fijn dat de gyn vandaag belt! gaan jullie nu iui doen? Ja woensdag de 20 weken echo! Hope nog ff meis! voel je je al misselijk? Deb alle 3 ingevroren super! En mooie kaart!
Hoi hoi het concert wat super vet zeg..wauw wat een sfeertje zeg...was wel even genieten.. pfff maar wel 2 uur pas thuis en vanmorgen ging de wekker om 7 uur dat is dan wel vroeg zeg. Ik mocht geen drank maar voel me wel even brak als met drank hihihih. Ik dacht dan ga ik zo maar even op bed, maar ik geloof dat ik nu wel wakker ben, dus ik ga vanavond maar vroeg naar bed.. Nee hoef s'avonds niet te prikken ik moet tussen 7.00 uur en 9.00 uur prikken in de ochtend.. Morgen weer voor een fm, ben benieuwd, ik voel wel al wat links maar dan wel het meeste in de avond we gaan het morgen zien, vindt het ook wel spannend hoor. Meestal ben ik niet zo maar ik weet nu niet wat ik kan verwachten.. Chantal: pfff niks aan dat je zo misselijk bent zeg...gewoon niet leuk. Op een gegeven moment kan ik me zeker voorstellen dat je er kots ziek van bent. Ja ze kunnen dan wel zeggen nou je bent toch zwanger. Maar laat die mensen maar lekker praten, die hebben zich vast en zeker niet zo ziek gevoeld als jij.. En hopelijk wordt het wat minder. Dat weten toch wel dat je het iedereen gund.. en met jou toverzand die je het uit gestrooid gaat het vast en zeker lukken..Daar geloof ik wel in.. Hope: Nog even de laaste loodjes gaan nu in hihihih. Hoe voel je je verder.geen kwaaltjes nog.. Dwergje: 20 weken al weer, wat gaat de tijd dan zo snel zeg. Nu op naar de woensdag voor jullie, maar lekker saampjes genieten van de kleine spruit in jullie buikje..fijne dag alvast..We horen graag hoe het was... Deb: wanneer hebben jullie een echo volgensmij komt dat ook al steeds dichterbij..oei oei spannend hoor..
Super dat zo leuk was zonneschijn!! En inderdaad erg kort nachtje zeg... Succes morgen!! Joshi heb je al iets gehoord vandaag? Chsntal ik weet dat je het ons allemaal gunt en het is waardeloos dat je zo ziek bent. Hopelijk knap je snel op en kan je tenminste genieten van je zwangerschap! Dwergje leuk dat je nog altijd mee blijft kletsen! Debs op naar vrijdag!
De kleine was druk aant bewegen en zwaaien! 24-12-13 uitgerekend Bekijk bijlage 327522 was echt prachtig om te zien! Over 4 weken weer controle, helaas geen echo dan zei ze, wel hartje luisteren Magde zetpillen gewoon standaard nemen dus hopelijk voel ik me dan snel beter
Chantal wat fijn dat alles goed was. Komt wel goed met jou en je kleintje.. Zonneschijn: Zo ik ben gisteren voor controle geweest, recht was goed te zien en ik had 1 tje van 15mm. Verder de linkerkant wilde zich gisteren niet laten zien hmmm. Maar het spant er om vrijdag weer terug komen en wie weet het weekend de punctie en anders maandag of zo...Ja het gaat nu dichterbij komen. Maar ik ben ook wel klaar met prikken omdat ik er niet zo goed door heen kom..Maar goed nog eventjes door zetten dan...
hier haal ik ff opgelucht adem, SEO was helemaal goed, het was nog steeds een meisje gelukkig! anders had ik me kinderwagen terug moeten sturen hihi. maar alles zag er goed uit hartje, niertjes lipje, rugje, ze was nu 25 cm en 348 gram kan wel huilen van opluchting en alles wat nu van me afglijd. Ze was wel heeeel erg druk, maar dat voel ik ook savonds hahah
Oooh dwergje wat fijn dat alles goed met de kleine is. Hmmmm nu lekker genieten..van je drukte makkertje..