oooh ja dat is zeker heerlijk zeg, hoef je niet zo lang te wachten. En hopelijk kun je dat heerlijk het weekend in. Maar het is al weer avond dus nog even slapen en dan pffffff bijna.. Succes morgen dikke knuffel voor jullie...
Ja echt wel...ik ben op van de zenuwen. Sjaggie vandaag pfff niet normaal gewoon. Alleen door mijn hoge hcg roepen er veel in mijn omgeving dat er 2 beebjes in me buik zitten. Maar nee...ik hou het op eentje Zonneschijn het is bijna zover meissie. Je bent nu al de derde in dit topic die ivf doet.
Deb heel veel succes vanochtend!! Ik denk aan je meis.. spannend! Mn duimen draaien non stop. Zonneschijn jij met je fm! Hopelijk zijn ze mooi gegroeid. En kan je snel je punctie krijgen. Kan me voorstellen dat je na zo'n lange voorbereidingstijd er wel aan toe bent. Nog even update hier: ongi
Lieve hope had t van deb gehoord, zó niet leuk! Dikke knuf voor jullie verdriet en teleurstelling? Hoe gaat je partner er mee om? En bij de rest? Debs jou al ff "gesproken", mijn duimen draaien overuren! Lieve meiden ik denk aan jullie!
Dank je wel chantal! Lief van je! Ik had het utro advies van gyn debbie nog opgevolgd maar helaas heeft niets geholpen. Maar voel me op dit moment best goed hoor.. We houden vertrouwen. Op naar iui 3. (zeg ik nu heel stoer..)
Aaa hope wat een kutzooi!!! altijd zn teleurstelling! sterkte meisje. Deb heeeel veeel succes zo! Zonnenschijn, op naar mooie eitjes vandaag!
bah wat een shit zooi Hope..Maar fijn dat je je knopje al weer hebt omgedraaid en gaan met die banaan. Soms is het niet anders...Maar vindt het wel super jammer voor jullie.. Deb hebben jullie al nieuws,,,ben zo nieuwsgierig,,, Zonneschijn, nou helaas nog een keer terug komen ze zijn niet groot genoeg. Maar er zitten vier aan 1 kant, en aan de andere kant zijn ze nog wat klein..Dus hopelijk groeit het nog wat door, zondag weer terug komen pffff, ben toch wel nu klaar met het prikken. En met drie gaan ze door, maar ze vondt het wel wat weinig eitjes. Heb het nog over ophogen gehad maar dat al ana het maximale dosis.. NOu ja we gaan het zien zondag..
Oh Hope, wat shit zeg....altijd zo'n rotmoment!! Hele dikke knuff. Zonneschijn, nou hopelijk krijgen ze nog een spurt. spreekt de eitjes van Zonneschijn ff toe: "met zijn allen is het veeeel gezelliger, dus HUP groeien saampjes!!" Debby, hoe wat het?? Chantal, voel jij je wat beter met je medicatie nu?
Bedankt meiden!! Fijn om altijd weer wat bemoediging van jullie te krijgen. Zonneschijn wat shit zeg... nog even volhouden meid!! Hopelijk is het zondag zo ver. Chantal voel jij je al weer iets beterder? Joshi ik ben ff helemaal de kluts kwijt had je nou afgelopen maandag gesprek met gyn of aanstaande maandag? Sorry! En debs kom eens snel iedereen updaten hier!! Geniet allemaal van het zonnetje!!
Hier is ons erwtje nog geen cm lang. Hartje klopte mooi en sterk en qua termijn is nu nog heel moeilijk. De eerste meting kwam op 6w 6d en de tweede op 7. Dus alles super hiet. 13-6 de intake bij de verloskundige en weer een echo natuurlijk
oooh DeB wat geweldig zeg, ben helemaal blij voor jullie... Yeah het weekend kan beginnen bij jullie..En het weer is ook nog super het kan allemaal niet meer stuk..Gefeliciteerd. Thanks voor die lieve woordjes van jullie dat doet mee zeker weer goed..We gaan op naar zondag en hopelijk mogen we dan weer verder..