Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    hoe is het gegaan zonnenschijn

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ik ben ook benieuwd, die ligt vast bij te komen!

3. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja inderdaad zoals je zegt pffff ben nog steeds rozig van de verdoving... Maar ik moet zeggen het was een super goeie verdoving hmmmm nog steeds suf zijn. Lijk wel een oude taart zeg.

De punctie is goed verlopen, geen pijn gehad.
    Ik zag er heel erg tegen op vanmorgen, had dus thuis al een asprine genomen en daarna kreeg ik via infuus nog wat morfine nou goed spul zeg.
    Ze hebben vier goeien kunnen vinden..dus vindt het zelf wel een super resultaat. En wie weet is het super goeie kwaliteit.

a.s Vrijdag ochtend hoor ik of ik een terugplaatsing krijg. oei oei het begint nu wel spannend te worden..

Nog bedankt voor het duimen wardeer dat zeer op naar vrijdag..Op een goeie opbrengst.

4. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zonneschijn...wat fijn meis 4 eicellen. Waren ze toch allemaal gevuld. Ik kreeg alleen een morfine spuit in me bil:$ geen wonder dat ik er iedere keer nog best veel vsn voelde. Jij was bijna onder zeil hihi.

Tot wanneer blijf je thuis? En veel water drinken he!

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    wat fijn zeg! we gaan even door met duimem!

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hoi hoi deb, Ja ze viste zelf 2 uit 1 eicel, we konden zelf mee kijken:cool: was wel super om te zien onze eitjes. En wat was ik blij zo super blij..HIHih wat kan je dan blij zijn om je eicel.;)

Maar inderdaad heerlijk onderzeil niet helemaal want ik was nog half aan spreekbaar hihihi. En werd super goed begeleid, ze legden alles super goed uit..

Heb besloten dat ik vanmiddag ga werken en ik ben morgen weer vrij als ze me gaan bellen..We zien wel hoe het gaat, en ik heb wat afleiding.. want dat wachten.....pfff hopelijk op goed resultaat.En ja als ik de hele tijd in de zon lig wordt ik ook zo bruin,,,:$

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    2 uit 1 eicel zo zo! dus een tweeling :D:D

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn zonneschijn!

9. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Pfff ze hebben gebeld.. wat is dat slopend zeg, maar ik heb goed nieuws van de vier is er toch 1 bevrucht ben wel super blij zeg..Had er liever 2 gehad maar goed dat is niet anders.. Ben wel blij dat het door gaat...Om 11.15 is het zo ver..
    Na 40 prikken..aantal bezoekjes aan het ziekenhuis, en ja de laaste week zelf bijna om de dag heen en weer reizen. Ben ik toch wel blij dat het niet voor niks is geweest..

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Super zonnenschijn! 1 bevrucht eitje! Heel veel succes straks! Veel drinken laat die blaas maar vol lopen ;)

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat een opluchting zonneschijn! Pfff kan me voorstellen dat je zo blij bent dat allemaal niet voor niets is geweest! Heel veel succes straks!

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zonneschijn wat meid!!! Nu lekker broeden :) Deze twee weken zijn nog slopender fam voor heen maar wij helpen je :D

Ik heb vandaag een spoed echo gehad, ik had in een keer zo'n last van mijn eierstokken. Fertiliteit keek er de vorige keer niet naar en toen ik maandag belde was het zo van...dat kan idd na ivf. Dus na vele steken vanmorgen de verloskundige gebeld en die plande me meteen in voor een half uur later. Ik racen....maar alles was goed. Zelfs 1 dag voor op schema....en een mooie hartslag. Het kwam omdat er nog eiblaasjes zitten van de ivf en met erm groeiende baarmoeder gaat dat drukken. Maar nog 2 blaasjes en dan zijn ze weg gelukkig.

13. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ik heb ook heel lang erge pijn gehad in me linker eierstok, continu steken drukkend gevoel dus heb toen met 6 weken ook nog spoed echo gehad omdat we toen dachten aan bbz

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    mooi zonneschijn. hopelijk is dit the one!
    mooie echo debs!
    zo, es kijken of ik iets vd bbq binnen ga houden :)
    geniet van t mooie weer allemaal!

15. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Meissies wat ik het rustig....liggen jullie allemaal in de zon:cool::D

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    En chantal heb je lekker ge-bbqed? kon je beetje genieten van eten? Gaat al beter met de misselijkheid?

Wat is het heerlijk weertje hè meisjes!!

Debs nog paar dagen dan heb je alweer een echo.

Ik heb vandaag fm cd 10 gehad en waren meerdere kleine te zien. Ben benieuwd wat er dinsdag te zien is.

Zonneschijn ben je lekker aan broeden?

joshi en dwergje hoe ist met jullie??

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    helaas t niet binnen kunnen houden.
    Gister via marktplaats last minute voor 30€ 2 kaartjes kunnen regelen 1e rang Guus Meeuwis (normaal 62,50 per stuk). Ik had de hele dag al overgegeven, dus vriendlief vond t in eerste instantie niet zon strak plan (ruim uur rijden), maar ik had ff afleiding nodig. Int begin was t behoorlijk mis, gelukkig een meelevende steward waardoor ik mocht overgeven in de afgesloten personeelstoiletten want er stond een meeeega rij elke x bij de toiletten. Uiteindelijk nadat al mn avondeten er weer uit lag toch nog een super avond gehad.

Lieve meiden ik blijf voor jullie duimen, gun het ons allemaal zo, een kindje in 2014. Hopelijk worden dromen werkelijkheid! knuf

18. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Zonneschijn:Ja ik ben super aan het broeden hihih...En onder tussen genieten van dat heerlijke weertje..Wat vandaag al weer wat minder is. Maar dan kan ik eindelijk weer eventjes wat schrijven..:)

Deb: ja bijna je echo, maar je huwelijksdag;):):) komt ook al steeds dichterbij.. En ja het zou zeker super zijn als het weer ook wat lekkerder is toch:):)...Hmmm zou het zo nog een keertje over willen doen..Maar goed nu komt er misschien wat anders bijzonders bij, waar ik ook wel naar uitkijk..;)

Chantal: balen zeg dat je zo misselijk bent..Daar is niks aan..dan kun je er denk ik maar weinig van genieten.. Maar krijg je al en buikje of is dat nog niet te zien...Want ja da willen we daar wel foto's van zien hihih..;)

Joshi zat jij nou ook in de wachtweken...?:(

Dwergje hoe is het met jou..jij wordt natuurlijk steeds dikker en dikker...:$

Joshi Dat is al weer goed nieuws;), op naar een goeie groei, moet jij ver rijden om bij de fm te zijn..

Ja die kleurjtes vindt ik gewoon super leuk om te doen en ja het staat ook wel heel vrolijk...:)

19. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Hope, succes morgen!

Zonnenschijn, lekker broeden jij! het is nu al ingenesteld of niet! echt slopend he dat wachten!

ik zelf, ja mijn buikje groeid heerlijk foto is van 21+5 dat was donderdag, de kleine is ook super druk en lekker aanwezig, wel nog steeds elke dag buikpijn en ook soort van menstruatie gevoel :( woensdag weer naar de verloskundige en over 2 weekjes de pretecho!!:D:D

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zonneschijn jaaaaah nog 7 weken tot de bruiloft....alles is voor zover al geregeld en betaald. Alleen de bbq, catering en boodschappen nog. Nog even voor jou meis, wanneer ga je testen denk je?

Dwergje wat een mooie buik! Ik heb tot nog natuurlijk alleen eern darmen buikje maar ben er wel trots op :D hihi

Chantal zijn er geen andere meds die je kan/mag proberen misschien?

Hope succes vandaag!

joshi en duck meissies hoe gaat het?

Deel Deze Pagina