WAuw deb 7 weken dat is al gauw hoor...het vliegt voorbij...Dat scheelt dan ook weer dan weet ik het inmiddels ook al hihihihi Deb ik weet eigenlijk niet of ik eerder ga testen..officieel mag ik testen 22 juni.. Trouwens jij had het over opgezette darmen nou die heb ik ook, lijk echt wel zwanger zeg...Verder nu al moeite met ontlastig die heb ik niet iedere dag.. Heb ook al heel erg last van mijn borsten, maar of dat nou van een de lutinus komt die vagina pillen ja best lastig gissen.. Maar goed we wachten nog eventjes af, ik heb nog niet eens een week om..zit op mijn 5de dag.. Wauw Dwergje wat een mooi buikje zeg...Staat je ook goed... Maar wat vervelend dat je nog steeds last hebt van die krampen hopelijk kunnen ze jou vertellen wat dat is.. Woensdag echo wauw eindelijk de kleine weer even zien...genieten hoor.. En dan nog een pret echo ja helemaal geweldig zeg...Wanneer was je ook al weer uitgerekend..? Eeh chantal hoe is het met jou buikje je bent ietsje verder als deb of heb je ook nog alleen maar een darmen buikje..foto's zijn welkom,,,,. Hope succes vandaag.. En hoe is het met joshi en duckie..??
buikfoto in mn album, dan ist ieder voor zich of je m kijkt of niet. Kan me voorstellen dat het vervelend is om te zien als je nog zo hard aant knokken bent, dus zo heeft ieder zelf de keuze. hope succes vandaag! de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums12528-picture79641.html
Even ego berichtje... Zit ff stuk momenteel.. net fm gehad en zit binnen protocol maar helaas wel veelste veel kleinere eiblaasjes waardoor mn eierstok veelste groot is en hij zodra ik pregnyl zet om zn as kan draaien. Mag nu vanavond niet spuiten en morgen weer kijken. Maar eigenlijk is al zeker dat de ronde afgebroken gaat worden... Bah bah en nog eens bah!! Maar goed.. hier mooie buikjes zie ik!! Chantal fijn dat je de 12 weken door bent! Debs wat komt de bruiloft dichtbij zeg.. Liefs voor iedereen!
Bah bah hope, jij hebt precies hetzelfde als wat ik continu had, kan jij niet navraag gaan doen ook voor ivf? denk dat jij net als ik dan gewoon meer kans hebt dan continu elke maand dit
Hé dwergje... Daar denk ik zelf ook wel eens aan..maar ze vonden iui al niet nodig bij me. Laat staan dat ik na 2x iui over ivf begin... Volgens mij worden ze dan gek. Dus durf dat echt niet. Maar vindt wel een geklooi zo hoor.
Ja zo is echt niet leuk hope, gelukkig hebben ze wel naar mij geluisterd nadat ik paar keer ivf heb geopeerd, het is jouw lichaam jouw wens dus zou het toch elke keer weer aankaarten meis, net zolang doorgaan tot ze wel naar je luisteren of naar ander zh gaan en daar informeren over de opties over ivf?
Oh Hope....wat shit zeg!! Ik hoop dat een dag niet spuiten helpt, idit is zo vervelend! Ik duim.voor je! Dwergje en Chantal, wauw mooi hoor dames!! Zonneschijn aan t broeden, goed zo, zet m op!! Hier....morgen hsg, bibber bibber. En daarna weer starten.
Joshi morgen dus je hsg.. je kan het meis!! Heel veel succes en niet te veel tegen oo zien hoor.. Ik zal aan je denken. Laat je morgen weten hoe het gegaan is. Zonneschijn goed zo.. broeden jij broedkipje Hier durf ik soort van slecht actief te bewegen.. bang dat er iets mis gaat. Bij alles wat ik voel denk ik ook.. als maar niet groeit. Maar ja tegen houden doe ik toch niet. Pffff baal wel moet ik zeggen. Dwergje bedankt voor je advies meisie!
lieve hope wat ontzetten klote zeg.... snap dat je t ff niet meer ziet zitten. bij ons wilde ze ook perse 4x iui doen voor ze verder gingen kijken. Hebben ze bij jullie ook wel eens iets anders gevonden? ik heb destijds een gent topic geopend en daar zijn ze nogal fan van testen bij Serum, griekendland, aantal meiden daarna zwanger geworden. Ze doen daar een test met je menstruatiebloed (moet je gewoon opsturen met de post) en vaak krijgen die meiden dan een bepaalde kuur. Ik zat daar zelf net aan te denken maar toen ging het mis met mn ex. Maar wil jullie in elk geval op de hoogte brengen van het bestaan. sowieso op dat topic echt superrrrveel.info. zal de link zo ff plaatsen
http://www.zwangerschapspagina.nl/mmm-clubs/357481-1e-afspraak-gent-juni12-wie-kletst-mee-ervaren-gent-gangers-welkom.html#post15233604
Joshi...heel veel succes vandaag meis!!! Chantal mooi buikje hoor...de mijne is 's avonds ook echt mega Zonneschijn....nog een ruim weekje....spannend!!!! Hope ik zou het toch maar eens bespreken. En als je evt verder moet rijden om jr grootste droom werkelijkheid te laten worden lijkt me dat natuurlijk het wel waard meis. Oooooh morgen de intake....heb er zin in
Spannend morgen deb!! Je de 3e echo alweer! Joshi.. heb je hem al achter de rug? Ik hoop dat het onderzoek je mee gevallen is en dat de uitslag goed is. Hier goed nieuws.. mevrouw druiventros mag toch door voor iui. Vrijdag gaat de 3e iui plaats vinden. Wat ben ik blij zeg!!
Oh Hope, ook al een grote dus?? Wauw wat een super nieuws!! Ik dacht gisteren heel veel kleine...? Ga ff teruglezen Nee ik moet nog.... (lichtelijke zweethandjes heb ik, zo stom....)
Ohh spannend joshi... Wat vervelend ook dat je hem zo laat hebt en er heel fijn de hele dag er tegen op kan zien. Succes meis!
Zo ik heb m achter de rug! En helemaal doorgankelijk! gelukkig! Ja fijn is het niet en ja, pijn doet t echt wel even (daar weten jullie alles van he!). Nu weer beginnen met Provera!
Wat fijn meis!! En gelijk weer de eerste provera genomen? Jeeaahh jullie gaan er weer voor.. eindelijk! Super!!
Ja de eerste provera heb ik net op! Fijn dat we weer iets gebeurd! Hadden jullie laat na de hsg of niet?
ha joshi, fijn dat alles doorgankelijk was! ze zeggen dat je 4-6mnd extra vruchtbar bent, doordat hetgeen misschien niet helemaal doorgankelijk was door de druk toch is doorgespoten. Dat is wat ze mij destijds vertelde. lets hope so!!