Ik heb geen hsg gehad, maar een kijk operatie. Dus daar heb ik geen antw op. Maar vind het wel fijn dat je meteen weer kunt starten meis. Ik hoop zo dat we dit jaar allemaal zwanger zullen zijn.....ik duim en stuur jullie hcg **************************
met laat bedoel je last? ja menstruatie achtige pijn, ben meteen daarna de stad in geweest om te shoppen, dacht afleiding is vast goed. Dag erna volgens mij al nagenoeg geen last meer.
Dat bedoelde ik inderdaad Chantal. Hier hetzelfde, menstruatieachtige klachten. Ja ik hoop het ook, zou leuk zijn he Debby!
vanochtend bij gyn geweest. Vanmiddag word ik gebeld voor uitslagen. echo's staan in mn album, helaas kreeg ze t niet voor elkaar om de groei te meten. Hopelijk heeft die uk er nog niet onder te lijden.
Op welke uitslagen wacht je chantal..? uit je bericht lees ik zorgen? Waar kan je beeb onder te lijden hebben? Ik ga je album zo bekijken. Joshi voel je je vandaag weer goed? Zonneschijn hoe ist op de wachtbank?
Chantal zie nu in je handtekening dat het spoedecho was.. heb je deze gehad ivm extreme misselijkheid?
Hoi meiden, Ik kom een keertje weer buurten. Vaak gelezen hier, nooit weer geschreven.. Nu weer begonnen met Puregon en klaar voor een 2e. Ik zie zwangeren hier. Top! Hoe gaat het met jullie? Geniet van de zwangerschap. Vanochtend buikkrampen. Hopelijk geen voorteken voor een menstruatie (maar het is pas dag 24, dag 9 na de eisprong)....
Chantal heb je de uitslagen al? Ploon wat leuk dat jullie voor tweede gaan. Alleen ik twijfel of je nog aansluit bij dit forum.. van mij mag je mee kletsen maar besef je wel dat wij vorig jaar al met jou kletste in dit forum en jij inmiddels kleine hebt gekregen wat fantastisch is maar vele hier hebben die ander half jaar veel mee gemaakt en staan nog steeds met lege handen. Hier weer aan t wachten op mn iui... Spannend! Fijn weekend alvast!!
ploon welcome back. Moet je kijken hoe hard de tijd is gegaan, jij alweer starten voor de 2e. succes! hope ik duim weer. Wat er was? was dinsdag naar huisarts geweest voor eventuele andere andere medicijnen tegen extreme overgeven. Die heeft donderdagmiddag toch nog met gyn overlegd en die heeft me met spoed ingepland vrijdagochtend. Gyn nam het heel serieus, meteen lekgeprikt voor vanalles en nog wat en zou smiddag de uitslag krijgen. Uitgebreide echo gedaan maar t was allemaal weer moeilijk in beeld te krijgen dus kon geen goede doorsnede krijgen om de groei te meten. Maar hartje klopte nog stevig en t wordt al echt een mensje. Maar dus onduidelijk of het niet achter loopt op groei. gyn belde uiteindelijk pas s avonds uit de auto met dr mobiel. "excuses!" waardes zijn nog net aan goed maar blijf streng onder controle by de gyn omdat ik tegen uitdroging aan zit. Bleek daarnaast urineweginfectie te hebben ondanks dat het met sticken niet zo was bij de verpleging op mn werk. Maar dat moet nu op kweek. Krijg de primparan (nieuwe meds tegen misselijkheid/spugen) wat ik ook aan huisarts had voorgesteld, zij stelde dit uit zichzelf voor dus die tip die ik via het hypermesis gravidarum topic had gekregen was een goeie. Volgende week weer langskomen, dan gaan ze nog een poging doen de beeb te meten en bespreken we meteen of deze medicatie wel effect heeft.
Oh pfffff Chantal, heftig. Maar wel geweldig trouwens dat je zwanger bent. Wat een mooi nieuws. Een kerstkindje? Super, hoor. Hopelijk komt er snel een moment dat je ervan kunt gaan genieten en komt die roze wolk snel (want het is geweldig ). En anders komt die roze wolk als de baby er is (maar dat duurt nog eventjes...) Ja, wat gaat dat snel hè. Idd... wij al voor een 2e. Wel kort achter elkaar, maar ja, mijn leeftijd....
Chantal wat spannend zeg, wanneer mag je volgende week weer komen? Gelukkig klopte het hartje mooi! Echt jammer dat je roze wolk nog steeds zo ver weg is. Ik hoop echt dat je je snel beter mag gaan voelen. Ploon hoe oud ben je als ik vragen mag? En hoeveelste ronde was je van je dochter zwanger? Jij was toch degene die op haar huwelijksreis positief testte? Of heb ik wissel ik je nu om met ander? Sorry als dat zo is. Vindt je spannend om weer te starten?
Ik ben bijna 39 jaar en ik ben idd diegene die op de huwelijksreis positief testte. We zijn in juli 2010 gestart voor een 1e en onze dochter is in nov. 2012 geboren, na 2 mk en daarna een beetje de mmm. Nee, vind het niet spannend. Heb er gewoon echt weer zin in. Laat maar komen Hoe gaat het met jou? Helaas dus nog niet zwanger? En 2x IUI mislukt? Wat onwijs k&^%t voor jullie zeg.
Lieve shantal wat krijg je toch weer veel voor de kiezen pffff, Hopelijk gaan die medicatie wat helpen, Maar wel super fijn dat het hartje mooi klopte.... Hier nog steeds op het wachtbankje maar pfffff 1 weekje zit er op nog 1 weekje te gaan...OP zoek naar veel afleiding, wat wat zit je veel in mijn hoofd zeg..Je voelt van alles je denkt van alles en als ik aan het werk ben dan ben je even uit mijn gedachten...
oh die killing 2e week! Idd, zorg maar goed voor afleiding. zit je ook aan de utro? en drink je al pomsap? kalm aan, hopelijk vliegt de tijd voorbij! @ploon, bij jullie was t toen met puregon heel snel raak hè? hopelijk weet je lijf nu hoe t werkt en is het snel raak!
hoi hoi chantal pomsap geen idee wat dat is, waar kun je dat halen.. Verder zit ik aan de lutinus.. groetjes
Wat is pomsap? Ik was bij de 1e x Puregon zwanger. Dus daarom nu weer op deze wijze proberen. Gebruik nu utrogestan en Progynova voor m'n bmsv. En ik slik tarwekiemolie.
dat is zn flesje met van die balletjes met veel vers fruit zeg maar waar je die reclame van hebt Kennisgeving voor omleiding