Hope... Je gaat naar gebruikersinstellingen, daar krijg je links in je scherm blokken. Ergens rond blok 3 uit me hoofd staathandtekening wijzigen
Mooi dat het gelukt is hope! Je kunt je ook abboneren op dit onderwerp he? Bovenaan onze gesprekjes rechts "onderwerptools" en daar staat abboneren tussen. Dan kan je alle onderwerpen waarop je op geabb bent zien door op gebruikersinstellingen te drukken! Zal het zo ff wijzigen. Ik hen tijdens MMM onderzoeken 3 mnd getempt. 3 maandenlang, ook int weekend, ging om 7.00 de wekker en tempte ik. termometer stond op mn nachtkastje. Het is wel heel interessant om te zien hoe je temp werkt. In mijn geval altijd 36.7; dag na ovu werd temp 37.0 tot de dag waarop ik ongi werd. wist dat als mn temp gezakt was dat ik als ik eruit zou gaan nr de wc, ik ongesteld zou zijn. Hou het nu niet meer bij. temp af en toe rond nod.
bij mij werkte het precies zo,, normaal 36.3 na eisprong 36.8. de dag dat ie zakte werd ik ook meteen ongi.. maar je moet idd wel smorgens voordat je uit bed komt tempen anders werkt het al niet meer. denk ook dat ik, mocht ik rond de nod nog niet ongi zijn even doe tempen. eerst maar eens een eisprong liefs
Biancael - ??- IUI 1 met 125EH Puregon NOD 21 januari Chantal85-ronde 33-IUI 2 met 75EH Puregon-NOD 2 februariongesteld 31-1 :'( Ducky83 - ronde ?? 50EH Puregon-NOD rond 3 febr Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 4 februari Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Sandra27 ronde 2 OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Stefanie78 - ronde 1 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 26/1 start Puregon 1/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 82,5 EH Puregon-NOD?? Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Hope: voordat je denkt die doet t verkeetd: meestal begin je op cd 3 met puregon. dan zal je ook wel uitgangsecho hebben gok ik.
WAt vinden jullie van deze indeling? Misschien wat overzichtelijker en ook meer info erbij? En dan ist de bedoeling dat het op volgorde van datum staat, zodat je makkelijk en snel kan zien hoe en wat. Hoor t wel, dan kunnen we het overzichtje eventueel hierin veranderen: Wie, wat, waar Chantal85: ronde 34 (sinds mei '09), start MMM okt '11: niets gevonden, IUI 3 Medicatie Chantal85: 75 Eh Puregon & 5000 Eh Pregnyl (FM) afspraken Chantal85: 3 febr om 9.30 uitgangsecho IUI behandeling Chantal85: ?? Wanneer testen Chantal85: ?? Zwanger
hey!! het is een mooi en overzichtelijk lijstje al zou ik de (fm)afspraken eruit laten.. dat moet zo vaak verandert worden dat het misschien niet zo overzichtelijk blijft. het is een tip! misschien denken de andere meiden er anders over?? liefs
Vind t zelf wel een mooi geheugensteuntje, weet ik wannerr ik wie succes moet wensen. Maar wel vaak wijzigen ja. We wachten nog even wat meer reacties af
hey meiden, Net 2 dagen weg geweest voor mijn werk. Gister nog net effe bloedgeprikt voordat ik wegging. Progesteron was 24, ik vond het laag (bij de ronde van mijn zwangerschap was ie 43) maar volgens de assistente had ik wel een eisprong. Dit weekend maar effe kijken of de pregnyl eruit is en dan volgende week wachten. Lijst; ik vond de lijst die we hadden wel mooi. We hebben zoveel afspraken dat als we dat telkens moeten gaan wijzigen we meer reacties met lijstjes krijgen dan op elkaar ben ik bang, vooral omdat het hier steeds gezelliger wordt
spannend stefanie! 24 is toch genoeg!! alles boven de 20 is toch gewoon een eisprong? of is het zo hoe hoger de progesteron hoe beter de eisprong?? ik weet hier niet veel vanaf want hoef nooit bloed te laten prikken. liefs
Hoi dat klopt inderdaad moet dan erg vaak veranderd worden wel voor de rest overzichtelijk ! Gr sandra
Volgens mij is tussen 20-30 een twijfeltje en boven 30 een goede eisprong. Volgens mij is het niet zo dat je eisprong beter is als je heel hoog zit maar dat ze het dan zeker weten. Maar wat gek dat jij goed bloed hoeft te prikken? Ze gaan gewoon uit van een goede eisprong?
Het nieuwe lijstje lijkt me ook wat onhandig. Is het een idee om de oude te sorteren op nod? En bij nod onbekend automatisch bovenaan? Zo heb je toch een beetje een chronologische volgorde. Het is maar een idee
Nou nog steeds geen ongi te bekennen, maar wel een nega test....we wachten dus maar weer af....k**zooi
Balen debby Maar je bent ook nog niet ongi, dus dat is nog wel hoopvol toch. Ik kon het niet laten en heb net ook nog een testje gedaan, maar nu issie echt spier wit. Dus ik kom bij jou zitten wachten.. Ik duim voor ons meis! Chantal succes in het ziekenhuis!
Hallo meiden nou echo was weer niks te zien! ik moet nu ophogen naar 75 EH, en maandagmiddag weer terug voor Echo, pfff balen dit maarja.. we houden de moet er maar in toch? maandag weten we of dit wel gaan werken. fijn weekend meiden! Liefs
Hey Sween, Ik heb bij alle rondes op CD dag 10 of 11 nog helemaal niets of zo klein dat ze het amper kan meten en dan op de Fm op dag 15 17-19 mm follies en dan kan de pregnyl er ook bijna meteen in. Dus het kan best wel hoor. Ik duim voor je! Debby ook voor jou draaien de duimen. Het je een gevoelige test of een normale. Hier wordt de hoop al minder. ben snipverkouden en het als sinds de pregnyl buikpijn maar niet heel erg. heb geen idee wat; lijkt me geen overstimulatie want die kenmerken heb ik niet maar heb er gewoon geen goed gevoel over. Nog een week wachten voor NOD, morgen maar eens kijken of we al bijna omo-wit zijn.