Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    He meiden ben nog niet lang op deze site, ik spuit geen puregon maar gonal-f is bijna zelfde!
    ik zit met een vraag heb vorige week maandag me pregnyl gespoten, dinsdag eisprong zit nu 11 dagen na pregnyl en werd vanmorgen met raar gevoel in me buik wakker en sinds vandaag last van me borsten ze doen niet erg pijn klein beetje maar.. kan dat nog door de pregnyl komen? vanaf wanneer kan ik testen? ik snap er soms niks meer van!

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hoi sammi,
    Pregnyl geeft idd zwangerschaps kwaaltjes. En blijft meestal toch wel een dag of 14 in je systeem zitten. Daarom is vroeger testen vaak niet aan te raden na pregnyl. Ik hoop dat de gonal-f wel aanslaat voor je.

3. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    debby dankje wel, naja zoals we weten slaat wel aan, me baarmoederslijm is 6 a7mm en me eitjes groeien ook super en heb goeie eisprong alleen ja nu hopen dat raak is:)

maar nu weet ik dat nog door de pregnyl kan komen..:)

4. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ik hoef niet bloed te testen...?
    Teminste dat hebben ze niet gezegt...

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ow bij ons is dat standaard na ivf/icsi...dat is hun eigen bevestiging die ze willen. Ook kunnen ze dan zien of er toch wel of niets is gewoon gebeurt als de ongi toch komt.

Sammi...klinkt idd goed meis! Valt het spuiten een beetje mee voor je?

6. sammii

sammii Bekend lid

15 dec 2012
    659
    0
    0
    NULL
    NULL
    jawel spuiten vind niet echt een ramp, ogen dicht prikken en weer door.. hahaha.. maar alleen ja hopelijk keertje raak ik spuit nu 3 maanden lang al en 3 maanden super goed cyclus van 28dg en me bms was super goed! had 5 dagen na eisprong wel volop ongi krampen vet vreemd dus ja we zullen wachten nog 6 dg

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    ik hoefde ook geen bloed te prikken

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zo onverwacht toch een echo gehad:) frummel bewoog erg veel...groei zat op 10+2 dus ook voor op schema. Verder hebben we de nekplooimeting uitgesteld tot na de 12 weken echo. Als daar vraagtekens bij komen dan doen we het alsnog.

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    fijn debby
    zonneschijn nu weet je in ieder geval dat de pregnyl uit je lijf is.

Hier controle gehad bij de gyn. De medicijnen slaan tot dusver goed aan dus heb sinds dit weekend flink gedronken met positief resultaat: ik hoef niet aan het infuus. De kleine kwam met de meting uit op 13.0, maar lag beetje dubbel bij meting dus die mm kunnen net het verschil maken. Was niet zorgelijk in ieder geval! Daarna was hij/zij druk bezig met ochtendgymnastiek oefeningen, was echt prachtig om te zien.Zat gebiologeerd naar scherm te kijken, gyn zei:" jij wordt een hele lieve mama, straalt nu al zoveel liefde vanaf!" Langzaam maar voorzichting klim ik op de roze wolk. Hopelijk blijven de medicijnen doen wat ze moeten doen!
    zal zo ff foto in album zetten voor liefhebber, incl handje en voetje, verder beeyje alien plaatjes ;)

liefs

10. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Lieverd wat fijn om te horen!!!!
    Komt helemaal goed....idd die millimeters ach dat zegt niet alles he.
    Ik ga snel spieken; )

11. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zonneschijn....ik denk aan je, en duim nog steeds!

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Wat lief van je debby, mnaar helaas heb ik slecht nieuws, ben niet zwanger... grrrrrr baal best wel zeg..
    Maar heb besloten dat ik mijn nichtje op ga halen en dat we leuke dingen gaan doen...

En ja we gaan naar poging 2 alweer omdat ik niks over heb..Dus dat is ook wel heel jammer. Het heeft niet zo mogen zijn..Op naar prikken yeah..

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    zonneschijn wat #&#/%+#((#(##:!!'% :(
    dikke knuffel en zoek maar even lekker afleiding maar geef tzt ook ruimte aan het verdriet.
    Denk aan je!

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    zonnenschijn echt balen maar heb echt het gevoel dat er wel heel even iets gezeten heeft maar het misschien niet is blijven plakken!

Sterkte meisje!

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Jeetje Zonneschijn ik had zo'n goed gevoel bij jou. Wat ontzettend balen/verdrietig/teleurstellend. Gaat het een beetje met je? Geef je zelf even de ruimte he voordat je je alweer in de volgende poging gooit. Moet je eerst weer aan de pil of start je gelijk met spuiten?? Veel plezier met je nichtje, hopelijk heb je afleiding op deze manier.

Chantal wat fijn dat de medicijnen aanslaan. Gelukkig hoef je niet aan het infuus en was de meting ook goed.. en die paar mm kunnen inderdaad veel uitmaken. Het feit dat jullie beebje flink aan het bewegen was klinkt positief. Hopelijk wordt de roze wolk nu steeds groter voor je.

Debs wat leuk dat je onverwachts toch een echo kreeg bij je intake. En wat groeit hij/zij snel he! Super meis!!

Dwergje veel plezier overmorgen... wat zal dat leuk zijn zo'n pretecho!!

Joshi al ongi op komst??

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
  17. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Zonneschijn wat onwijs k^%$#^t!! Had het zo gehoopt voor je.
    Chantal fijn dat het toch eigenlijk redelijk goed gaat. Hopelijk wordt het vandaag ook snel wat beter.

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Aaaaah lieverd, ik had zo'n goed gevoel bij je. Idd eerst dit even verwerken denk ik...en dan idd vol goede moed (en evt andere hormonen) weer verder.

Dikke digi knuffel

19. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Dank jullie wel voor jullie lieve berichtjes, zo ontzettend lief van jullie dat doet me super goed zeg...;):):):)

We hebben gisteren een super dagje gehad we zijn daar Dolfinarium geweest en mijn nichtje vondt het vet leuk:) ondanks dat het weer niet zo mooi was was het reuze gezellig..
    We hebben ons prima vermaakt zelf nog helemaal nat geworden van een zeeleeuw die ons nat maakte hahah maar gelukkig droogde het wel weer...
    Als afsluiting nog even bij de mac langs en daarna mijn nichtje weer thuis gebracht..

Mijn zus wist niet wat haar overkwam want ja die had onverwacht ook een dagje vrij hihih;) ook wel een leuk voor mijn zus..
    Dus zo had ik 2 vliegen een klap..
    Ik heb goed geslapen vannacht..Vandaag hebben we besloten dat we nog naar de film gaan despicable me 2 Ik heb er zin in..
    En dan maandag weer fris en fruitig aan het werk..Goed wat afleiding.
    Mijn man gaat voor een weekje weg..voor zijn werk..Maar goed gelukkig hebben we een mobiel en kunnen we what appen hahaha..
    Mijn man is wat sterker als ik zeg.,,, die is wat nuchter als ik ik ben veel emotioneler... Maar wel fijn dat ie zo lief voor me is..
    Ach het komt vast en zeker wel goed met ons...

Fijne zondag allemaal...

Dwergje dat gevoel had ik ook dat het echt raak was, :$zelfs de kapper zei tegen mij dat ik wel eens zwanger kon zijn want mijn haar was zo dik.. Maar zoals je zegt helaas is het niet blijven plakken..En gelukkig krijgen we nog een kans..

Hope geen idee hoe dat werkt of ik weer een de pil moet en zo, maandag maar even bellen..Over hoe en wat..:(
    En ja zelf bedenken wat wij gaan doen even een time out nemen of weer door, best wel een lastige keuze..

Deb andere hormonen, die moet je dan zelf betalen want ze schrijven alleen maar deze voor..

Chantal Ik wil nog even zeggen wat een bijzondere hanger jij hebt zeg. Vindt hem super mooi...Hopelijk gaan die medicijnen je echt helpen...En kom je langzaam wel op die roze wolk..:) en kun je wat genieten van die kleine spruit in je buik...

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    ha zonneschijn zoals je weet ben ik gister naar die film geweest, echt komisch! moet deel 1 ook maar eens opsnorren want die had ik niet eens gezien. Veel plezier!

Deel Deze Pagina