Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Er moet een klein stukje af onder. Maar ik ben happy....hier een tipje...straks maken we nieuwe foto's met mijn proefkapsel

2. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    WAUW WAT MOOI ZEG...;);););)
    En je ziet volgensmij een klein buikje...:$
    Wauw wat ben jij een plaatje nu al, laat staan met je kapsel...:):)

3. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Wauw debbie! super mooi! ben benieuwd met je kapsel!

waarom het teleurstellend was, met lisa zijn we geweest toen ik 26 weken zwanger was, mijn placenta lag toen vooraan en de echoscopist vond het geen mooie beelden was er niet tevreden over terwijl wij het helemaal super vonden! en nu wisten we dat mijn placenta weer vooraan lag dus hadden we afgesproken dat ik 2 weken eerder zou komen dan zou het mooier beeld zijn dan toen met lisa, dus wij dachten kan alleen maar beter/mooier zijn maar tegendeel was waar, beeld was nog slechter hebben het hoofdje vrij weinig kunnen zien en vrij weinig fotos kunnen maken. dus in dat opzicht was het erg teleurstellend voor mij. Maar ik heb onze dochter weer even kunnen zien en dat is natuurlijk het allermooist, en over max 18 weken kan ik er elke dag naar kijken! :D

4. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Deb ik had al tegen je gezegd maar je ziet er prachtig uit!! Echt een hele mooie jurk!!

Dwergje wat teleurstellend dat ze zo slecht te zien was en dat je zo weinig fotos hebt. Maar wel ontzettend leuk dat je haar weer hebt kunnen zien!

Joshi kan jij al gaan starten?

Zonneschijn ik begrijp dat je op zulke momenten juist je moeder erg mist. En ik hoop ook echt dat jullie een wondertje mogen ontvangen. Je positieve instelling is super! Hou vertrouwen inderdaad dat jullie tijd nog komt.

5. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zoals ik op whatsapp al zei deb: prachtig, stunning! Je mannetje heeft m nog niet gezien? Iets inkorten and you are ready to get married! Jammer dat je zon end weg woont anders was ik bij t stadhuis komen kijken. Ben benieuwd naar je kapsel!

@dwergje: de fotos die je hebt zijn wel echt lief en mooi!

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja wat chantal zeg, het is inderdaad jammer dat je zo ver weg woond anders hadden we inderdaad even om het hoekje gekeken...

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Aaaah... ja het is idd een heel stuk. Ik heb alleen geen haar foto dichtbij ofzo. Maar nade ddag maak ik een mapje:)

8. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ff snel tussendoor.....fuut.fieuwwww Debby, je bent een prachtig bruidje meis!!!!

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Wowie knapperd!!!

10. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik vind altijd dat ik zo'n rooie neus heb op foto's...maar op de dag s er een professionele fotograaf en een hoop make-up dus dat komt goed hihi.

Joshi meis hoe gaat het bij jou?

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Wauw heb er geen woorden voor zeg, maar dit ziet er al heel anders uit....Wat een mooi bruidje zeg....Staat je waanzinnig....En dat kapsel mooi hoor.

12. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Thnx meiden

Hebben jullie ook een fijn weekend gehad? Bij ons was de broer van me schat over uit Belgiƫ met de kids. Echt gezellig altijd zeker omdat we hun maar 1x per maand hooguit zien. Maar nu blijven ze als verrassing een week :)

Morgen dagje beurs met papa lekker inkopen doen in utrecht. En 's avonds dansen met de kids op just dance....

En dan op naar donderdag :D

13. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja hier ook een heerlijk weekendje gehad, weliwaas een klein dipje op zaterdag..voelde me even niet happy, maar ja zag ook zoveel baby's en zwangerebuikjes...
    Maar verders een super gezellig weekendje veel te kort maar ja..

IK was helemaal verliefd geworden op een buffetkast, en toevallig keken we in een winkel en deze was afgeprijst dus we hebben hem uiteindelijk toch gekocht..Van de week gaan we hem ophalen en dan zal ik wel eventje een foto maken als ie staat..

Iedereen heeft het over de primark dus ja wilde ik daar ook wel eens kijken en toevallig was het gisteren koopzondag in zaandam..Dus zijn we daar heen gegaan, ik moet zeggen het is niet echt mijn winkel maar voor de kleintjes kun je er leuk shoppen voor weing geld..Dus ik heb wat leuke kleren meegenomen voor mjin nichtje hihihih
    Verder zijn we daar nog even de stad in geweest leuk stadje trouwens echt leuk om daar eens heen te gaan..

Toevallig kwamen we nog langs loods 5 ik zei tegen mijn man hier wil ik ook nog wel even kijken.. maar wat een leuke woon winkel is dat zeg...Kun je leuke spulletjes kopen.

En ja mijn man heeft een twingo diesel en heeft banden onder de auto die die niet mooi vindt..Dus hij had geboden op een setje en ja omdat we toch onderweg waren hebben we die ook nog even opgehaald in arnhem..
    Dus we hebben gisteren genoeg gereden..

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Haha die zonneschijn.. jij hebt het flink druk gehad! Hier ook een leuk gezelllig weekend achter de rug.

Deb jij op naar donderdag! Wat fijn dat je lekker de eerste 12 weken achter je kan laten!

Chantal voel jij je al beterder?

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ben sinds 5.00 vanochtend aant spugen. echt dikke pret vandaag.....

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend chantal, je nieuwe medicijnen werken dus ook niet goed. Sterkte! Meis kan jij mij ook adviseren.. binnenkort moet ik ff langs de dokter en wil gelijk ff vragen of ik op wat waardes gecheckt kan worden. Aangezien jij er veel verstand van hebt, waar zou jij voor vragen bloed te prikken als je mij was? Puur om te kijken of alles op peil is?

17. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik zou in ieder geval je tsh en ft4 laten checken (allebei te maken met je schildklier). Volgens mij ben jij jong toch? Zo niet ( zeg 35+) dan ook AMH laten testen. verder zal ik ff op t gent topic spieken waar ze daar over t algemeen nog op laten prikken.

18. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Thanks chantal.. ik zag op schildkliersite staan dat de Tpo antistoffen ook belangrijk waren. En is b12 nog wat om te checken?

Ik hoop echt dat die misselijkheid nou eens stopt voor je!! Dit is niet leuk zwanger zijn. Kan je wel werken? Of ben je ziek thuis?

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Heb forumdinnetje die wij altijd de "wiki fertility" noemen even voor je gemaild, je hoort t zodra ik meer weet.
    Ja wat betreft dieantistoffen: ligt aan een bepaald soort antistoffen. de tpo antistoffen kan je nl niets tegen doen. er isnog een ander soort waar je alleen wat aan moet doen op moment can bevallen (namelijk bevallen met gyn en endocrinoloog erbij) maar om zwanger te worden doet dat niets.
    Had jij nou in verleden ook miskramen gehad? Dan zou je in mijn fotoalbum kunnen kijken bij het mapje Gent, daar staat hele lijst op wat ze onderzocht hebben ivm herhaalde miskramen.

Zou idd fijn zijn als het ophield die misselijkheid en het overgeven. Aan de andere kant; ik ben nu wel zwanger in tegenstelling tot velen hier en rond de kerstis het over, daar hou ik me maar aan vast!.

20. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve chantal ik vindt het super knap hoe jij je er door heen slaat,,,
    Dikke knuffel voor jou, en hoop zeker dat het voor jou eens wat minder wordt.

Deel Deze Pagina