Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik zal eens gaan spieken :)

hier verder alles goed hoor...het zelfde allemaal nog.

Duckster en joshio alles goed meiden?

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zonneschijn en hope, zullen we gewoon afspreken:iedereen aan de buikband eind 2013? Hoe geweldig zou dat zijn?!

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Super geweldig chantal!! :D

4. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja dat zou zeker super zijn...en dan gaan we buikbanden showen hihihihi

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chantal jij bent al gestopt met mvm....ik nog 3 weken. Toch zal ik blij zijn als ik weer gewoon relaxed mag plassen :D

Ja meiden ik hoop zo dat we met z'n alle tegelijk zwanger zullen zijn.
    Zonneschijn wanneer had jij je gesprek ookal weer?

6. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik kan me voorstellen dat je het op een gegeven moment wel zat bent deb.. maar ik ben heel blij dat je doet!! :D thanks

7. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Deb, vandaag idd voor t laatst de kratjes bij de deur gezet! Toch ook gek om zo'n periode af te sluiten! Maar idd geen gehannes meer met kannetjes

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik plas recht in de fles:D

9. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Chantal het lijkt me inderdaad vreemd om deze periode af te sluiten, maar het lijkt me ook wel fijn.. om niet meer te klungelen met die flessen. Bedankt voor het steunen van mvm in ieder geval meis!!

Zonneschijn jij had toch de 19e je gesprek?? Hoe gaat het verders?

Joshi hoe gaat het spuiten en de fm-en bij jouw? Is er al groei te zien? Ik hoop het meis!

Dwergje is de babykamer al klaar?

Debsie was het hartje weer mooi te horen vanavond?

Ploon hoe gaat het met jou in de wachtweken? Hou je het nog vol?

Nou wat ik nou weer heb... mn groei ging erg snel deze maand dus ik had afgelopen dinsdag alweer de iui. Maar vandaag had ik ineens bloed bij het afvegen (helder rood) en net licht bruin in mn slip?? (sorry voor de details) Maar heeft iemand een idee wat dit kan betekenen. Het is vandaag 2 dagen na mn eisprong/iui. Pfff vindt het zo vervelend en onzeker en ben ook bang dat ik nu al ongi ga worden. Dit is me nog nooit overkomen, ik had altijd wel korte lf, maar daar gebruik ik utro voor en sinds ik dat gebruik heb ik nooit tussentijdse bloedingen. Dwergje jij had toch ook al vrij snel bloedverlies bij deze zwangerschap? Maar was dat al na 2 dagen?? Ik voel trouwens helemaal niets, heb geen last van mn buik ofzo. oohh ik ben zo bang dat deze ronde al weer voorbij is, want innesteling kan nooit na 2 dagen al.

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Nou, wat ik dan eigenlijk meteen denk: innestelingsbloeding? Al eens eerder gegad dit? Anders lijkt t me alleen maar positief! Op naar de buikband, ik duim! Knuf!

11. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Hopejeeee kan een innestelbloeding zijn!!!!

en idd ik had vrij vroeg al bloed verlies maar dit kwam door het gebruik van de utro, toen ik daarmee stopte stopte het bloeden ook.

Babykamer is op dit moment berghok hahahaha manlief volgende week vakantie en dan gaan we alles ff op de goeie plek zetten commode staat er wel al en de kast alleen van het bedje ben ik de onderdeeltjes kwijt waarmee hij in elkaar moet :S dus ff zoeken naar andere onderdelen ofzo

12. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ahh lief dwergje, maar ik heb even gegoogeld, maar dit schijnt vaker te gebeuren na de iui en hoeft niets te betekenen, sowieso te vroeg voor innesteling.

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Kijk ik ben dus niet de enige die het denk...:)
    Bij iui kunnen ze idd een vaatje raken maar dan heb je meteen bloed verlies. Bij ons lagen op de afdeling ook altijd inleg kruisjes klaar. Maar na 2 dagen helder rood lijkt mij echt niet nog vasn de iui.

14. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Is het nu weer over Hope? Vervelend die onzekerheid. Kun je niet bellen met de kliniek? Gewoon vragen. Dan kunnen ze het je vast uitleggen.
    Ik lees alweer einde van MvM bij sommige aanstaande mama's. Goed van jullie! Top! Ik vond het ook niet het leukste wat er was na een tijdje, maar gewoon gedaan voor het goede doel. Omdat velen (waaronder ikzelf dus) het nodig hebben. Dan maar 10 weken plassen in een beker ipv in de toilet.
    En Dwergje, jij al weer nog een stuk verder. Schiet lekker op. Super, hoor.
    @Chantal: hoe is het met de misselijkheid?
    Hier gewoon aan het wachten. Afgelopen dagen wat ongesteldheidspijnen. Zal wel van de innesteling zijn ;) Laten we hopen dat ie zich goed innestelt :)
    Het mooie weer gaat er weer aan komen. Geniet er allemaal lekker van.

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Aan de andere kant: ongi hoort ook nog lang niet, bloeding n.a.v iui zou ook raar zijn 2 dagen later. Laten we gewoon hopen op een supervroege innesteling... *stuurt posi energie naar hopey*

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    hope, kan echt wel een innesteling zijn hoor! en van de iui is het niet meer aangezien het helder rood is geweest en daarna bruin, anders was het meteen rood geweest en anders 2 dagen later bruin. maar voor menstruatie is het ook echt nog te vroeg zelfs voor een vroege ongesteldheid!

nog last gehad van bloed verlies? en wat ik zeg als je het elke dag hebt kan het van de utro zijn.

ik ben ook blij dat ik van mvm af was begin is altijd nog te doen aan het eind wordt het vervelend. maar is voor een goed doel.

p:s kan trouwens ook zelfs nog van de eisprong zijn

17. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hallo allemaal..
    Ja hier heb ik 19 juli een gesprek dus dat schiet al op.. Ben zelf nog aan het nadenken of we een rust pauze doen of dat we weer door gaan ben er nog niet helemaal uit.. Maar even niet spuiten is best wel fijn..
    En ja we hebben hier eerste week van aug de Sneekweek en dan komen vriendinnen hier gezellig stappen en ja dan kan ik geen biertje drinken hihih niet dat dat het ergste is..
    Maar goed ik weet eigenlijk nog niet wat ik zo goed moet doen..

Net even bij een vriendin geweest die was bevallen na 35 en halve week van een zoon.. Ik dacht dat ze nog in het ziekenhuis lag maar ze was inmiddels al thuis en ja haar zoontje jasper was ook thuis.. Even de kleine gezien wat een popje zo lief... hmmmm Mooi hoor vondt het wel genieten zo'n kleine man.. Maar ook best ook wel weer dubbell zei wel en ik niet..
    Maar goed ben druk iets leuks voor haar aan het maken...
    Een luier auto is nog niet af, maar het wordt al super mooi.. Ja en erg crea en vindt het super leuk om te maken.....
    Dat zijn mijn kwaliteiten hihih.. Ik heb even een foto in mijn album neer gezet...
    Fijne dag allemaal zo weer werken van kwart voor 1 tot 18 uur en dan daarna heerlijk weekend.. hmmm het zou morgen super weer worden.. dus daar gaan we voor..
    Maar ik lees altijd even hoe het met jullie gaat maar ik heb tot nu toe nog niks meer te melden..Maar het gaat verder suoer met mij..

18. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ik heb even verschillende foto's van luiertaarten in mijn album gezet..Verder ben ik dus nog bezich met de laaste auto van het plaatjes als ie af plaats ik nog wel een foto.

19. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Joehoew, Joshio hier:D;)

AH crea-bea-Zonneschijn! Leuk hoor! Snap dat de kraamvisite leuk is, maar ook dubbel....

Debby, begint op te schieten he?? Hoe lang nog voor je trouwdag? Mooie echo meis!

Hope, wat goed meteen alweer IUI. Ik hoop op een innestelingsbloeding voor je meis! Zou het anders ook niet weten.... En al bij de huisarts geweest voor bloedonderzoek? Ben benieuwd wat hij/zij zegt. Duimen draaien weer!

Chantal gaat het een beetje met je misselijkheid? Ben je nu ziek gemeld of nog gewoon aan het werk? Leuke buikbanden! ;)

Dwergje, de babykamer een berghok, hihi. Nou je hebt nog ff! Komt vast helemaal goed met dat paleisje! :D

Zonneschijn, binnenkort een gesprek. Ik denk dat je moet doen wat jullie gevoel zegt....als dat nog even pauze is, NEMEN! Jullie weg, jullie tempo!

Ploon, spannend hoor! Ik denk trouwens dat je kansen met 2 follikels toch wel wat hoger liggen? Even logisch gedacht....maar idd ook kans op een meerling dan. Duimen draaien!

Even "ego": ik houd me wat stiller hier merk ik en ook in mijn prive-leven qua vragen over "en hoe gaat het met de mm?" Gewoon omdat ik wil proberen er niet weer te diep in te zitten ofzo. Dat had ik voor onze pauze wel en het bracht me behoorlijk wat stress. Maar ik heb gemerkt dat dat toch wel weer komt zodra je bezig bent. Struisvogel spelen is eigenlijk onzin he.;)
    Dag 17 nu....dinsdag 1 van 14 en 1 van 10....woensdag terug (want af en toe kan het snel gaan bij mij) die van 10 niet te zien en die andere...14-15. Vandaag terug want dan waarschijnlijk Pregnyl. Nou mooi niet dus, foetsie! Nog maar 1 van 11.....;)
    Ik spoot tot gisteren 100 eh Puregon. En nu willen ze ophogen met 2 tikjes, dus (als ik het goed heb) 118,6.... PPff ik weet nog dat de vorige keer 3 tikken ophogen (25eh) 4 follikels opleverde en dus betekende: afbreken!
    In eerste instantie wilde ze naar 125 EH ophogen, dus ik vertelde het van de vorige keer. Ach ja jij spuit Puregon ipv Gonal-F dat werkt anders. Inmiddels spuit iedereen daarmee, behalve ik dus nog in het ziekenhuis. Dan doe maar 12,5 ophogen....maar dat gaat dus niet. Het is of 1 tik (8,3 ongeveer) of 2.
    Sorry, lekker warrig verhaal.... Ik hoop dat het deze ronde gewoon een mooi ei word, zonder weer loze weken spuiten...;)

20. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Joshi de bruiloft is al over 3 weken:$ gaat echt mega snel.

Ik vind dat altijd zo rot om te horen als dr follikels verdwijnen...ik heb dat nooit gehad en lijkt me toch wel balen. Ik hoop ook dat ie mooi gaat groeien meis! Maar dat moet gewoon. Ik denk dat alle meiden dat wel hebben gehad, even wat afstand van het forum nemen. En dat is ook zeker goed. Je blijft er dan idd wel meer mee bezog maar toch is het wel fijn en nodig soms.
    Doen wat goed voeld, en wij begrijpen dat echt wel hoor :)

Zonneschijn het komt idd dichterbij idd. En een pauze is idd niet verkeerd. Bij ons gaat het lab altij 3 weken dicht in de zomer, dus dan heb je een beetje verplicht rust. Heb je eigenlijk wel eens overwogen om info in te winnen bij een ander zh? Want deze meds werkte nauwelijks bij je en andere gebruiken ze niet.....

Hopester...komt goed meis...ik duim me rot.

Chantal...jeej weg die gekke blauwe flessen :)

Dwergje...je gaat echt snel meis! Wij gaan pas echt kijken en kopen na de 20 weken echo en mijn schat moet het dan maar in het weekend een keer in orde brengen allemaal. Wij hebben wel begin van het jaar boven overal nieuwe gordijnen gehangen en vloerbedekking gelegd, en alles geschilderd dus dat scheeld een hoop. Ik weet al wel dat de baby kamer bruin/grijs achtig word met appeltjes groen. Pfff nog 7 weken tot de 20 weken echo...

Ploon laten we het hopen meis:D

Deel Deze Pagina