Ja ik heb vanmorgen ook getest en ja hoor het is gewoon raak, kan het nog niet geloven..'Nu maar lekker op de bank genieten van mijn nog platte buikje...
ploon van harte gefeliciteerd! Ik snap je voorzichtigheid, maar wel genieten hoor meid! Wat je zelf zegt het gaat vaker goed dan fout. Daar houden we ons aan vast. Joshi wat ontzettend balen dat het zo ontzettend moeizaam gaat deze ronde. BAHHH!!!! Echt waardeloos. Ik gun het je zo anders! Hopelijk mag je maandag toch nog positief nieuws krijgen, maar ik kan me voorstellen dat je daar zelf niet meer op durft te hopen. Debsie wat gaan die laatste weken dan ineens hard he. Heel veel plezier donderdag met de echo en een ontzettend mooie, liefdevolle, fantastische bruiloft gewenst meis. Ga genieten van elke minuut want voor je het weet is het voorbij. Chantal gelukkig neemt het echte overgeven af. Hopelijk volgt de misselijkheid. Helaas gaat het warme weer voor jou nog niet weg. Dwergje succes met de uitslag over paar weekjes. Zonneschijn jij veel succes met je keuze door of pauze. Meiden ik had vanochtend helaas een negatieve test. Maar ik ga op vakantie dus geen medelijden met mij. Ik ga samen met mijn mannetje genieten en natuurlijk is het even super onhandig dat ik op vakantie ongesteld wordt, maar we zijn toch blij dat we deze kans gekregen hebben. NA de vakantie op naar iui nr. 5. Tot over paar weekjes *zwaai*zwaai*
Zonneschijn wow wat is dat nu?!!!! Wat fantastisch!!!!! Lieve hope wat had ik ook gehoopt voor jou meis.... Hele fijne vakantie gewenst, valt je eisprong in de vakantie? Who knows, een natuurlijke kans is er ook nog steeds natuurlijk.
Dat worden alcoholvrije bubbels/biertjes voor jou tijdens de sneekweek, hoe geweldig is dat. ga me suf duimen voor een blijvertje!! Zet je de foto ook even in je album, want ik kan m niet goed zien in je avatar, maar voor zover ik het kan zien, is het een duidelijke 2e streep of niet?
Zonneschijn: wat super zeg. Nu hoef je niet meer na te denken Heel erg gefeliciteerd! Hope: wat onwijs balen. Het was zo mooi geweest.
Ploon 1 augustus trouwen wij hihi nog een 1,5 week. Heb er echt zo'n zin in maar eerst donderdag de geslachtsbepaling....
Debby: wat een super mooie vooruitzichten! Wat denk je wat jullie krijgen? Een meisje of jongen? Hier onwijs onzeker. Vanochtend net zo'n lichte streep als gister. Niet dikker geworden. Tis geen tuur-streep, maar niet eens gelijk aan de teststreep. Een stuk lichter. De streep moet toch feller worden naarmate de dagen? Pfffff.... Hierdoor word ik dus onzeker. Bah! Ik heb trouwens testen van meerdere merken geprobeerd. Allemaal wel positief, maar heel licht. Iemand ervaring hiermee? Morgen maar eens bellen of ze hcg willen prikken (moet toch bellen voor de echo). Het is niet voor mijn nod. Keb 17 dagen geleden Pregnyl gezet (5000eh).
Ploon hij zou morgen wel wat duidelijker moeten zijn, elke 2dgn verdubbelt t. Weet niet hoe t bij jou bij de vorige ging? Mijn vriendin bleef zulke vage testen houden ennis vd week bevallen. En int ivf topic iemand met zon lichte test waar de cd digi toch al wel 2-3 aangaf! Missch ivm hitte ook veel gedronken? Kan ook schelen... nou meis ik hoop dat hij duidelijk wordt! Deb, het schiet nu echt op hey! Spannend hoor. Gaan jullie dan grootste gedeelte wel kijken en als ze echt op zoek gaan naar geslacht jullie ogen dichtdoen?
Ze moeten idd oplopen maar pas om de dag ongeveer he. Soms maak je gewoon wat langzamer hcg aan meis. Ik denk een jongen maar iedereen denkt een meisje hihi dus ja daar hebben we niet veel aan. Op de wedding zullen we het weten. Heb je trouwens al een cb digi gedaan?
Ogen dicht natuurlijk, en daarna vraag ik wel of we nog een paar echo foto's mogen van onze beeb zonder geslacht.
Heb gister een digitale gedaan en die gaf aan: Pregnant. Heb geen cb digitale (met indicator) thuis. Is dat beter? Bij onze dochter had ik de dag na nod een knaltest. Pfff... wordt er wat onzeker van. Komt ook omdat ik bij de tweede mk wel duidelijke testen had, geen zw.kwaaltjes, en ze toen bij de echo (8 wkn) daadwerkelijk vroegen of ik wel een positieve test had gehad, omdat er maar zo weinig te zien was. Toen moest ik na 1 week terug komen en heb toen 's ochtends nog een test gedaan en als bewijs laten zien. Maar het was dus niet goed. En bij de 1e mk hadden we ook lichte testen en toen kwamen we er bij de echo van 8 weken achter dat het hartje niet was gaan kloppen. En dan die knaltest toen het wel goed ging. Vandaar die angst. Debby: hoezo op jullie bruiloft pas? Willen jullie het komende week nog niet horen wat het wordt?
Met indicator is veel gevoeliger. Ik had een tuurtest op 10 dpo masr 's avonds na het eten een cb gedaan en die gaf 2-3 aan. Nope...wij laten de uitslag in een envelope doen en brengen die meteen naar de bakker en die maakt de binnenkant van de taart in de kleur van het geslacht Om 20:00 snijden we die aan en dan weet iedereen het tegelijk hihi
Deb inmiddels een dag verder dan je met angel bent geweest. Zal misschien wel heel dubbel zijn geweest gister, of niet zo bij stil gestaan? Toch bijzonder dat er nu alweer zon wondertje in je buik woont, met een grote zus die over hem/haar waakt!
Eigenlijk ben ik erveel mee bezig geweest. Vanaf 13+5 ong. Maar ook omdat ik veel moest regelen, kraamzorg bijv in vullen of het de eerste zwangerschap is....nee dan hoeveel kinderen in het gezin zijn...0 dan weer hoe ik wil bevallen...ik heb geen keus...medische indicatie. Toen weer de ambtenaar die het vroeg...die komt dinsdag voor het gesprek. En ga zo maar door. Vanmorgen weer het hartje gehoord en het horen van ons kindje voelde als een felicitatie toen. Echt een bizar gevoel even. Dan besef je hoe gezegend je bent. Ik hoop met heel me hart dat joshi en hope heel snel gaan volgen en dat dit een mooi "zwanger met z'n alle" topic gaat worden. Ik vond het zo erg deze ronde voor hope ik had er echt een goed gevoel bij. Joshi bij jou meis snap ik er niks van dat je eitjes verdwijnen lijkt me echt frustrerend en boos makend. Lieverd ik ken het gevoel niet van de steun van je weder helft maar je hoort het echt vaker. Maar komt goed meis, veel praten en proberen te relativeren. Heel veel liefs
Hallo voor diegene wie het leuk vindt om de testen te zien. Ik heb een album gemaakt...Maar vandaag is de streep al weer duidelijker te zien..IK moet zeggen dat ik helemaal happy ben.... Bedankt voor die lieve berichtjes, doet me super goed.. Ik heb het aan jullie verteld en mijn zus. Voor de rest houden we het nog lekker even voor ons zelf.. En inderdaad chantal dat worden geen biertjes hihih dan maar aan de alcohol vrij bier ook best lekker Deb ja het gaat nu echt dichterbij komen ieieieieieieiiei dat wordt super genieten...Veel succes met jullie 20 weken echo...?? toch Ploon komt vast en zeker ook goed met jou... Hope wat balen zeg, dan nu maar fijn om vakantie en probeer er van te genieten...dikke knuffel voor jou. Fijne en zonnige dag allemaal...Zwaai zwaai...