oh dat is beter, moest je wel worden opgehoogd? Ik moet dus nu 3 dagen naar 75 eh en maandag terug, dus ben benieuwd! tnx Fijn weekend x
Ik heb afgelopen serie de hele reeks 75 gespoten en voor mijn zwangerschap spoot ik 100 om wat te bereiken. misschien heb je wel 75 nodig, of zelfs 100 en heb je deze cyclus nodig om in te regelen? mRaar ik hoop een een mooie ei (of twee )
okee fijn tnx, maa rik las net in een andere topic dat een meisje 225 eh krijgT? ik dacht dat 125 eh het max was, en zij wordt daar ook niet zwanger mee, ze krijgt geen eitjes boven de 8 mm, wat zijn dan de vervolg stappen weet je dat?
In principe zijn er ook andere meds waarop mensen beter reageren zoals menopur (werken hetzelfde maar soms reageren sommigen daar beter op) maar in Nl is de max volgens mij 250. In belgie en duitsland gaan ze wel zo hoog als 450 als vrouwen moeilijk te stimuleren zijn dus er zijn nog wel opties. maar 75-125 is vrij normaal voor vrouwen bij IO en IUI (waar het doel is max 1 of 2 follikels te stimuleren), hoger wordt vaak gebruikt bij IVF (als je zoveel mogenlijk follikels wil hebben). maar heb vertrouwen. Bij mij was het in de eerste ronde ook zoeken hoor, hioort erbij.
Ha meiden! Ik mag weer starten en heb 9 febr FM omdat ik 10e cursus heb. Moet nu 75 plus 1klikje nemen dus das iets van 83,3eh Puregon. Omdat er bij laatste IUI poging verschillende formaten hadden hopen ze dat ze nu gelijk groeien. Ben benieuwd! Gok op het weekend van 11 en 12-2 de IUI. Jammer dat er nog niemand op roze is! Duimen blijven draaien!
Ducky83 - ronde ?? 50EH Puregon-NOD rond 3 febr Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 4 februari Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Sandra27 ronde 2 OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Stefanie78 - ronde 1 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 75eh Puregon 6/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 82,5 EH Puregon-NOD?? Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr
fijn dat je weer mag beginnen!! hopelijk groeien de eitje nu mooi gelijk en heb je snel weer de iui!! @debby,, jammer dat je test negatief is maar zolang je niet ongi word kan het nog alle kanten op!! ik duim iig voor je! liefs
He meiden! Chantal fijn dat je weer mag beginnen, nieuwe ronde nieuwe kansen! Stefanie bij mij in het ziekenhuis zeggen ze ook dat boven de 20 goed is, snap wel dat je liever hoger had, maar helaas is het enige wat je kan doen afwachten. Succes! Sween succes met de ophoging, hopelijk is er maandagmiddag meer te zien! En groeit er een mooi eitje. Debbie wat balen dat je test negatief was, maar wel positief dat je nog niet ongesteld bent, en zolang dat zo blijft maak je kans! Spannend! Ik neem morgen mijn laatste duphaston en dan hopelijk snel ongesteld zodat ik ook kan starten met spuiten.
Zoals ik hier om me heen hoor op t forum: geen bloed, houd moed! Hier is de rode zee aant opdrogen. dus net als vorige IUI 1 dag mega en daarna amper. Ik wil eigenlijk gewoon deze cyclus die utro gebruiken, maar mn ferti artsen willen niet overstag. vinden ze onzin bij iui, dan moet je het nog zelf doen... nou als dit nu betekend dat ik geen ivf hoef en ik kan t toch proberen? Dus ga t via de ha proberen en anders zelf via interney bestellen, wel prijzig maar heb t er voor over!
Hoi meiden, Hier net de 1e pregnyl gekregen.. was een gevoelig prikje zondag om 10u gebeurt de 1e iui..Zo spannend !!! xxx
Senieke, spannend hoor!! Op naar roze Chantal; ik kan me goed voorstellen dat je het wil proberen maar de prijs valt toch wel mee? effe gegoogeled maar 15,75 voor 30 stuks van 100 mg vond ik meevallen (ik ben meer kwijt aan mijn tripjes naar het ziekenhuis ) of heb ik dan de verkeerde gezien? edit; zie nu dat de tabletten zijn, de bollen moet idd via het buitenland en zijn wat prijziger.
Dat meisje zei dat ze prijzig waren maar heb net de site gezien en valt mij idd reuze mee. zouden jullie dat buiten je arts om durven?
Ik zou bang zijn dat ze miss de handeling staken omdat ze het er niet mee eens zijn....maar het is jou lichaam. Ik zou het niet doen.
Ohhhh man ik kan niet slapen, heb al de hele avond ver mn hele lijf mega jeuk! krab me een ongeluk. waar dat ineens vandaan komt?! Kan niet vd puregon zijn lijkt me, vorige 2 keren nergens last van!
Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 4 februari Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Sandra27 ronde 2 OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Stefanie78 - ronde 1 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 75eh Puregon 6/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 82,5 EH Puregon-NOD?? Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr Hoi meiden, gisteren uitgangsecho gehad en gisteravond eerst spuit gezet, dus we zijn nu officieel begonnen. groetjes Duckie
Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 4 februari Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari 4-2 ongesteld Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Sandra27 ronde 2 OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Stefanie78 - ronde 1 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 75eh Puregon 6/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 82,5 EH Puregon-NOD?? Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr Goeiemorgen meiden Ik ben net ongesteld geworden Nou ja, ik denk vannacht al want mijn bed ziet eruit als een slagveld.. :s Heb het helemaal niet voelen aankomen.. Straks maar even bellen voor de echo. Damn ik baal er zo van! Had zo gehoopt dat het dit keer raak zou zijn met spuiten.. Debby hoe is het bij jou? Ik duim voor je!
Rooz; wat verschrikkelijk balen zeg, vooral als je er een goed gevoel bij had debby...al getest????? Duckie spannend!! Viel het mee?? Chantal; nog nooit jeuk gehad, lijkt me ook gek als je er ineens op gata reageren. misschien reactie op de verschgrikelijk droge lucht?? (verzin ook maar wat hoor ). Tja utro, ik snap je wel en juist omdat zo veel meiden het hier gebruiken lijkt het zo voor de hand liggend maar wij hebben geen TP he. Als je niet een belachelijk korte LF hebt (strucureel) en je een mooi progesteron prikt 5-7 DPO dan zou ik het niet doen, dan is de toegevoegde waarde er niet. Als je nog niet geprikt wordt dan zou ik daar deze ronde zeker op staan. Hier vanmorgen een omo witte test dus 10 dagen na pregnyl is alles weg...nu kijken hoe lang ik het volhou om niet te testen
@ ducky: spannend!!! @rooz: *snik* dikke knuf meid! Komt hard aan of niet? @ stefanie: ben niet geprikt op progesteron. heb een lf van 11 a12 dagen maae wel 3x vmk gehad. ik zou niet weten waarom het bij tp s wel moet, of het nu uit je eierstok komt zweven en moet innestelen of dat het wordt teruggeplaatst... maar goed. ga mijn ha wel vragen of ze daaeop kunnen prikken voor mij. heb in okt 2010 1x een bloed oz gehad misschien dat ze t toen wel geprikt hebben maar er kan toch een hoop verandert zijn in 16 mmd? Fijn dat de pregnyl weg is meid, nu een test met je EIGEN HCG!?