Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hope met mijn buik gaat het nog het zelfde..op en af dus. Maar trots dat ik ben hihi

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Meiden hoe gaat het?
    Dwergje blijft de kleine nog rustig zitten?

Ik voel ons meisje iedere dag....echt een heerlijk gevoel. Man lief vind het mooi en bijzonder haar te voelen maar toch ook nog wel vreemd hihi.
    Oooh over 2 weken weer controle bij de vk en en over 2,5 week de 4D echo. Ik heb er weer zin in :D

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Deb wat heerlijk zeg! Lekker van genieten meid. en je controle en echo schieten ook weer op.. super zeg.

Dwergje is alles rustig bij je?

Ploon heb je alle vitamines kunnen vinden.. heb je geen moeite met grote capsules doorslikken?

Hier even klaagberichtje van mij... pffff ik ben even moedeloos. Ik dacht toen ik aan deze ronde begon, nou die doen we even en dan door naar ivf. Helaas loopt hij niet bepaald volgens boekje. Zondag had ik 5 follikels (allemaal tussen 10 en 12 mm.. dit was niet echt ideaal maar goed kon nog prima goed komen) dus vandaag weer terug. En ipv dat er 1 of 2 van deze zijn gegroeid, waren er alleen maar heeeeeel veel kleine bij gekomen. Zit nu dus met eierstok vol kleine follikels waarvan de grootste 13 mm. Het kan dus nog goed komen maar moed zakt wel weer even in mn schoenen. Echt weer typisch pco.. Sorry voor mijn geklaag! Tegelijkertijd probeer ik wel positief te blijven en te denken, het kan nog steeds deze ronde goed komen en anders maar niet en dan hopen dat ik met ivf zwanger mag worden.

4. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Och jeetje Hope, wat een teleurstelling... Tuurlijk mag klagen hier. Hopelijk lucht het je iets op als je hier je ei kwijt kunt (wat een rare bewoording in 'onze' termen ;)).
    Hou wel moed. Het kan nog goed komen. Wanneer moet je weer komen?
    Hier nog steeds niet ongesteld. Woensdag laatste pil gehad (die ik een maandje heb genomen na de curettage). Maar wel slierten bloed (sorry) bij het afvegen, maar het zet niet door. Herkent iemand dit voordat je ongesteld wordt?
    Debby: fijn dat je je ukje elke dag voelt. Zo heerlijk! Geniet ervan.

5. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dank je Ploon. Tja het klinkt toch als aanloopje naar je ongi. Misschien dat het door de curettage komt dat het wat op gang moet komen? Hoe lang heb je dit al?

6. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Dit is de 2e dag. Ik ken het niet. Nooit eerder gehad. Maar misschien idd door de curettage. Maar had gewoon gehoopt na het stoppen van de pil ongesteld te worden. Had gedacht dat dat sneller zou gaan na het stoppen.
    Heb nu trouwens gemaild naar Dusseldorf, omdat hij heeft aangegeven dat de komende maand er niets zal gebeuren (mogen wel zelf proberen ;)). Maar ik wil eigenlijk wel weer beginnen met Menopur. Heb hem dit gevraagd, maar nog geen antwoord.
    Ik heb trouwens alle vitamines in huis. Geen moeite met de grote. Vind het vervelender dat ik 3x per dag 6 stuks van de chinese kruiden moet nemen en die zijn heel klein. Hadden ze die niet groter kunnen maken zodat ik er niet zoveel hoef te nemen? ;)

Bijgevoegde bestanden:

7. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha nou inderdaad had ze dan gewoon 6x zo groot gemaakt. Goed van je dat je naar dd hebt gemaild, nee heb je, ja kan je krijgen! Heb je wel menopur liggen voor als je mag starten?

8. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    He hope wat ontzettend balen, rot follikels! maar het kan idd nog goedkomen ze zijn allemaal nog 'te klein' dus als er nou 1 of 2 ff doorgroeien en de rest klein blijft ;)

hier alles rustig gelukkig, ik denk dat ik afgelopen week mijn slijmprop in delen ben verloren beginnende met die hevige bloeding en eindigend afgelopen zaterdag met bloed sliertjes.

Deb, fijn he dat gevoel elke dag je kleintje te voelen voor mij zit het er alweer bijna op ben benieuwd wanneer ze zich aankondigd :)

9. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Nee, ik heb ook nooit eerder Menopur gespoten (maar Puregon). Dus moet er dan ook wel uitleg over krijgen (maar dan kan ik misschien wel naar de fert.kliniek hier in de buurt waar ik eerder liep).
    Maar eerst maar eens ongesteld worden.... ;)

Dwergje: het komt nu echt dichtbij. Ik ben 2,5 week te vroeg bevallen, dus... :) Ik keek er toen echt naar uit. Achteraf had ik beter niet naar de bevalling uit kunnen kijken ;) Nog even vrij, rust e.d. en dan kun je gaan vertroetelen.

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dwergje spannend! hoe lang duurt het dan gemiddeld nog? De slijmprop hoor je in deze tijd te verliezen? Klinkt voor mij (als leek) in de oren dat nu elk moment kan beginnen.

Ploon, maar dan zou de menopur snel besteld moeten worden en je uitleg moeten krijgen. Normaal gesproken start je dan op dag 3 dus dan mag je wel snel antwoord krijgen omdat nog allemaal te regelen. Succes! Maar misschien lukt deze ronde wel zonder hormonen (met vitamines ;) )

11. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb gebeld en kreeg I.rma aan de telefoon. Pffff... nooit eerder gesproken, maar een beetje uit haar hum geloof ik. Ze hadden mijn mail niet gehad (terwijl ik daar al eerder naar toe had gemaild)
    'Ik kan uw kaart niet vinden... Oh u had een eerste gesprek donderdag???? (terwijl ik al zei dat ik de intake had gehad - is toch hetzelfde als eerste gesprek??).... dan is het ook niet zo raar dat ik uw kaart niet kan vinden.' En op een toon... Jeetje zeg.
    Maar ze belt me vanmiddag terug nadat ze me eerst wilde afschepen maar ik toch vroeg of ze het wilde overleggen.

12. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Goed zo ploon! Dan heb je er in ieder geval alles aan gedaan! Vreemd trouwens dat ze zo patiëntonvriendelijk deed.

13. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    ja was het maar zo, maar helaas je kan zelfs je slijmprop al vroeg in de zwangerschap verliezen en toch tot 40 weken lopen. Of te wel het zegt helaas helemaal niks dat ik hem denk ik verloren ben want kan gewoon nog doorlopen zonder en ze kan dus als nog pas met 42 weken komen :p maar ik ga het morgen ff zeggen tegen de vk en dan kijkt ze misschien ff of ik hem idd al verloren ben

14. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hope....ow nee! Wat een herkenning....:( Maaar kan goedkomen, als er een dominant word!! Ik duim!!

Ploon, flink aan de vitamientjes, dat ze maar goed mogen helpen!!

Ik slik vit D ook bij idd

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey vakantieganger ga jij eens gauw vakantie houden ipv hier te zijn! :D ;)
    Is leuk daar joshi? Lekker aan genieten. Nou niet te veel aan ons denken en veel plezier!

Dwergje het wil dus niets zeggen. Nou afwachten dan meis!

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik slik al zeker een jaar nu gravitamon. Makkelijk te slikken en alles zit er in. Maar DD protocol idd gewoon aanhouden hoor. Welke hormonen gebruiken ze daar? Ik heb gonal-f met lucrin gebruikt en menopur met decapeptyl. Dus als je iets wil weten...;)

17. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ploon ben je nog terug gebeld??

Hier nog steeds prut. Grootste is nu 14 mm verder veel kleine, als er nog één kleine van 11 mm groeit heb ik er 5 boven 12 en wordt hij afgebroken. Probleem is dat de kleine follikels groeien en de grootste bijna niet.

18. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    jeetje wat onwijs balen hope

19. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Wat shit zeg Hope. Maar laten we hopen op die ene grote...
    Ja ben teruggebeld, maar mag niet beginnen. Mag niet overhaasten gezien mijn voorgeschiedenis. Ach begrijp het ook wel.
    Baal wel dat ik nog helaas steeds niet ongesteld ben geworden :( Hoe kan dat nou? Ruim een week geleden gestopt met de pil, maar alleen maar 2 dagen een paar slierten met bloed (sorry) en verder niets. Zal ik moeten bellen met het ziekenhuis om dit na te vragen of nog afwachten?
    Voor wie de pil ook heeft moeten gebruiken een maand: werden jullie wel gewoon ongesteld na enkele dagen?

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Nou ik heb toch nu al gebeld met de secretaresse van de gynaecoloog.... Maar pfff... ben nog niets wijzer. Heb mn verhaal uitgelegd (en daarna nog 3x). En toen vroeg ze (eigenlijk wel logischerwijs - had er zelf niet aan gedacht) of ik niet zwanger ben. Ik zei dat ik dat niet ben. Vroeg ze of dat niet kon. Tja, het kan wel, maar ik ben het niet. Moest toch eerst een test doen. Eigenlijk wel begrijpelijk.
    Afgesproken dat ik terugbel als de test negatief is.
    Maar eigenlijk wist ze niet wat ze ermee moest. Begon op een gegeven moment over dat ik naar DD zou gaan. Heb haar ook gezegd dat dat er niets mee te maken heeft, maar dat ik nu 8 dagen na het stoppen van de pil nog niet ongesteld ben (en dat heb ik haar echt drie keer moeten zeggen).
    Ging ze overleggen moest ik maar weer beginnen met de pil. Gezegd dat dit tegen mijn gevoel in gaat omdat ik een kinderwens heb ("oh u heeft wel een kinderwens??" :S "Uh ja...."). Het hormoon in de pil zorgt voor de opbouw van het baarmoederslijmvlies en dat is nu te dun. Dus moest ik maar beginnen. Nogmaals mijn twijfel geuit en gezegd dat ik dit liever niet wil. Ging ze weer overleggen. En zei dat ik maar een test moest doen. En daar was de kous mee af en ik moet terugbellen als de test negatief is.
    Keb geen test in huis, maar wel ovulatietesten. Heb wel eens gehoord dat die ook positief kleuren als je zwanger bent. Die gedaan en die was omowit.
    Terwijl mijn hart wel een sprongetje maakte toen ze vroeg of ik niet zwanger was. Ik werd een beetje blij. Zou het zo zijn?? Maar het is niet zo. Dat voel ik en de ovulatietest was wit. Ik zal straks voor de zekerheid nog een zw.test kopen en die morgenvroeg doen. En dan zal ik ze wel weer bellen.
    Toch vreemd dat ze je in het zh zelfs geen antwoord kunnen geven. Had een idee toen ze over DD begon dat ze het het liefste wilde afschuiven, omdat ze zelf niet wist wat ze ermee moest.
    Ze was wel erg aardig, maar ik vind het gewoon jammer dat m'n vraag niet duidelijk beantwoord kan worden.
    Sorry voor dit ego-bericht, maar moest het even kwijt.

Deel Deze Pagina