Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ploon jammer dat je dan waar je juist antwoorden wil en verwacht je ze niet krijgt. Ik heb voor beide pogingen een maand de pil geslikt maar werd idd netjes de dag na het stoppen ongesteld.

Meis idd die de test...en bel anders even dd erover. Miss was ze niet blij om te horen dat je je behandeling ergens anders voort zet.

2. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat vervelend dat allemaal zo onduidelijk is ploon en ik sluit me aan bij advies van deb. Laat je het ons morgen weten. En ego berichten kunnen we hier heel goed hebben! (die plaats ik ook regelmatig :D)

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb een test gedaan en wat ik al dacht: omo-wit (toch gaf het me een heeeeeeeeel klein beetje hoop, al wist ik dat dit niet zo was). Ik zal morgen eens even gaan denken wat ik ga doen.
    Dat is het nu het nadeel dat we naar DD zijn gegaan. Ik zei van de week nog tegen m'n man: ik voel me zo zwemmen.. en weet niet waar ik bij hoor.
    Ik ben gecuretteerd in het zh en heb daar de pil voorgeschreven gekregen. De hormoonbehandelingen (en alles op het gebied van fertiliteit) gebeurt niet in dit zh meer maar in een aparte fertiliteitskliniek. En nu hebben wij besloten naar DD te gaan en de fertiliteitskliniek achter ons te laten.
    Dat maakt het nu een beetje warrig. Waar ga je je vraag stellen?
    Ach, als ik maar snel ongesteld word, is die onzekerheid ook weer weg :)

4. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat jammer ploon, je weet dat eigenlijk niet kan en dan toch die hoop hè. Ik begrijp je gevoel van zwemmen. Vervelend is dat dat je eigenlijk nergens nog/meer thuis hoort. Maar desnoods bel je ze alle drie ;) er zal toch iemand jou kunnen helpen. Ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb gister een mail gestuurd naar de fertiliteitskliniek en werd vanochtend direct gebeld. Dat vond ik al prettig. Ze begreep me volkomen en heeft een echo ingepland om te kijken hoe het ervoor staat. Ik ben echt zo blij dat ze zo meedenken en zo begripvol zijn daar. Ze zijn onwijs vriendelijk daar.
    En, zo raar misschien, maar die verpleegkundige heeft me heel blij gemaakt. Voel me echt blij nu. Al is het maar gewoon een echo om te zien hoe het ervoor staat.
    Dit wilde ik jullie even laten weten :)

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Goedzo Ploon!

7. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ploon goed gedaan! Wanneer heb je de echo?

Chantal jij bent weer terug? Of nog steeds op vakantie? Hoe is/was de vakantie?

Hier overgestimuleerd en vandaag is besloten de ronde af te breken :( aanstaande vrijdag gaan ze me in het team overleggen.

8. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hope nee he?! Het zit ook niet mee hè? Wat ze ook nog wel eens doen is teveel aan follikels dan wegzuigen, zonder dat t dan een ivf punctie is. Ik hoop dat ze met een passende oplossing komen want dit is ook nix!

Ik terug van vakantie. Het was heerlijk, werd laatste 2 dagen pas weer heel misselijk, verder me behoorlijk goed gevoeld. Nu ff minder maar zal de moeheid vd reis wel zijn, ff bijkomen.

Vanochtend de aanstaande babykamer, wat nu nog mijn inloopkast was, leeg gehaald. Het wordt roeien met de riemen die we hebben omdat dit tijdelijke verhuur is en we niet teveel aant kamertje mogen doen. Gaat wel van blauw naar grijs, dat mocht gelukkig. Dus dan met accesoires maar de boel opleuken straks. Zal zo es een foto in mn album zetten van mn vakantiebuik.

Xxx

9. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Chantal, wat een mooi buikje!

10. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja ik ben ook weer terug en we hebben een super vakantie gehad..
    Wel 2 dagen zeeziek geweest maar gelukkig heb ik aan de dokter gevraagd of die wat pillen kon voorschrijven en dat spul werkte prima tegen misselijkheid..
    Verder zijn we nog een dag naar de dierentuin geweest in blijdorp..En verder nog wat opgeruimd en zo...

Ga donderdag ochtend naar de gynacoloog om te praten over een aantal testen die we besloten zelf om te gaan doen.. Aangezien ik al op leeftijd ben en de kans op een gehandicapt kindje best wel groot is...We gaan het zien.
    En vrijdag naar de verloskundige...ja zo is het weer een druk weekje..
    Mijn man die donderdag weg gaat en pas de woendag daar op weer thuis komt..Ach ik vermaak me ook wel weer als ier er niet is..
    Ik moet toch wel werken en verder ben ik in een opruim fase terecht gekomen pffff ben echt van alles aan het weggooien en ja dat ruimt echt super op zo...
    Het heeft ook wel weer zijn voordelen..

11. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh heerlijk Zonneschijn. Dus je bent lekker uitgerust na deze vakantie. Fijn! En fijn dat het goed gaat.
    Wij hebben toen ook een nekplooimeting gedaan (ik was toen 38) en de kansberekening die eruit kwam was super en stelde ons geheel gerust (kans van 1 op 2400 of zoiets geloof ik - volgens de gyn was het als een meid van 17 :)).

Hier niets soeps te melden. Voel me een beetje... tja... nutteloos (gezien het fertiliteitstraject). Gewoon omdat we stilstaan. Morgen de echo! Hopelijk kan ze zien hoe het ervoor staat. En misschien zijn die paar bloedsliertjes toch wel een menstruatie geweest en kunnen we verder. Afwachten...

12. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Chantal en Zonneschijn welcome back!!
    Fijn dat jullie een leuke vakantie gehad hebben en de misselijkheid niet de hele vakantie overheerst heeft. Zo te horen hebben jullie alle twee al flinke nesteldrang ;) Lekker alles opruimen en klaar maken voor jullie beebje straks.

Debs en Ploon voor jullie even een dikke knuffel. Debs hopelijk trekt je buikpijn weg meis. En Ploon jou gevoel herken ik. Ik zit ook te wachten en tja je kunt dan zo weinig he. Succes met de echo vandaag.

Dwergje succes met de laatste loodjes.

Joshi hoe was jou vakantie? Hebben jullie het leuk gehad?

13. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Gister echo gehad. Cyclus van slag. Ze zag kleine eitjes liggen die nog niet groeiden. (Dun) baarmoederslijmvlies met vocht erin. Kan op een restant van een menstruatie duiden, maar hoeft niet. Er kan ook nog bloedverlies optreden. Waarschijnlijk geen verklevingen wat ze kon zien (mooi!).
    Hormonen spuiten zouden er voor zorgen dat de eitjes gaan groeien. Maar die beslissing is aan DD. Dr. S. belt morgen. Maar hij wilde hier vorige week nog niet aan. Geen hormonen deze maand. Dus ik hoop dat hij het nu wel wil. Ook om mijn cyclus weer op gang te krijgen. Keb de echo en het verslagje van de arts gister naar hem toegemaild. Hopelijk heeft hij het gezien voordat hij me belt morgen.
    Maar rustig afwachten dus....

14. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Wat is het rustig hier....
    Hoe gaat het met jullie?

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Indrdaad stil hier.

Hoe gaat met iedereen?

Ploon ben je nog gebeld door DD?

Hier gisteren te horen gekregen dat team besloten heeft dat we door mogen voor ivf. 1 okt hebben we gesprek met gyn dus voorlopig gebeurt hier even niets behalve gesprek over ander halve week. Hopelijk kunnen we daarna binnen paar weken starten.

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Spannend hope! en denk dat het een goede stap is om door te gaan naar ivf!

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Jaja hopey....dat vind ik ook maar dat weet je;)
    Het vergroot echt je kansen.
    Baby'tje komt steeds dichterbij meid!!!!

18. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh Hope, wat een mooi nieuws. Fijn dat er iets anders gaat gebeuren wat jullie dichter bij een kindje brengt....

Hier donderdag gebeld door dr. S. uit Dusseldorf en uit het stollingsonderzoek is niets gekomen. De uitslag van het bijnieronderzoek was echter echt laag. Het zit aan de onderkant van de waarde. Ik had 3,2. Hiervoor krijg ik nu DHEA voorgeschreven. Over 6 weken (31 okt) heb ik weer een afspraak bij hem om te bespreken hoe verder.
    Daarbij moet er een hystroscopie gemaakt worden binnen 2 weken. Dr.S. wil niet beginnen met hormonen, maar eerst de hystroscopie afwachten.
    Daarbij zal ik toch een schildklieronderzoek krijgen. Daar heb ik om gevraagd, omdat het in 2011 voor het laatst is gebeurd.
    DHEA wordt opgestuurd vanuit DD. Iemand hier ervaring mee hoe lang dit ongeveer duurt.

19. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hope, ik hoop zo dat dit dé stap is naar een lief beebje voor jullie!
    Ploon fijn dat uit het stollingonderzoek niets is gekomen. Aan de ene kant balen dat je nog niet van start kan, aan de andere kant wel fijn dat ze grondig onderzoek doen. Geen idee hoelang dat opsturen duurt.

Deb hoe ist na de mosselen, minder beroerd inmiddels? En nog gesproken met die vk die geen echo wilde doen?

Wij vertrekken zo naar de eerste avond van de "samen bevallen cursus". Lang getwijfeld of we t zouden doen maar besloten voor de full experience te gaan, ben benieuwd!

Liefs!

20. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Bedankt meiden! Ik hoop ook echt dat dit ons dichter bij een wondertje brengt.

Ploon fijn dat er uit het stollingsonderzoek niets gekomen is. En gelukkig gaat er aan de waarde van je bijnier gewerkt worden. Ik heb geen idee hoe lang het duurt.
    Bij ons heeft de gyn het de vorige keer ook over en hystroscopie gehad, ik zal volgende week wel horen of dat ze dat nu al nodig vindt of dat dat in een eventueel later stadium gebeurd.

Chantal hoe was je eerste indruk van de bevallingscursus? Als ik zoiets hoor zie ik jou gewoon voor me met je mannetje puffen. haha. Begrijp me niet verkeerd ik hoop ook ooit zo'n cursus te doen, maar volgens mij moet zoiets er erg grappig uitzien. Ik ben echt het type wat de hele cursus in een deuk zou liggen :D Maar hopelijk helpt het jullie straks met bevallen. Dus vertel... hoe was je eerste ervaring??

Deel Deze Pagina