Hallo ik ben er nog steeds hoor. Hier gaat alles oke. Gisteren testen gedaan en vrijdag weten we de uitslag..Maar komt vast en zeker allemaal goed.. Heb er nog wat foto's op staan van 23 sept en 25 sept.. Fijne dag allen.
Afgelopen maandag eerste keer "samen bevallen" en was superleuk en gezellig. Naast ons 5 andere stellen, leuke cursusleidster, helemaal goed. Geen spijt van! Ze behandelen elke week andere onderwerpen dus is niet elke week puffen hoor zelfs maar 1of2 van de 10x geloof ik. Gisteren de bruiloft gehad waar ik ceremoniejuf van was. Alles liep gesmeerd maar natuurlijk veel rennen en vliegen, dus s avonds een buik van een hoogzwangere die helemaal strak stond. Vandaag dan ook lekker dagje vrij, bijkomen! Fijn weekend vast ladies!
Yeah de uitslag was goed.. EN WE KRIJGEN EEN MEISJE. Donderdag zijn we nog even naar de baby dump geweest en ja daar is ons oog gevallen op een commode en een bedje met plank er boven. De kleur is grijs. Ben helemaal happy ermee. We laten het in januari brengen en dan hebben we nog tijd genoeg..Dus we hebben onze eerste aankopen gedaan. joehoe... Fijne dag allen goed weekend tot gauw maar weer. Hoe is het met iedereen..
Jeej nog een meisje! Wat voor test had je ook al weer laten doen? Wel grappig...chantal was vandaag in de babykamer aan het klussen...jullie hebben hem besteld en wij hebben hem opgehaald en in elkaar gezet hihi Chantal...Mijn darmen zijn gelukkig weer in de oude staat en me griep bijna over. Dwergje...hoe gaat het met jou? Hope...bijna je afspraak meis. Ploon hoe is het meis?
Zonneschijn: Hoi hoi we hadden een vlokkentest laten doen.. en ja dan weten ze het geslacht ook 100% zeker.. We hebben het nog niet wereld kundig gemaakt.. Ik ben namelijk 2 okt jarig. En we houden ons feest op za 5 okt en dan vertellen we het iedereen met de taart want daar staat een echo foto op en roze..Dus spannend wel hoe iedereen zal reageren. En daarna vertel ik het nog wereldkundig diegene die het nog niet weten.. Dinsdag ga ik nog naar mijn oude werk..Om daar te vertellen persoonlijk. Mijn schoonouders en zus weten het wel maar vrienden en de rest van de familie weet het nog niet. Dus nog een klein beetje geduld.. Wel grappig dat iedereen dan toch met de baby kamer aan de gang is..Debby, chantal, en ik zonneschijn. En wat ook leuk is iedereen heeft wat grijs er in.. Wij hebben grijze meubels chantal verft het grijs en debby heeft grijze dingen hihih.. Maar ik vindt het een super kleur.. en we gaan het combineren met paars en wit. Dwergje hoe is het met jou..??? En ik zie dat hope bijna haar afspraak heeft ja altijd weer spannend wat ze nu weer gaan zeggen.. Hoop zo voor jou dat je weer verder kunt met iets nieuws..
Hier alles goed, Veel last van harde buiken en voorweeen dus ik ben benieuwd, met onze dochter heb ik tot 42 weken gelopen dus ben erg benieuwd of het nu vanzelf komt of dat ik weer ingeleid wordt? we zullen zien nog max 3/4 weken!
Zonneschijn wat leuk dat jullie ook een meid krijgen! Het is wel een roze forum hier! Chantal jij weet het toch nog steeds niet? Dwergje succes met de laatste loodjes! Ik ben benieuwd of dat ze eerder komt of dat je weer over tijd gaat. Hier morgen mn gesprek!! Joepie! Joshi hoe is her bij jou, alweer gestart?
Wauw Hope dat schiet ook al op..spannend Dwergje maar je bent al bijna uitgerekend zie ik einde van deze week lees ik dat nou goed.. Joshi hoe is het met jou.. Chantal hoe is het verder met jou...? Kun ja al wat genieten van je buikje en je beeb in je buik.. En helpt het wat nu je met de kamer van jullie beeb bezich bent..
Hope wat fijn, ik duim voor een goed gesprek!!! Hier ook sterk voorgevoel voor een meid, al sinds het begin eigenlijk. Over 3mnd weten we het! Ik vind t ineens zo snel.gaaan! Kan nu eindelijk meer genieten nu ik niet meer zo ziek ben en dan denk ik soms: nog maar 12 weken, het gaat zo hard ineens!!! Is heel fijn om met het kamertje bezig te zijn. Hoop zo dat we allemaal zwanger zijn in december! *wishfull thinking mag nog steeds*
Hey meiden, Chantal wat fijn dat het echte genieten voor jou ook begonnen is! Ik ben benieuwd of je gevoel klopt. Echt een meidenforum hebben we! Nou hier dinsdag gesprek met de gyn gehad en besloten dat ik toch een hysteroscopie zou krijgen. Aangezien ze vandaag nog plekje vrij hadden mocht ik vandaag deze al krijgen. Mijn baarmoeder heeft een klein beetje een hart vorm maar ze vond het nog wel binnen de norm vallen, verder zag alles er gelukkig goed uit. Aangezien mijn bms wel 6 mm was is besloten dat ik kuur duphaston neem en als ik ongesteld wordt gaan we starten JIPPIEEEE Sowieso kan ik na deze poging geen nieuwe tp meer krijgen dit jaar aangezien ik maand na de ivf niets mag doen en de maand erna kerstsluiting is. Maar hé misschien heb ik die 2e poging helemaal niet nodig Hopelijk gaat hier alles goed met de broedkipjes?? Ploon hoe is het bij jou? Joshi denk ook aan jou!
Wauw hope, die heb je dus al achter de rug! snel! spannendddd hoor!!! en idd laten we hopen dat je die niet nodig hebt!!!! en is ook wel lekker om met in de decmeber maand niet bezig te zijn
Even korte update van mij... Na de hysteroscopie ben ik wat gaan bloeden en zeker gisteren wat heftiger dus had ik gisteren het ziekenhuis opgebeld om te vragen wat ik hier nou mee aan moest. Was dit een bloeding n.a.v. de hysteroscopie of moest ik dit zien als een menstruatie (op ene moment was meer dan andere, dus wist niet wat ik moest doen). Advies was om gisteren vast te starten met decapeptyl voor het geval het mijn menstruatie was en voor de zekerheid ook nog de duphaston te nemen voor als mijn baarmoederslijm nog te dik zou zijn. En vandaag moest ik dan voor een echo komen. Mijn baarmoederslijm was dunner geworden en advies was dan toch om maar te starten voor ivf. Ergens heel fijn natuurlijk dat ik al mag starten maar aan de andere kant is het nu wel een heel raar begin met zo'n rare menstruatie en medicijngebruik door elkaar heen. Maar goed ik vertrouw er op dat zh weet wat ze doen. En dat het ondanks deze rare start wel een goede ivf behandeling mag worden. Hoe snel kan het gaan he??
Zooooo spannend Hope!!! Ik duim volop! Voor de geinteresseerden een update op mijn blog: http://www.zwangerschapspagina.nl/blogs/chantal85/2270-de-lang-beloofde-update.html
Wat fijn dat je je eindelijk beter gaat voelen. Het is je zo gegund! Veel plezier eind vd week als alle spulletjes komen chantal!
We gaan echt duimen hope...voor een mooie en goede oogst. Dwergje hoe gaat het meis? Nog max 2,5 week. Ik zag bij je foto's dat wij dezelfde naam hebben voor ons meisje jou tweede naam is onze eerste!!! Haha wat een toeval he. Chantal...gaat snel he meis. Wanneer ga je met verlof? Zonneschijn ook bij jou banner sta ik iedere keer verstelt hoe snel het gaat. Hoe voel je je? Ploon hoe gaat het bij jou meis? Joshi hebben we al een tijdje niet gezien....mmm hoop dat het goed gaat met haar.