lieve meiden, veel succes voor 2012!!!!! Ik schrijf al mee in een ander topic, maar misschien kom ik af en toe hier gluren. Mijn situatie: manlief heeft GEEN zaad in het sperma. De schok was groot en ik heb nog altijd het gevoel dat de kans echt zo klein is dat we ooit ouders gaan worden. Donorzaad is voor ons geen optie. We hopen nu dat via TESE-ICSI onze wens in vervulling mag gaan. De TESE is redelijk geslaagd (2 buisjes zaad is niet veel maar wel wat). Ik sta op de wachtslijst voor ICSI; ik hoop in febr. te mogen starten. Dan begint het ein-de-lijk na ruim 2 jaar wachten. Bizar dat we al vanaf dag 1 (jan. 2010) wisten wat het probleem was (al bij huisarts kwam dat naar voren) en nu pas de behandeling echt kunnen starten....... jullie veel succes!!!
Nana welkom. Was je verhaaltje al ergens tegengekomen. Maar op zich positief toch dat er 2buisjes zaad zijn geoogst, zijn vast heel wat zwemmertjes! Heel veel succes, wanneer begint de behandeling?
haha ik zou lekker testen hoor, vooral ook omdat het een maand zonder pregneyl is..spannend hoor. Hier nog 3 dagen pil en dan kunnen we los. heb voor de eerste niet eens prikinstructie gehad, ja wel een beetje uitleggen maar niet daadwerkelijk jezelf ook prikken.
Nou de 1e zwangerschapstest van 2012 is een feit.... een duidelijk roze streepje, alleen in het controlevenster....
Nee niet goed. je hebt een controlevenster en testvenster. er moeten 2 streepjes staan. Dus volgens de test ben ik niet zwanger.
Ooooh Jacq wat balen!! Maar het is je NOD nog niet...dus we blijven positief!!!! Ik ga HEEEEEL hard voor je duimen!!!
ohh das balen, maar misschien is er nog een kans dat het te vroeg is, probeer je heto ver twee dagen nog een keer.. hopelijk kleurt hij dan heel erg roze!!! @ Tamaar, ga jij over 3 daagjes beginnen met spuiten?? valt allemaal reuze mee en hoopd at we snel op roze kunnen/!!
@Sween ja ik ga zaterdag beginnen met spuiten. Als ik morgen ongi word natuurlijk! Maar daar ben ik bijna wel zeker van want meestal is dat echt precies 2 dagen na de laatste primolut. Ja denk ook wel dat het mee valt! Tis gewoon het idee dat je het voor langere tijd moet doen...dat vind ik wel naar. Maar het is voor een goed doel en dat houden we voor ogen! En hopelijk hoeven we het niet voor een al te lange tijd te doen, want dan zijn we allebei zwanger!!!!!
Heej lieve meiden, @ jacq: balen meid!wat een teleurstelling is dat altijd he!ik heb zelf ook al een vermogen uitgegeven aan testen en die spanning elke keer je hoopt zo dat er twee roze streepjes staan pfff ik ken je gevoel,verschrikkelijk! maar Hopelijk meid is ie over een paar dagen bij jou toch beide roze!!!ja ikkrijg de 10e instructie om te prikken heel spannend!!! ik duimvoor je meid! @taaamaaar: Ja ik heb dat idd ook bij de clomid wist ik na de eerste mislukte kans al dat het niet meer zou gaan werken! maarja moest toch de 100 en 150 ng proberen... en wist al dat dat niks zou worden en ja een half jaar verder gaan we nu dus met spuiten beginnen eindelijk! ik heb nu ook egt het gevoel dat ik een kans weer ga krijgen, jippie. Allereerste clomid50 kuur wel een kans gehad dat was de enige die aansloeg daarna niet meer maar helaas niet zwaner toen. Al heb ik wl nog steeds idee dat ik toen wel zwanger was had egt last van mijn borsten misselijk en overgeven enz. dat was vlak voor mijn nod maar geen positief resultaat... paar dagen later al overtijd kreeg ik kleine bloedinkjes en uiteindelijk na een week werd ik ongesteld... toch heb ik altijd het idee gehad dat er toen wel iets was... maar helaas.... . wat beterft het spuiten moet ik het egt zelf gaan doen mijn man kan de 10e niet mee hebt een afsraak van zijn werk die ie niet kan verzetten en ik wil ook niet de afspraak verplaatsen dus dan maar in me eentje maar ik denk dat ik er nu wel tegen zal kunnen omdat ik zo graag een kindje wil dat ik misschien minder angstig ben, hoop ik althans. nou fijne aaf ladies!me schoonmama komt zo eten dus ga nu afsluiten. heel veel liefs Hopesoon! Ik vind het erg fijn om met jullie te kletsen want ik heb het gevoeldat andere mensen mij niet goed begrijpen die niet in mijn schoenen staan, die zeggen dan de hele tijd ja het komt wel goed dat ik me niet druk moet maken.... en julie wel omdat je hetzelfde meemaakt! x @ nana: leuk dat je hier af en toe wil meekletse!! en wat frustrerend is dat wachten elke keer he!!! ik weetngowel toen ik een doorverwjzing van de arts had gekregen 3 mnd wachttijd!!!!! tjeeee!! uiteindelijk na verschillende keren bellen kreeg ik het voor elkaar een afspraak te hebben na twee maanden! alwas dat nog lang vond ik. maar ook de behandeling zelf er gaat zoveel tijd over heen... maarja uiteindelijk hopelijk voor een goed doel!
Ha hopesoon. Ja zoooooo herkenbaar. Heb daar nog wel wat mooie artikelen over op de mail die ik vol herkenning heb gelezen. Een vind ik echt geweldig. Dat zijn opmerkingen die mensen maken met hele bijdehandte antw terug. mocht je ze willen lezen mail me dan: forumjacq@hotmail.com Hier nog mensen lid van feya?Vind vooral het magazine echt super.
Goedemorgen dames, Helaas vanochtend getempt en 36.8 en inderdaad bleek ik ongesteld. Heb zkh gebeld. Eerst wilde ze me teleurstellen dat we weer geen iui konden omdat ik pas maandag echo kon doen en dit dan cd 5 was. ik had echt zoiets van ?!?! Als dit zo is dan ga ik nr een ander zkh. het is gewoon donderdag nu!!! Gelukkig was de lieve van de 2 fertiliteitsartsen in de kamer en die zei dat ik zondag al kon beginnen met spuiten (75puregon) en dan maandag voor de uitgangs echo. Als er dan wat zit, kunnen ze alsnog afbreken. Dus zondag ist weer zover! Dan gaan we er weer voor!
Werkelijk wat een idioot ziekenhuis. Ik zit ook bij een streekziekenhuis die op za en zo geen dienst hebben maar je gaat toch geen ronde weggooiedn door hun beperkingen Ik heb waarschijnlijk ook uitgangsecho op dg 1 of 4 vanwege het weekend maar kan gewoon op dag 3 gaan spuiten. En de grootste dooddoener als je in de MMM zit....je moet wat meer onstspannen en er niet zo aan denken dan ben je zo zwanger :x jaja en kaboutertjes bestaan. Zonder ei komt er toch echt geen baby hoor.
Heej stefanie en jacq, Ja zo herkenbaar dat afschepen in het zh! Heel irri! En de artsn zijn altijd wel behulpzaam en aardig maar die assistentes soms in mijn zh!!! Egt niet normaal!! En menseb zeggen inderdaad veel: he moet er niet teveel mee bezig zijn en nietzo druk maken... Maar wat wil ke als je in zon situatie als de onze zit... Xxx
Een voorbeeld uit het artikel: "Je moet er niet zo mee bezig zijn, dan lukt het vast wel." Oh, is het zo simpel? ik dacht dat je je moest focussen, volledig geconcentreerd moest vrijen, zorgen dat je in de juiste houding lag, visualiseren en daarna 2 weken gespannen moest wachten. ik moet er niet mee bezig zijn? Wat moet ik dan doen met al die vrije tij? Een nieuwe hobby nemen heeft geen zin. Daar heb je toch geen tijd voor als je de baby er eenmaal is. "Jullie kunnen lekker op vakantie gaan!" ja gelijk boeken! lekker even de brochures doorlezen. Oh kijk dat is een kindvriendelijk hotel en ook deze is uitermate geschikt voor gezinnen met kleine kinderen. Die doen we dus lekker NIET. Op vakantie gaan, dan denken we gewoon een paar weken niet na. Laten ons gevoel thuis, ons geheugen wordt in de koelkast gezet en wij nemen even een vakantie van het leven. Goed plan!
He Tamaar, en ben je ongesteld geworden spannend dat je mag gaan spuiten zaterdag, ik heb alle spullen besteld en mag ze deze week ophalen, ik denk dat ik volgende week pas begin met mijn kuur duphaston want als ik ongesteld wordt op vakantie moet ik ook beginnen met spuiten en die spullen ga ik neit allemaal meenemen, moeten ook in de koelkast bewaard blijven. nou spannend meis, jij moet ook op dag 8 terug voor echo, ben zoooo benieuwd of het gaat werken... we willen het zoooo graag..... Liefs
Hey meiden. Ik zit op mijn werk dus ik moet het kort houden maar ik ben zo blij! Ik ben ongesteld geworden klinkt het tegenstrijdig met wat andere meiden willen maar voor mij betekend dit dat onze aller eerste echte kans nu gaat beginnen!!! Vanaf zaterdag kan ik nu dus echt gaan spuiten! Ik vind het allemaal echt super spannend!!! Ik wilde het even met jullie delen!! Denk aan jullie! Veel liefs!
Super tamaar! Weer een nieuwe fase in. Hopelijk doet de Puregon zijn werk! Ik ga de keer meer spuiten omdat ik vorige keer maar 1 follikel had en ze willen er het liefst 2. Wanneer begin je met spuiten? Oh zie zaterdag. Lopen we redelijk gelijk! Ik begin zondag.