Bij mij geeft de FA aan dat ik mijn bloed moet laten prikken in het ziekenhuis. dat moet elke ronde en dan kunnen ze zien of je ene goede eisprong gehad hebt. Ik bel ook de assistentes van de FA voor de uitslag. Utro; tja das meer mijn gevoel hoor dat als het buiten het normale om gaat (voor zover iets normaal is in de MMM ) het meer nut heeft. Maar eerlijk...als het hier over ?? rondes nog niet raak is zou ik denk ook in staat zijn het te bestellen hoor.
Hoi utrogestan schijnt %oed te werken alleen bij mij had ik een te goeie innesteling dus 2 keer miskraam heb ze tijdens zwangrschap gebruikt voor baarmoedermond. Heb er nog liggen dus roep maar teggen de tijd !!! Xxxx
net mijn fm gehad en had een eitje van 18mm ze hebben ook meteen de pregnyl gezet dus ik mag weer op het wachtbankje mijn bms was niet zo heel dik, 5/6mm maar dit was niet zo erg zei de gyn. toch maak ik me hier een beetje zorgen om.. het word iig wel een gezellig weekendje voor ons @sween, donderdag was mijn eitje 11mm en vandaag 18mm dus je ziet dat het heel snel kan gaan! maak je niet teveel zorgen, als je eenmaal de goede dosis hebt gevonden gaan ze bij jouw ook snel groeien!! liefs
Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 4 februari Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari 4-2 ongesteld Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Sandra27 ronde 2 OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Stefanie78 - ronde 1 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 75eh Puregon 6/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 75 EH Puregon-NOD 19 feb. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr
Boeff wow! Snel gegroeid joh! Helemaal super!!! Veel plezier, vooral zomdag op maandag he, 40u na de pregnyl.
Ff helemaal off topic maar vind t echt zo bizar: Ik heb hier vanochtend wat mafs meegemaakt. Lag nog op bed,ging de bel. Ik schiet snel in mn trainingsbroek en shirt en loop nr beneden. Deur open, was het een man vd pakketdienst maar hij zat alweer in zn auto. Dus ik zeg sorry kon zo snel geen sleutel vinden. Hij: Ja, het is zo koud! Heeft u legitimatie ( hij kwam mn nieuwe pinpas brengen) Dus ik vraag offie even binnen wil komen, dus hij staat in de gang terwijl ik mn legitimatie zoek. Vraagt hij of hij naar de wc mag, ik zeg prima, wil je misschien een plastic bekertje koffie voor onderweg? Zo gezegt zo gedaan. Ik geef hem het getekende papier en koffie en zet m de deur weer uit. Uur later gaat de bel. Mn man is inmiddels weer thuis van boodschappen doen. Pakketbezorger voor de deur: "je hebt mn pen nog!" ik zoeken, en roep dat ik m niet kan vinden en kom ik terug, staat ie daar met een roos! "voor de koffie en dat ik gebruik mocht maken van t toilet!" Ik stond even helemaal perplex. Komt mn man eraan: is dit soms je pen? Nou, hij wist niet hoe snel hij m moest aannemen en weg moest lopen! Whahahahaha! Dus mn man zegt: wat heb je gedaan en wat een slechte smoes, "je hebt mn pen nog!" Die gast vond je volgens mij leuk! Ik snap er nog steeds niets van: ik zag er echt niet uit, vet slaperig in de meest a-sexy kleding. nu staat er een roos, zal m ff uploaden in mn album met vanalles. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9026-picture52403.html
Ach dat is toch een lekkere opsteker Maar ik toch wel fijn dat je man wel weer thuis was. We gebruiken trouwens dezelfde tests, zat effe in je foto album te neuzen
Sensitest? Ja had ze pas besteld, dacht dat kost niet zoveel. haalde ze met regelmaat vsn predictor en cb, daar ben ik helemaal afgestapt, van t geld had ik een mooie vakantie kunnen betalen! Nu alleen sensi en kv voor mij. en natuurlijk uiteindelijk bij een posi test zon zwangerschapsindicator, dat lijkt me dan wel weer leuk!
hahahaha wat schattig zeg!! en je man deed niks?? die van mij zou helemaal uitflippen haha. snap dat je helemaal perplex stond! is wel goed voor je zelfvertrouwen toch? morgen avond gaan we idd plezier hebben had gister al het idee dat er een eitje zat dus hebben gister ook maar vast geklust! er kunnen niet genoeg zaadjes klaar liggen he!! liefs
Haha chantal wat ontzettend leuk en goed voor je zelfvertrouwen!! Je man zal wel gedacht hebben Boeff wat super dat je eitje in 2 dagen van 11 naar 18 mm is gegroeid.. veel plezier dit weekend!!
Wat een verhaal chanal hahaha Hier is de ongi vanmiddag ook gekomen helaas, mrgen dus beginnen met de puregon.
Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 3 februari 4-2 ongesteld Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari 4-2 ongesteld Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Sandra27 ronde 2 OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Stefanie78 - ronde 1 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 februari Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 75eh Puregon 6/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 75 EH Puregon-NOD 19 feb. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr
Debby, wat naar nou! Nog niemand op roze hier.... Hopen dat de volgende ronde meer HCG met zich meebrengt!
Wat goed boeff zo´n mooi ei Goed excuus om vanavond lekker warm onder de dekens te kruipen Haha chantal XD Wat een doorzichtig smoesje van die man Maar wel goed voor je ego toch? Kon je mannetje dr wel om lachen? Balen debby! Mag je morgen meteen al beginnen? Ik moet eerst een uitgangsecho om te zien of er geen cystes of iets dergelijks zitten
Mn man kon er wel om lachen ja. loopt me al de hele dag te plagen. Hij zei Vanmiddag nog: ik ben mn pen kwijt, heb je m misschien onder die sexy trainigsbroek verstopt? : LOL : Ik mocht de vorige poging op zondag beginnen met spuiten en had maandag ug echo. Mochten ze dan cyste vinden dan kon ik altijd nog stoppen. Maar dit kwam meer omdag cd 1 op donderdag viel. Zal in jullie geval wel starten met spuiten op maandag zijn na ug echo? Succes. Fijne aaf allemaal. Ik ga zo op visite, geen zin :-s
Jah ik moest opcd 2 beginnen met spuiten, en maandag dus de ferti ars bellen. Dan plannen ze de echo in. Ben benieuwd, deze cyclus was toch net ff anders dan "normaal". Wij hadden vanavond een verjaardag, maar me schat is alleen gegaan. Ik kon niet vrolijk doen vanavond. Morgen ook nog een kinderfeestje jippie :s
Sterkte deb. Die kinderfeestjes zijn altijd extra moeilijk op zulke momenten! Wij weer thuis, ff stukje van nick tegen simon teruggekeken totdat verwarmingsdeken ons bedje had voorverwarmd. Nu snel proberen te slapen! X
Kinderfeestje is redelijk goed gegaan gelukkig, en lekker optijd thuis. Gister avond me eerste puregon gezet en viel erg mee, ik heb ook geen blauwe plek hihi. Nu afwachten wat het na een paar dagen evt. Met me doet. Iedereen een fijne zondag gehad? Ik zag dat het hier lekker rustig was, ook wel eens goed. Knuff
De blauwe plek(al ist niet blauw maar voelt t zo) krijg je m.n vd pregnyl. heb 1x met puregon blauwe plek gehad maar toen had ik per ongeluk in een aderetje geprikt. Ik hoop voor jullie op mooie cyste vrije echo's vandaag!!