Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Die naam stond ook in mijn top3, alleen vind m'n vriend t een te populaire naam, dus dat wilde hij niet. vind m heel mooi! :)

2. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hoi Meiden!

Jeetje echt een meidentopic idd :Dgezellig! Alleen Chantal weet het nog niet....dat houden jullie ook zo?

Hope, spannend meis!! Ga duimen voor een super oogst!

Dwergje, jeetje begint echt op te schieten he! Houd je het nog een beetje vol?

Ik spiek af en toe wel hoor.:D;)
    Hier weer aan het spuiten, alleen moet mijn mannetje voor zijn werk 10 dagen weg (erg onhandig dus misschien;)) dus hopen dat deze ronde niet voor niets spuiten word..

3. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Joshi laten we hopen dat het precies goed gaat dan, moeten ze maar niet te snel.groeien! Hoelang doe je er normaal gemiddeld over of varieerd dat?

4. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hope Tjee wat kan het dan zo snel gaan zeg..En het onderzoek ook al gehad ach ja als het kan dan maar zo snel mogelijk doen. Dan zie je er ook niet al te veel tegen op. Ik duim voor je dat er een plakker voor je zit.. Maar eerst op naar hele mooie eitjes.Hoe bevalt het prikken.

Chantal Oooh wat fijn dat je weer wat beter en intenser kan gaan genieten. En ik weet dat een ander het heel makkelijk kan zeggen. Maar je moet het zelf doen en ervaren.. Maar om met het kamertje aan de gang te gaan en de spulletje bijna komen kan ik me voorstellen dat je wel iets kan genieten..Ik ben super blij voor je dat je je wat beter voelt..
    Helaas van de pret echo maar goed je hebt toch een kleine glimp van de kleine spruit kunnen zien. En vast en zeker ook horen. En ik vondt de foto wel heel super hoor om zo te zien.

Dwergje de daagjes schieten langzaam maar zeker op zeg...oei oei spannend hoor.

Zonneschijn Met mij is alles oké, vanmiddag weer een echo daar kijk ik wel naar uit zeg eindelijk onze kleine piekje weer zien.. Man man gaat vandaag ook mee gezellig en ja die heeft er ook super zin in. Die heeft de kleine al een tijd niet gezien en zelfs nog niet eens gehoord. Dus zal vast en zeker een bijzonder moment zijn..
    En ja dan gaan we al richting de 20 weken..Ik zit nu op 15 weken dus zo gaat het best snel..
    Verder heb ik nog wel last van het zuur maar ben niet meer moe of zo..

Joshi inderdaad hopelijk groeien ze niet zo snel.. Je man kan dan niet tussen door even terug rijden of moet ie echt naar het buitenland.

Deb Hoe gaat het met jou.. want ja jij bent ook al best al ver.. Heb je nog last van kwaaltjes en zo.

5. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Zonneschijn, leuk weer een echo en met man, geniet ervan!! en alweer 15 weken, idd dat gaat snel zeg.

Nou mijn vriend gaat pas over 12 dagen, dus ik hoop dat ze snel groeien! Wat is bij mij gemiddeld, das best lastig, een keer of twee is het snel gegaan en dan heb ik het over cd 15 ongeveer, maar de laatste ronde zat ik op cd 29 of 30....
    Nee op en neer rijden zit er niet in, hij gaat naar Italië.;)

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zonneschijn hoe hebben ze allemaal gereageerd, je ging het toch bekend maken op jullie feestje?

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Met mij gaat het goed hoor. Vanavond de pret echo....heb er weer zin in:) alleen met mijn bekken wat minder. Ik moet naar bekkentherapie/ zwangerschapsfysio. Vrijdag ochtend de eerste keer. Ik kan bijna niet lopen van de pijn.

Joshi leuk om iets van je te horen meis!

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zonneschijn hoe was je echo?? Vast weer fijn om jullie meisje te zien!

Chantal zijn jullie er al uit qua namen? Vonden jullie het moeilijk of waren jullie er zo uit? Persoonlijk kan ik voor meiden zo heel veel leuke namen verzinnen maar voor jongens vind ik dat toch stuk lastiger. Hadden jullie dit ook?

Joshi gezellig dat je hier weer eens komt buurten! Ik hoop echt dat je eisprong voor of na de week valt dat je mannetje weg is. Succes met je fm-en!

Deb wat rot dat je zo'n last hebt, hopelijk geeft de fysio een stuk verlichting voor je. Is dit iets waar je nog vanaf kunt komen of moet je hier tot het eind van de zwangerschap mee dealen?

Oooohh dwergje voor jou spannende dagen. Heb je zelf een voorgevoel wanneer ze komt?

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    @hope, uuu niet? in ieder geval niet vanzelf! :( lisa kwam ook pas met 42 weken met inleiden en denk dat sophie ook pas ergens tussen week 41 en 42 gaat komen doormiddel van inleiden :( mijn lichaam heeft geen idee hoe het zwanger moet worden dus denk dat mijn lichaam ook niet dat seintje krijgt wanneer het eruit moet.

Maandag poging tot strippen dat kon afgelopen woensdag niet omdat ze nog niet vast ligt, als ze maandag ook niet vast ligt kunnen ze ook niet strippen. maja nog hooguit 2 weken! die zijn zo voorbij.

10. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    zonneschijn Wij hebben inderdaad onze verjaardags feest achter de rug en het was zeker erg gezellig. We moetsen even wachten omdat iedereen niet op tijd er was maar toen ze er bijna allemaal waren hebben we de taart op tafel gezet..Iedereen zat maar naar de foto te staren om ja dat zie je ook niet dagelijks zo'n foto en het duurde even voordat ze het pas zagen en zei toen ja is het echt zo dus iedereen mij nog een keer feliciteren. Ze hebben heerlijk van de taart gesnoept zal zo wel even een foto plaatsen van onze mooie taart.
    Maar omdat ze dus alleen naar de foto zagen en niet wat er om heen stond hadden ze dus nog niet gezien dat het een meisje wordt hahahahahah wat grappig zeg.
    Omdat het zo te sprake kwam dus ik nog een keer zeggen we krijgen een meisje en weer allemaal super blij.
    Het was zeker een bijzonder feestje.
    We zijn enorm verwend en hebben veel geld gehad want we willen graag een video camera kopen voor de kleine straks.

Verder ben ik woensdag weer naar de gynacoloog geweest en nu moesten we wel een uur wachten pffffff hier duurt het altijd zo lang.. Dus we hebben ook besproken dat de prille tijd voor bij is en dan we ook naar de verloskundige pratijk mogen en daar hoef je dus niet heel lang te wachten. Ik denk dat we dat maar gaan doen want we zijn niet medische en hoeven niet persee bij de gynacoloog te blijven.. Dus we gaan over stappen..

Ook wel weer spannend omdat er veel meer verloskundige zitten.en zo. Nou ja we gaan het zien..

Dwergje lees ik nou dat je al haar naam hebt genoemd hihihi. Wat leuk zeg, pff de laaste 2 weken gaan in wel spannend hoor ik denk dat mevrouw daar wel goed zit in je buik lekker warm krigt eten en drinken..Kun je het nog wel volhouden met je andere dochter je zal nu wel merken dat alles wat zwaarder is en zo..
    Wonen jou ouders wat in de buurt of je schoonouders dat zal nu wel fijn zijn dat je lisa daar naar toe kan brengen...

Hope Ja het was wel weer super om ons meisje te zien en te horen want ja mijn man had haar ook nog niet gehoord.

Maar wij zijn ook al uit de namen hoor. alleen nog even over de volgorde na denken maar dat komt vast wel goed. Ik ben wel blij dat het een meisje is want ja we hadden nog niet eens een jongens naam bedacht en dat vondt ik wel lastig inderdaad maar goed daar hadden we dan ook wel weer uitgekomen.

Joshi Ik hoop zeker voor je dat deze poging mag lukken wel spannend, misschien helpt praten wat ihihihi.
    En ja italië is inderdaad wat ver...Wat doet je man voor werk???
    Kon hij het niet uitstellen, voor een weekje later??

Debby Dat klinkt niet zo leuk dat je al last van je bekken hebt hmm hopelijk helpt de fysio je daar wat mee. Want pijn bij het lopen klinkt niet zo fijn. sterke er mee.

11. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Ja hihi das haar naam :D nee helaas geen ouders in de buurt mijn ouders wonen een uur bij ons vandaan en mijn man heeft alleen nog zijn vader maar die kan nergens mee helpen enzo. Ben het wel zat idd maja moeten nog ff door het is idd soms wel pittig met lisa er nog bij maar heb genoeg mensen in mijn ongeving waar ik lisa onder zou kunnen brengen maar vind dat niet nodig zolang ik daar zelf toe in staat ben ;) zodra mijn bevalling begint komt mijn zus hierheen om lisa op te vangen als het in de nacht is en overdag kan ze bij 2 buurvrouwen terecht of bij een kennis, heb genoeg lieve mensen om me heen gelukkig.

Fijn dat jullie feestje zo geslaagd is geweest :D en dat iedereen zo enthousiast is, begin je al een buikje te krijgen? Gelukkig dat de echo goed was en dat je man jullie ukkie ook gehoord heeft nu! en spannenddd naar de vk! dat wordt dus uitzoeken waar je je het prettigst voelt!

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Dwergje ik heb weer wat foto's gezet in mijn album...

13. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Jaaa een buikje! :D haha dat ze dat niet opgevallen is dan? of je hebt hem gewoon verborgen gehouden? ;)

Leuke taart! was die lekker?

mooie echo fotos!

Hier vandaag aanbeland bij de 40 weken! pff ben benieuwd nog max 2 weekjes :D

14. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja die had ik verborgen anders was het geen verrassing meer..
    De taart was super lekker die had ik bij de hema besteld.
    Tjee je moet wel lang wachten zeg voordat je de kleine mag zien...hopelijk laat ze gauw wat van zich horen.

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hope ja wat betreft de namen hadden wij precies hetzelfde, weinig jongensinspiratie, eigenlijk maar 1,2. Wat namen betreft vind ik 1 lettergreepnamen heel leuk, soms ook 2. Maar mijn vriend vind korte meisjesnamen niets. maar zijn achternaam is al 3lettergrepen. Nu uiteindelijk een 2lettergreep meisjesnaam en 1 lettergreep jongensnaam. Jongen vernoemen we naar mn vriend in 2e naam, meisje naar mij. Dus ben benieuwd wat het zal worden!

Woensdag de babykamer behangen met glasvlies, gister geschilderd. Gisteravond is een bus vol spullen gekomen, bedje en tripp trapp komen nog in nalevering maar we kunnen vandaag vast de kast en commode in elkaar gaan zetten. Ook de kinderwagen maar uit de doos om te kijken of hij compleet en onbeschadigd is, box ook. Wordt wel heel echt hoor
    zonneschijn ik ga even naar je fotos spieken!

Fijn weekend ladies

16. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Nou ik weer terug van vk :( was de laatste keer vk :( kleine zat nog steeds niet vast dus niet gestript en nu dus overgedragen naar het zh donderdag daar afspraak staan voor controle en intake inleiden. Hopend dat ze voor donderdag nog zelf komt! met lisa 41+6 bevallen dus ben benieuwd, weet nu wel waar ik aan toe ben

17. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ah nee Dwergje, ik duim ook dat ze zich voor donderdag aandiend!! En bij Lisa, ben je toen ook ingeleid? Of toch spontaan op gang gekomen?

Hier ff lichtelijk in shock. Vorige ronde 28 dagen moet spuiten en dus op cd 32 Pregnyl en nu op CD 12 (vandaag dus) gewoon een ei van 19-20 mm. Dat heb ik nog nooit gehad, helemaal fijn, want stress van het afwezig zijn van mijn vriend is nu ook van de baan!;)

18. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    fijn joshi!!!! dus morgen/overmorgen pregnyl?

met lisa ben ik met 42 weken ingeleid

19. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ow oke, ook ingeleid dus. Ik duim dat het nu niet nodig zal zijn! Kom lieve kleine meid van Dwergje, ze wachten op je....met smart!:D;)

Nee pregnyl is al gezet!:)

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Dwergje balen! Mijn moeder weet een trucje met een kammetje die je op bepaalde manier in je hamdpalm houdt en drukpunten geeft. heeft ze bij mn jongste zusje gedaan en bevalling begon meteen en ging supervlot. app maar als je wilt weten hoe, stuur ik je fimpje :)

Joshi super joh? Zou dit hetvoorteken zijn? Who knows!!!

Deel Deze Pagina