Hope langzaam maar zeker moet je het toch echt geloven want de test van vandaag was echt een stuk duidelijker dan van woensdag! Ik stuiter hier nog even door en duim me suf dat dit een blijvertje is!! De eerste mijlpaal is in elk geval bereikt, nu toeleven naar die o zo spannende echo. Sterkte met alle toiletbezoekjes die zullen volgen, het "broekloeren" zal voorlopig nog wel spannend zijn knuf!
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE HOPE!!!!!!!!!!!!!!!!!! Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vast blijven zitten beebje! foto!?
Hope!!!!!!!!!!! Nogmaals: dat is fantastisch nieuws, wat ongelooflijk fijn voor jullie!! Eindelijk, dikke proficiat!! Ik duim ook voor een spetterende eerste echo! Wanneer krijg je die trouwens? Weet je dat al?
Hope ik werd vanochtend wakker met een wijsje in mijn hoofd: Er is er één zwanger, hoera! Hoera! Dat kun je wel zien dat ben JIIIIIIJJJJJJJ!!
Wauw hope wat lees ik. Ik kan het haast niet geloven.....gefeliciteerd.. Heb je ook een foto van de test. Ooh wat ben ik blij voor jullie. Geniet er van en op naar de echo.....
Heeft er iemand intresse in een doosje rennies? ik heb nog over hahaha Hier gaat alles goed met ons, kleine doet het super en ik ben weer redelijk slank 2 weken na de bevalling!! helemaal happy
Super om te horen dwergje! Lekker genieten hoor!!! Hier kreeg ik net een melding van de zwangerschapsapp; nog 50 dagen tot de uitgerekende datum, wat klinkt dat dan ineens snel! Voor wie nog een stokke newborn wil aanschaffen,weet een zaak met hele goede actie 59 gratis verzending, zo lang de voorraad strekt tm 31-01-14. Je kunt me pb'en
@gaat snel he chantal? en het komt idd dichtbij joh! ik/wij genieten ook super er van! @Hope, ja ze doet het super goed, heel makkelijk kindje weer, heel tevreden, hebben het weer geboft met zn lief klein tevreden hummeltje. Hoe is het met je? @zonnenschijn, hoe gaat het met jou? @debby, en met jou?
Met mij gaat het goed hoor. Rust is echt het medicijn tegen bekkeninstabiliteit. Straks hebben we weer de controle bij de vk....maar ow wat is ons moppetje al bewegelijk. Mijn buik gaat als golven op en neer. Zo mooi...maar ook vreemd dat er echt een bewegend mensje in je buik zit.
Goedemorgen! Ja Hope..... zienzienzienzien! Hoe voel je je? Al weer een beetje op aarde beland? Kan je het langzaamaan geloven? Wanneer krijg je de eerste echo? Dwergje, fijn dat het zo goed gaat en idd je bent alweer goed slank! Debby, nou in ieder geval fijn dat rust je goed doet! Als er maar iets helpt he, rust is niet leuk, je wil gewoon zo lang mogelijk normaal door lijkt mij, maar zo zie je maar goed luisteren naar je lichaam!! Chantal, 50 dagen? Jeetje dat gaat snel nu! Echt aftellen dus
Wauw Chantal, dat klinkt al dichtbij Debby, vervelend zeg voor je. Echt rustig aan doen dus. Maar dat is niet altijd makkelijk, lijkt me. Hope, hoe gaat ie? Wat geweldig toch voor je. Ik ga deze maand nog niet met je mee, helaas. Vanochtend getest 2 dagen voor NOD ivm gebruik Utrogestan. Maar omowit. Had wel een best goed gevoel eigenlijk (dik baarmoederslijmvlies - ongewoon voor mij, eisprong gevonden, goed geklust etc maar geen kwaaltjes of zo hoor), maar toch niet. Jammer. Dus we gaan nu echt het IVF-traject in. Had toch stilletjes gehoopt de dans te ontspringen. Al zie ik er helemaal niet tegenop. Laat het spuiten maar beginnen. Keb er zelfs zin in (wat klinkt dat eigenlijk raar he). Omdat de utrogestan m'n menstruatie uitstelt, heb ik nu al getest (in overleg met de acupuncturiste). Dan kan ik nu stoppen en hopelijk komt het dan overmorgen (of de dag erna) op gang. Vanmiddag kan ik de medicatie ophalen bij de apotheek. Alles mooi op tijd in huis. Let's go!
Ploon wat rot zeg. Helaas dan toch echt met ivf starten. Succes met wachten op ongi. Voor wie wil kan een kijkje in mijn album nemen voor de testen.
Ploon wat balen, met de ivf, zet hem op. Hope wat een mooie testen zeg, en duidelijk te zien..we gaan voor een hartje...Weet je al wanneer je een echo hebt. Hier alles oké. 8 november weer voor controle, ik ga naar een centering pragnancy een bijeenkomst met nog meer vrouwen, ik ben zeer benieuwd hoe dat gaat.. Eerst heb je nog wel de controle van het hartje en je bloeddruk, dus mijn man gaat nog even gezellig mee. Daarna gaat ie weg en zit ik met alleen maar vrouwen. Chantal: Ja het gaat nu echt opschieten.. spannend hoor..Heb je alles ook al klaar.. En ga je al bijna met verlof.. Debby Hoe was je controle bij de vk...En ja rust zal zeker helpen, maar je zit toch half thuis en wat doe je dan allemaal want veel kun je dus niet doen..Heb je een hobby want anders zijn het lange dagen. Dwergje: Wat fijn dat alles zo goed met jullie gaat. FIJNE DAG ALLEN...