Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ploon ben je gestart?

Joshi hoe ging jou fm vandaag? Hopelijk net zo goed als de laatste keer!

Zonneschijn succes morgen!

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ja ik vul me ochtend wel hoor. Controle was goed. Bloeddruk 120/67..urine goed. Ze lag al met haar hoofdje naar beneden. 19de de groeiecho daar heb ik echt gewoon zin in. Weten hoe groot en zwaar ze al is.

joshi hoe is het gegaan idd?

3. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Nee nog niet begonnen Hope. Nog geen menstruatie. Wel de eerste voortekenen denk ik. Dus ik denk (hoop) morgen. Ik moet nog even afwachten.....

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hier 25-11 laatste werkdag, dus nog even 2,5wk werken. Komt neer op nog 9 werkdagen en 2 dagen cursus; echt snel! Collega vertrekt morgen op vakantie naar zuid amerika en zei: "nou, dan zie ik je weer als je mama bent!" echt zo'n bizar idee. Hier doen ze rond 36wkn een liggings/groei echo, maar de kleine ligt sinds de 20wkn echo al goed dus verwacht dat dat weinig spannend zal zijn. Groei kijken ze dan meteen naar maar de vk zei dat groeiecho's niet standaard zijn bij hen omdat onderzoek heeft uitgewezen dat dat geen meerwaarde had. alleen als je overgewicht hebt of er in je fam groeiproblemen zijn geweest krijg je m hier. Wel jammer, had nog wel een spiekpoging willen wagen ;)
    Nog max 9wkn geduld!

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik krijg ook nog een liggingsecho bij de 36 weken. Dus dan heb ik echt mazzel dan :D

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Gisteren met mijn man wat pakjes gekocht ben er al helemaal verlieft op..

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ja leuk is dat he!
    Ik ben gewoon echt al klaar klaar. Vorige week de nuna leaf gekocht en mijn verzorgingstas. Helemaal gelukkig mee. Hij is zelfs groot genoeg voor vluchttas ook handig weer.

zonneschijn sorry maar wanneer had jij je 20 weken echo? Of heb je die al gehad?

Dwergje hoe gaat het met Sophie?

Chantal laatste daagjes werken idd. Komt nu echt dichtbij allemaal.

Hopey hoe gaat het meis? Nog steeds geen zwanger gevoel? Nog even en dan mogen jullie naar jullie tuinboon kindje kijken:)

ploon is het al doorgezet meis?

Joshi vind je het niet vervelend dat wij allemaal zwanger zijn? We zijn er natuurlijk nog steeds voor alle lady's!!! Dat mag ik namens alle zwangere wel zeggen he?

8. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Leuk zonnenschijn! alweer 20 weken wauw!

jullie gaan snel dames hihi

sophie inmiddels alweer 3 weken oud! en ze zit nu 100 gram boven haar geboorte gewicht heeft ze best snel gedaan in 1 week en 3 dagen is ze 314 gram aangekomen ze was 9,5% afgevallen van 3470 naar 3140 en afgelopen dinsdag was ze 3575 is ook goed te zien dat ze wat dikker aan het worden is :D hihi denk dat sophie wel een bolletje wordt die alles eet in tegestelling van lisa! we zullen zien!

9. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ploon, en? Menstruatie al doorgezet? Ik hoop het en dan van start, heel veel succes!

Chantal, bijna verlof! Wanneer precies, lekker vooruitzicht zeg!!

Debby ook al helemaal klaar, hihi ik zou dat ook ruim van tevoren allemaal klaar hebben denk ik! :DLeuk!

Fijn dat Sophie het zo goed doet Dwergje!

Hope, hoe voel je je?? Lijkt me best onwerkelijk....op naar een prachtige tuinboon(zoals Debby dat zo mooi noemt;))echo!

Hier, donderdag fm gehad, niets te zien....dus van de week hopelijk meer geluk. Nou was donderdag echt een dipdag, bijna niet geslapen door een migraineaanval, niks te zien bij de fm en dan zou eigenlijk mama jarig zijn geweest. Dus had wel even een dieptepuntje. maar die moeten er zijn om vervolgens weer door te kunnen heb ik het gevoel.;)Al zijn ze er de laatste tijd wat regelmatiger en daar baal ik dan weer van.;)
    Debby, even antwoord op jouw vraag: Vind ik het lastig: nou voorop: ik zou heeeel graag lekker met jullie meeschrijven! En hoop nog steeds dat ook snel te gaan doen!
    Maar jullie blijven lotgenootjes, jullie weten hoe het is en ik kan mij niet voorstellen dat je dat gevoel kwijt bent als je zwanger bent, ik geloof echt dat dat bij je blijft zeg maar. En ik gun het jullie allemaal van harte!!!!

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Joshi dat klinkt als een heftige dag zeg! Kan me voorstellen dat je een dip had! Wat je zegt is waar, al lijkt het een cliché; er kunnen geen toppen zijn zonder dat er dalen zijn. Maarja, makkelijk gezegt, je zit er maar mooi mee!
    Hopelijk is de volgende fm beter, ik duim duim duim!

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Zonneschijn alweer 20wkn wow, das ff snel gegaan!
    Dwergje wat fijn dat de kleine meid het zo goed doet!
    Deb, nice, nieuwe aankopen! Altijd leuk!

@hier: 25-11 is mijn laatste werkdag. Ik kan me niet meer herinneren of ik t al had gevraagd, anders bij deze nogmaals: degene die t leuk vinden het geboortekaartje per mail te ontvangen, pb me even je emailadres dan zet ik je op de maillijst!

Fijne zondag

12. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hey debby, al helemaal klaar hmm dat is wel lekker dat je niet nog hoeft te denken wat je nog meer moet kopen..
    Maar je hebt alles al klaar ook de kleertjes en zo.
    Ja een verzorgings tas hmm ik vindt het lastig om een leuke te vinden en hoef niet zo'n hele duren..Maar misschien kan ie nog bij de kinderwagen bij in..En ja de kinderwagen hebben we ook nog niet omdat er bij joolz hele nieuwe dingen uitkomen willen we daar nog even op wachten.

Wat voor kinderwagen heb jij.. heb je ook al foto's van julie kamertje zien zien.. Ben altijd een beetje nieuwsgierig..En vindt het super leuk om daar foto's van te zien..

Zonneschijn Wij krijgen de spulletjes in januari dus dat schiet ook al op. Verder hebben we vrijdag nog een behangetje uitgezocht. Er zit grijs en paars in. dus dat zijn helemaal de kleuren die we willen hebben..We hoeven maar een kleine wandje te behangen dus dat komt wel goed..
    Heb nog geen foto's maar dat komt gauw.
    Ik heb de echo aanstaande woensdag om 16 uur..
    We gaan het zien.ben wel benieuwd..

Joshi poeh niks aan van die dip dagen, Ik kan me heel goed voorstellen hoe het voelt om je moeder te missen..Toen ik het las voelde ik het zelfde vaak kan ik er echt om janken,, maar daarna lucht het vaak ook weer op en kan je weer verder. Maar dan de migrane er ook nog bij dat is wat minder dan..Hopelijk kom je hier gauw weer boven op..
    En op naar een mooie fm...ik ga weer hard voor je duimen.
    Ik leef ook zeker enorm met jullie mee. Volgensmij ga jij ook snel ons volgen...

Dwergje wat fijn om te horen dat het super goed met sophie gaat. Ach ja ook de weken vliegen voorbij...pfff
    Geef jij fles of borstvoeding..

Jaaaaaaaaaa chantal je kunt nu beginnen met aftellen.. Wat een heerlijk vooruitzicht..Heb je ook alles al klaar..

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Dat gaat opschieten zonneschijn!!! Is wel echt een gave echo.
    Ik heb foto's in mijn album gezet (zwangerschap2) dan kan iedereen kijken die nieuwsgierig is...en ja de naam staat er ook.
    de kinderwagen weet ik eigenlijk niet. Ik leen hem van mijn vriendin, scheelt een hoop centen :D

Chant...kan je kaartje ook via de app?;)
    Ik ben wel benieuwd. Wij hebben hem ook al uitgekozen.

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hey meiden!

Joshi wat verdrietig te horen dat je er vorige week zo door heen zat. Het is ook allemaal niet niets voor je. Gewoon hier je hart luchten hoor als je daar behoefte aan hebt! En we duimen allemaal heel hard voor jou! Speciaal dikke knuffel voor jou topper!

Ploon ben je inmiddels al gestart? Of ben je nog steeds aan het wachten?

Fijn dwergje dat sophie het zo goed doet! Je bent vast heel trots.

Debsie is er al helemaal klaar voor hihi. Leuk hoor. Binnenkort je vluchttas vast inpakken?

Chantal 25 november is het al bijna. Succes met de laatste loodjes. Ben je gevoel al aan je verlof toe of valt het nog mee?

Zonneschijn lekker aan het shoppen geslagen.. leuk hoor!

Hier volgende week donderdag de echo. Ik tel de daagjes af.

15. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Spannend hope!!!

Zonnenschijn, ik geef flesvoeding, ik heb helaas te weinig productie en heb niet de tijd om en bv te geven en om flesvoeding te geven en om nog te kolven! heb nog een kleuter rondlopen en die moet ik ook naar en van school brengen dus toen heb ik de bv laten vallen, wel erg jammer maja is neit anders.

Debby, leuk he al die kleertjes :D En leuke naam ;) hihi

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    @geboortekaartje: email is handiger want maak de lijst nu vast die mn vriend dan mailt, ik ga anders niet onthouden wie te appen en wie te mailen denk ik ;) heb dan heeeele andere prioriteiten hoop ik :)

Liefs!

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ow ik dacht een preview hihi

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Zonneschijn heel veel succes en plezier bij jullie echo vanmiddag

19. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Heel veel succes en plezier zonneschijn!

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hopen op een goede echo zonneschijn!!

Deel Deze Pagina