Wat lief van jullie. Dank jullie wel lieve vriendinnetjes.. Ik heb pas om 16 uur dus we moeten nog even geduld hebben.. liefs zonneschijn.
Sorry voor het lange wachten maaar, ik werk altijd op woendag avond bij de karwei en ben dan 21 uur thuis en heb vaak geen zin meer om nog achter de computer te gaan zitten.. Maar ik heb super goed nieuws.. Alles was tip top in orde.. Ze sprak vol lof over onze kleine meid.. Ze had een mooi rond buikje dus ze kreeg genoeg te eten.. verder was ze erg beweeglijk en liet ze haar gezicht maar niet zien.. hahahah. Ja het was super mooi om te zien... We hebben er zelf een dvd van, kunnen we nog even terug kijken... Ik zet nog even wat foto's in mijn album
Joshi inmiddels een betere fm gehad? Hope so voor je!! Oh my, ik ga straks iets doen wat ik nog nooit heb gedaan en heb de bibbers! Haha, kom eind vd middag wel vertellen wat
Wat fijn zonneschijn!! Helemaal super.. leuk dat je het ook nog terug kan kijken. Chantal je maakt me wel nieuwsgierig! Veel plezier! En laat straks weten! Joshi jij alweer fm gehad?
Zal ik t maar vertellen dan? Kom net terug van the wax bar en heb brazillian wax laten doen Scheren met zo'n buik, werkelijk, daar bakte ik niets meer van haha en vriend kreeg t ook niet goed voor elkaar. Ga dinsdag naar de sauna en ook met mn bevalling vond ik t zelf wel prettig. Viel echt reuze mee!! Andere methode als harsen waardoor alleen de haartjes worden gepakt. Hoef ik me daar de komende weken niet druk om te maken haha.
Haha chantal.. begrijp dat je voor deze methode gekozen hebt. Om nou met oerwoud te bevallen lijkt me ook niets. Maar moest je echt poedelnaakt downstairs? Lijkt me soort gênant (tja ik blijf preutse muts na alle fm/onderzoeken haha).
Heb je daar nog last van ja? Die gène ben ik allang voorbij na alle tig onderzoeken. had jurkje aan, dus idd legging en onderbroek uit ja. Ze was ongeveer 10min, kwartiertje bezig. Er hing zelfs een tv recht boven je tegen t plafond, maar heb daar weinig van gezien, lag intussen met haar te kletsen. Het is me 100% meegevallen!
Fijn dat zo mee gevallen is. Op zich zou ik het ook zeker overwegen hoor. Ben je een hoop gedoe kwijt en voelt wel zo prettig. Hoe lang blijft weg?
Chantal ik heb ook al zitten googlen....want ik vind het een briljant idee hihi ik zie het ook niet meer en doe het maar "op gevoel" Maar idd hoe lang blijft het ong weg? Zonneschijn ik had het al laten weten hoe blij ik voor jullie ben....maar nogmaals echt super nieuws! En hele mooie foto's!
Hé dames, ik kom heel snel weer bij jullie.... Lees dan het gemiste even door en zal reageren. Sorry dat ik even niet gereageerd heb. Zelf vandaag in DD geweest. Ik zal jullie mijn verhaal snel vertellen. Fijne zaterdagavond x
Alle info staat op de website vd waxbar. Had t vriendlief niet verteld dat ik ging en die was helemaal verrast, vond me stoer, haha, nou bevallen is veeeeuul pijnlijker hoor ahhahaha! Net het geboortekaartje verder aangepast, nu ook de achterkant ontworpen want vond t idee van de drukker echt 3x niets. Het is geinspireerd op een bestaand kaartje, maar dan een 4luik versie ervan gemaakt en er komt een foto op van ons prinsje of prinsesje. Ben dr helemaal mee in mijn sas
Oh Chantal, mooi zeg! Dan lig je mooi in het kraambed. Hoelang blijft het weg ongeveer? Nog maar 5 weekjes... Het komt nu echt dichterbij. Ben jij eigenlijk met kerst uitgerekend? Klinkt als een bijzonder geboortekaartje.... Straks staat er een naam en een datum op en is het echt! Hope, nog 4 nachtjes slapen. Ik denk dat je de klok wel vooruit wilt zetten hè. Hoe voel je je dan? Zwangerschapskwaaltjes? Zonneschijn, super dat de 20-weken helemaal goed was. Toch een pak van je hart, denk ik. Zo belangrijk die echo. Dat heb je weer gehad. Op naar de 40 weken! Joshi, hoe was je fm? Hier gaat het wel goed. Goede follikels, maar... vocht tussen het baarmoederslijmvlies. Als dat blijft, zal er geen terugplaatsing zijn. Baal ervan als een stekker. Wel een punctie dan en dan worden ze ingevroren als er bevruchte eitjes zijn. En dan terugplaatsing in de volgende cyclus als dan alle vocht weg is. Hoe het er kan komen weet ik niet eigenlijk? Maar normaal wordt dat met een menstruatie 'opgeruimd'. De arts zei dat het nog wel kan verdwijnen deze cyclus, als de baarmoedermond iets open gaat. Heb gegoogled en dit gebeurt ook met de eisprong. Ik hoop het zo. Pas op de dag van de terugplaatsing wordt besloten of het wel of niet doorgaat. Dus gelukkig heb ik nog even. Heb 7 grotere follikels, 1x18, 2x16, 1x15, 2x14 en 1x12. Moet vandaag nog spuiten en dan morgen weer een echo. Dan bekijken of de punctie woensdag of donderdag is. Begin het nu ook wel te voelen de groei. Hoop toch niet dat er een spontane eisprong optreedt. Hoop echt dat de Synarel dit tegenhoudt. Dus de maand is niet verloren, dat zeker niet. Maar misschien geen terugplaatsing en dat zou ik wel een hele teleurstelling vinden. Afwachten maar. Hopelijk vloeit het vocht nog zelf weg (of kunnen ze iets bewerkstelligen tijdens de punctie).
Ploon wat gaat dat spuiten voor ivf snel he.... Ook met cryo's heb je een goede kans hoor. Don't worry....maar natuurlijk hopen we dat het vocht toch weg zal zijn. Ik duim meis!!!