Ploon wat fijn dat er 7 mooie follikels groeien! Dat ziet er goed uit. En tegenwoordig is de kans van tp van verse embryo of cryo bijna zelfde. Maar zou gewoon heel jammer zijn dat je geen kans krijgt deze maand. Krijg je je fm in dd of in ned? En wanneer mag je weer terug? Heel veel succes!
De laatste fm morgen is in NL. Omdat we gister al in DD waren en toen ook al bloedgeprikt hebben en zo. Aangezien deze arts heel snel alles heeft bekeken en opgemeten heb ik het gevoel dat dat in NL net zo goed kan. Ik had gedacht (dat zei hij ook) dat dr.S. zelf de echo's deed en dat hij zelf zeker wilde weten dat er goed gemeten werd. Hij was daar ook zeer secuur in. Maar deze arts leek me niet zo secuur. Vandaar toch gekozen voor NL. Ik vraag gewoon of ze heel secuur willen meten. Moet kunnen denk ik. Want ook morgen zou de fm in DD niet door dr.S. gedaan worden. Tja, waarom moeten we er dan naartoe? Waarschijnlijk woensdag dan naar DD voor de punctie. Hoe voel je je Hope?
Ploon wat spannendddd!! Ik duim voor een mooie fm en een goede oogst!!! Ik ben 24-12-13 uitgerekend dus tsja, kan maarzo dat ik met kerst lig te puffen we wachten t af!
Ben blij!! Vocht is weg. Hoe hard ik ook mijn best doe, ik zie geen vocht (zo zei ze het). Wauw! Dat had ik gehoopt, maar denk ik niet verwacht. Joepie. Dus bij evt.bevruchte eitjes kan ook de terugplaatsing doorgaan. Ik had rechts 6 en links 8 follikels. Beide kanten 4 grote. Woensdag de punctie. Zo Pregnyl zetten. En hopelijk maandag de terugplaatsing. Weet iemand of je na de punctie gewoon je ding kunt doen (even gezellig de stad in)? En na de terugplaatsing? Of moet je dan echt rustig aan doen?
Ploon wat een goed nieuws joh! Maar nee na een punctie moet je echt een paar dagen rust houden. De follikels vullen zich weer met vocht en dat kan best rottig voelen. Daarbij heb je nu allemaal kleine wondjes die moeten gaan genezen rn voorkomen dat je een ontsteking krijgt aan je eierstokken. Eerlijk gezegd bleef ik vanaf de punctie thuis tot 1 dag na terug plaatsing. Wat krijg je voor pijn medicatie?
Oh dat wist ik echt niet. Narcose en daarna niets. Dank voor je reactie. Kan ik daar rekening mee houden.
Super Ploon!! Succes, pom sappie in huis halen, lekker in de watten laten leggen door je vent straks!!
Ik heb granaatappelsap van de Healthy people. Enige wat te vinden was hier. Deze was zelfs niet bij de AH te koop We gaan vanmiddag tegen een uurtje of 2 weg. Zijn we er op tijd. Kunnen we even slenteren in de stad. Daar een hapje eten en dan vroeg ons bedje in bed. Heb ik sinds gister toch last van m'n verstandskies. Ontstoken of zoiets. Maar ik durf er niets voor te nemen. Al staat er op de verpakking dat je het wel mag nemen bij een zwangerschap (Corsodil). Zou het misschien nu ook wel mogen. Maar ik ben bang dat het invloed heeft op de medicatie nu. Dan misschien maar een paar daagjes pijn lijden (hopelijk wordt het niet erger). Tis nog te doen zo.
Bij mij zijn ze echt streng en dus alleen paracetamol. Wel balen van de pijn joh. Nou geniet van jullie dagje! Hoe laat ben je morgen aan de beurt?
Hè getsie! Hopelijk valt t mee en ist geen ontsteking! Fijne dag gewenst daar en we horen hopelijk nog hoelaat de punctie is!
Ahh getsie ploon, sterkte met je verstandskies. En wat deb zegt neem alsjeblieft je rust na de punctie (en geloof me je wilt niets anders dan op dr bank hangen of op bed liggen). Heel veel succes morgen in ieder geval! En als je kies nou niet te houden is bel anders het zh even. Deb jij veel succes strax!!
Jeetje Ploon, wat super, morgen de punctie en het vocht weg!! Succes morgen! En je verstandkies....auw, tandpijn is ZO rot! Hopelijk trekt het weg! Debby, mis ik iets? Heb je vandaag een echo? Succes in ieder geval! Hier vorige week 5x (eerst leken er meerdere te gaan groeien en daarna is er maar 1 door gegaan en de rest gekrompen) een FM gehad....maar uiteindelijk 1 van 18, dus wel weer een kans! Vanmiddag gesprek met gyn over hoe verder hierna. Die Pom/granaatappelsap is dat echt een aanrader? (ben erg benieuwd!) Krijg je die tip vanuit ziekenhuis bij IVF of altijd goed om te doen?
succes bij de groeiecho debs, ben benieuwd hoe ze ervoor staat! Ik heb de liggingsecho volgende week donderdag en dan kijken ze meteen naar de groei.
Jaaa echt fijn joshi, weer kans voor jullie! Je hebt er veel voor over moeten hebben afgelopen week maar gelukkig wel mooi ei vxn 18 mm voor gekregen! En hoe is je afspraak vanmiddag gegaan?? Vertel! Leuk chantal volgende week je liggingsecho! Ben je erg benieuwd? En hoe lang blijven de haartjes nou weg bij brazilianwax?
Ja Chantal, ben ook benieuwd. Aantal weken denk ik?? Zo heb ik een aantal x laten laseren, maar moest stoppen ivm hormonen. Gesprek ging goed, zelfde gedachten, over op iui en na ongeveer 3x of wat langer opnieuw evalueren of we daarmee doorgaan of hoe verder. Hopelijk allemaal niet nodig
Ploon heel veel succes morgen ochtend! Granaatappelsap heb ik gedronken van de punctie tot de eerste echo. En beide keren dat ik het dronk (op advies en Chantal) was is zwanger dus ja.... Bij ons was alles weer perfect in orde. Mevrouw weegt ong 1800 gram. Hoofdje kwam op 31+3 de beentjes en buikje op 32+4 dus iets korter en iets verder maar prima tussen de curvelijnen. Bij de bevalling op de uitgerekende datum schatten ze haar rond de 6 / 6,5 pond.Bevalling besproken (medische indicatie) maar dat was ook niet zo heel spectaculair. Over 2 weken controle en bloed prikken.
Nogmaals deb echt fijn dat ze zo mooi op schema ligt! Joshi wat fijn dat jullie dezelfde gedachte hadden. En wat je zegt misschien is iui niet nodig! Succes!!
Fijn dat alles goed was! Ik heb t vermoeden dat ik een flink kind in mijn buik heb, over een 1,5wk weet ik t Info over waxen: The Wax Bar, waxbehandelingen met unieke wax voor supergladde huid
Boehoeee kijk net op me ticker en sophie is alweer 1 maand en 2 dagen oud!! waarom gaat het zo snelll