Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ja vreselijk zeg,,, gaat zeker snel... Maar dat geld voor ons ook, ik na eingelijk niet wachten tot dat ik de kleine in mijn armen hebt..

Ploon hoe is het gegaan?

Chantal maar je kan ook veel vruchtwater hebben...Wat ik heb ook super veel vruchtwater.. Maar we gaan het zien..

Super deb dat alles goed is met de kleine...Mooie slanke dame krijgen jullie dat scheelt weer.. Maar goed het is altijd nog even afwachten wat de laaste weken gaan doen..?

Hope waneer hebben jullie een echo dat gaat zeker ook al aardig op schieten...spannend hoor..

Morgen ga ik gezellig met mijn mannetje een dagje weg.
    We gaan naar kasteel de haar ze hebben daar een kerstmarkt hmmm heb er al super zin in..

En de dag erna ga ik met vriendinnen weg, en ook naar een kerstmarkt maar dan in duitsland als het weer mee zit want anders gaan we naar valkenburg..
    Ja ik vindt kerst super leuk en kan er al helemaal naar verlangen..En vindt het ook om even weg te gaan.
    Voorheen ging ik altijd met vriendinnen stappen maar dat gaat nu niet meer lukken dus sindien doen we altijd leuke dingen.. 2 keer per jaar..
    gezellige dag allemaal.

2. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zonneschijn wat leuk dat je zoveel leuks in de planning hebt! Veel plezier!

Dwergje jammer dat zo hard gaat hè :)

Ploon hoe is jr punctie gegaan?

Joshi succes op de wachtbank!

Debs en chantal zwaaitje naar jullie :D

Hier vanochtend de echo gehad en we hebben het hartje zien kloppen. Wauww wat was dat mooi!!! We zijn zo ontzettend blij en dankbaar!! mijn geluk kan niet op.

3. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Hope Wauw wat super voor jullie Hartelijk Gefeliciteerd oooh ik ben zo super blij voor jullie.. Nu kun je heerlijk gaan genieten.......

4. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    JAAAAAAAAA hope!! super joh! das goed nieuws! spannend hoor! hoever ben je nu?

5. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Hope, wat super! Wederom gefelcitieerd. En nu gaan genieten.
    Hier: op de bank met onwijze kiespijn. Voel me lamlendig. Vanmiddag naar de tandarts. Ontstoken verstandskies of zoiets denk ik. Daarbij een zere keel. Kreeg het de dag voor de punctie. Ja, hoor, heb ik dat. Heb nooit wat. Nooit ziek. Maar na de punctie dr.S. gevraagd en nu mocht ik wel naar de tandarts en ook medicatie nemen. Na de terugplaatsing liever niet. Hopelijk kan de tandarts me eraf helpen, want hier word ik niet blij van.
    De punctie viel erg mee. Niets gemerkt. Opbrengst was 12 eitjes. Maar vandaag gehoord dat er helaas maar 3 bevrucht zijn. Ik had gehoopt op meer. Maar misschien te veel verwacht (is natuurlijk ook de eerste keer (en hopelijk de laatste) dat we dit meemaken). Ach, als er maar 1 goede bij zit. Wat hadden jullie? Hoeveel eitjes, hoeveel bevruchtingen en een terugplaatsing van een hoeveel cellig embryo?
    Zaterdag mogen we bellen hoe het met 'ze' gaat. En dan maandagmiddag om 12.25 uur hopelijk de terugplaatsing. Spannend allemaal.
    Later zal ik reageren op jullie allemaal. Maar ik ga nu even op de bank liggen en een dutje doen. Des te eerder is het half 4 en mag ik naar de tandarts (dat een mens daar toch blij mee kan zijn).

6. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Waaauuuuwwwwww Hope, fantastisch!!!!! Ohhhh ben zo blij voor je!!!!!!!! Yes:D:D:D:D
    Oh pink ff klein traantje weg hoor....

Ploon, fijn dat dat de punctie oke ging! En drie is mooi toch, snap dat je meer wilt....maar 1 plakker is genoeg.. Daar ga ik hard voir duimen!
    Die kies....auw! Wanneer naar de tandarts???

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    haha bij mij was het abnormaal hoor ploon dus ik ben geen vergelijkings materiaal

33 gevonden, 27 bevrucht, 11 ingevroren. dus 15 verloren

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Bij mij...
    1ste x 10 gevonden 10 bevrucht 5 goed genoeg (laatste cryo zwanger) bij de cryo kreeg ik geen aantal cellen te horen
    2de x 4 gevonden 4 bevrucht allemaal goed (zwanger verse tp) 10 cellig, nog 3 op de polarexpress.

Het maakt idd niets uit meis. We gaan nu duimen dat ze zich mooi zullen delen.

Dwergje ja meis het gaat snel idd. Vind ik ook van mijn zwangerschap.

Joshi hoe sta jij er nu voor?

Chantal nog even lieverd!!! Nog geen jaar geleden zaten we allebei in een rot periode....en kijk ons nu :D

zonneschijn...wij zijn ook echt dol op kerst. Maar daarin tegen hebben we hekel aan de markten hihi ik zet natuurlijk de boom en toebehoren maar na de kerst vliegt hij razendsnel weer naar zolder helaas. Boom opruimen met 39 weken (3 koningen) lijkt me niet haalbaar.

tja en dan ons hope-je....je weet natuurlijk allang hoe blij ik voor jullie ben. Ge-wel-dig gewoon!!! 25 weken verschil maar ons doel om samen zwanger te zijn is gelukt....jippieeee!!!

Nou nog 2 weken werken en dan ga ik met verlof:) / :( wat ga ik dat missen als workaholic. Maar voor me bekken is het beter om optijd te stoppen. Wel zal ik nog bij springen als het nodig is maar voor de rest ga ik hier alles lekker babyproof maken.:D

9. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    jaaaa voor chantal en jouw komt het einde in zicht!! spannend meiden!! straks zijn julli mama!

10. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Thanks lieve meiden!!

Ploon ik had 10 eitjes waarvan 10 bevrucht, 1 tp en 7 cryos. Tp op dag 3 van 8 cellige embryo. Maar wat je zelf zegt misschien heb je er maar 1 nodig. Hou vertrouwen en moed. Succes met wachten en wat fijn ook dat de punctie ook zo mee gevallen is.

Joshi speciaal knuffel voor jou topper! Hou vol hè!

11. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ploon wat fijn dat de punctie goed is gegaan, hopelijk straks een mooie tp en hopelijk nog een eskimootje(of 2).

Hope wat fan-tas-tisch, ohhh ik krijg echt een flashback, zie zo dat boontje weer met een knipperlichtje erin. Ben onwijs blij voor je!! Wat deb zei; samen zwanger in 2013, wie had dat durven hopen!! Ik hoop dat joshi en ploon snel mogen volgen!!!

Ik ben net thuis van cursusdag, cursus van 10.00-21.30.... Pffff ben op! Lijf ging ook wel enigzins in protest; hele dag door harde buiken en krampen, is denk ik maar goed dat maandag mijn laatste dag is ;)
    Heb trouwens zaterdag een zwangerschapsshoot met vriendlief in breda, plakken er meteen een nachtje in een hotel daar aan vast. Ben benieuwd! Had niet gedacht dat ik de shoot striae-loos zou bereiken maar tot nu toe is het me bespaard gebleven, ben benieuwd of dat zo blijft!

Ik ga snel slapen, morgen weer om 8.00 vertrekken richting cursus, morgen tot 16.00 zitten en luisteren

12. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Succes vandaag van chsntal! En veel plezier in breda! Super toch dat je striae loos op de foto mag :) plaats je straks foto(s) in je album ben erg benieuwd!

13. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ploon ik had hier de minste van allemaal...ik had drie eitjes. Waarvan 1 bevrucht.
    Maar ja zoals iedereen zegt je hoeft maar 1 plakker te hebben.

wauw wat leuk een zwangerschaps shoot ja dat wil ik ook, ben al druk aan het zoeken wie maar poeh zeg dat valt niet mee. Zijn er best veel in mijn omgeving.. Dus ik ga nu gewoon prikken hahaha.

Deb ach vindt dat leuk dat neuzen, mijn man wat minder maar gaat wel gezellig met mij mee vandaag. Morgen niet dat is voor vriendinnen. En de kerstboom weet nog niet of we die op gaan zetten, of dat we wat kleiners doen dit jaar. Nog maar even bedenken...maar het wordt vast weer gezellig in ons huisje.

Chantal al vast een super weekend toegewenst geniet er van..

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Moet jullie even deze fotos laten zien,

links Lisa rechts Sophie

zien jullie verschil hihi, hoef niet bang te zijn dat sophie niet van ons is ;)

15. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Nou er is inderdaad geen twijfel mogelijk dwergje!

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Aaah nee dat is echt als 2 druppels water. Dat pakje van sophie heeft ml ook gekocht laatst.

Nou meiden na heel veel pijnlijke harde buiken met rugpijn (45 min non stop)gisteren avond...stond ik vanmorgen erg misselijk op. Maar helaas kwamen ze vanmiddag terug. Toch maar de vk gebeld en ik moest even urine brengen. Toch even een onderzoekje...toucheren...en daar was het gevreesde woord: ontsluiting! Ik werd meteen door gebracht naar de gyn voor een verder onderzoek, maar ik moest ml kleren laten halen want ik moest blijven. Daarna nogmaals urine gegeven voor het lab...zeiden ze daar weer: tot de 34 weken houden we het tegen en moet je hier blijven.WAT 2 WEKEN???!!! Toen een inwendige echo om te kijken hoe het met de bmwand was gesteld. Nou die is dus idd al aan het verkorten en me bmmond is al week. Maar gelukkig geen ontsluitingen lekker weer thuis. Wel absolute rust nu. Mocht ik weer zo'n last krijgen moet ik direct naar de verloskamers bellen en krijg ik longrijpings injecties. Hopen dat ons meisje toch nog een paar weken wil blijven zitten.

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    getsie deb! wat een schrik! dat is mooi rot allemaal!! hopelijk blijft ze nog tot de 37 weken zitten!

ja lief pakje he, ik vond hem sooo schattig! heb het pakje, jasje 2 broekjes, mutsje, slofjes hihihi

18. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Jeetje debby wat schrikken hey! Hou je gedeist en hou ons op de hoogte!!

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Gelukkig gisteren avond geen harde buiken meer gehad. Voel me goed maar toch blijf ik angstig natuurlijk. Maar terug denkend is het zo beter want nu weet ik wel waar ik rekening mee kan houden. En toch maar de kleertjes eerder gaan wassen hihi

20. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Oh Debby wat schrikken idd zeg!! Ik ga duimen dat t niet terugkomt en jij heeeeel veel rust, wel voor nu fijn dat dat thuis mag! X

Deel Deze Pagina