oooh Joshi ik dacht echt dat ik gek werd toen ze zeiden dat ik tot de 34 weken moest blijven. De gyn was ook mijn held van de dag toen hij zei dat ik naar huis mocht
Haha held van de dag! Maar ik snap je echt wel! Oke wat moet dat moet....maar oost west thuis best hoor!!!!
Zonneschijn: hoe waren/zijn je dagen op de kerstmarkten en zo? Wat heerlijk zeg. En je hebt er lekker weer bij. Dik aankleden, maar dan is het prima te doen. Leuk zeg!! Gezellig. En ben jij zwanger geworden van die ene bevruchte embryo van drie? Knap werk Debby: jeetje 2 weken werken nog maar. Dat is echt zo. Het vliegt voorbij. Geniet nog van de 'dikke' weken, want voor je het weet is je buik weg en heb je je kleine ukkepuk in de armen. Dit had ik geschreven en ineens las ik je bericht dat je in het zh had gelegen. Doe rustig aan meis. Wel fijn dat je naar huis mocht. Dat is toch het allerfijnst. Maar denk aan jezelf hoor. En aan dat kleine wurmpje in je buik. Dus nu ineens niet meer werken neem ik aan? Hope: ben je dus nu zwanger van een 8-cellige embryo? Wat is eigenlijk het meest gewenst? Ik weet het niet. Chantal: zo zeg, dat was nog een lange werkdag net voor je verlof. Chapeau. Knap dat je het hebt volgehouden. Nog één dagje werken.... heerlijk zeg! Wat een vooruitzicht! Dwergje: je hebt gewoon een tweeling, maar dan met 4 jaar ertussen. Ongelofelijk zeg. Wat een mooie meisjes. Joshi: hoe gaat het met jou? Wanneer begint jullie iui-poging (sorry, ik weet het niet meer precies). Ego: vandaag naar DD gebeld. En blijkt dat de deling traag verloopt. Dus niet zoals het hoort. Dat had ik nou niet willen horen. Kent iemand dit? Hopelijk maakt het nog een inhaalslag. Later teruggebeld en gevraagd naar de waardes, maar die wist ze niet zeker. Het had 4-8 moeten zijn en het was, dacht ze 3-6. Maandag maar afwachten. Ik voelde me al rot en dit heeft het niet verbeterd. Veel pijn aan mijn mond. Er zit een virus. Krijg er niets voor. Moet vanzelf overgaan. Kan wel 3 weken duren. En het maakt je zo lamlendig. Zo balen. Maar als maandag de terugplaatsing en het vervolg allemaal goed gaat dan vergeet ik dit snel weer (maar hoop wel dat die pijn en zo snel weg is).
Tjeee wat is hier veel gebeurd in korte tijd zeg.. Deb dat is best wel schrikken zeg, maar ze kunnen toch ook met 32 weken worden geboren ze zeggen toch dat het dan levensvatbaar is.. Maar goed het is inderdaad beter dat het nog even blijft zitten.. Wel spannend hoor deze tijd dan.. Maar dat betekend dat je niet meer gaat werken en dat je met verlof gaat..zoveel mogelijk rust...?? Ploon Mijn eitje was helaas geen plakker, Maar toen ik een maandje moest wachten tot dat we de volgende ronde zijn begonnen ben ik dus spontaan zwanger geraakt.. Chantal ik ben super benieuwd naar jou fotoshoot....Hopelijk laat je een tipje van de sluier zien...En dan nog lekker een dagje er achter aan hmmm lekker zeg.. Ik heb het super naar de zin gehad.. kasteel de haar waar we al een keer eerder zijn geweest was weer super gezellig en zelf nog wat leuks gekocht.. Wat gezellig samen met mijn mannetje heerlijk genieten, De volgende dag zat ik weer om 8 uur in de auto op naar utrecht en daar ben ik over gestapt in een andere auto van mijn vriendin die ging rijden..Oo hier was het weer super gezellig al die lichtjes hmm daar kan ik wel van genieten zeg..Heb hier niks gekocht we hebben alleen maar lekker gegeten en gedronken...Maar wel weer gezellig bij gekletst altijd leuk zo'n dagje...Maar toen ik thuis kwam was ik wel moe zeg pfff dat hakte er wel in.. Dus vandaag wordt een luierdagje bankhangen niet veel doen..Maar dat is best ook wel lekker.. Dwergje tjee dat lijkt het super op elkaar echt als 2 druppels wat leuk zeg om te zien.. Ben benieuwd hoe dat op latere leeftijd is...
ik lees morgen even bij, druk maar fantastisch weekend achter de rug: zaterdag shoot gehad, nachtje in van der valk exclusief hotel geslapen en vanmiddag bij thuiskomst verrast met een babyshower!!! Superleuk, vertel er later wel meer over! Even een preview foto van de shoot Bijlage 362355 met gezicht in prive foto album
Chantal leuke foto's zeg! En mooie buik heb je!! Ploon wat rot dat het tegen zit. Je kies die pijn doet, de groei die achter loopt.. ik hoop echt dat je vandaag positief nieuws mag krijgen! Succes!
Hier net terug uit DD. Er was er nog maar één. En die is van matige kwaliteit. Zegt jullie die waarde iets: 2CC. Maar ik vroeg dr.S. erom maar hij was nogal warrig en echt een duidelijk antwoord kreeg ik niet. Kunnen jullie mij hier iets over uitleggen? Ook mijn vraag over het aantal cellen van de blasto. 64 ongeveer zei hij. Huh? Het is toch iets van 8 (als het mooi is) of minder? Ik denk dat ik straks toch nog even ga mailen met ze omdat ik zo graag antwoord wil hebben op mijn vragen. Ik zit hier nu een beetje mee in de maag. Hij zei wel dat het er één van matige kwaliteit was, maar goed genoeg om terug te plaatsen. Maar ik hou altijd van meer info. Misschien dat jullie mij iets op weg kunnen helpen......
Sorry ploon ik kan je niet verder helpen. Jij hebt ook tp op dag 5 gehad toch? In ned is dat vaak dag 3. Dus dat kan je ook niet vergelijken. Hopelijk krijg je uit DD nog wat meer duidelijkheid. Hou moed hè!!
Ploon ik heb op Google even blasto 2cc ingetypt dan krijg je best veel, maar ik moet zeggen dat het meeste in het Engels is en vrij onduidelijk. Maar hier op zp is ook een DD topic. Miss kunnen die meiden je helpen, want hier in nl is het idd anders met de benamingen.
Ploon ik heb jouw vraag even gedropt int gent topic, daat zitten veel ervaren meiden, missch zegt t hen iets... Nou ik heb dan eindelijk verlof!!! Raar om afscheid te nemen voor zon lange tijd, onwijs verwend met maarliefst 2 kraammanden vol cadeautjes, zal straks wel even foto in mn album zetten.
Chantal.....aaaaah nog 4 weken echt zo onwijs spannend!!! Ik ben reuze benieuwd naar jullie wondertje ♡ geniet van je verlof meis. Heb je nog veel te doen? Lang he....Wanneer begin je weer met werken? Ik zit nu van 22-11 tot 1-4 thuis. Pfff dat klinkt ook echt lang. Maa de weken vooraf zijn denk ik saaier dan na de bevalling want dan vermaak je je natuurlijk wel
Lief van je Chantal dat je het na wilt vragen. En Debbie bedankt voor het googlen en meedenken. Misschien moet ik me niet te druk maken. Geniet van jullie verlof! Het is zo'n mooie, bijzondere tijd. Geniet ook echt van de rust nu nog voordat de kleine er is.
Chantal geniet van je verlof meis! Klinkt inderdaad super lang.. heerlijk toch! Deb ken jij hem? Heb wel eens wat gezien. Ben benieuwd? Ploon had je nog antwoorden uit dd gehad?
Hope, nee nog geen reactie gehad. Misschien vinden ze mijn vragen te dom :S Debby, ken ik niet. Kan ik niet met je over mee praten.
Hoi hoi deb, nee dat ken ik ook niet.. Ik heb hem wel eens gezien bij rtl boulevard..Maar de serie nog nooit gekeken.. Chantal geniet van je verlof....Zoals deb zei moet je nog veel dingetjes doen of ben je al helemaal klaar.Nog vier weken..te gaan.. oei oei het wordt wel spannend.. Zonneschijn Hier een super weekend gehad.. wel kapot na 2 dagen wandelen. Maar goed zondag kon ik lekker luieren.. Morgen ga ik met mijn zus op pad om stof te halen voor de wieg..En dan er een super mooie wieg er van maken..Verder schiet de kerstvakantie ook al op want dan gaan we een muurtje behangen van de kinderkamer.. en dan komen jan de meubels hmm weer een nieuw vooruitschiet. Ook hier heb ik het idee dat het nu best wel snel gaat...
Ooh lag me eigen kapot om die gast nee ik ken hem niet persoonlijk hoor. Maar als ml bij de tattooist in de stoel ligt ga ik daar lekker snuffelen. Zit er naast hihi en zo leuk om je eigen stad en dialect op tv te horen en te zien.