Ow maar ik heb geen nog geen echo.... En van de pregnyll ook gelukkig nooit een blauwe plek, ja dat gevoel wel. Mij was verteld dat je van de puregon blauwe plekken kreeg. Maar gelukkig alles spierwit op me buik
hey meiden, Hier soms een klein blauw plekje van het spuiten maar als je goed wisselt van plek zal het altijd meevallen. Hier lage rugpijn en een algeheel ik wordt ongi gevoel. kon het niet laten om toch alvast met ene heel gevoelige test te testen maar natuurlijk omo-wit. Moet nog effe geduld hebben maar rugpijn en snaaidrang zeggen dan rood in aantocht is ipv roze
Debby25 - ronde 35 - IUI 3 zonder Puregon - NOD 3 februari 4-2 ongesteld Rooz88 -ronde 6 - Zelf met 25EH Puregon-NOD 4à6 februari 4-2 ongesteld Sandra27 ronde 2 brusje OI met 100EH Puregon NOD 5 februari Stefanie78 - ronde 1 Brusje - OI met 75 EH Puregon- NOD 10 februari 6-2 ongesteld Senieke- ronde 30 IUI 1 Zonder Puregon-NOD 17 februari Hopesoon ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Sween4 - ronde 1 75eh Puregon 6/2 FM Meting-NOD?? Taaamaaar - ronde ?? IUI 1 met 75EH Puregon - NOD?? Naomi2011- ronde ?? IUI ? met ?? EH Puregon-NOD?? Boefff - ronde 4 24jan start 75 EH Puregon-NOD 19 feb. Hope - ronde 5, juli '10 PCOS - geen IUI - +/- 9 febr start 50 EH Puregon - NOD ?? Chantal85-ronde 34-IUI 3 met 83,3EH Puregon-NOD +/- 26febr duckie83- ronde ?? - OI met puregon - NOD +/- 28 febr Mijn gevoel klopte helaas...woensdag weer FM en bloedprikken en gaan we voor een nieuwe ronde.
Hier nog steeds vol spanning aan het. wachten !!! Nog geen ongi maar heb woensdags mijn ei gehad dus hebben nog even !!!
Balen stefanie jij ook al ongi =( waar blijft al dat roze! Hier vanmiddag om 4 uur de ug echo. Hopelijk mag k vanavond meteen gaan spuiten
Ik mag vijdag komen voor de echo, is dag 7 maar de eerste met puregon dus daarom wat eerder dan normaal. Ik hoop dat het geen overstimulatie gaat worden, want ik heb altijd al 2 eitjes.
@debby; bijzonder dat jij geen uitgangsecho krijgt om te kijken of er geen cystes oid zitten. @stefanie: hè getsie, goed gevoeld helaas! Neem aan dat jij uitgangsecho hebt woensdag en geen fm? Valt nog weinig te meten toch? Ach, whats in the name.. @sandra: wanneer is je nod dan want er staat nu 5 febr, was het 15 dan ofzo? @ rooz: duim voor je! @ hier, weinig nieuws! Ik mag donderdag voor de eerste FM. Ben benieuwd of de verhoging van puregon het gewenste effect heeft!
Ik heb egenlijk nog nooit een uitgangs echo gehad, miss omdat in een mooie cyclus heb...ik heb geen idee Vind het wel fijn zo eigenlijk, als ik moet komen ben ik van me ongi af en na om de dag een echo is de iui ookal binnen een week. Meestal is die op dag 15 alleen afgelopen keer op dag 13.
Ja idd. ik heb ook super regelm cyclus maar moet toch altijd komen voor die echo. Mag van mij ook wel over worden geslagen! Maar goed, ze zullen wel weten wat ze doen. las toevallig in een artikel van 3 febr dat mijn zkh een pluim heeft gekregen van freya. Soort van michelin ster zeg maar.
Debby en Stefanie wat balen dat het deze ronde niet zo mocht zijn. Heel veel succes deze nieuwe ronde. Ik had toevallig ook al op de site van freya gekeken en het ziekenhuis waar ik loop komt er ook goed uit (met pluim). Geeft wel een fijn gevoel vind je niet chantal? Verder had ik gehoopt vandaag ongesteld te worden maar er is nog steeds niets te bekennen, nu hoop ik dan maar dat morgen cyclusdag 1 wordt.
debby, ik had al 3 eitjes van 25E (is dat al officieel overstimulatie?).. mag ik vragen waarom je meteen met 50E begint? Hier zit de eerste purgeon er alweer in. Er waren op de echo geen cystes te zien dus ik mocht meteen beginnen. Volgende week dinsdag heb ik de fm. Dit wordt ook wel een korte cyclus voor mijn doen. Vorige keer op dag 8 begonnen en uiteindelijk nog maar 29 in totaal. Nu al op dag 3 begonnen dus het gaat nu lekker snel
@roozDag 8 is ook wel laat voor puregon. dag 3 is normaal, dag 5 vaak max. Ik begon ook met 50. Weet niet waarom. Wel super dat je met Zo weinig puregon al zon effect hebt!!! @hope: vind ik ook!
50 eh is normaal om te starten. Ik heb net weer echo gehad. Nog steeds niks. Nu doorgaan met 75 en donderdag terug. Ik hoop dat ik ooit moeder mag worden ben bang x x
rooz; overstimulatie is pas als je eierstokken echt vol zitten met follikels maar ze ook door groeien en er vocht ophoopt..echt heel gevaarlijk. 3 is vaak te veel of de max voor IO en IUI (hangt er vanaf welk ziekenhuis je loopt). Ik heb nooit 50 gehad, ben meteen met 75 begonnen bij mijn dochter (zwanger geworden bij 100 EH) en nu weer met 75 gestart aangezien ik er 1 follikel mee had verwacht dat ik daar woensdag weer mee start. Sween, kan nog he, niet de hoop opgegeven.
Kop op sween! Het kan snel gaan na ophoging we duimen dat je donderdag een prachtig ei hebt! Stefanie, ja de dokter zei al dat 3 wel veel was voor n eigen cyclus.. nja kan er niks aan doen he.. maar gelukkig geen overstimulatie dan
Lieve sween. Wat is dat nu? Even een dipje? Meis toch! Mag best hoor af en toe, heb ik in die 33rondes ook wel aantal x gehad. Maar we duimen hier met zn allen dat de puregon met 75eh aan gaat slaan! Je leest hier hoeveel effect zon ophoging soms kan hebben. Andere dames, ik zeg groepsknuffel voor sween! Voor sween en iedereen die even een dipje heeft: http://www.zwangerschapspagina.nl/members/58769-albums9026-picture51958.html
Idd is bij ons 50 IE het laagste en fus heel normaal bij 3 follikels gaat de iui gewoon door maarbij meer word hij afgelast. Ik zou daar echt van balen. Ben trouwens op dag 2 al moeten starten, dag 8 lijkt me ook erg laat. Maar we duimen dat het gaat lukken nu. Sween een dipje doet soms wel goed, het is niet niks waar we mee bezig zijn.
lieve meiden bedankt!! Ik heb helaas geen ophoging gehad, moet op de 75 eh blijven, terwijl die vrouw van de echo's ook al aangeeft dat ze denk dat het geen nut heeft, maarja, de gyn beslist he, ik moet dus nog donderdag terug en dan kijken of er een verbetering is, ze zien wel vaker dat er pas bij dag 20 wat gaat groeien, ik reageer gewoon niet op die medicatie! die rot mannelijke hormonen, grrrr.. daar wordt je wel moe van, hoop dat het helpt... ik ga ervoor!! tnx Deb!! Jij ook succes he van de week bij je FM meting!! xx
Sween, Dag 10 had ik ook niet op 75 puregon en 4 dagen later (zonder ophogen) een follikel van 16/17 mm en zo ging het bij mij voor mijn dochter ook. Hier ook veel mannelijke hormonen die dwarszitten maar betejkent niet dat er niets komt hoor. Knufff