Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Whahaha nee dank je:)

2. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Moet nog wel van allerlei dingen doen ja, heb een mooi to do lijstje. "ophalen klossen voor het bed" kan eraf, dat heb ik gister gedaan. Belangrijkste nu is wassen kleertjes en koffertje zkh klaarzetten. Familyfix moet nog geinstalleerd in de auto, plankje moet boven de commode worden gehangen, adressen nogmaals gecheckt en dan uitgeprint... kan nog wel ff doorgaan hoor! Maar voor nu staat er eerst "bijkomen/bijslapen" op het programma en dat gaat me aardig af want ben precies wakker!! :D

3. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Oehh chantal, wat komt het nu dichtbij voor je!!! nog max 6 weekjes!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Bekijk bijlage 363194

net terug van de liggings/groeiecho met 36w2d: kleine ligt nog steeds keurig met koppie naat beneden (iets ingedaald), ruggetje links, 1voetje bij het hoofdje en 1 bij mn rechterribben; van wie hij/zij die lenigheid heeft....geen idee! Groei was gemiddeld behalve de beentjes, die waren lang (wat zou ik mn kind dat gunnen haha, met mams dr korte beentjes!). Vruchtwater goed, geschat gewicht nu 2800gr, bij geboorte rond 7pond. Kortom alles prima in orde!

5. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Fijn Chantal! En lange benen hihi
    En heerlijk toch, goed bijrusten! En dat mag ook met zo'n zwangere buik. Lekker toeleven naar het moment dat jullie jullie wondertje live in de armen kunnen sluiten!!

6. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Wat fijn chantal! Nou nog eventjes broeden en dan binnenkort de kleine in jullie armen houden! :)

Joshi hoe is het met jou? Wanneer is je nod?

7. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Hope, ik had weer rugpijn en buikpijn vanaf zo'n 5 dpo....gister was dat zo goed als weg, dua gisteren op 11 dpo getest....omowit. En voor t slapen gaan t eerste bloedverlies gespot:(
    Dus t word waarachijnlijk weeeer een kerst en oud en nieuw met de gedachten: goh hoe zou het er qua kinderwens volgend jaar uitzien....

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ohh joshi wat balen zeg. Heeft het doorgezet? Want 11 dpo is erg vroeg natuurlijk hè. Ik denk aan je en hoop dat je ongi weg blijft.

9. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Joshi wat verdrietig? Was het klein beetje of heeft t nu echt doorgezet?
    Want vond ik de decembermaand toxh altijd een moeilijke tijd. Ik ben nu voor de 3e keer in dec uitgerekend, vorig jr 8dec, dat vergeet je nooit meer. Vond oud&nieuw dan ook zon lastig moment, toch een moment van terugkijken en je afvragen wat het nieuwe jaar brengt...
    Dikke knuffel voor alle meiden die in hun hart al zolang mama zijn!

10. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Voor de derde keer uitgerekend in december Chantal, Bijzonder dat dat dan alledrie dekeren die maand is. En nee, dat vergeet je nooit meer! Dit keer wel een prachtige december voor jou met een lief kerstkindje, zo gegund!!

Ja het is helemaal doorgezet hier.

Fijne zondag allemaal meiden!

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ahh joshi wat verdrietig om te horen, ga je in dec nieuwe ronde starten of even maand pauze ivm de feestdagen? Sterkte meis!

12. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Joshi :( :(:( :( :( :(

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    He joshi wat balen weer meid :( maar idd wat zijn jullie plannen nu eigenlijk?

En ploon hoe voel jij je nu?

14. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Joshi wat naar :(

Chantal jaaaa jij zit bijna in je weken!! spannend!!!! kan gewoon elk moment gaan gebeuren! alvast heeel veel succes!

Debbie, hoe gaat het bij jou op dit moment? alles rustig?

Hope hoe voel jij je?

Zonnenschijn met jou alles goed?

Ploon, hoe is het bij jou? wanneer mag je testen?

15. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    AAah joshi wat balen weer zeg...jammer voor jullie..

Zonneschijn ja alles goed met mij..Hier gaat alles zijn gangetje. Ik heb een aardig buikje dus daar ga ik maar fijn van genieten. Verder kan ik haar nog steeds niet voelen, en ja dat maakt me wel eens ongerust, maar ik heb wel weer heel veel last van maagzuur en dan denk oke alles is goed met de kleine..
    Ik probeer te genieten van de dingen om mij heen.. Nog een klein weekje dan mag de kerstboom op heerlijk, daar kan ik wel van genieten.. Ik heb ook al een klein boompje staan die heb ik ook ooit eens zelf gemaakt. En nu heb ik die al vast naar beneden gehaald..de kleur ijsblauw vindt ik zo mooi dus ik heb wat balletjes aangeschaft en wauw wat staat dat mooi...

Verder geniet ik maar van mijn mooie dikke buik want ja daar kun je niet meer omheen.. Maar ik begin wel langzaam te merken dat ik veel dingen niet meer zo goed kan, bukken en zo. pfff en soms zit ie wel wat in de weg en zo.. maar goed dat hoort erbij zeggen zeggen ze.

En ja ik ga morgen op zwangerschapscurcus dus ik ben benieuwd hoe dat is, en of er leuk vrouwen tussen zitten. En of er een klik is dat zou ook best leuk zijn en zo..Maar goed we gaan het zien..

IK zou aanstaand weer naar de bijeenkomt maar kan dit keer niet dus gauw maar een andere afspraak maken zodat ik haar hartje weer kan horen..Dat zou wel fijn zijn..

Dus ja het gaat hier prima maar ik lees wel elke dag even mee.
    maar heb vaak niks om te schrijven..

Dwergje pff gaat snel zeg, maar wel fijn dat de kleine meid het zo goed doet...

Chantal ja de laaste loodjes zijn het zwaarst zeggen ze, maar lekker genieten van alles en nog wat.. Laat je maar lekker verwennen..

Deb jij ook al lekker met verlof, hoe is het inmiddels met jou nog last van harde buiken gehad enzoo.. Want ja het kan zo maar zijn dat de kleine nog eerder geboren is dan chantal haar kleintje. Best spannend zo...Moet jij nog veel dingen doen of ben je al klaar..

16. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Chantal: hoe is het met je to do-lijstje? Hihi. Al wat af kunnen strepen? Oh wat heerlijk toch.... De laatste dingen regelen en dan mag de kleine komen.
    Oh nee Joshi, dat meen je niet? Wat onwijs balen (en ik kan nog wel meer woorden verzinnen die ik kan noemen hier :(). Gatverdarrie. Sterkte!
    Leuk Zonneschijn38 naar de zw.cursus. Ik vond het gewoon gezellig, verder niet bijzonder. Maar ja, met elkaar kletsen over de zwangerschap, vond ik wel fijn.
    Hier gaat het wel goed. Het mag van mij nu wel donderdag zijn hoor. De dag dat ik mag testen.
    Hebben hier mensen ervaring met utrogestan? Ik heb dit al meerdere keren gebruikt, maar nooit bijwerkingen. Nu sinds afgelopen donderdag (7d voor nod) zere (.)(.) Zo apart eigenlijk. Maar het kan zeer zeker een bijwerking van de utrogestan (staat ook in de bijsluiter), maar omdat ik dit eerder nooit gehad heb. En de Pregnyl (1500ie) heb ik vorige week dinsdag voor het laatst gezet (dus al 6 dagen geleden). Het kan natuurlijk ook daar van komen.... maar nu nog?
    Ik ben gewoon benieuwd of er mensen zijn die bijwerkingen hebben (gehad) van de utrogestan en dan de ene keer wel en de andere keer niet (of helemaal nooit of altijd?).
    Ik moet er niet te veel hoop uit putten, maar toch ga je er over nadenken. Omdat ik alleen maar zere borsten had toen ik zwanger was van onze dochter.

17. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik heb nooit last gehad van de utro ploon. Morgen testdag meid. Wat denk je zelf? Of heb je echt geen idee?

18. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb er nu eigenlijk helemaal geen vertrouwen in. Vandaag eigenlijk nagenoeg geen zere borsten meer.
    Morgenvroeg weten we het. Ik hoop het zo.

19. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Spannende ochtend voor je ploon, succes!

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Helaas. Niet gelukt :(
    Het was zo mooi geweest.
    Nu maandje rust en dan weer verder...

Deel Deze Pagina