Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ach ploon wat jammer. de teleurstelling zal vast groot zijn, sterkte!

2. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey Ploon wat shit zeg bah! Dikke x

3. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    OOh ploon wat jammer voor jou zeg..Weet even niet wat ik moet zeggen..

Knuffeltje voor jou..

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Hè nee toch ploon.... snik!
    Wat een rotbericht!
    Sterkte... knuf

5. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ah nee Ploon, wat shit zeg....wat een tegenvaller!!
    Hele dikke knuffel!!

6. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ha meisjes, hoe ist hier?
    Gaan ploon en joshi er deze maand nog weer voor of wordt t 2014? Had zo gehoopt met Zn allen 2013 zwanger af te sluiten. Laten we er dan in elk geval voor gaan om vóór het 3500e bericht hier met zn allen zwanger of bevallen te zijn, deal?
    Joshi missch is t al eens voorbij gekomen, sorry dan, maar hoe staan jullie tegenover ivf/icsi? Hebben jullie voor jezelf nog een aantal pogingen in jullie hoofd voordat jullie die stap zouden zetten?

Hope, 9 wkn alweer! Wanneer mag je weer naar de vk, hartje luisteren?

En zonneschijn dik over de helft, ik vond die 2e helft zo snel gaan!! Kamertje kinderwagen enz al besteld? Welke ist nou geworden, ook de joolz?

Debby ook zon gipsbuik gemaakt zag ik, die van mij ligt nu boven op de kast, straks na de bevalling mozaieken met de naam. Ben benieuwd!

Dwergje sprak jou pas nog kort over de app; kan me voorstellen dat het te hard gaat! Wanneer moet je weer gaan werken?

Ik net wakker, 2uurtjes geslapen, vanavond 2 verjaardagen en morgen eind vd ochtend ook weer 1. Had ze graag geskipt of in elk geval niet alle 3 bezocht, maar vanavond die van schoonzusje vriend en zwager van mij en morgen van zusje vriend... dus ja kies dan maar es... niet dus! Wat dat betreft is begin dec een drukte qua verjrdagen en mag de kleine nog wel even blijven zitten. Het rommelt welnde hele tijd maar niets concreets, veel harde buiken en steken, maar niets regelmatigs. We wachten rustig af!

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hey Chantal...heb je het een beetje volgehouden weekend?

Meiden ik heb niet veel te vertellen eigenlijk:) maar denk aan jullie allemaal...xxx

8. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hai meiden!

Chantal is alles nog rustig bij je? Het zou zomaar elk moment kunnen beginnen.

Deb alles inmiddels klaar voor de kleine? Huis gesopt en wel ;)

Joshi verlopen je fm-en goed? Of heb je misschien je eisprong al gehad?

Hier maandag de termijnecho gehad en gelukkig zag het er goed uit. Nu op naar 30 dec voor de 12 weken echo.

Ploon, zonneschijn, dwergje hopelijk gaat met jullie alles goed!

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hope je bent gewoon alweer bijna 10 weken....!!! Wat gaat dat snel zeg.

10. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Nou meisjes zit ff te lunche in de hema, ff zitten, had even wat knutselspullen ingeslagen want wil eigenlijk nog het een en ander maken. we zullen zien of we er nog tijd voor hebben! :)

Hope wat fijn dat je ondanks de termijnecho nog een echo krijgt bij 12wkn! Loop je nu nog bij het zkh? Zo ja, zou je naar de vk willen als ze je groen licht geven over 2 wkn? Voordeel van zkh is dat je wel elke keer mag spieken. alleen na all zkh bezoeken de afgelopn jaren kan ik.me ook voorstellen dat het fijn is om "gewoon" naar de vk te gaan.

Debs, prachtige buik zag ik op FB voorbij komen, is de schildering gelukt? Die stond hier 24-11 op de planning maar toen kreeg ik ineens die babyshower :) we zullen zien of het er nog van komt, bedoeling is dat mn zussen zich maandag of vrijdag gaan uitleven.

Verders weinig te melden! Ben benieuwd hoe t met jullie allemaal is!

11. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Lekker even aan lunchen chantal! Benieuwd hoe ver je met je knutsels gaat komen ;)

Ik ben na eerste echo bij 7 wk gelijk doorgestuurd naar vk. En de 12 wk echo is een pretecho die ik zelf geregeld heb. Bij de vk krijg je alleen de termijnecho (tussen 9-12 wk) en één bij 20 wk. Dus ik ga nog wel paar pretechos boeken ;)

12. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Hier gaat het nu wat beter gelukkig, hebben een heftige paar dagen/weken achter de rug met het spugen van sophie, vorige week woensag op de HAP/SEH beland omdat ze bijna stikte in hetgeen wat weer omhoog kwam vreselijk gewoon heb er nu nog nachtmerries van dat geluid dat ze geen adem meer kreeg bah bah wil ik nooit meer horen vanwege dat spugen al 3 keer naar de HA geweest in 1 week tijd, eindelijk bij 3de afspraak met HA een verwijzbrief gekregen voor de KA en die stond gisteren gepland, maar ging zo slecht woensdag dat ik dus savonds naar de HAP/SEH ben geweest en heb toen medicijnen gekregen voor reflux, en ik merk nu al verschil met de medicijnen! duurt ongeveer 1/2 weken voordat de medicijnen echt goed hun werk doen maar ik merk al verschil soms helemaal niet meer spugen na de fles soms een klein beetje, maandag daarin tegen bleef ze alles eruit gooien bleef ze maar spugen maar inmiddels gaat het weer goed, maar pff dat geluid staat in me hoofd gegrist en dat beeld staat op me netvlies gebrand, ze werd helemaal rood, ze hapte naar adem, ze blaasde belletjes, wild omzich heen slaant bah bah bah.

vandaag heeft ze haar eerste prikjes gehad, dat was echt heel zielig ze ging echt hard huilen mama ging bijna mee doen arme tuttebol.

13. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Grooooot gelijk hope!!
    Dwergje gossie wat zielig!!! :( hopelijk gaat t snel weer beter!!

14. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ahh dwergje wat zal je geschrokken zijn! Fijn dat de medicijnen nu al hun werk doen! Succes met de afspraak, hopelijk kunnen zij wat voor jullie doen.

15. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Zonneschijn
    Hier di voor het eerst naar zwangerschapscursus geweest, het was en klein groepje van 8 meiden.. Ik ben wel de oudste van het stel, maar zo voel ik me niet.

Verder moet ik nog even aan het idee wennen, dat ik op een zwwangerschap cursus ben, maar dat komt vast goed.

Ik was wel de enige die het wist wat het wordt de rest wilde allemaal dat het een verradding bleef...
    Verder gaat het hier prima..
    Mijn man moet a.s zoweer voor het werk een paar dagen weg, vindt het niet zo heel erg..Lekker even de tijd voor mezelf.
    En daarna heeft ie vakantie van 2 weken en gaan we de baby kamer behangen hmmm heb er helemaal zin in..
    Want in jan komen de spulletjes...
    De kinderwagen hebben we nog niet besteld want we willen een joolz. Ik heb gezien dat we daar de handvat en de rits stikels in een andere kleur kunnen krijgen.. Dus nog even wachten..Ik wil lekker hip door de dag komen hahah.
    Hopen dat het lukt en anders doen we wel de gewone joolz.
    Verder gaat hier ook alles zijn gangetje....
    En geniet ik volop dat ik zwanger ben.

Omdat mijn contract niet verlengt en ik een flex contract heb willen ze me niet vast aannemen dus zit ik half jan zonder werk.
    Probeer tegenieten van de kindjes op de bso en ga ze ook zeker missen.

In dec hebben ze een lunch geregeld bij van der valk hmm lekker hoor, maar ja het klinkt dan ook zo definitief..
    Samen met nog een collega die er ook uit moet.
    Er is een kleine kans dat ze je na drie maanden weer terug kan komen. maar ja dan moet ik ook rond die tijd bevallen, dus dat gaat nog wat langer duren. En ja aangezien overal bij de kinderopvang bezuinigen zijn zal het niet meevallen om er weer tussen te komen.. Maar goed we gaan het zien. En anders moet ik maar huis moeder gaan worden..
    Ach mijn moeder zei altijd het komt altijd anders als je denkt.
    Dus ga me maar niet meer druk maken we zien wel wat het gaat worden in de toekomtst.

Hope jij gaat zeker snel zeg.
    En fijn om te horen dat alles goed gaat met de kleine..
    Krijg je al een buikje of valt het nog mee.

Dwergje poeh zeg dat is niet niks wat je meemaakt.. Maar wel fijn dat ze het gelijk hebben gevonden wat er aan de hand is.
    Hopelijk gaan de medicijnen goed werken..

Deb fijn dat alles goed met je is. En maar nog even fijn door genieten van je buikje..
    Wat heb je trouwens een leuke schildering laten maken op je buikje super mooi zeg..

Fijne dag allen en een goed weekend.

16. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Vandaag zijn mijn zussen aant schilderen geslagen. onze uk heeft als bijnaam sl.ingeraapje dus dit was toepasselijk.

Hier een kleine impressie :)
    pic20131213220435.jpg

17. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    ik vind hem schitterend! leuke dag gehaD?

18. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Meiden hier weer goed nieuws...liggingsecho was perfect.
    Ze is goed gegroeid, genoeg vruchtwater en het beste van alles....ze ligt vast!!! jippie. Dus nu gaat ze echt verder indalen.

Chantal wanneer gaat jou wondertje toch komen.

Hope meis hoe gaat het met je mooie buikje?

Zonneschijn wat balen van je werk meis!!! En idd die banen liggen niet voor het oprapen. Een vriendin van mij zat in dezelfde situatie en die is een gastouder geworden. Lekker thuis met een stel bengeltjes.

Joshi hoe gaat het met jou? Nog van plan om verdere stappen te ondernemen in 2014?

Ploon hoe gaat het met jou?

19. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Wauw Chantal, wat mooi! Je zussen kunnen goed buiken schilderen ;) Nog eventjes hè.... Nu komt het echt dichterbij. Spannend, hoor.
    En voor jou ook Debby. Fijn dat jullie meiske nu goed ingedaald is en goed ligt. Dus niets kan een natuurlijke bevalling in de weg staan.
    Sorry, ben een tijdje niet geweest. Even niet zo lekker in m'n vel. Spanning van alles wat geweest is. Had veel hoofdpijn, maar daar heeft de fysio me vrij goed af geholpen. Het gaat nu wel weer wat beter. Maar ik had even geen behoefte aan deelnemen hier. Al was ik wel steeds benieuwd hoe het met jullie gaat. Dus daarom even een berichtje van mij.
    Oh Zonneschijn, dus de zw.cursus is begonnen. Gezellig!
    Wij hebben ook een Joolz. Bevalt errug goed.
    Wat balen van je werk. Shit zeg dat je bij de deur komt. Ach, ga je volop genieten van je zwangerschap nog en van alles wat komen gaat. Maar positief bekijken (al is het natuurlijk echt niet leuk).
    Dwergje, wat schrikken zeg. Kan me voorstellen dat je er nachtmerries van gehad hebt. Echt verschrikkelijk. Fijn dat het nu beter gaat.
    Hope, de 12-weken echo komt alweer dichterbij. Schiet al lekker op. Hoe voel je je?

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Vooral doen wat goed voelt voor jou ploon! Was toch wel een flinke tegenslag weer die jullie te verwerken hebben gekregen. Hopelijk bied 2014 iets moois voor jullie!!! Hoe gaat t eigenlijk met jullie dochter, hoe was haar 1e verjaardag? Lijk me zo'n mijlpaal!!

Deel Deze Pagina