Chantal Wat is je buikschildering mooi gelukt zeg, en inderdaad je zussen kunnen super schilderen. Als ze niet zo ver weg woonden was ik ook even langs gekomen voor mijn buikje hihihih.. En ja het schiet nu toch wel op zeg..Nog een weekje of mag het nu wel komen..Kan me nu voorstellen dat je er nu wel naar uit kijkt naar de kleine spruit alles is vast en zeker al klaar. En ja nu zit je maar te wachten en zo. Of kun je je nog wel wat vermaken.. Deb Wat fijn om te lezen dat de kleine uk nu goed ligt en ook vast zodat ze niet meer kan zwemmen in je buikje.. Maar het schiet nu wel op, ook bij jou gaat het nu snel zeg...Hmm je kan nog even genieten maar ook kan ik me voorstellen dat je er nu wel klaar voor bent.. Jij had ook alles al klaar toch inclusief geboorte kaartje.. Want ja het kan net zo zijn dat je eerder bevalt als chantal of misschien wel tegelijk pffff gaat nu ook echt wel spannend worden... Ploon Het geeft helemaal niet dat je even niet meer meeschrijftm of niet meer mee kijkt omdat dat je daar even niet behoefte aan hebt. Je moet doen waar je je goed bij voelt toch. Eerst jij en dan pas de rest. Want het is best wat wat je op je bordje krijgt om te verwerken. Maar het komt vast een zeker ook goed met jullie 2014 wordt gewoon jullie jaar.. Maar je hebt ook een dochter dat wist ik niet en ze is 1 jaar geworden nou Nog gefeliciteerd en jullie hebben vast een super leuke verjaardag gehad saampjes.. Hope Jij gaat nu ook wel op schieten bijna voor de 12 weken zeg. Oooh ik ben zo blij voor jullie. En krijg je al wat een buikje of is het nog niet zichtbaar. En heb je ook last van misselijkheid, of heb je nergens last van. Dwergje Hoe gaat het met jullie kleine sophie knapt ze al wat op van de medicatie, kun je zien aan haar dat het beter met haar gaat.. Hopelijk van wel. En kunnen jullie met een gerust hart de feestdagen in. Joshi Hoe gaat het met jullie, hebben jullie besloten dat jullie gaan beginnen in januari 2014. En ja een beetje rust op je lichaam is nooit verkeerd, en voor jullie zelf ook is dat ook wel eens lekker. Er komt best wel in zo'n tijd dat je bezich bent met prikken en zo heel veel op je af. Ik wens jullie alvast hele fijne en gezellige feestdagen toe.. Zonneschijn Ach ja het is niet anders dat ik geen baan meer heb. Ik moet zeggen dat ik hier naast nog een klein baantje heb ik werk bij de karwei nog 1 avond. Hier doe ik kassa werk. Dat nou ik nog lekker even aan. En hier heb ik wel recht op verlof al is het niet veel. Het is leven is nou eenmaal zo dat de banen niet voor het oprapen zijn. En ik heb besloten dat ik me lekker ga richten op de kleine en wie weet vindt ik volgend jaar nog wel iets waar ik kan werken..Ik hoef ook zeker geen fultime baan. En ja vindt het ook wel goed dat de kleine 1 dag naar de opvang gaat, ze leert samen spelen bouwt een imumsysteem op. Maar zover is het nog niet. Ik heb straks als ik vrij heb nog genoeg te doen. Lekker alles wassen en uitzoeken en de kasten inruimen. Alles mooi maken en zo.. Woensdag ga ik met mijn zus de wieg bekleding naaien.. ooh helemaal zin in. Ik denk dat ik wel door kom met mijn tijd.
Zonneschijn wat jammer van je baan. Maar helaas is het zoals je zegt, soms lopen dingen anders dan je verwacht. Maar je bent positief dat is fijn. Je hebt straks in ieder geval alle tijd om te genieten van jullie baby. Chantal wat knap van je zussen dat ze zo mooi kunnen schilderen. Erg knap! Deb helemaal top nieuws meis! Nu afwachten wanneer ze komt.. spannend! Joshi heb je inmiddels eisprong gehad? Succes meis! Ploon wat chantal al zei voel je niet verplicht hier te komen. Doe waar jij je goed bij voelt. Dwergje fijn dat met de kleine meid weer beterder gaat.
Even spieken... Debby, Chantal: alles nog rustig? Ik wil jullie bij deze hele gezellige kerstdagen wensen. Geniet ervan samen onder de boom met Sky Radio op de achtergrond. En alle goeds voor het nieuwe jaar. Dat onze dromen maar uit mogen komen. Heel veel geluk allemaal.
Rustig ist niet, het rommelde aardig vannacht, maar uiteindelijk in slaap gevallen rond 3.00 , rond 4.00 5.00 en 11.00 wakker geworden om te plassen en wordt nu precies wakker. Maar het heftige van vannacht is er weer af, voelt alsof ik onwijze menstruatiepijn heb, verders niet. We wachten wel af. Lieve meiden, jullie ook hele fijne dagen met iedereen die jullie lief zijn! En dat 2014 maar een prachtig jaar mag worden, in alle opzichten. Zo raar.... Eind 2012 zei ik tegen iedereen: "2014 wordt mijn jaar, 2013 het aanloopjaar maar 2014 wordt t gewoon." En... het is waar en ik ben zó dankbaar dat ik er gewoon vol van schiet!
Oh Chantal, vandaag is dé dag! De uitgerekende datum. Good luck met alles! Hopelijk dient de baby zich snel aan. Denk aan je.
Meiden...Iedereen hele fijne feestdagen!!! Chantal ik hou je in de gaten meis ik ben zooo benieuwd. Hope zit heerlijk in zuid-Afrika...geniet ervan! Gisteren weer bij de vk geweest. Nu ligt ze echt vast vast, me buik is ook al 3 cm gezakt. Ooow ik vind het spannend Dikke kus en knuff aan you all!!!!
Zuid Afrika, doet ze goed! Hopelijk niet in malaria gebied? Ja dé dag, maar denk niet dat t dé dag wordt. angstvallig rustig hier... of zou t stilte voor de storm zijn?
ooooo debje!!!!!!!! voor jou ook bijna tijd! al 37 weken!!! zet hem op meiden! en iedereen hele fijne kerstdagen!
Ja vindt het wel spannend bij chantal en debby. Zet hem op meiden het gaat nu echt dichterbij komen.. Ik wens jullie hele fijneen gezellige kerstdagen toe.. Dikke knuffel voor jullie allemaal veel liefs van zonneschijn..
Nog geen nieuws hier ......................................................................................................................................
Zo spannend hier hoor!! We wachten met smart af.... Houden jullie het nog wel een beetje vol Chantal en Debby?? Komt heeeel dichtbij nu!! Hier een follikel van 20+, maar geen IUI, want het lab zat op tweede kerstdag dicht.... 1e IUI ging dus niet door. Maar wie weet....een kans is een kans, we wachten af. Hierna misschien weer even een pauze, even op adem komen. (niet alleen van de MMM hoor, maar ik loop af en toe een beetje over merk ik en dat is ook vooral voor de MMM niet goed. Even pas op de plaats kan weleens helpen) Even een vraag Chantal, jouw schildklierwaarden, hoe hoog moesten die staan met zwanger worden en zijn?? Jij bent bij een internist geweest toch? Ik zit in een beetje een discussie met mijn huisarts. Eerst stond mijn TSH (voor mijn gevoel) oke, 1,5. De laatste tijd wat meer moe en dus geprikt, nu op 3! Ik weet eigenlijk zelf goed dat het rond de 1, max 2 het beste is....ook ivm zwanger worden. Hij denkt hier dus anders over, ZO geen zin in die discussie. Ik dacht: even jouw mening nog vragen. Fijne dagen meiden en ALLE goeds voor 2014 voor jullie!!
Hier wachten we nog rustig af! Jeee wat balen van de iui zeg!!! Stom dat dat zo werkt of eigenlijk dat er niemand werkt... Je hebt gelijk wat betreft jouw tsh, echt onder de 2, liefst meer richting 1 Ik weet niet of je in de buurt woont van spijkenisse of er wel een rit voor over hebt (had ik wel) maar dan kan ik je absoluut een consult aanraden bij dr Henneman vd henneman kliniek. die kijkt ook nog naar heel verl andere dingen. En anders: ik ben inmiddrls vd tyrax af maar nog wel paar potjes staan.... Maar ik zou echt consult ovrrwegen. Wel ff chevken of hij contract heeft met jouw verzekering. Ik heb zn mailadres hij reageert 24/7 en heb ook zijn mobiele nr. Hij belde mij na mijn mail speciaal vanaf een congres in het buitenland, echt ern man met hart voor zijn patienten!! Als je meer vragen hebt hoor ik t wel!
Jeetje wat balen Joshi van de IUI. Eigenlijk moet het toch een wereld zijn van 24/7. Je lichaam kun je niet even on hold zetten. Die gaat gewoon door. Maar helaas de medische fertiliteitswereld niet. Maar... ik ben zwanger geworden van een IUI-poging, die uiteindelijk geen inseminatie is geworden omdat m'n ei al gesprongen was. Toen zelf geklust. En het resultaat ligt nu lekker te slapen in haar bedje hier. Dus goed je best gedaan? Chantal en Debby.... good luck met alles wat komen gaat. Chantal, je geduld wordt op de proef gesteld. Misschien wacht ze wel op 2014. Denk aan jullie!
Hier weinig nieuws. Zit op het wachtbankje. Al verwacht ik er niet zoveel van. Spontaan zwanger worden.... dat zal 'm vast wel niet worden (al lees ik toch ook wel andere verhalen ). Heb ovulatietesten van Kruidvat gebruikt (omdat ik ze niet meer kon bestellen op internet vanwege de naderende feestdagen). Had niet zo'n vertrouwen in die ovulatietesten, maar toch had ik 2 dagen een positieve test. Daarna waren de testen op en heb ik niet meer getest. Nu beetje spijt, omdat ik bang ben dat ie daarna ook nog positief was - en we hebben daarna niet meer geklust. Al weet ik dat na 2 dagen het toch vaak weer minder wordt met de LH. Maar tussen m'n oren... had ik graag een lichte of weer omo-witte test gezien. Iemand ervaringen met KV-ovulatietesten? Alle verzekeringen ook uitgezocht. En kom ook bij PNO. Zij zijn de enige die 2x het NL tarief vergoeden voor voorziene ziektekosten buitenland. En dat gaan we nodig hebben (als er nog een ICSI-poging nodig is ).
*****geboortenieuws***** Wij zijn trotse ouders geworden van K.ristel op zaterdag 28-12-13 om 20.25 3710gram en errug lang(e benen) Er was al vanalles gaande maar dat hebben we voor onszelf gehouden Vrijdag met spoed opgenomen ivm zwangerschaps vergiftiging, zaterdagochtend ingeleid, kleine bleek na breken vliezen in vruchtwater gepoept, van half9 tot 12u van krap 2 naar 3cm. Van 12-15 naar ruim 3cm. Weeënstorm, schoot niet op, tens en douche hielpen niet dus toen toch ruggenprik. Daarna ging het super. Ze bleek in sterrekijkerpositie te liggen dus op mn zij. Om 17.00 ruim 4cm en om 19.00 volledige ontsluiting. Om 20.10 mocht ik persen en kwartier later was ze er. Op t laatste moment is ze nog net even goed gedraaid, wat zorgde voor een flinke inwendige scheur waarvoor consult werd ingeroepen omdat ik misschien gehecht moest worden op OK, maar gyn heeft t toch zelf op verloskamer gehecht. Ohja ze had hele lange navelstreng dus ik zeg: "wat een geluk dat die niet om dr koppie zat dan!" maar bleek dus wel zo te zijn geweest. In eerste instantie alles super, toen paniek want verloor heeel veel bloed. Ik voelde me echter prima en begreep alle constenatie niet zo Mijn HB is nu heel laag, getwijfeld over bloedtransfusie maar uiteindelijk toch medicatie. Ruim 1,5 L verloren. Maar voel me goed hoor. Dolgelukkig en wat een uitvinding die ruggenprik. Als ik de eerste helft met de 2e vergelijk vd bevalling.... Wereld van verschil! Mocht persen met ruggeprik aan omdat ik goed de richting kon bepalen, dus dat scheelt een hoop denk ik!
Joepie, gefeliciteerd Chantal! Wat super. En wat een mooie naam. Mooi tussen kerst en oud en nieuw in. Maar wat een bevalling. Pffffff...... Petje af! Maar gelukkig is ze er. Moet je nog lang in het zh blijven? Geniet van elkaar! Ben errug blij voor jullie.
Jeeeeej ze is er, jullie dochter!! Meidentopic hier. Gefeliciteerd trotse ouders!!!! Flinke bevalling idd en zwangerschapsvergiftiging, jeetje Maar fijn te horen dat t nu goed gaat met jullie, maar dat hb zul je nu vast wel merken? Geniet geniet geniet! X