Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!!! zat je gevoel goed!!

leuk hoor 4 meiden inmiddels! ik, jij, debby en zonnenschijn, zal hope dan ook een meid krijgen! ben benieuwdddd

2. duckie83

duckie83 Actief lid

5 apr 2010
    178
    11
    18
    Chantal
    Hartelijk gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter.klinkt als een heftige bevalling , geniet van je kraamtijd

Groetjes Duckie

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    GEFELICITEERD chantal!!! Wat een mooie naam voor jullie meisje!
    Je bevalling was zo te horen heel vervelend en zwaar. Hopelijk herstel je snel. Geniet ervan meis!!! Ben echt super blij voor je dat jullie kindje geboren is!

4. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Ik denk dat ik voor iedereen spreek hier dat we het er allemaal.voor.over hebben na zo'n traject! En doordat de 2 helft echt zoveel soepeler ging heb ik er ook helemaal geen nare herinnering aan. Het eindresultaat telt, o zo dankbaar voor dit wonder!

Vriend staat haar nu te verschonen *smelt!* mijn 2 grote liefdes bij elkaar!

5. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Lieve chantal en vriendje super nieuws om te lezen zeg.
    En een dochter dat had ik goed geraden.
    Maar zo te lezen nog best heftig. Maar gelukkig is het allemaal goed afgelopen en kunnen jullie nu gaan genieten van jullie kleine meisje.
    Nu maar fijn genieten van jullie kraamtijd.

veel liefs van zonneschijntje...

6. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    #4246 Dwergje, 30 dec 2013
    Laatst bewerkt: 30 dec 2013
    Debby hoe is het bij jou???

Heerlijk he chantal mama zijn! alle zorgen alle onzekerheid in een keer weg!

7. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Chantal.....nogmaals super gefeliciteerd met jullie knappe dochter K.ristel!!! Je heb het echt zo goed gedaan! Nu kun je echt gaan genieten van je roze wolk van een dochter. Hele dikke kus voor jullie 3tjes.

8. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Vrijdag hebben we de kamer behangen. Vandaag komen ze de meubels brengen hmmm zo zin in.
    Nog even geduld hebben.
    Van 15 uur komen ze.

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hier gisteren avond in het zh gezeten. Ik kreeg om de 5/6 min harde buiken en dat was al 1,5 uur. Dus toch even gebeld. Meteen langs komen....na het toucheren blijkt toch dat ik ontsluiting heb. Ong 2 cm nu dus er is iets zich aan het voorbereiden maar het kan net zo goed zijn dat ik zo blijf lopen tot de 42 weken. Na het toucheren wel roze verlies en hele erge krampen. Vannacht veel wakker geweest ook van maagzuur. Nu is dat gezakt maar de (menstruatie) krampen blijven best heftig aanwezig. Afwachten dus maar weer.

10. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    Vervelend debby, ik heb daar ook zolang mee rond gelopen tot de 41 weken en ze uit eindelijk gehaald werd :(

hier een foto van ons meisje, vrijdag voor het eerst gaan zwemmen met sophie en inmiddels is ze alweer 10 weken oud!

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Wat een schatje is het dwergje.. Vondt ze het leuk om te zwemmen.

Deb wat naar zeg, dat je zoveel krampen hebt.

Ik moet zeggen dat ik dat laast ook had 2 dagen lang maar nu is het weer over.

12. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Spannend Debby! Ik hoop niet dat je hier weken mee moet lopen voor jou....

Wauw Dwergje, wat een dotje!! Grote kijkers heeft ze! :)

13. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik ga hier echt maar 2 weken mer lopen hoor....ben gek tot de 42 weken. Dan leiden ze me maar in 😆

Zonneschijn bij jou is het waarschijnlijk nog het groeien van je bm, bij mij zijn het echt voor weeën😔 maar op zich heel vervelend maar toch ben ik er wel blij mee. Want er gebeurt iets hahaha

Dwergje wat leuk joh lekker met de meiden zwemmen. En wat wordt Sophie al groot zeg. Het gaat zo snel idd.

Hope succes en veel plezier bij de echo nu😊

Ploon jij mag donderdag weer he meis....Spannend?

Joshi het zit je niet echt mee he meis. Mijn fertiliteit deed ook de deuren op slot met kerst en o&n. Ik begrijp dat nog steeds niet maar ja....ik hoop dat het lukt zo🍀

14. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Tsjonge deb, hopelijk zet het lekker door en heb je dr snel in je armen.
    Mij hadden ze 1e kerstdag gestript in het zkh (dat wist ook niemand) maar bij mij deed dat nix, maar bij sommigen is toucheren al genoeg. hoop t voor jou!

Voor de belangstellenden: foto's in mn album.
    Xxx

15. Stefanie78

Stefanie78 Fanatiek lid

7 jul 2010
    3.744
    1
    36
    Friesland
    Ik heb al heel lang niets geschreven maar spiek nog regelmatig hoe het gaat met iedereen.

Chantal gefeliciteerd met jullie prachtige meisje!! mooie naam en een ruggenprik doet idd wonderen haha

Debby succes met de laatste loodjes!

En vooral voor de meiden die nog in de MMM zitten, heel veel succes. Soms lijkt het op eindeloos wachten en verdriet maar de beloning is zo mooi.

16. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Lieve meiden!

Ik wens jullie allemaal een heel gelukkig, gezond en liefdevol jaar toe!
    Voor degene die nog in de medische molen lopen hoop ik vooral dat jullie allergrootste wens in vervulling mag gaan!!

Chantal ben je heerlijk aan het genieten van jullie meisje? Bevalt het moederschap je :)

Dwergje wat een schatje is het om te zien! smelt!

Deb schiet het al een beetje op bij je ;) kan je nog geduld op brengen? spannend, spannend!

Joshi weet je al hoe je laatste ronde is afgelopen? Heel veel success!! Hopelijk is iui niet nodig!!

Ploon waar zit jij nu ergens? Ben je momenteel met een behandeling bezig?

Zonneschijn lekker aan het genieten van al je voorbereidingen en aankopen?

Stefanie en duckie wat lief en leuk dat jullie nog even hier kwamen! Hoe gaat het met jullie?

17. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Allemaal alle goeds gewenst voor het nieuwe jaar. Dat een ieders dromen uit mogen komen. Daar gaan we voor!
    Chantal, lekker aan het genieten? Hoe doet ze het? En hoe gaat het met jou? Beetje bijgekomen van de heftige bevalling. Ik herken het. Pffff. Ik heb echt een hele tijd nodig gehad om er weer te zijn, maar ons meisje maakte alles goed! Het was de mooiste tijd van m'n leven.
    Debby, nog vol te houden? Het komt nu echt dichterbij.
    Hoi Stefanie. Even een hoi. Ken je geloof ik niet, maar zie in je onderschrift twee hele mooie kindjes.
    Hope: morgen gaat het weer beginnen. Of beter gezegd. Dan hebben we de uitgangsecho. Ben nog niet ongesteld (verwacht rond 5/6 januari - maar eigenlijk hoop ik het natuurlijk niet.... ;)). Als het wel zo is dan ga ik weer Menopur spuiten tezamen met Synarela neusspray. En dan 2 weken later hopelijk een icsi-poging. Laat maar komen!! ;)

18. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    Rotterdam
    deb jij hebt elke dag meld plicht he! ;) hoe is het?

19. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ow is dat zo...😄
    Nou bij deze...nog niks hihi maar ik blijf toch de harde pijnlijke buiken houden. Soms zelfs al als ik opsta of ga zitten maar er zit dus geen regelmaat in. Sinds vandaag wel een soort van druk in me buik. Alsof hij vol is zeg maar. Beetje moeilijk uit te leggen. Maar ik wil haar zoooooo graag on me armen hebben.

20. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Deb hopelijk volg jij snel!!!
    Ik ga de kleine zo weer voeden, heb mn hele verhaal tot nu toe ff op mn blog gezet, fijn om t uitgeschreven te hebben, dat komt ook in haar 1e jaar boek.

De beste wensen allemaal he, nog goede voornemens, buiten zwanger worden/blijven/bevallen?

Deel Deze Pagina