Wie begint er januari 2012 ook met puregon en pregnyl spuiten.

Discussie in 'MMM clubs' gestart door Hopesoon, 30 dec 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Hahaha ik ben het met dwergje eens deb, jij hebt elke dag meldingsplicht ;)

Chantal lijkt me voor jezelf ook fijn om alles op papier te zetten. Zo'n bevalling lijkt me toch iets heftigs, wat ook in je hoofdje een plekje moet krijgen.

Ploon heel veel succes vandaag! Hopelijk hoef je inderdaad niet aan nieuwe poging te beginnen.

2. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Ik heb zojuist de uitgangsecho gehad (in NL). Zag er goed uit. Wat ze in het begin zag (kon het later niet terugvinden), is een mondje in het baarmoederslijmvlies (van een zwangerschap?). Toen heeft ze links en rechts bekeken en rechts zat het gele lichaam nog. Ik heb ooit een echo gehad 6 dagen voor nod en toen was het al weg. Is het er niet ben je zeker niet zwanger. Nu zat het er nog. Maar het geeft geen garantie op een zwangerschap, maar de kans is wat groter.
    Heeft iemand ervaringen met het zichtbaar zijn van het gele lichaam in de periode dat je nog niet wist dat je zwanger was?
    Als ik toch ongesteld wordt, moet ik weer terugkomen voor een uitgangsecho op dag 2, omdat het gele lichaam in principe weg moet zijn voordat je begint. Anders zou ze de maand voorbij laten gaan en de maand erop beginnen. Afwachten maar. Wel spannend trouwens.....

3. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Spannend ploon, ik heb er geen ervaring mee.. het enige wat je kan is afwachten! Nog paar dagen! Succes!

4. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Oh Ploon, spannend!! Wanneer is je NOD eigenlijk dan? Goh, ik ga gewoon duimen.;)

Haha Debby aan de meldplicht....oh arm ding.:D Ik hoop dat het snel echt gaat beginnen, want Debby word ongeduldig lees ik al.;);)

Zo Chantal, heb het even gelezen, heftig. En idd jij dacht: joh wat maakt iedereen zich druk het zal wel meevallen, maar ik geloof dat je dan nog in zo'n waas zit van alles wat net gebeurd is....

Ik zit nu op 8 DPO, geduld dus;);)
    Over de schildklier gehad met huisarts, en toch ophogen idd. De assistente die ik daarvoor aan de tel had, wist er blijkbaar minder van en de volgende keer mocht ik wel wat brutaler zijn en erop staan hem zelf te spreken zei hij.;)

5. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Vandaaf de 38 weken bekijkt....met een hoofd vol snot. Ik ben in een zo grieperig/verkouden. Dat als ze mu komt ik er niet eens de puf voor heb denk ik.

Ik ongeduldig ben je gek....ik hen alle geduld van de wereld😁 NOT HAHAHA

6. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Deb
    Nou ik kan me zeker voorstellen dat je er een klein beetje klaar mee bent, en dat je super nieuwsgierig bent.
    En dat je nu toch echt haar wel in de armen wil hebben..
    Veel succes met de laaste loodjes.

7. Dwergje

Dwergje Fanatiek lid

17 jan 2009
    1.201
    0
    36
    mijn dochter, en van alles en nog wat
    Rotterdam
    debby hoe is het?

8. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Blegh....nog steeds flink verkouden en veel hoesten wat natuurlijk zeer doet aan me buik. Mevrouw ligt wel veel te duwen en te draaien met haar hoofdje....iedere keer denk ik: zo meteen duwt ze me vliezen kapot hihi geen idee of dat überhaupt kan 😜 ook is ze sinds gisteren echt een kleine adhd zoooo druk dat ze is.

9. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Hebben jullie mijn handtekening gelezen...laatste zin hihi

10. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    Ik wil bijdeze iedereen nog even een gelukkig nieuwjaar wensen.
    En dat iedereen zijn wensen mogen uitkomen.

Nou ik ga even voor je stemmen.. Wie weet zou leuk zijn.
    Deb nog maar een keer succes wensen en hopelijk gaat het nu niet meer lang duren..

Zonneschijn
    Zo hier eindelijk het klussen klaar, nu nog even wat kleine dingetjes ophangen en dan is de baby kamer klaar.
    Alles is gewassen en ligt lekker in de kast.
    binnenkort als alles netjes is maak ik gauw een foto.
    Maar de kleine verbouwing heeft toch nog even een weekje geduurd gelukkig is mijn mannetje erg handig dus dat scheelt weer een klusjesman.

Vrijdag hebben we even het hartje gehoord maar hier hoefde ze niet naar te zoeken het was zo gevonden.

Nog een klein weekje werken en dan moet ik helaas in de ww maar goed ik moet zeggen dat ik na een dag hard werken ook wel super moe ben. Dus ga de komende tijd maar lekker relaxen en genieten van het zwanger zijn.

Verder ondanks de moeheid voel ik me nog kiplekker..

Hope
    Wanneer heb jij de 20 weken echo..????

11. Zonneschijn38

Zonneschijn38 Bekend lid

25 apr 2012
    608
    0
    0
    werk op de bso/kdv
    Friesland
    HOe is het met debby........????

12. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Debby, alles nog rustig? :)

13. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Chantal, hoe gaat het met jullie? Heerlijk aan het genieten van elkaar?
    Joshi, bijna nod....
    Oh Zonneschijn38 dat zal wel even heftig zijn dit laatste weekje. Bah zeg! Gelukkig heb je iets moois in het verschiet, maar toch. Je had liever het gecombineerd met je werk, neem ik aan.
    Hier alleen maar witte testen gehad (vrijdag en zondag) dus ik zit nu echt te wachten op mn menstruatie. Bah, normaal altijd op tijd en nu laat het op zich wachten. Wil graag beginnen. Eisprong nu 15 dagen geleden. Hopelijk komt het snel.

14. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Ah Zonneschijn, dat zal idd een lastige week zijn. Hierna even goed uitrusten en op adem komen, dat dan weer wel....maar ja, echt zo vervelend voor je!

Debby......je meldplicht....nou meis, ik hoop dat je snel komt melden dat jullie meisje er is! Succes he!

Oh Ploon! Wat gek....nog geen ongi, dus je zit op 15 DPO nu? Maar witte testen? Ga je nog een keer testen?

Hier: op 11 DPO weer menstruatie, balen! Nu voorgenomen een pauze te houden, en daarbij ook wat afstand van hier, even pasje op de plaats en weer wat ruimte voor mijzelf, heb het gevoel dat alles draait om de MMM op het moment, heel logisch, maar even los komen is denk ik wel weer goed om weer vol hoop van start te gaan straks.;) Tuurlijk spiek ik hier nog regelmatig hoor!:D;)

15. chantal85

chantal85 Fanatiek lid

2 jan 2012
    3.310
    1
    38
    gezondheidszorg
    Joshi wat naar zeg... goed om even afstand te doen, even geen FMs wachtweken enz. Veel sterkte en doe wat goed voelt mbt hier, wij wachten je wel weer op met een warme deken als je er weer klaar voor bent.

Ik was druk aant zweven idd ploon, tot xondagavond 19.30
    Werd ineens doodziek. Het hele verhaal zet ik morgen op mn blog maar kort samengevat: ik heb zowel baarmorderontsteking sls bordtontsteking. Gelukkig mwaren we er op tijd bij. Nu aan zware antib kuur en rustig aan weer opknappen! Dan klimmen we weer op de roze wolk!

Liefs

16. debby25

debby25 Fanatiek lid

17 okt 2010
    1.773
    324
    83
    Verkoopster Juwelier
    Tilburg
    Ik waggel nog steeds door. Ondertussen ben ik 14 kilo aangekomen maar dat zit echt alleen op me buik. Na de bevalling gaat er 10 zwangerschap in het totaal af dus vind het wel netjes.
    Volgende week de 40 w controle...mocht ik nog niet zijn bevallen dan maken we dan een afspraak om te strippen.

17. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Zonneschijn wat jammer dat je de ww in gaat. Maar gelukkig ben je positief en nu kan je tenminste wel uitgebreid genieten van je zwangerschap en alles lekker rustig aan doen. Wat ga jij ook hard zeg.. 28 al weer! Ik heb trouwens nog geen afspraak voor mn 20 weken echo, dit zouden we de volgende keer inplannen als ik bij de vk ben. Verder wel gisteren weer pretecho ingepland voor de 23e rond de 16 weken.

Ploon heb jij inmiddels al meer duidelijkheid? Vreemde situatie. Hopelijk heb je snel duidelijkheid en kan je verder.

Joshi denk goed aan je zelf en wat chantal zegt wij wachten hier op je dus neem lekker de tijd die je zelf nodig hebt. Heb je al enig idee hoe lang je pauze wilt? En daarna dus echt starten met IUI. Wel fijn lijkt mij om na zo'n lange periode o.i. eindelijk over te kunnen op IUI.

Chantal wat een pech zeg, baarmoeder- en borstontsteking. Het klinkt beide super pijnlijk. Sterkte en beterschap meid! Hopelijk mag je snel weer terug op je roze wolk klimmen. Voorlopig dus ook weinig kraamvisite denk ik?

18. Joshi

Joshi Actief lid

11 feb 2012
    387
    93
    28
    NULL
    NULL
    Oohh Chantal toch!! Wat zul je je idd beroerd gevoelt hebben! Gelukkig werkt de ab! Kalm aan en goed opknappen hoor!

Hope, leuk pretecho!!:D

debby oh kreeg bijna hoop dat je met ander nieuws kwam. Houd je t nog beetje vol?

Ja de pauze zou ong 3 maanden worden ivm vakantie ook....das best lang. Want pauze betekend ook geen zwangerschap (of t moet heeeel raar lopen). Dus stap er dubbel in, ja nodig maar ook erg lang...

19. Hope85

Hope85 Bekend lid

2 feb 2012
    811
    10
    18
    NULL
    NULL
    Dat is inderdaad lang joshi maar jij bent de enige die voelt wat goed voor jullie is dus dappere beslissing om hoe groot de wens ook is ook aan jullie zelf te denken!!

20. Ploon

Ploon Fanatiek lid

6 feb 2011
    1.007
    0
    36
    Oh jeetje Chantal, wat nou? Wat heftig. Gaat het alweer beter? En met de kleine K.ristel?
    Joshi, ik kan me wel voorstellen dat het ook wel fijn kan zijn even pauze. Even er niet mee bezig zijn. Even rust.
    Debby, hoe gaat het???
    Hier nog steeds niets :( Niet zwanger, geen menstruatie. Dus geen begin van de volgende poging. Bah! 18 DPO

Deel Deze Pagina