Hoi hoi heb wat nieuwe foto's er op staan van de kinderwagen die we gisteren hebben besteld en van de kinderkamer... Helemaal happy ben ik..
ben het beu aan t worden !!!! In de avond veel last van voor weeën....en gedraai met haar hoofdje. Dan hoop ik dat dat evt mijn vliezen breekt maar nope😟 We willen zo graag ons meisje in onze armen....
Auw ja dat deed k.ristel ook een week voor haar geboorte heel erg, maar duurde toen nog 1,5 wk voordat ze kwam en dat dan nog via inleiden. Is scherpe pijn hè? Hoop zo dat het snel begint voor je, op een gegeven moment ven je er helemaal aan toe!
AAAA arme deb begrijp je zo goed pfff duurt allemaal zo lang he op het einde met lisa 42 weken gelopen en met sophie 41 en dat is gewoon echt niet leuk, hoop dat ze snel komt meis
Chantal hoe gaat het nu met je? Alle ontstekingen al beetje onder controle? En inmiddels weer terug op je roze wolk?
Helaas...geen strippen. Dat doen ze pas vanaf de 41 weken blijkbaar. Volgende week dinsdag de afspraak met de gynaecoloog. En dan evt kijken of we die donderdag gaan inleiden met precies 41 weken. Maar hopelijk dient ze zichzelf aan voor die tijd.
Bij ons vind ik ze wel erg voorzichtig hoor soms. Maar goed...ik zal t ermee moeten doen he. Sinds gister avond wel meer gevoelige harde buiken. En zo nog wat kleine dingen die ik nieuw vind zeg maar. Dwergje was jij ingeleid bij de meiden?
Yes net de laatste pil vd kuur genomen hopelijk is t nu over, geen pijn meer i elk geval! Verder heb ik een onwijs domme actie gehad toen ik mijn vriend op zn werk wilde verrassen afgelopen maandag. Ik heb thuis de luiertas naast de auto laten staan, met daarin de video en fotocamera... kwartier later kwam ik erachter, buurvrouw gekeken, tas weg... om een lang verhaal kort te maken, uiteindelijk meldde de vinder zich telefonisch met de vraag hoeveel geld ik ervoor over had om het terug te krijgen, ze waren spiksplinternieuw en hij had al opgezocht wat ze waard waren om ze door te verkopen op de zwarte markt... uiteindelijk na tranen van mijkant aan de telefoon heeft hij het voor 50 teruggebracht... wat een creep was het, we wildeverder ook maar geen discussie aangaan want was er duidelijk eentje om geen ruzie mee te krijgen. Heb in elke geval al het materiaal weer terug, fotos had ik net gebackupt maar film liep ik paar dagen mee achter. Hoe dan ook, een wijze les en int vervolg zet ik nooit meer mijn tas naast me neer als ik kristel inde auto zet!
Nou chantal wat een onbeschofte vent!! Tsss mn haren staan recht overeind. Gelukkig heb je hem nu terug en ben je van die creep af! Hopelijk blijven je ontstekingen weg en kan je weer heerlijk genieten!
Hope jij volgens mij bijna jouw pretecho of niet? Wilden jullie nou nog weten of t een meisje of jochie is? Zijn er nu nog mensen bezig met een behandelingsronde? *sorry zeefhoofd hier* Er staat een nieuwe collage in mijn foto album voor de liefhebber :¨·.·¨: `·. ♥ Trotse mama van K 28-12-2013 Gewicht bij cb controle: 4020gr (+310 tov geb gewicht!)♥
Oh Chantal wat een hork van een vent zeg. Hoe durft hij? Wat een lef, wat onbeschoft, wat oneerlijk. Bah! Zulke mensen wil je gewoon op het vliegtuig naar de andere kant van de wereld zetten. Gelukkig heb je je tas terug. En fijn dat het weer wat beter met je gaat. Jeetje wat schrikken zeg. Doe je rustig aan! En K.ristel zo mooi aangekomen al. Goed zo meisje! Debby, Debby, Debby, alles nog rustig aan die kant? We worden ongeduldig. Maar jij vast nog veel erger Heb je nu alweer over strippen gesproken? En hoe gaat het met de rest van jullie? Hier vorige week eindelijk ongesteld geworden. Een week te laat. Hoe dat in één keer kan? Heb ik nooit eerder gehad. Maar nu dus begonnen met spuiten etc. Vandaag dag 8 en 1e fm gehad. Nog kleine follikels. Wel redelijk dik baarmoederslijmvlies voor mij doen (7,4 mm) - ik blij! Maandag weer terugkomen (in NL) en dan daarna denk ik de laatste fm in Dusseldorf voor de punctie. Heb deze keer nergens last van. Niet misselijk, geen hoofdpijn van de medicatie. Gelukkig maar. Debby, succes!!! Hopelijk gaat het snel beginnen.
Ik ben inmiddels gestript gisteren....ik heb nu 2 cm ontsluiting maar hang nog steeds thuis op de bank. De weeën van het strippen hebben niet doorgezet helaas. Dus we wachten het af. Dinsdag afspraak met de gyn voor controle en ctg. En bespreken hoe en wat met evt inleiden. Hopelijk is dat niet nodig. Maar fijn dat je aan het spuiten bent meis! En bms is super netjes al idd. Ik duim voor een mooie opbrengst over een paar dagen.
Oh Debby, spannend. Hopelijk zet het toch door en is dinsdag helemaal niet meer nodig en heb je je meisje al in je armen. Ik hoop het echt voor je. Ach jullie meisje wil niet zo dichtbij oud en nieuw jarig zijn en wacht geduldig af op een mooie datum Doe rustig aan. En ik hoop snel op mooi nieuws van jouw kant.
Ploon wat fijn dat je al weer aan het spuiten bent. En zo te lezen gaat het de goeie kant op.. Op naar een paar mooie eitjes.. Deb Tjee het gaat niet opschieten met jou en ja de kleine meid vindt het vast en zeker heerlijk daar bij jou in de buik te liggen lekker warm eten en drinken.. Maar hopelijk komt ze gauw uit de buik om jullie gezichten te zien.. Chantal poeh zeg wat een vreselijke man, en ja zulke types zijn er ook. Maar goed had hem wel wat kunnen doen. Ja soms kun je zo stom zijn.. Ik dacht ook even snel te fietsen door de stad waar je niet mag fietsen en ja hoor wordt ik aan gehouden balen dikke boet van 50 eurp plus administratie kosten er nog bij.. Van alle dingen kunnne we gelukkig leren en weten dus dat we dat niet hadden moeten doen.. Maar wat een mooie foto's zeg. Echt leuk. Waar koop je die leuke kaarten voor de baby per week oud..Altijd leuk om te weten.. Ja zou het ook zo leuk doen met mijn buikje maar goed dat is er niet van gekomen en wie weet lukt dit hahahah.. Altijd leuk om het verloop te zien van de kleine meid. Zonneschijn Nou ik heb niet zo heel veel te vertellen, ik geniet maar fijn van mijn vrije dagen, ben druk aan het bakken geslapen is nog best leuk werk ook nog. Maar meestal eet ik de taart ook niet op hoor. De helft breng ik altijd naar mijn zus en ja die heeft een groot gezin en ja die heeft het zomaar op. Maar wij met zijn 2en gaat echt niet lukken. Maar vindt het altijd fijn dat ik anderen daarmee blij kan maken. Verder rommel ik wat om in de baby kamer. Het wordt al heel wat. Strak weer op verjaardag visite en dus weer heerlijk taart eten. En natuurlijk mijn buikje weer even showen want ja zit nog steeds wel groei in.. Ene hoe is het met de rest...
Hiep Hiep Hoera sophie 1 jaar!!!! vandaag een jaar geleden had ik mijn punctie en is sophie ontstaan, gisteren was ons meisje 3 maandjes en de 23ste is ze bij me ingebracht
ploon spannend hoor! ik duim voor een mooie opbrengst! dwergje gefeliciteerd, bijzonder hè? Zijn toch van die data waar je even bij stil staat deb ik beviel met 40+4, hopelijk duurt het bij jou niet veel langer! zonneschijn het zijn milestonecards, kan je o.a. kopen bij bol.com (je hebt een engelse en NL versie) Is doosje met heel veel kaarten, ook de bijzondere momenten als het eerste lachje, omrollen, enz enz. Zijn 17, leuk cadeautje om te vragen! Ik had ze voor sinterklaas gevraagd, ben er heel blij mee hier was ik even aant uitzoeken hoe het zit met aanvragen gezamenlijk ouderlijk gezag, omdat wij nog niet getrouwd zijn. Puur en alleen voor het geval dat mij iets zou overkomen, zou toch vreselijk zijn als mn vriend dan hemel en aarde moet bewegen om ons meisje bij zich te mogen houden. trouwen willen we nog wel doen, maar wordt waarsch 2015.
Gefeliciteerd Dwergje hihi. Blijven bijzondere dagen. Chantal, wat voor kaartjes zijn dat dan? Ik heb even gekeken bij bol.com, maar kan geen voorbeeld zien. Hoe moet ik dat voor me zien? Gewoon kaartjes die je in kunt vullen? En waar kun je ze in doen dan? Even nieuwsgierig, want ik vind die dingen altijd onwijs leuk. Ik heb ook voor het eerste jaar van onze dochter van alles opgeschreven in zo'n boek. Leuk om bij te houden. Nu kan ik opschrijven dat ze zaterdag is gevallen (met oefenen met lopen) op straat en van beide voortandjes een stukje af heeft. Oh, ik baal zo. Heb er echt even om gehuild. Ik had haar vast aan de capuchon van de jas, maar die zit met drukknopen vast. Dus je raadt het al.... Ze viel en ik had alleen de muts in de hand. Muts dat ik ben. Ik heb er ook later nog om gelachen (omdat het zo dom was), maar toen had ik haar tandjes nog niet gezien.... :'( Zojuist 2e fm gehad. Stuk of 5 van ong. 13mm. Dit doorgebeld naar Dusseldorf en maar afwachten wanneer ik weer moet.