Debbie, hoe gaat het met je? En met jullie kleine meisje? Ben je lekker aan het genieten van je kraamtijd? Ik vond dat zo'n bijzondere tijd. Geen last van de hechtingen? Of andere dingen die bij een bevalling horen? Ben benieuwd hoe het met jullie is.
Ploon....ja goed hoor. Ik heb wel moeite met zitten ivm de hechtingen en aambeien😕 de hechtingen die inwendig zitten trekken vooral heel erg. En omdat ze is gehaald met de lepels heb ik daar ook last van....van dat gewring. Ons moppie is wel veel wakker 's nachts maar ach dat hoort erbij. Ik geniet zeker van me kraamtijd alleen moet ik echt opletten dat ik ook rust. Ik doe zelf nog teveel eigenlijk....maar dat is het aard van het beestje hihi en het bezoek is ook best pittig al. Dus ff beter plannen.
Succes ploon! Spannend hoor!! @ kraambezoek; ik had ook moeite met rust nemen. Wat bij ons wel goed werkte was 3 bezoektijden: 10.30 15.30 &19.30 en er dan maar max 2 per dag volplannen. Soms wel per tijdstip meerdere stellen.
En wij hielden ook twee avonden per week vrij. Gewoon om wat rust te houden. Doe echt rustig aan hoor Debbie. Het gaat al zo snel allemaal. En helemaal als het helemaal volgepland is. Ik heb op een gegeven moment meer rust ingelast dan de visite eigenlijk wilde Lief dat jullie aan de tp denken. Ben heel benieuwd. Vandaag gebeld. En 2 delen zoals het hoort en 2 lopen iets achter. We zullen zien.
Goed nieuws ploon!! Veel succes met de tp!! Debsie rustig aan jij! Goed aan je lijfje denken hè. Chantal wat had je weer lieve foto's zeg! En super bedankt voor de mail met alle tips! Echt onwijs handig om zo jou ervaringen te horen! Willen zeker veel dingen gaan kopen die jij aanraadt. Thanks!!
Even snel vanuit de auto. drie van de vier hebben het niet gehaald (tot 8-cellig). Een vroege blasto terug geplaatst gekregen. Dus niet zo best. Baal er enorm van. maar er kwam een laborante binnen en zij zei dat een blasto in een paar uur kan veranderen. Dus nu nog een vroege maar waren we vanmiddag dan misschien wel een verder ontwikkelde. Dat gaf me weer iets hoop. iemand misschien eerder iets gehoord over een vroege blastocyst? En maar goed dat we in DD waren. Want in NL hadden we op dag 3 of 4 vast die 8-cellige teruggeplaatst gekregen.
Bij deze wil ik je toch succes wensen..Hopen gewoon op een wonder ploon.. Deb ik zie dat jullie kindje al weer 1 weekje oud is tjee die week is voorbij gevlogen zeg.. Maar probeer maar rustig aan te doen en anders zegt je lichaam wel ik wil rust... Auw wel pijnlijk zeg dat je niet meer zo goed kan zitten.. Hopelijk geneest het gauw. Chantal ja de foto's van je kleine meid zijn zo lief dan krijg ik toch zin om de kleine ook in mijn armen te hebben.. En ja de buik begint wel wat meer in de weg te zitten voor in de avonden over dat moet ik zeggen ben ik op mijn best..
Ach ploon ik snap je teleurstelling in eerste instantie maar geef niet op. Wat je zelf al zegt misschien is het vanmiddag een verder ontwikkelde blastocyst en zegt het helemaal niets. Heel veel succes met je wachtweken!
Spannend ploon, snap je teleurstelling. Heb geen ervaring met die termen, missch in DD topic? Was je van jouw dochter nou uiteindelijk spontaan zwanger toen? Ik duim voor een wonder!! Hope, you're welcome! Ken je t topic hier ook "grootste aanrader grootste miskoop" bij baby uitzet? Die heb ik destijds grotendeeld doorgespit. Zaterdag komt een fotografe voor "newborn" shoot, al is ze niet zo newborn meer ... man wat groeit ze hard!! Vandaag voor eerste keer naar cb, in krap 5 weken tijd is mevr van 3710 naar maarliefst 4990gr gegaan!! Maar voor haar lengte zat ze gemiddeld dus helemaal goedgekeurd!
Dan is ons meissie maar 4cm korter dan jouw dochter dwergje! Oh man ik baal zo, heb flink potje gejankt.... krijg ik om 23.00 een mailtje dat de shoot zaterdag niet doorgaat... haar oma int buitenland ligt op sterven dus vertrekt ze morgen die kant op... had me er zó op verheugd, bewust gewacht totdat zij kon en baalde al dat t echte kleine er al vanaf was... maar nu gaat t dus niet door en kan ik natuurlijk nooit zo snel meer iemand anders regelen ... hier droomde ik al die jaren in de MMM van en nu loopt t compleet in de soep. Zullen de hormonen wel zijn maar tranen bleven maar stromen.... kan nu gewoon niet slapen...
AAAh lieve chantal hmmm dat is zeker balen..en ja ik kan me zeker voorstellen dat je dit niet leuk vindt. Maar misschien is er ergens nog wel 1 die het wel wil doen.. Dan heb je toch wat foto's weliswaar niet van de fotograaf die je graag wilt. Succes met wat je keuze is..
Ha wat ist rustig hier! Ploon hoe vergaat t je in de wweken? Hope voelen jij en je mannetje al leven in je buik? Deb hoe gaat t met jou en e.smee, de pebbles zak nog gekocht voor in de maxi cosi? En hoe ist met de anderen? Hier maandag een 4e jrs fotografie student gehad, heeft 500 foto's gemaakt dus zit vast wel iets moois tussen! Foto's van t kamertje staan in mn album. Wij gaan komend weekend heeeerlijk burgerlijk naar centerparcs, 1e x zwemmen met k.ristel! ♡♡♡
Inderdaad rustig hier! Ploon hoe gaat het met jou? Kruipen de dagen erg voorbij of valt het mee en heb je genoeg afleiding? Chantal wat fijn dat je toch nog iemand hebt kunnen vinden! En daar zullen vast en zeker mooie foto's tussen zitten! Zijn jullie er zelf ook nog op gegaan met jullie meisje of zijn het alleen foto's van haar? Ik ben erg benieuwd naar het resultaat! Leuk kamertje heb je trouwens en ideaal met die toog tussen jullie kamers in! Hier ook veel gekocht/besteld afgelopen week. De Joolz Earth, babykamertje, box, badsetje, maxicosi! Ben helemaal happy! We weten inmiddels wat het wordt maar dat houden we voor ons zelf Ben soort bang dat ik toch herkend wordt op zo'n forum hihi. Maar heb dus ook al de eerste kleertjes gescoord. Ik heb de kleine trouwens (volgens mij) nog niet gevoeld. Daar kijk ik wel erg naar uit moet ik zeggen want ben af en toe nog wel onzeker.
Chantal hoe was je weekendje...? Jullie hebben vast heerlijk genoten van elkaar en van de rust even. Hier alles oké hoor, Ben al weer 33 weekjes.. Ik heb wel last van vochtverlies dus moet nu helaas een maandverbandje om. Was vrijdag nog naar de vk geweest maar alles was in orde.. Want ja maakte me toch wel een beetje zorgen. En ja de dikke benen willen ook niet meer slinken, dus nog een kwaaltje erbij heb er gelukkig geen last van. En probeer de benen goed omhoog te houden waar maar kan...
Wat vervelend zonneschijn. Maar gelukkig heeft de vk je gerustgesteld. Hrt aftellen is voor jou ook bijna begonnen! Chsntal ben je lekker weekend weg geweest? Leuk! Ploon hoe is jou tp afgelopen?
Zonneschijn, fijn dat alles goed was bij de vk, maar vervelend dat je je zorgen maakt. Nog maar eventjes dan is hij/zij er. Succes met de laatste loodjes. Hope: tis een heel fijn gevoel als je de baby gaat voelen. Maakt je ook direct zekerder. Maar bij mij duurde dit tot 21 weken. Komt snel. Wat leuk dat je zoveel gekocht hebt. Wij hebben ook een Joolz. Bevalt super. Oh Chantal, ben benieuwd naar je foto's van jullie kleine meisje. Wauw, 500 foto's... daar zit vast veel moois tussen. Hier nog niet getest. Vanwege de pregnyl (woensdagavond) toch maar niet vandaag een test gewaagd (al zei de arts dat dit kon). Maar ik ben gaan rekenen en was te bang voor een valse test. Dus daarom nog twee dagen geduld. Woensdagochtend. Heb nagenoeg geen kwaaltjes, dus ook niet zoveel vertrouwen. Beetje zere borsten, maar dat komt van de utrogestan. Kreeg ik direct nadat ik het 2x gebruikt had en het embryo nog niet teruggeplaatst was. Dus van een zwangerschap zal het wel niet komen. We zullen zien woensdag. Het zou zo mooi zijn. Chantal, je vroeg of ik spontaan zwanger was van onze dochter. Dat niet, maar geen inseminatie (in de kliniek ) nodig gehad. Had hormonen gespoten voor de IUI, maar op zaterdagavond (zaterdagochtend nog fm gehad) kreeg ik hele erge steken (op mijn vrijgezellendag!). En dit was vast de eisprong. Want op maandag bij de fm bleek inderdaad alles weg. Maar we hebben zondagochtend (met wijn en bier in ons lijf, na de vrijgezellendag ) goed ons best gedaan en daar is onze dochter uit ontstaan . Best bijzonder. En op onze huwelijksreis hebben we positief getest
Spannend ploon! Veel succes met testen.. laat je de uitslag weten? Fijn te horen dat de joolz bevalt!